Unterkunftsgelände

Bewertungen von Sverres Hotel

2.5 out of 5
Sverres Hotel
Snellemark 2, Ronne, Bornholm

Bewertungen

8,6

Hervorragend

272 von insgesamt 662 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
301 von insgesamt 662 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
63 von insgesamt 662 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 662 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 662 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Julia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Eleonore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr hyggelig. Danke Berit
Wir hatten ein paar schöne Tage auf Bornholm im Hotel Sverres. Die Lage des Hotels ist sehr gut, wenn man ohne Auto anreist. Fähre, Bushaltestelle, Fahrradverleih,Touristeninformation, Einkaufsmöglichkeiten sind ganz nah zu erreichen. Die Wirtin des Hotels war sehr freundlich und aufmerksam. Das Frühstücksbuffet war liebevoll zubereitet. Uns hat es super gefallen und es wäre uns eine nächste Reise wert.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen / Hotelejer/Hotelowner am 14. Aug. 2023
Hej Sebastian. Mange tak for din positive tilbagemelding og for besøget på Sverres Hotel. Det ville glæde os at se dig en anden gang igen. Fortsat god sommer.Mvh

8/10 – Gut

Silke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr nette Vermieterin
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen / Hotelejer/Hotelowner am 3. Juni 2023
Hallo Silke.Vielen dank für die nette anmeldung, und danke für denn besuch. Wir wünschen euch einen schönen sommer, und viel spass auf Bornholm.Mfg

8/10 – Gut

anders

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen / Hotelejer/Hotelowner am 21. Jan. 2023
Hej AndersMange tak for din feedback, og for besøget. Vi håber du får lyst til at besøge Sverres Hotel en anden gang igen.Rigtig god dagMvh

8/10 – Gut

Edgar

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 7. Nov. 2023
Hej Edgar. Mange tak for din positive tilbagemelding og for besøget på Sverres Hotel. Det ville glæde os at byde dig velkommen en anden gang igen.Glædelig Jul og Godt NytårMvh

6/10 – Okay

Christoph

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel bräuchte dringend eine Renovierung. Es ist sehr stimmig eingerichtet aber viele kleine Dinge (z.B. Wasserhähne total verkalkt, Teppich auf der Terrasse löst sich auf) passen nicht mehr.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Berit Wilhelmsen / Hotelejer/Hotelowner am 1. Aug. 2022
Hallo Christoph. Wir haben vor 1 jahr das Hotel übernommen und das will sagen das ALLES kommt nicht auf ein mahl. Das Hotel ist alt und wir machen alles was wir können im winter um das besser zu machen, aber das kostet viel geld. Der teppich auf der terrasse ist gerade kaput gegangen, es war neu in Mai., aber viele gästen benutzen es im augenblick, und deshalb können wir jede woche nicht neue kaufen und hinlegen.Wir haben vor ein par tage wieder neue hingelegt. Wir haben auch ständig handwerker die das Hotel kontrolliert. Wir haben viele pläne mit unser Hotel die näschsten 5 jahre. Danke für dein besuch, wir hoffen das du nächstes mahl ein besseres Hotel findest das mehr neu ist und zu dir passt.Wir wünchen dir einen schönen sommer noch. Mfg

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein kleiner Garten i.Innenhof mit vielen Sitzmöglichkeiten ,lädt zur Einkehr und Ruhe ein. Wer Luxus erwartet ist fehl a. Platz...Die Unterkunft ist sauber , die Chefin sehr nett . Wer mit dem Flugzeug anreist ...und mit d.öffentl.Bus weiterfährt ,steigt fast a.Hotel aus. Auch der Fährhafen ist nach ca.8min Fußweg gut zu erreichen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Berit Wilhelmsen, Sverres Hotel am 9. Juni 2022
Hallo Andreas. Vielen dank dass du uns positive feedback gegeben hast, es freut uns sehr. Danke auch für deinen besuch, ich hoffe du bist gut nach hause gekommen und dass wir uns wieder sehen. Mfg

8/10 – Gut

Edgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Berit Wilhelmsen, Sverres Hotel am 7. Dez. 2021
Hallo Edgar. Vielen dank, und danke für euren besuch. Ich wünsche euch schöne Weihnachten und frohes neues jahr. Ich hoffe wir werden uns wieder sehen. Mfg

10/10 – Hervorragend

Markus

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein tolles Stadthotel, das einen vergessen lässt das man in der Stadt wohnt. Schöner Garten, schöner Innenhof. Gutes Frühstückt mit allem was man braucht.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Berit Wilhelmsen, Sverres Hotel am 30. Aug. 2021
Hallo Markus. Vielen dank das du geschrieben hast, und danke für euren besuch. Wir hoffen das ihr gut nach hause gekommen seid. Viele grüsse an deiner familie, wir hoffen das wir uns einmal wieder sehen.

10/10 – Hervorragend

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfache Zimmer aber excellenter Service
Die Besitzerin kümmert sich vorbildlich und engagiert um die Bedürfnisse ihrer Kunden. So ist auch das Morgenbüffet reichhaltig und liebevoll angerichtet. Die Zimmer sind einfach, aber der Service SUPER!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Berit Wilhelmsen, Sverres Hotel am 2. Aug. 2021
Hej Roman. Vielen dank, es freut mich sehr. Ich wünsche dir gute reise überall. Take care.

4/10 – Schlecht

Kerstin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt sehr günstig direkt an der Fähre, jedoch waren wir sehr enttäuscht über den Zustand der Zimmer, gerade in Corona Zeiten ist ein Gemeinschaftsbad katastrophal. Die Ausstattung ist dürftig, 3 Kleiderbügel im kaputten Kleiderschrank, Zimmer direkt am Bad mit allen Geräuschen... Sanierungsstau ist hier wohl das richtige Wort. Das Frühstück war gut, der Gastgeber nett, zum Glück waren wir nur für eine Nacht da, schade das hinterlässt kein schönes Gefühl. Im Grunde ein schönes Haus nur muss unbedingt renoviert werden! Parkplätze haben wir nicht gefunden...
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

10/10 – Hervorragend

Gisela, Rønne. Nahe an der Fähre. Und günstig für Ausflüge

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel, trotz Hafennähe sehr ruhig, hat sehr einfache, aber sehr saubere Zimmer. Das Frühstück ist immer frisch. Es wird ständig nachgelegt. Die Kaffeemaschine steht den ganzen Tag zu Verfügung. Im Garten kann man wunderbar den Nachmittag verbringen. Auf dem Grundstück nebenan kann man kostenfrei parken.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Rudi am 20. Aug. 2020
Dear Gisela, Thank you for staying at Our hotel, and thank you for your raving review. We hope to see you again :)

8/10 – Gut

Edgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rudi am 10. Okt. 2019
Tak fordi du valgte at overnatte hos os. Din feedback betyder meget for os.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Rudi am 27. Aug. 2019
Tak fordi i overnattede hos os. Jeres feedback er vigtig for os.

8/10 – Gut

Werner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Rudi am 16. Juli 2019
Tak fordi i valgte at overnatte hos os. Jeres Feedback betyder meget for os.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Rudi am 28. Jan. 2019
Tak fordi du valgte at overnatte hos os. Din feedback er vigtig for os.

10/10 – Hervorragend

Ginkgo, Wedemark/Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Small hotel with everything, travellers with low-medium budget might require. Large room, #2 with garden view, breakfast simple but good. Next (steakhouse) restaurant 5 minutes in walking distance. The hotel is situated near to the harbour, so very easy access when your vessel leaves in the moning...
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Rudi am 1. Okt. 2018
Thank you for choosing Our little hotel. We appreciate your kind feedback!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Schön zentral gelegen.
Alles dänisch unkompliziert. Leider ist das Haus etwas hellhörig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Rudi am 22. Juli 2018
Thank you for your feedback. As the building is from 1850 the stairs and floors squeaks because of Father Time's heavy feet :) We do hope you will visit us again in the future. Sincerely Rudi, Hotelmanager

4/10 – Schlecht

Guenther

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotels.com sollte diese Unterkunft nicht anbieten
Es war nicht weit von der Fähre nach Bornholm! Wir haben uns nicht wohlgefühlt! Es war kein Hinweis auf Fahrradunterstand und keinerlei Information. Die Preis/Leistung ist katastrophal und nicht zu empfehlen! Das Zimmer war klein, klebrig und die Duschränder waren voll Dreck oder Schimmel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
jalousien out of order, bathroom needs to become re-new, passing people outside can look inside
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

8/10 – Gut

Edgar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Henrik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 23. Jan. 2024
Hej HenrikMange tak for den fine anmeldelse, det er vi meget glade for, og håber at kunne byde dig velkommen en anden gang igen. God tur hjem.Mvh

10/10 – Hervorragend

Rikke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 2. Jan. 2024
Hej Rikke. Godt Nytår, og 1000 tak for den fine anmeldelse, det er vi meget glade for. Tak for besøget og på gensyn en anden gang igen.Mvh

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hyggeligt og personligt hotel
•Super hyggeligt og personligt hotel. •Super service. •Morgenmaden var okay. •Sengene var ikke de bedste.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 2. Jan. 2024
Kære gæst. Mange tak for den positive tilbagemelding, og for besøget hos os. Vi er glade for at du har nydt dit ophold og det ville glæde os at modtage dig en anden gang igen. Vores senge bliver tjekket efter hvert år efter en travl højsæson, og vi vil meget gerne have en henvendelse under opholdet, således at vi evt kunne flytte dig/jer til et andet værelse til en anden seng.Godt NytårMvh

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mega godt ophold!
Mega godt, sødt personale. Rart sted at være.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 2. Jan. 2024
Hej Sebastian. 1000 tak for den fine og positive tilbagemelding. Vi er glade for at du har været tilfreds med opholdet hos os, og glæder os til at byde dig velkommen en anden gang igen.Godt NytårMvh

8/10 – Gut

Bent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super tilfreds Trods ældre hotel var der rigtig hyggelig
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 23. Dez. 2023
Hej Bent. Mange tak for de pæne ord, vi er meget glade for at du har været tilfreds med dit ophold, og håber at kunne byde dig velkommen en anden gang igen.Glædelig Jul og Godt NytårMvh

8/10 – Gut

Per Juul

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Godt sted.
Ikke luksus men rigtigt godt til prisen. Lige præcis hvad vi havde brug for. En god dobbeltseng med pænt og rent sengetøj. Værelset var med toilet og bad. Pænt og rent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 19. Dez. 2023
Hej Per. Mange tak for din tilbagemelding og for jeres besøg hos os. Tak for de pæne ord vi er glade for at i har været tilfredse med opholdet.Rigtig Glædelig Jul og Godt Nytår til jer.Mvh

10/10 – Hervorragend

Bjarne

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 11. Dez. 2023
Hej Bjarne. Mange tak for din fine anmeldelse, det er vi meget glade for, og dejligt at i havde et godt ophold på Sverres Hotel, selvom vi ikke lige nåede at hilse på hinanden i denne omgang. Det ville glæde os at byde jer velkommen en anden gang igen.Glædelig Jul og Godt Nytår.Mvh

8/10 – Gut

Lene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Godt til prisen
Hyggeligt lille veldrevet hotel, som er godt til prisen. Ikke eget luksus, men god seng og fin morgenmad og hyggeligt betjening. Ligger fint ift. havnen og en kort gåtur fra torvet. Vi er kommet der flere gange.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 19. Dez. 2023
Hej Lene. Mange tak for din tilbagemelding og for de pæne ord. Luksus Hotel er vi ikke så skal vi højere op i stjernerne, men vi bevarer vores patina udseende og gør alt hvad vi kan for at vores gæster har det godt under opholdet. Dejligt at i altid vender tilbage til Sverres HotelGlædelig Jul og godt NytårMvh

8/10 – Gut

Marianne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
God, central beliggenhed i Rønne. Godt værelse. Fine parkeringsmuligheder. Alt for mange regler/restriktioner ifm med overnatning og morgenmad. Det opleves anstrengende.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 19. Dez. 2023
Hej Marianne. Tak for din tilbagemelding og for besøget hos os. Vi syntes bestemt ikke at der alt for mange regler/restriktioner. Vi passer på vores gæster, således at man ikke bare kan gøre som man har lyst til, hvilket vi med erfaring desværre har oplevet mange gange med tiden. Alle Hoteller har regler/restriktioner således at man kan bevare sit overnatningssted i ordentlig stand, og som vi ønsker at vores gæster respekterer.Med hensyn til morgenmaden, så ønsker vi stadig at bevare håndhygiejnen således at man passer på hinanden.Glædelig Jul og Godt NytårMvh

10/10 – Hervorragend

Helle

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 19. Dez. 2023
Hej HelleTak for din tilbagemelding for opholdet. Du ønskes en Rigtig Glædelig Jul og et Godt NytårMvh

10/10 – Hervorragend

Jesper

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 19. Dez. 2023
Hej Jesper. Tak for din tilbagemelding og for besøget hos os. Du ønskes en Rigtig Glædelig Jul og et Godt NytårMvh

10/10 – Hervorragend

lene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Godt sted
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 4. Dez. 2023
Hej MarianneTak for din tilbagemelding, og besøget på Sverres Hotel.Med hensyn til de regler du nævner så har vi løbende måtte tilføje ekstra af disse på grund af erfaringer med at Hotellets informationer ikke blev overholdt og mange ting bare løb løbsk. Vi får meget anerkendelse fra vores gæster at de er glade for at der langt om længe er kommet styr på Sverres Hotel og at der er forståelse for den måde vi nu har valgt at køre Hotellet på, samt at de har noget at forholde sig til, ligesom på andre Hoteller. Sverres Hotel har før i tiden været et sted hvor man kunne komme og gøre som man havde lyst til, dette var ikke tilfredsstillende for både indehavere samt andre gæster.Vi passer på vores gæster, således at de har lyst til at besøge os en anden gang igen.Du ønskes en Glædelig Jul og et Godt NytårMvh

10/10 – Hervorragend

christian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
dejlig lokalt og hyggeligt. God morgenmad!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 23. Nov. 2023
Hej Christian. Mange tak for den fine anmeldelse, og for jeres besøg. Vi håber i er kommet godt hjem, og det glæder os at i har været tilfredse med jeres ophold.Glædelig jul og Godt NytårMvh

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 19. Nov. 2023
Kære gæstMange tak for den flotte tilbagemelding, det er vi meget glade for og samtidig at du/i har været tilfredse med opholdet på Sverres Hotel. Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang igen.Glædelig Jul og Godt NytårMvh

10/10 – Hervorragend

Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyggeligt og godt..
Hyggeligt og hjemligt hotel. Sød, imødekommende værtinde og god morgenmad. Ved godt, at det er et gammelt hus, men savnede mere end en stikkontakt på værelset.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 15. Nov. 2023
Hej Louise. Mange tak for din positive tilbagemelding og for besøget hos os. Når man er på Hotellet og mangler det du nævner, f.eks et forlænger stik, eller evt hårtørrer etc etc, så har man mulighed for at henvende sig til undertegnet på kontoret, eller rengøringspersonalet eller ringe op på 60149411. Vi vil gerne have at man henvender sig MENS man er på Hotellet, da der altid vil være supplerende muligheder. Vores Hotel er gammelt og hyggelig, tak for det, og vi er stadig igang med løbende forbedringer. Glædelig jul og Godt NytårMvh

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyggeligt gammelt hotel med stemning
Dejligt ophold på hyggeligt gammelt hotel (ferielejlighed) God service. Morgenmaden lidt kedelig, savnede æg :-)
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 14. Nov. 2023
Kære gæst. Tak for din positive tilbagemelding, og for opholdet på vores gamle Hotel. Med hensyn til morgenmaden så får vi stor ros for det den indeholder. Da vi overtog Hotellet for ca 3 år siden var buffeten MEGET kedelig, men hvor vi løbende har opgraderet den. Hotellet er et 3 stjernet Hotel og buffeten indeholder det der svarer til prisen. Vi har prøvet at servere æg, dog var dette ikke nogen succes da de enten blev kolde til de sidst ankomne til morgenmaden, eller hårdkogte, hvorefter vi kunne smide dem ud. Når der er rigtig travlt om sommeren er tiden ligeledes imod os til at følge med når der skal koges æg, derfor er disse blevet fravalgte. Tak for besøget og glædelig jul og godt nytår.Mvh

10/10 – Hervorragend

Jacob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 14. Nov. 2023
Hej Jacob. Mange tak for den fine tilbagemelding. Vi håber i havde et dejligt ophold, selvom vi ikke sås denne gang. Tak for besøget endnu engang. Vi er glade for at i vælger at bo på Sverres Hotel når muligheden byder sig.Mvh

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dårlig service og sur betjening ved utsjekk..
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 13. Nov. 2023
Hej. Her på Sverres Hotel findes der HVERKEN dårlig service eller SUR personale, tvært imod. I må have oplevet det et andet sted.Mvh

10/10 – Hervorragend

bjarne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 7. Nov. 2023
Hej BjarneMange tak for den fine tilbagemelding. Vi er glade for at du/i har været tilfredse med at bo på Sverres Hotel, og at i havde nogle gode dage hos os. Det ville glæde os at se jer en anden gang igen. Glædelig Jul og Godt Nytår.Mvh

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 2. Nov. 2023
Kære gæst. Tak for din tilbagemelding og for besøget hos os. Du ønskes en Glædelig Jul og et Godt Nytår.Mvh

10/10 – Hervorragend

Birgit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Upåklageligt ophold
Fint værelse, fint hotel med finurlige kroge og pynt. Morgenmad lige som man ku ønske sig. Alt fungerede og jeg havde et godt ophold. Kommer helt sikkert igen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 30. Okt. 2023
Hej Birgit.1000 tak for den fine anmeldelse, og tak for besøget. Det glæder os at du har været tilfreds med dit ophold, og vi vil glæde os til at byde dig velkommen en anden gang igen.Mvh

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Praktisk placering
Sverres hotel ligger praktisk tæt på færgen og busholdepladsen. Det er let at ankomme sent, med en sms medadgangskode til hoveddøren. Værelse var enkelt og rent, men badeværelset lugtede af urin. Morgenmaden var helt ok, ikke fancy, men der er lidt valgmuligheder. Kaffen desværre halvkold og uden megen smag. Der stod at der var adgang til kaffe/ te for gæster, men da jeg kom om aftenen, stod der bare tre halvfulde termokander med kold kaffe. Da jeg var der for et par år siden , havde de en kaffemaskine - det var bedre.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 30. Okt. 2023
Kære gæstTak for din tilbagemelding. Som indehaver af 2 Hoteller, kan jeg forsikre dig om at der ikke er nogen af vores værelser som lugter af urin, idet personalet er trænet i at gøre ordentlig rent overalt, hvilket jeg som indehaver tjekker op på dagligt, og at personalet kommer og meddeler mig hvis der er noget galt. Vi har ikke noget FANCY morgenmad som på de 5/6 stjernede Hoteller, men vi får stor ros for det "store udvalg som der efterhånden er blevet udvidet med efter overtagelsen for 3 år siden"Med hensyn til kaffen så har undertegnet været ude af huset hele weekenden og personalet har kun haft til opgave at gøre Hotellerne rene.Når undertegnet er i huset så bliver der lavet frisk kaffe 3 gange om dagen som så er til rådighed for gæsterne, hvilket der ikke er nogen problemer i. Hotellets kaffemaskine er taget ud af brug for en periode da denne gik i stykker, men hvor nyt tilbud på en ny er på vej. Skulle du have yderligere ting du gerne vil af med omkring driften af Hotellet, så er du velkommen til at ringe til mig på 60149411 i det jeg er tilbage igen på BornholmMvh

10/10 – Hervorragend

Jan

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 30. Okt. 2023
Hej Jan. Mange tak for det flotte 10 tal og for besøget. Det ville glæde os at byde dig velkommen en anden dag igen.Mvh

10/10 – Hervorragend

Morten

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 13. Okt. 2023
Hej Morten. 1000 tak for den fine anmeldelse, det er vi meget glade for. Vi håber at kunne byde dig/jer velkommen en anden gang igen. Rigtig god dag og på gensyn.Mvh

8/10 – Gut

Lone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 9. Okt. 2023
Hej LoneMange tak for den positive tilbagemelding. Det glæder os at dit ophold har været tilfredsstillende, og håber på at kunne byde dig velkommen en anden dag igen.Mvh

8/10 – Gut

Niels

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Berit Wilhelmsen Hotelejer/Hotelowner am 2. Okt. 2023
Hej Niels.Mange tak for den positive tilbagemelding, det er vi meget glade for. Vi håber at kunne byde dig velkommen en anden dag igen.Mvh