Innenpool

Bewertungen von Hotel de Bourgtheroulde, Autograph Collection

5 out of 5
Hotel de Bourgtheroulde, Autograph Collection
15 Place de la Pucelle, Rouen, Seine-Maritime

Bewertungen

9,2

Wunderbar

484 von insgesamt 706 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
152 von insgesamt 706 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
41 von insgesamt 706 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 706 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 706 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Irina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Insgesamt sehr gut! Spa eher enttäuschend, gross, aber mit wenig Comfort!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 11. Mai 2023
Dear Irina, Thank you very much for giving us your feedback. We pay close attention to our guests' comments and have passed on your full feedback to our department heads. We would be delighted to welcome you back so that you can see our commitment to quality and customer satisfaction. Please do not hesitate to contact me personally. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes historisches Hotel
Schönes historisches Hotel und trotzdem modern eingerichtete Zimmer - schöne Bar - sehr hilfsbereites Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 7. Okt. 2022
Dear Marc,Thank you so much for taking the time to make this beautiful review ! We could not be more proud, our first mission is to provide you with flawless hospitality with the highest professionalism , comfort at all times in a clean and welcoming environment in the heart of our wonderful city! The recognition you send us is the greatest gift we can receive !I hope to welcome you again soon,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausstattung Zimmer - sehr gut Service Reception - Gepäckservice - sehr gut Service Frühstück - sehr gut Umbauarbeiten während des Frühstücks - no go
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von MG am 3. Dez. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regards to your recent stay at the Hotel de Bourgtheroulde, Autograph Collection. As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. We are sincerely sorry about that. Be sure that we have shared your feedback with the appropriate hotel team. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Rouen. Sincerely. Mariana Gjergjvataj Guest Relation Hotel de Bourgtheroulde

10/10 – Hervorragend

Hartmut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schon etwas besonderes.
Zimmer sehr klein. Klimaanlage etwas laut. Super SPA ,super freundliches und kompetentes Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Globetrotter, Zürich, Switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good location, close to the Vieux Marché and Rue du Gros Horloge
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
in der Altstadt gelegenes Hotel in Rouen
die Lage des Hotels ist für eine Besichtigung sehr gut. Das Hotel bietet einen Parkservice für EUR 25 an; günstiger ist es, selbst im nahegelegenen Parkhaus für EUR 15 am Tag zu parken (diese Variante war in der Hotelbeschreibung nicht genannt); unser Hotelzimmer war erst um 15.30 Uhr bezugsfertig (in der Hotelbeschreibung stand 16 Uhr, so dass das formal in Ordnung war, aber trotzdem ungewöhnlich, da regelmäßig viele Leute morgens früh abreisen, so dass bei einer vernünftigen Organisation auch früher anreisende Gäste ein Zimmer bekommen sollten ); als Ausblick hatten wir den Blick auf den rückwärtigen Innenhof-Parkplatz. Das Frühstück war sehr gut, allerdings gibt es kaum Platz zwischen Buffet und Stühlen der Gäste, so dass es sehr beengt zugeht. Insgesamt ein sehr hochwertiges Hotel, bei dem Preis-Leistungs-Verhältnis besteht allerdings aufgrund obiger Punkte noch Verbesserungsbedarf.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

8/10 – Gut

Caroline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

8/10 – Gut

daniela, Frankfurt

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Super zentral gelegen!
Mitten im Zentrum der charmanten Altstadt und trotzdem ruhig gelegen. Das Personal ist super, 5 Sterne!!! Die Zimmer fanden wir mit dem Holz nicht sehr charmant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

8/10 – Gut

Rudolf, Bischofshofen

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage, stilvolles Ambient
Hotelzufahrt nicht direkt vor den Eingang möglich, Gepäck wird aber vom Träger übernommen. WICHTIG, da über ca. 12 Stufen getragen werden muss. Ebenso erreicht der Lift die Zieletage nicht direkt, sondern das Gepäck muss wieder über Stufe transportiert werden. Unser de luxe Zimmer war sehr geräumig und leicht zu finden Andere Kategorien nur umständlich erreichbar. Hotel sehr stilvoll, großartige Bar. Lage hervorragend zentral.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2017

4/10 – Schlecht

Jjuw, Germany

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
5 microscopical stars
The hotel is very nice seen from the outside. When we were there the main lift was out of order and could not be ficex. we had to climb stairs to our rooms. Shower and sink hat to be fixed. Upon arrival we were asked to give a warrantee by credit for the triple amount of the stay for one room. When using the swimmingpool the last hour before closure there is nobody to give you fresh towels, while the used on lie around. You have ot manage to find the closet they are in. When you wish to use the computer of the hotel, there is no printer so you cannot print any page you can't send as a mail to the reception (for instance a Google-map). The breakfast ist absolutely average. Fro the annoyances there was no compensation, even for instance a drink or somethin comparable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Peter J., Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Trendiges Haus mit Geschichte!
Wunderbar renoviertes altes gotisches Palais. Sehr schöne Zimmer (Privilege) Kompetentes und freundliches Personal. Ideale Lage am Rande der Altstadt. Schöner Spa! Garage unbedingt reservieren!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schöner Glanz - mangelhafter Inhalt
Check in 14.30 verzögerte sich um 1 Stunde. Während der Wartezeit durften wir auf eigene Rechnung einen Kaffee konsumieren. Unfreundlich wurde der Wunsch entgegengenommen, in dem sehr geraeumigen Doppelzimmer, eine Sitzgelegenheit für die zweite Person zu erhalten. Der Kleiderschrank für aufzuhaengende Garderobe war 50cm breit und bereits gefüllt mit Bügelbrett und Sitz für die Dusche. Das dem 5- Sterne Hotel angegliederte Bistro: Nach der Vorspeise nahm die Bedienung das benutzte Besteck vom Teller und legte es zur weiteren Nutzung auf den Tisch. Das sind Imbissbuden-Manieren, z.T. auch beim Personal. Ansonsten schöne Hotel-Optik.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

jean

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parfait pour tout !
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 24. Feb. 2024
Cher Jean, Merci à vous pour ce beau retour !Nous vous attendons bientôt pour une nouvelle parenthèse historique de bien-être, de confort et d'hospitalité !Bien sincèrement,

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 16. Jan. 2024
Dear John, Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,Best regards,

10/10 – Hervorragend

Houzard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 16. Jan. 2024
Chère Madame Houzard,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Quel plaisir de lire que votre expérience a été très positive ! Notre première mission est de vous offrir une hospitalité sans faille, un confort de tous les instants dans un environnement propre et accueillant et cela au cœur de notre merveilleuse ville! J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement,Bien à vous,

10/10 – Hervorragend

Anne-Laure

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superbe séjour !
Excellent séjour/accueil au top par Évangéline Tout etait parfait ! Seul bémol : difficile d'avoir un rv aux soins
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 16. Jan. 2024
Chère Anne-Laure,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Quel plaisir de lire que votre expérience a été très positive ! Notre première mission est de vous offrir une hospitalité sans faille, un confort de tous les instants dans un environnement propre et accueillant et cela au cœur de notre merveilleuse ville! J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement,Bien à vous,

4/10 – Schlecht

Mona

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Chambres mal équipées, pas assez de prises pour téléphone et cafetiere . Restaurant l’aumale , une vraie punition. Diner du Samedi 23 dec , 1h30 d’attente ! pour être servi . Cet hotel ne merite pas 5 étoiles
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 2. Jan. 2024
Chère Mona, Je souhaiterais avant toute chose vous remercier pour avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience. Nous mettons tout en œuvre chaque jour pour satisfaire les exigences de nos clients et vos retours sont pour nous essentiels.Je suis, par ailleurs, profondément désolés de lire que votre expérience à L'Hôtel de Bourgtheroulde n'ait pas été à la hauteur de vos espérances, et je vous remercie de nous en avoir fait part.Nous donnons une attention particulière au retour de nos clients et avons remonté l'intégralité de votre ressenti aux chefs de services.Sachez que nous prévoyons des rénovations prochaines au sein de nos chambres. Nous sommes désolé pour le temps d'attente inexcusable à notre restaurant. Nous serons ravis de vous accueillir de nouveau que vous puissiez remarquer notre engagement en termes de qualité et de suivi de la satisfaction de notre clientèle. N'hésitez pas à me contacter personnellement.Je reste à votre écoute si vous souhaiter me parler plus en détails de votre séjour.

10/10 – Hervorragend

Borg

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 2. Jan. 2024
Dear Borg, Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Marc

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 19. Dez. 2023
Cher Marc,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Quel plaisir de lire que votre expérience a été très positive ! Notre première mission est de vous offrir une hospitalité sans faille, un confort de tous les instants dans un environnement propre et accueillant et cela au cœur de notre merveilleuse ville! J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement,

10/10 – Hervorragend

Nina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Construction had just started on their courtyard and we were unable to walk through the front door. We had to go around to the side.
Antwort von Léopoldine Jay, Guest Relations am 13. Feb. 2024
Dear Nina, Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Eric

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 19. Dez. 2023
Cher Eric, Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Quel plaisir de lire que votre expérience a été très positive ! Notre première mission est de vous offrir une hospitalité sans faille, un confort de tous les instants dans un environnement propre et accueillant et cela au cœur de notre merveilleuse ville! J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement,

10/10 – Hervorragend

Yassin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 2. Nov. 2023
Cher Yassin, Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Quel plaisir de lire que votre expérience a été très positive ! Notre première mission est de vous offrir une hospitalité sans faille, un confort de tous les instants dans un environnement propre et accueillant et cela au cœur de notre merveilleuse ville! J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement,

10/10 – Hervorragend

CKBOKA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L’espace SPA est sublime 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 29. Okt. 2023
Dear Ckboka, Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 18. Okt. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Deborah

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 18. Okt. 2023
Chère Deborah,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Quel plaisir de lire que votre expérience a été très positive ! Notre première mission est de vous offrir une hospitalité sans faille, un confort de tous les instants dans un environnement propre et accueillant et cela au cœur de notre merveilleuse ville! J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement,

10/10 – Hervorragend

Etienne

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 14. Okt. 2023
Cher Etienne,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Quel plaisir de lire que votre expérience a été très positive ! Notre première mission est de vous offrir une hospitalité sans faille, un confort de tous les instants dans un environnement propre et accueillant et cela au cœur de notre merveilleuse ville! J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement,

2/10 – Ungenügend

Steven

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beyond the nice old entrance and prime location is a two-star experience. I'm not a demanding guest, but there was a long list of issues during my stay, including: ROOM RESERVATION: I booked a modern-looking room with a "view" and was taken to a dumpy, traditional-looking room with no view at all. The room had just one window: a narrow foot-tall horizontal one about 8 feet off the floor through which you could see nothing. When I informed reception of the mixup, they said there was nothing they could do and offered me free breakfast, which I had already been told was free to me. PARKING: The hotel advertises "valet" parking, which you access by pulling up to a retractable barrier along a narrow one-lane road in the city center. When I arrived (not long after checkin time) the parking attendant was on a smoke break. I ended up causing a minor traffic jam for 5-10 minutes until someone else behind me (either a hotel employee or guest) got our of their car and badged me into the lot. MAINTENANCE: The room's bathroom had a bucket under the sink that collected loud drips. The shower only got lukewarm, not hot. The kettle for coffee/tea was in the closet and had no obvious wall plug, so I used it in the bathroom. It seemed quite old (you had to hold down the boil switch or it wouldn't work). We couldn't figure out how to turn off the bedside lamps, so had to unplug them at night. And the sheets had a stain. Find somewhere better!
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 12. Okt. 2023
Dear Steven, Thank you for sharing this comment, I am sorry to read these few lines. This is not worthy of the experience we offer our guests. The sole objective of your team at the Hotel de Bourgtheroulde is your complete satisfaction. May I invite you to contact me so that we can discuss the subject together? Your feedback allows us to constantly evolve, and I thank you for that. I remain at your entire disposal, Sincerely,

6/10 – Okay

Victoria

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 29. Okt. 2023
Dear Victoria, Thank you for taking the time to share your comments with us.What a pleasure to read that your experience was positive! Our first mission is to offer you flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! Do you have any suggestions for improving your experience ? For our brand, all scores below 4 are negatives ! I look forward to welcoming you back soon,Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome Hotel and Staff
Amazing hotel and staff. Rouen great city to visit and the hotel staff is extremely helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 5. Okt. 2023
Dear MichaelThank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

8/10 – Gut

Barry

This really should be a 4 star hotel, at over 300€ per night, one expects larger rooms, and better amenities in the room. The building is wonderful, lobby and paintings are great, valet service was good, the breakfast not that great!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 4. Okt. 2023
Dear Barry, Thank you for taking the time to let us know about your experience during your stay with us. It is through your feedback that we are able to improve our customers' experience.I see that all our ratings are extremely low. Could you tell me more?If you wish, you can contact me on my direct line by asking for Léopoldine at reception. We pay particular attention to customer feedback and have passed on all your comments to our department heads.We would be delighted to welcome you back so that you can see for yourself our commitment to quality and customer satisfaction. Please do not hesitate to contact me personally.

8/10 – Gut

Lisa

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 30. Sept. 2023
Chère Lisa, Merci à vous pour ce beau retour !Nous vous attendons bientôt pour une nouvelle parenthèse historique de bien-être, de confort et d'hospitalité !Bien sincèrement,

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 30. Sept. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dommage que notre commande lors du petit déjeuné n’était pas complète malgré une relance téléphonique. Attente un peu longue lors du voiturier. Sinon très séjour parfait
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 27. Sept. 2023
Cher Client, Merci à vous pour votre retour.Nous accordons une attention particulière aux commentaires de nos invités et avons transmis l'intégralité de votre ressenti à nos chefs de service. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau afin que vous puissiez constater notre engagement en matière de qualité et de satisfaction de la clientèle. N'hésitez pas à me contacter personnellement. Sincèrement,

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful property, friendly professional staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 21. Sept. 2023
Dear James, Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was extremely helpful and friendly; the room was spacious, attractive and had a comfortable bed and a nice bathroom; there was music on Friday and Saturday night in the entry courtyard; the breakfast was delicious with a nice variety. Elegant, historic, lovely…
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 18. Sept. 2023
Dear Susan, Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Kelly

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 18. Sept. 2023
Dear Kelly, Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Robert, Ciudad Juarez

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful place in all aspects. Totally recommend it.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 8. Sept. 2023
Dear Robert,Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Thierry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TRES BIEN
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 2. Sept. 2023
Cher Thierry,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Quel plaisir de lire que votre expérience a été très positive ! Notre première mission est de vous offrir une hospitalité sans faille, un confort de tous les instants dans un environnement propre et accueillant et cela au cœur de notre merveilleuse ville! J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I just can't believe this hotel manage to get a 5 star status. I went to the toilet next to the lounge area. 3 cuticles did not have any toilet papers so I had to use toilet paper from disabled persons' toilet. There is no hand wash area inside the women's toilet so you will have to get out from there and go the common wash area. Only one place you can wash your hand inside the women's toilet was again, disabled person's cubicle and there was no soap. One of the cubicle had some poo running over the toilet and it was just too gross to even take a picture to complain. How on earth 5 star hotel run the property this terribly? I was just so disgusted by the scene and very offended that this is a so called 5 star hotel. Again, the hotel does not reserve any restaurant table for a staying guest.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 29. Aug. 2023
Dear guest, First of all, I would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We do our utmost every day to satisfy our customers' requirements and your feedback is essential to us.I am also deeply sorry to read that your experience at L'Hôtel de Bourgtheroulde did not live up to your expectations, and I thank you for telling us about it. What you describe is totally abnormal and not representative of our standards. I would like to express my dismay. We pay particular attention to our customers' feedback and have passed on all your comments to our department heads.We would be delighted to welcome you back so that you can see for yourself our commitment to quality and customer satisfaction. Please do not hesitate to contact me personally.

10/10 – Hervorragend

James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 27. Aug. 2023
Dear James,Thank you for taking the time to share your recent experience with us.On behalf of the entire hotel team, I would like to thank you for giving us these this goods rates !It's always encouraging to get positive ratings, especially when they come from those who matter most - you! The greatest gift we can receive is your appreciation!Once again, thank you for taking the time to share your experience with us. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Rachael

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 27. Aug. 2023
Dear Rachael,Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Jerome

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 2. Sept. 2023
Cher Jerome, Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Quel plaisir de lire que votre expérience a été très positive ! Notre première mission est de vous offrir une hospitalité sans faille, un confort de tous les instants dans un environnement propre et accueillant et cela au cœur de notre merveilleuse ville! J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement,

10/10 – Hervorragend

Stuart

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 21. Aug. 2023
Dear Stuart, Thank you so much for taking the time to make this beautiful review ! We could not be more proud, our first mission is to provide you with flawless hospitality with the highest professionalism , comfort at all times in a clean and welcoming environment in the heart of our wonderful city! The recognition you send us is the greatest gift we can receive !I hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Hendrik

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Timothé Cramoisan - Réception am 12. Aug. 2023
Cher Hendrik, Je vous remercie d'avoir pris le temps de nous transmettre ce bel avis concernant votre séjour parmi nous. En espérant vous accueillir de nouveau dans notre hôtel, je me tiens à votre disposition. Bien à vous,Timothé Cramoisan - Réception

8/10 – Gut

pottier

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
service impeccable sauf sur une réservation de massage que j avais réservé par tél et que je n ai pas pus avoir ce à l arrive on m n a propose un n autre horaire et une autre prestation dommage
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 21. Aug. 2023
Cher Monsieur Pottier, Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience lors de votre séjour chez nous. C'est grâce à vos retours que nous sommes en mesure d'améliorer l'expérience de nos clients.Ceci n'est pas à la hauteur de notre standing et la situation très extraordinaire. Nous donnons une attention particulière au retour de nos clients et avons remonté l'intégralité de votre expérience aux chefs de services dont la responsable du SPA.Nous serions ravis de vous accueillir de nouveau pour que vous puissiez remarquer notre engagement en termes de qualité et de suivi de la satisfaction de notre clientèle. N'hésitez pas à me contacter personnellement.Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Clement

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Léopoldine Jay, Guest Relations am 21. Aug. 2023
Cher Clement, Merci à vous pour ce beau retour !Nous vous attendons bientôt pour une nouvelle parenthèse historique de bien-être, de confort et d'hospitalité !Bien sincèrement,

10/10 – Hervorragend

Yang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Léopoldine Jay, Guest relations am 5. Aug. 2023
Dear Yang, Thank you for taking the time to give us this feedback.What a pleasure to read that your experience was very positive! Our first mission is to provide you with flawless hospitality, comfort at all times in a clean and welcoming environment! I hope to welcome you again soon,