Poolbar

Bewertungen von Grand Park Hotel Rovinj by Maistra Collection

5 out of 5

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

144 von insgesamt 170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
21 von insgesamt 170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
4 von insgesamt 170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 170 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,8/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Gernot

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Managment am 13. März 2024
Dear Gernot,Thank you very much for your outstanding 5-star review! We are delighted to hear that you had such a wonderful experience during your stay at our hotel. We appreciate your kind words and the time you took to share your feedback with us. It means a lot to our team. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the near future!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Harald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Relations Managment am 20. Jan. 2024
Dear Harald,Thank you so much for rating us a perfect 10 out of 10! We greatly appreciate your positive feedback and are thrilled to hear that your experience at our hotel met your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. Thanks again for choosing our hotel and for taking the time to share your wonderful rating!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Stefan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service snd rooms, very good breakfast
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Relations Managment am 11. Nov. 2023
Dear Stefan,We sincerely appreciate your positive feedback regarding our service quality, well-appointed rooms, and the quality of our breakfast offerings. It is our commitment to consistently deliver excellence, and we are delighted to have met your expectations.Thank you for choosing Grand Park Hotel Rovinj. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Managment am 24. Okt. 2023
Dear Mr. Thomas,Thank you for your outstanding rating! We are delighted to see that you had a perfect 10 out of 10 experience during your stay at the Grand Park Hotel in Rovinj.Your feedback means a lot to us, and it serves as motivation for our team to continue delivering exceptional service and memorable experiences to our guests. We appreciate your choice to stay with us and hope to welcome you back for another remarkable stay in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Juerg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Hotel
Alles perfekt! Wir haben unseren Aufenthalt sehr genossen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Managment am 18. Okt. 2023
Dear Mr. Juerg,Thank you for your kind words and for choosing our hotel for your recent stay. We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your experience with us.Your feedback is highly valuable to us, and we look forward to welcoming you back to the Grand Park Hotel for another exceptional stay.With kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Julia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Landschaftlich wunderschön gelegendes Hotel; sehr gutes Frühstücksangebot - das Buffet war bis 12 Uhr offen und es wurde auch alles nochmal kurz vor Schluss nachgefüllt. Der Spa-Bereich ist sehr schön und textilfrei; wir haben jweils eine klassische Massage gebucht, die auch sehr gut war. Das einzige, was nicht empfehlenswert ist, ist das Essen im Laurel & Berry Restaurant - das ist völlig überteuert und das, was wir hatten, war auch nicht besonders gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Managment am 18. Okt. 2023
Dear Mrs. Julia,Thank you for taking the time to share your recent experience at Grand Park Hotel. We greatly appreciate your positive feedback regarding our beautiful location, excellent breakfast, and the relaxing spa services. We strive to offer a serene and enjoyable atmosphere for our guests.We have noted your feedback regarding the dining experience at Laurel an Berry restaurant, and will review this to improve our offerings.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with an even better stay.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 8. Okt. 2023
Dear Mr. Peter,Thank you for sharing with us this wonderful rating of Grand Park Hotel Rovinj. We truly appreciate it and we do hope to have the opportunity to host you in Grand Park once more. Kind Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Lukas

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 28. Aug. 2023
Dear Mr. Lukas,Thank you for the feedback provided following your visit to Grand Park Hotel Rovinj. We truly hope you had the most pleasant and comfortable experience, and that you took away plenty unforgettable memories from Rovinj. We hope to welcome you again in the future. Kindest regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Annett

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Team am 7. Aug. 2023
Dear Mrs. Annett,Thank you for the feedback provided following your visit to Grand Park Hotel Rovinj. We truly hope you had the most pleasant and comfortable experience, and that you took away plenty unforgettable memories from Rovinj. We hope to welcome you again in the future. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Wolfgang, Reinbek

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es hat mir alles gefallen, professionelles, qualifiziertes, freundliches und aufmerksames Personal und Perfektion in die Technik, alles funktioniert immer. Auch ein Lob dem Bauteam. Ich habe noch nie eine Hotelanlage gesehen, die so harmonisch in die Natur integriert wurde, umweltgerecht für Mensch und Natur.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Managment am 3. Aug. 2023
Sehr geehrter Herr Wolfgang,Vielen herzlichen Dank für Ihre freundlichen Worte und das positive Feedback! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und eine großartige Erfahrung mit unserem professionellen, qualifizierten, freundlichen und aufmerksamen Personal hatten. Wir legen großen Wert darauf, unseren Gästen einen außergewöhnlichen Service zu bieten.Es ist ebenfalls wunderbar zu hören, dass Sie die Perfektion unserer Technik bemerkt und geschätzt haben und dass während Ihres Aufenthalts alles reibungslos funktioniert hat. Unser Team arbeitet hart daran, sicherzustellen, dass jeder Aspekt Ihres Erlebnisses erstklassig ist.Was das Design unseres Hotels betrifft, sind wir bestrebt, uns harmonisch in die Natur einzufügen und umweltbewusst zu handeln. Wir glauben daran, die Schönheit unserer Umgebung zu bewahren und eine nachhaltige Umgebung zu schaffen, die sowohl unseren Gästen als auch der Natur zugutekommt.Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für unseren Aufenthalt entschieden haben, und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre positiven Gedanken zu teilen. Wir hoffen, Sie in Zukunft erneut für einen angenehmen Aufenthalt begrüßen zu dürfen! Wenn Sie noch etwas teilen möchten oder Verbesserungsvorschläge haben, lassen Sie es uns bitte wissen. Haben Sie einen wundervollen Tag!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Management am 12. Juli 2023
Dear AnonymousThank you for choosing to stay at Grand Park Hotel and for rating our services. We trully appreciate your feedback and are thrilled to hear that you had an enjoyable experience with us.We would like to extend an invitation for you to visit us again in the future. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back and surpass your expectations. Please do not hesitate to reach out to us when to us when you plan your next trip, and we will be more than happy to assist you with the arrangements.

10/10 – Hervorragend

Thomas, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 30. Juni 2023
Dear Mr. Thomas,Thank you for the feedback provided following your visit to Grand Park Hotel Rovinj. We truly hope you had the most pleasant and comfortable experience, and that you took away plenty unforgettable memories from Rovinj. We hope to welcome you again in the future. Kindest regards, Guest Relations Management

8/10 – Gut

Nikolina

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Grand Park Hotel am 30. Juni 2023
Dear Mrs. Nikolina,Thank you for the feedback provided following your visit to Grand Park Hotel Rovinj. We truly hope you had the most pleasant and comfortable experience, and that you took away plenty unforgettable memories from Rovinj. We hope to welcome you again in the future. Kindest regards,Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Aufenthalt
Alle sehr freundlich. Wunderschönes Hotel und liebe Glückwünsche zum Geburtstag meines Gatten.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 30. Apr. 2023
Dear Mrs. Andrea,Thank you for choosing Grand Park Hotel for your visit to Rovinj.We truly hope that our team was successful in meeting your expectations and that you celebrated the special occasion in a nice and memorable way.It would be a pleasure to welcome you again in the future to ensure a wonderful stay in Rovinj.With kindest regards,Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Noemi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
War wieder super. Wir kommen nächstes Jahr wieder. Danke für das gesamte Team.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 31. März 2023
Dear Noemi, Thank you for your great review! We are very pleased that you were satisfied with your stay with us and that you will come back to us next year. Our team is very happy that you enjoyed your stay and we thank you for your trust in us. We look forward to welcoming you back again next year!Kindest Regards,Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Ernst

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles zur vollkommenen Zufriedenheit!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 31. Dez. 2022
Dear Mr. Ernest, thank you for taking your time to write this lovely feedback following your stay in Grand Park Hotel Rovinj. It was our true pleasure having you as our guest and we do wish we will have the opportunity to be your host again in the future. Kindest Regards,Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Ursula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sensationell
Es gab nichts auszusetzen... einfach perfekt!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 15. Dez. 2022
Dear Mrs. Ursula,Thank you for choosing Grand Park Hotel for your visit to Rovinj and for sharing your impressions with us.We are delighted to receive the feedback following your stay with us, and that you had a pleasant vacation in Rovinj.We hope you took away plenty unforgettable memories from Rovinj, and we hope to have the opportunity to welcome you back and ensure a wonderful stay.With kindest regards,Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 9. Jan. 2024
Dear Mr. Thomas,Thank you for the feedback provided following your visit to Grand Park Hotel Rovinj. We truly hope you had the most pleasant and comfortable experience, and that you took away plenty unforgettable memories from Rovinj. We hope to welcome you again in the future. Kindest regards,Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Bettina

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 30. Juni 2023
Dear Mrs. Bettina,Thank you for the feedback provided following your visit to Grand Park Hotel Rovinj. We truly hope you had the most pleasant and comfortable experience, and that you took away plenty unforgettable memories from Rovinj. We hope to welcome you again in the future. Kindest regards, Guest Relations Management

8/10 – Gut

Harald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nicht geeignet bei Gehbehinderung .viele Stufen z,t. Ohne geländer
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 31. Okt. 2022
Dear Mr. Harald, Firstly we would like to thank you for choosing Grand Park Hotel Rovinj and for being our guest. We are sorry we did not meet all of your expectation and you had to walk longer to your room. It would be our outmost pleasure to have the opportunity to welcome you back and exceed all of your expectations. Kindest Regards,Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Uwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
traumhaftes Hotel in toller Lage, super Service u.v.a.m.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 27. Aug. 2022
Dear Mr. Uwe, Thank you for taking your time to write us your feedback on your recent stay in Grand Park Hotel We are delighted to read you have enjoyed your stay with us and we do hope we will have the opportunity to host you again. Kindest Regards,Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Benedikt

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel und sehr guter Service. Nur die Lautstärke des in Rovinj stattfindenden Festivals fanden wir auf Dauer sehr störend.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 30. Juni 2022
Dear Benedikt, Thank you for sharing your impressions following your visit to Grand Park Hotel. We are delighted that you were satisfied with the service provided and we hope you had the most pleasant experience. On another note, we regret that the festival which is held in Rovinj at that time, was disrupting your enjoyment. We hope that it did not influence your stay negatively, and we hope that you will consider to visit us again in the future. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Harald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Hotel in bester Lage
Immer wieder begeistert von der Aussicht auf Rovinij, perfekter Service in allen Bereichen, Frühstück läßt keine Wünsche offen, Pool bei den deluxe-Zimmern ist weiteres Highlight.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 30. Juni 2022
Dear Harald, Thank you for being our guest and for choosing Grand Park Hotel for your visit to Rovinj. We are delighted with you kind words and knowing that you enjoyed in the breakfast as well that the service was up to the standard we strive to relentlessly provide for our valuable guests. We hope to have the opportunity to welcome you again in the future. Kindest regards,

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal ist überdurchschnittlich freundlich und hilfsbereit. Das Hotelambiebte, insbsondere der Lobbybereich ist der wahnsinn.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 30. Apr. 2022
Dear Mr. David, Thank you for choosing Grand Park Hotel for your visit to Rovinj and for taking the time to provide the feedback on your stay. We always want our guests to feel comfortable and to take care of their needs successfully, which is why your feedback is extremely valuable to us. Thank you for your kind comment and for mentioning the helpfulness of our team, and we would be honored to welcome you back to ensure a wonderful stay full of fond memories from Rovinj and Grand Park Hotel. Kindest regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 27. März 2022
Dear Mr. Christoph, Thank you for taking your time to write us your feedback on Grand Park Hotel Rovinj. We truly appreciate it. We hope to have the opportunity to be your hosts again in the near future. Kindest Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhotel
Wunderschönes Hotel direkt am Meer mit Blick auf die Altstadt Rovinj. Große geräumige Zimmer mit Espresso Maschine. Sehr freundliches hilfsbereites Personal. Abendessen nicht im Preis inbegriffen, aber sehr zum empfehlen. Leider war der Infinity Pool im 5. Stock nicht beheizt, aber man hat einen tollen Ausblick 😎 Hotei sehr zum empfehlen, kommen sicher wieder 😉
Blick aus dem Bett
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 23. März 2022
Dear Mrs. Sabine, Thank you for your lovely feedback on your recent stay in Grand Park Hotel Rovinj. We are grateful you have chosen us and we can not wait to be your hosts in the near future. Once more thank you for your motivating and amazing words your wrote. Kindest Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
So soll Urlaub sein
Bester Service, top Frühstück
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 9. Jan. 2022
Dear Mr. Andreas, Thank you for your wonderful review you have shared with us of your recent stay with us. It was our pleasure hosting you and we wish to have the opportunity to do so again in the future. Kindest Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Kai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In der Werbung gab es einen kleinen Jacuzzi mit Traumblick auf dem Balkon. Leider im Winter geschlossen. Der Infinity Pool im öffentlichen Raum hatte herrlichen Blick, war aber leider nicht geheizt im Winter. Sonst wunderbarer Aufenthalt, köstliches Essen (Frühstück und abends), kostenloser Fahrradverleih, Auto wurde geparkt, freundlicher Service überall
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 23. Nov. 2021
Dear Kai, Thank you for your wonderful rating and feedback you have shared with us of your stay in Grand Park Hotel Rovinj. We are sorry we have not exceed your expectations in full by not heating the infinity pool and plunge pool in your room and thank you for pointing it out to us. Hopefully this detail did not diminish your whole experience and we will have the opportunity to host you again during spring and summer time too. Kindest Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Thorsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Location & Frühstück bis 12 Uhr
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 28. Sept. 2021
Dear Mr. Thorsten, We are delighted you have enjoyed the location and breakfast during your recent stay in Grand Park Hotel Rovinj. Thank you for sharing it with us. We do hope we will have the opportunity to welcome you back to our hotel soon. Kind Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Jessica, Frankfurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Großartiger Service und wahnsinnig freundliches Personal. Geht sofort auf Kundenwünsche ein. Grundsätzlich tolle Anlage- wir kommen regelmäßig und sind jedesmal total happy
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2021
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 28. Sept. 2021
Dear Mrs. Jessica, Thank you for choosing Grand Park Hotel Rovinj again for your visit to Rovinj. It was our honor to have you as our guest and we are delighted to read you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again. Kind Regards, Guest Relations Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Erholung
Eine absolut schöne Anlage, toller Pool mit tollem Blick über Rovinj, Lage perfekt fußläufig zur Altstadt, außerdem mehrere Strände, die man gratis nutzen kann( der schönste auf der Insel gegenüber), der private Pool war leider etwas kühl für uns( vielleicht auch weil erst abends in der Sonne, darauf würden wir beim nächsten Mal verzichten),am großen Pool herrscht leider die übliche deutsche Handtuchpolitik, Personal ist sehr professionell und liest jeden Wunsch von den Augen ab, unbedingt auch im Cap aureo essen, absolut fantastisch, sowohl Service als auch Essen!!
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2021
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 6. Sept. 2021
Dear Roland, Thank you for taking your time to write us your feedback of your recent stay in Grand Park Hotel Rovinj. We truly appreciate you sharing your honest and lovely point of view with us. We also do hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed all of your expectations. Kind Regards, Guest Relations Management

8/10 – Gut

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wahnsinnige Lage und spektakuläre Sicht auf Rovinj
Perfekte Lage, super modern ausgebaut, sehr hilfsbereites Personal. Hotel ist eher gross, Pool überfüllt mit Leuten, Liegen zu eng aufeinander, Zugang zum Meer eher mühsam
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 28. Juli 2021
Dear Mr. Pascal, Thank you for choosing to stay in Grand Park Hotel Rovinj and for sharing with us your feedback of your recent stay. We value your time you took to write us your review and we truly appreciate it. We do hope we will have the opportunity to host you again in the near future and exceed all of your expectations. Kind Regards, Guest Relations Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2021
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 18. Mai 2021
Dear Valuable Guest, Thank you for your feedback og Grand Park Hotel Rovinj. We appreciate your rate and we hope we will have the opportunity to host you soon and exceed all of your expectations. Kind Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2021
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 27. Apr. 2021
Dear Mr. Johannes, Thank you for choosing to stay in Grand Park Hotel Rovinj and thank you for taking your time to write us a feedback of your stay. We are looking forward to welcome you in Rovinj again in the near future. Kind Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 27. Apr. 2021
Dear , Thank you for your lovely review. We truly hope you have enjoyed your stay in Grand Park Hotel Rovinj and that we will have the opportunity to host you again in the future. Kind Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2021
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 13. Apr. 2021
Dear Guest, Thank you for this lovely feedback you left us. It is making us very happy and motivated to read you are satisfied with our services. If we can assist you in the future we are at your disposal. Kind Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Mario

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 5. Nov. 2020
Dear Mr. Mario, Thank you for choosing Grand Park Hotel for your visit to Rovinj and for taking the time to review our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and we hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future. Kindest Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Johannes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOP OF CROATIA
Alles TOP - eines der besten Hotels Kroatiens - auch architektonisch eine sehr gelungen Anlage!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 22. Okt. 2020
Sehr geehrter Herr Johannes, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke zur Ihrem Aufenthalt im Grand Park Hotel Rovinj mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt, vor allem die Architektur und Anlage bei uns gefallen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Michael, Mainz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful, beautiful hotel with a breathtaking view of the city and the sea that is hard to find anywhere else. One of the best hotels we have ever been to.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 19. Okt. 2020
Dear Mr. Michael, Thank you for choosing Grand Park Hotel for your visit to Rovinj and for taking the time to review our hotel! We are sincerely happy to hear how much you enjoyed your stay, especially the view! We hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future. Kindest Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Claudia, Nürnberg

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Außergewöhnliches Hotel mit spektakulärem Blick auf Rovinj. Tolle Pool Anlage, tolles Restaurant, überall hell und gigantischer Blick. Zimmer sehr elegant mit riesigem Bad und toller Ausstattung wie Nespresso Maschine usw. Das Flair im Zimmer ist leider etwas „steif“ da zum Beispiel der Balkon eine sehr hohe und Brüstung hat und rechts und links dunkle Begrenzungen. Obwohl die Zimmer hochwertig und elegant sind fehlt etwas die Weitläufigkeit des restlichen Hotels.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2020
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 8. Okt. 2020
Sehr geehrte Frau Claudia, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke zur Ihrem Aufenthalt im Grand Park Hotel Rovinj mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthal, vor allem der wunderschöner Blick auf die Altstadt, die Pool Anlage, Restazrant und Zimmer bei uns gefallen haben. Danke für Ihr konstruktives Feedback und wir werden alles tun, um uns zu verbessern, sodass unsere Gäste den besten Service bei uns erhalten. Es würde uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel als Gäste begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Matthias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel
Ein absolutes Spitzenhotel. Der Service war hervorragend. Uns wurde jeder Wunsch erfüllt. Wir werden auf jeden Fall wiederkommen.
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2020
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 9. Sept. 2020
Sehr geehrte Herr Matthias, Herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns verbracht haben und dass Sie sich bei uns angenehm gefühlt haben. Vielen Dank für Ihr freundliches Feedback zu unseren Service. Es würde uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel als Gäste begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen aus Rovinj, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2020
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 6. Aug. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Grand Park Hotel for your visit to Rovinj and for taking the time to review our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and we hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future. Kindest Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Jessica, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine wunderbare Anlage, die keine Wünsche offen lässt. Toller Service und gute Einhaltung der COVID Vorgaben.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2020
Antwort von Alex am 5. Juli 2020
Sehr geeherte Dame Jessica, Vielen Dank, dass Sie sich für das Grand Park Hotel für Ihren Besuch in Rovinj entschieden haben und sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten! Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder begrüßen können. Vielen Dank für die Anerkennung unserer Bemühungen um Maßnahmen gegen COVID. Kindest Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 9. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Grand Park Hotel for your visit to Rovinj and for taking the time to review our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and we hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future. Kindest Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Ruzi, Ka

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hin gehen,geniesen und vergesen alles was man bis jetzt gesehen hat... Remember.....
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 9. Okt. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Grand Park Hotel for your visit to Rovinj and for taking the time to review our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and we hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future. Kindest Regards, Guest Relations Management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
neues hotel, gute lage - erste abnutzungen erkennbar.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 9. Okt. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Grand Park Hotel for your visit to Rovinj and for taking the time to review our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and we hope we will have the pleasure of welcoming you back in the future. Kindest Regards, Guest Relations Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war wunderbar - wir kommen wieder
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 9. Juni 2019
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre großartige Bewertung des Grand Park Hotel Rovinj mitzuteilen. Wir schätzen es sehr, dass Sie sich für Ihren Besuch in der Stadt für unser Hotel entschieden haben, und es ist eine Freude zu erfahren, dass es Ihnen gefallen hat, unser Gast zu sein. Vielen Dank für Ihr freundliches Feedback zu unseren Dienstleistungen und Hotelanlagen und danke für die Anerkennung für das Personal und unsere Lage. Es würde uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel als Gäste begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen Guest Relations Management

8/10 – Gut

Marianne

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel mit sensationellem Ausblick.
Hervorragendes Hotel in beeindruckender Lage. Das Zimmer war großzügig mit einem super Blick auf das Meer und die Altstadt. Leider war es bei unserer Ankunft nur oberflächlich geputzt. Die weiteren Tage war es aber sehr sauber. Das gesamte Personal war sehr freundlich und immer hilfsbereit und aufmerksam. Störend war für uns der laute Frühstücksraum und die unübersichtliche Speise- und Getränkekarte. Nachdem bei unserem einwöchigen Aufenthalt doch überwiegend Gäste aus dem deutschsprachigen Raum anwesend waren, wäre eine Speisekarte auch in dieser Sprache sicher hilfreich. Der Wellnessbereich, der der größte in Istrien sein soll, ist nur Durchschnitt, wenn man ihn mit den Wellnesshotels aus dem Alpenraum vergleicht. Insgesamt ein sehr schöner Aufenthalt und wir werden sicher wieder kommen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Grand Park Hotel Rovinj am 9. Juni 2019
Sehr geehrte Marianne, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre großartige Bewertung des Grand Park Hotel Rovinj mitzuteilen. Wir schätzen es sehr, dass Sie sich für Ihren Besuch in der Stadt für unser Hotel entschieden haben, und es ist eine Freude zu erfahren, dass es Ihnen gefallen hat, unser Gast zu sein. Vielen Dank für Ihr freundliches Feedback zu unseren Dienstleistungen und Hotelanlagen und danke für die Anerkennung für das Personal und unsere Lage. Es würde uns freuen, Sie wieder in unserem Hotel als Gäste begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen Guest Relations Management

6/10 – Okay

Sabina

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I stayed at the Grand Park a few years ago and it was superb. It feels like the customer service in the hotel has gone drastically downhill since 2019. Staff communication was poor, and staff were noticeably disorganised - particularly the valet who misplaced my keys several times before bringing through the wrong car. It’s a shame, because everything else about this hotel is wonderful.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations Management am 5. Apr. 2024
Dear Mrs. Sabina,Thank you for taking the time to provide us with your feedback regarding your recent stay at the Grand Park. We sincerely apologize for the disappointing experience you had with our customer service during your visit. Your comments are deeply concerning to us as we strive to provide impeccable service to all our guests.We are truly sorry to hear about the issues you encountered with staff communication and organization, especially with the valet service misplacing your keys and bringing the wrong car. This falls far below the standard of service we aim to deliver, and we understand how frustrating and inconvenient it must have been for you.Please be assured that we take your feedback seriously, and we will be addressing these issues with our team immediately to ensure that such lapses in service do not occur in the future. We are committed to providing exceptional service and ensuring that each guest has a memorable and enjoyable experience at our hotel.We sincerely appreciate your continued support and hope that you will give us another opportunity to exceed your expectations during your next visit. Thank you again for bringing these concerns to our attention, and we look forward to welcoming you back to the Grand Park in the future.With kindest regards,

10/10 – Hervorragend

Vinko

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel and the service they provide is unparalleled to any other hotel I’ve stayed at. 10/10 for everything all around.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Relations Managment am 10. März 2024
Dear Vinko,Thank you sincerely for taking the time to share your wonderful feedback about your recent stay with us. We are truly honored by your kind words and delighted to hear that you found our hotel and service to be unparalleled.Ensuring our guests' satisfaction is our highest priority, and it brings us great joy to learn that we were able to meet and even exceed your expectations during your visit. Your commendation motivates us to continue delivering exceptional service to all our guests.Once again, thank you for choosing to stay with us, and we look forward to the opportunity to welcome you back for another outstanding experience in the future.Best regards,