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Bewertungen von Kresten Palace Hotel

4 out of 5
Kresten Palace Hotel
6th klm. Kallithea ave., Rhodes, Rhodes Island

Bewertungen

8,0

Sehr gut

50 von insgesamt 150 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
58 von insgesamt 150 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
26 von insgesamt 150 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 150 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 150 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Mahir, Gerlingen

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Abgesehen vom Strand ist die Hotelanlage und der Service gut. Hoteleigener Transfer zum Flughafen nicht vorhanden.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Angelos am 24. Aug. 2023
Dear Mahir,First of all we would like to thank you for choosing our hotel for your stay in Rhodes and for leaving this review.We are really glad reading that you enjoyed our facilities and the provided services. Though, we would like to inform you that we offer transfer service from the airport with extra cost and after agreement.It would be an honour to welcome you again and offer you a perfect stay.Warm regards, Kresten Palace team

8/10 – Gut

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir sind auf die Umbauarbeiten im Herbst gespannt
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Angelos am 24. Juli 2022
Dear Sandra, Thank you for this great review following your recent stay at Kresten Palace! We would be honored to have you back next summer, in order to ensure one more magnificent holiday experience. Wishing you all the best and hopefully see you soon! Best Regards, Kresten Palace Team

8/10 – Gut

Esmee

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles in allem 4sterne
Die Anlage ist weitläufig und meist ist das internet verfügbar. In unserem Zimmer mit poolzugang war die Verbindung jedoch sehr schlecht und hat nicht mal für email gereicht. Die Liegestühle sind extrem hart. Nach Anfrage haben wir dann ein Polster bekommen. Die Polster der Liegestühle am Hauptpool sind sehr dünn und damit auch sehr unbequem. Die Behandlungen im Spa sind unprofessionell. Das Frühstücksbuffet war ok aber auch nicht überwältigend. Die Gartenanlage braucht mehr Pflege. Die Rezeption hat ebenfalls nicht überzeugt. Für alle Fragen (Mietwagen, Spa) konnte nicht weitergeholfen werden und wir wurden einfach weitergeschickt. Alles in allem sind es zwar 4 Sterne, jedoch in manchen sachen einfach auch eher ein 3Sterne Hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Angelos am 13. Juni 2022
Dear Esmee, Thank you for taking the time to share your experience at Kresten Palace, your feedback is greatly appreciated! We were happy to read that you had a good holiday. On the other side, we are sorry to read that your stay was not as enjoyable as expected. We want to thank you to bringing your concerns and suggestions as we always looking for the ways to better our service and your feedback is an invaluable part of that process. Once again thank you for your feedback, we very much hope that despite the issues mentioned you were still able to enjoy your holidays and we hope you will reconsider giving us another chance so we can show you our genuine hospitality. Kind Regards, Kresten Palace Team

6/10 – Okay

DerUli, Köln

Gut: Sauberkeit
Am Kresten-Hotel ist eigentlich nichts wirklich schlecht. Es sticht aber auch rein gar nichts aus der Masse heraus. Das Hotel ist schon deutlich in die Jahre gekommen. Die Zimmereinrichtung ist zweckmäßig und funktionstüchtig aber sehr alt. Das Preis- Leistungsverhältnis an der Hotel- und Poolbar ist allerdings unterirdisch. Die Qualität der Drinks vollkommen inakzeptabel. Die Verpflegung entspricht dem üblichen All-In-Standard. Masse ist hier Trumpf. Wir hatten jedoch nur die Übernachtung mit Frühstück gebucht.
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2018

6/10 – Okay

Werner, Munich

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nice Hotel close to the city of Rhodes
While the rooms are in good conditions, there are some areas that would need some rework like the lifts for example. The Pool area is very nice and clean. The breakfast buffet is only of average quality. Most needed would be a better coffee selection and some fresh orange juices. Overall an average Hotel options to improve for a resonable Price.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von Kresten Palace team am 21. Aug. 2018
Dear Werner, Thank you for taking the time to review the hotel. Since we treat all comments and feedback with great significance whether they are positive or negative, we would like to thank you for bringing these shortcomings into our attention. We will do the best possible to improve ourselves moving forward and we hope to have the chance to welcome you back in the future.

8/10 – Gut

Heinz, Österreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
pool und strand einmalig
große schöne Pool-Anlage, kleiner wunderschöner Strand sehr gutes Frühstück Tavernen etwas weit zum gehen
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Eduard, Wien

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
überraschend sehr oK.,mit wenig kleinen Abstrichen
nach unserem Aufenthalt 2016 im Palladium war unsere Erwartung natürlich etwas reduziert, wurden jedoch durchaus überrascht. Ist ja 1 Kat. weniger, es hat aber vieles gepasst und das Angebot ist hinsichtlich Preis/Leistung mehr als in Ordnung. Es ist alles vorhanden um einen ungestörten (Bade) Urlaub zu verbringen und auch die Infrastruktur passt. Im Verhältnis zu anderen vor Ort angesehenen Hotels besticht vor allen die Lage. Diese tollen neuen Hotels sind tw. durch eine Hauptverkehrsstrasse vom Strand getrennt oder überhaupt weiter davon entfernt. Die Abstriche beziehen sich auf den Hotelzustand z.B. der Zimmer. Sind grundsätzlich in Ordnung aber relativ einfach ausgestattet und tw. mit kl. Mängel. Werden jedenfalls wiederkommen

8/10 – Gut

Reinhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nettes Hotel in ruhiger Lage
Hotelanlage gut. Personal freundlich.Zimmer und Sauberkeit in Ordnung.Bushaltestelle direkt vorm Hotel. Poolbar vorhanden.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gute Lage, nahe an Rhodos Stadt und zu den schönen Strände an der Ostküste. Nettes und hilfsbereites Personal.

10/10 – Hervorragend

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Wolfgang, Langen

Gutes 3 + Sterne Hotel
Bei Ankunft wurde uns mitgeteilt, das unser gebuchtes Hotel total überbucht sei. Für zwei Tage sollten wir in einem 5* Hotel untergebracht werden. An der Rezeption wurden wir mit unserem Gepäck aber wieder abgewiesen. Nächste Station war ein 4*Village Resort. Hier erhielten wir ein Dreibettzimmer mit All Inclusive. Nach zwei Tagen , aus dem Koffer gelebt, ging es zück zum gebuchten Kresten Hotel. Das Zimmer war bezugsbereit, entsprach aber nicht unserer gebuchten Kategorie mit direktem Meerblick. Nach kurzer Diskussion und Rücksprache mir der Direktion bekamen wir nach kurzer Wartezeit ein Meerblickzimmer mit Balkon im zweiten Stock. Als Ausgleich für unsere Unannehmlichkeiten bekamen wir Vollpension Gratis. Jetzt konnte der Urlaub beginnen. Mein Fazit aus diesem Urlaub: Wer keine großen Ansprüche hinsichtlich Verpflegung, Zimmergröße und keine Badetücher am Pool( auch nicht leihweise) benötigt , ist in diesem Hotel gut aufgehoben. Beim Auschecken vermissten wir allerdings ein Wort der Entschuldigung . Auch wurde nicht gefragt, ob der Aufenthalt angenehm war und eine gute Heimfahrt wurde uns auch nicht gewünscht.

2/10 – Ungenügend

Klaus

Gut: Personal & Service
Überbucht
Das Hotel war überbucht. Frühzeitigen Kontakt hat weder Expedia noch das Hotel für notwendig gehalten. Ich werde nie verstehen, wie so was in der heutigen digitalen Welt passieren kann. Es ist ja kein 1* Hotel. Positiv war die Abwicklung bzgl. der Unterbringung im anderen Hotel. Die Mitarbeiterin an der Rezeption war sehr freundlich und wir wurden schnell umquartiert. Trotz upgrade in der Verpflegung, wir hatten halt was anderes gebucht. Sehr ärgerlich. Das andere Hotel war das aldemar Paradise Village. Eine gute Anlage, bisschen groß und sehr gutes all inclusive,wir sind keine Freunde davon, aber man muss es ja nicht vollständig nutzen. Wenig deutschsprachige. Viele Osteuropäer, aber waren alle sehr angenehm. Den dicksten Tadel bekommt Expedia. Das Hotel hatte angeblich Bescheid gegeben. Das ist nie bei uns angekommen.

8/10 – Gut

Atira, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöne Hotelanlage in Strandnähe.
Absolut freundliches Personal an der Rezeption mit guten Deutschkenntnissen. Unser Hotel war überbucht, was aber überhaupt kein Problem war, wurden im weiter unten gelegenen Aldermar untergebracht mit höherem Standart ohne Mehrkosten. Für uns ein rundum gelungener Urlaub.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Noch einigermaßen Preis-Leistungs-Verhältnis
Die Poollandschaft war annehmbar und gepflegt, das Personal (vor allem Rezeption) freundlich, die Zimmer relativ sauber und das Frühstück vielfältig und gut. Das Hotel ist aber sehr in die Jahre gekommen, vieles renovierungsbedürfrig und beim Frühstück total überfüllt, das Personal ist überfüllt und kaum Tische eingedeckt.

8/10 – Gut

Lüthy, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
kompetentes Personal
Wir haben eine tolle Woche im Kresten Palace verbracht. Die Zimmer sind neu möbliert und sauber. Die Betten bequem wenn gleich uns persönlich ein King Size Bett besser gefallen hätte, denn so driften die Betten immer wieder auseinander. Leider hat die Klimaanlage im Mai noch nicht funktioniert, obwohl Aussentemeraturen von 33 Grad waren. So war es sehr heiss in der Nacht und auch auf Nachfragen war man nicht in der Lage abhilfe zu schaffen, was sehr schade war. Aber der Rest sehr O.K. im Preis Leistungsverhältnis gesehen. Wir kommen im August wieder und hoffen, dass dann die Klimaanlage funktioniert, man hat es uns versprochen.

10/10 – Hervorragend

R, Herne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder
Wir sind seit Jahren Stammgäste und freuen uns bereits heute auf unseren nächsten Urlaub im Kresten-Palace. Hotel, Poolbereich, Servicepersonal alles passt. Kurze Wege nach Rhodos-Stadt. Taxi und Bushaltestelle direkt vor der Tür.

8/10 – Gut

Thomas, Leipzig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswert
Für einen Kurzurlaub weilte ich im Juli 2011 in diesem Hotel und war sehr positiv überrascht. Ein modernes Hotel mit ordentlichen und sauberen Zimmern und einer gepflegte Anlage. Ein sehr schöner Pool mit ausreichend Liegen und wer möchte ist in ein paar Schritten direkt am Meer. Meiner Meinung ein ideales Hotel für individuelle Erkundungen der Insel per Mietwagen oder Bus.

10/10 – Hervorragend

Bernd, Wiesbaden, deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt stadtnah mit guter Anbindung öffentlicher Verkehrsmittel
.

10/10 – Hervorragend

Solvita

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you like peacefully hol it’s perfect,out of city buzz
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von angelos am 17. Okt. 2023
Dear Solvita,Thanky ou very much for staying with us and for taking some time to leave your review. We are relly happy that you enjoyed your stay and you had a relaxing holiday.We hope to see you again!Kind regards, Kresten Palace team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Angelos am 18. Sept. 2023
Dear guest,Thank you very much for choosing our hotel for your stay in Rhodes and for giving us a perfect score. We are very glad to know that oyu enjoyed your stay.We wish you the best.Kind regards

10/10 – Hervorragend

yakup

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super séjour
Excellent accueil dans cet hôtel bien situé, au calme, avec une grande facilité pour se garer a l'entrée de hotel. De plus, il est très agréable et rénové avec beaucoup de goût. Le personnel très sympathiques et souriants sont aux petits soins, soucieux du bien être des clients, n'hésitant pas à conseiller, un accueil parfait! La chambre était très agréable et très propre face à la mer. Quant au petit-déjeuner : varié, copieux avec de très bons produits. Nous avons passé un très bon séjour et nous n'hésiterons pas à le recommander! Continuez ainsi , c'était parfait ! Ne changez rien et bonne continuation à toute l'équipe ! "
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Angelos am 1. Aug. 2023
Dear Yakup,Taking the opportunity we would like to thank you for choosing Kresten Palace for your great holidays and we are beyond pleased to hear that you would recommend us to further travellers!We were thrilled to know that you enjoyed your room and loved so many aspects of your stay. Our goal is to deliver top notch hospitality and exceptional customer service and we are truly happy that we accomplished that. Rest assured we will share your wonderful remarks with all departments as they are encouraging for all and add value in our services and facilities.Would like to thank you for staying with us and we hope to serve you again whenever your journey takes you back to Rhodes!The Best wishes,Kresten Palace Team

8/10 – Gut

Christina

Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Angelos am 1. Aug. 2023
Dear Christina,Thank you very much for staying with us and we hope to see you again!Best regards

8/10 – Gut

Santeri

Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Angelos am 8. Aug. 2023
Dear Santeri,Firstly, we would like to express our gratitude for staying with us!We hope you had a great time and we wish you the best!Kind regards, Kresten Palace team

8/10 – Gut

Santeri

Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Angelos am 8. Aug. 2023
Dear Santeri,Thank you very much for staying with us and for taking sometime to leave your review.We hope to have a chance to welcome you again and offer you a perfect stay!Kind regards, Kresten Palace team

6/10 – Okay

Mandip

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Such a shame that hotel lets itself down with reception and dining staff who are cold and unhelpful, rude too. Free WiFi in the hotel but charged per device if you want it in your room. You have to pay for the safe too. Breakfast was nice. Great entertainment crew and enjoyed the pool vibe. Few nice restaurants nearby on foot otherwise getting a taxi or buses into town is tricky - buses are full and taxis don’t stop so be prepared to wait a while. Won’t be visiting again and wouldn’t recommend this hotel sadly.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Angelos am 14. Juli 2023
Dear Mandip,Thank you for taking the time to bring your feedback to our attention following your recent stay at Kresten Palace.We are happy to read that you enjoyed the pool and our entertainment program.At the same time we can see through your review that we have feel short of your expectations in certain areas and that we could have provided a better overall experience during your time here in resort. We pride ourselves on delivering a first class service and we are sorry that on this occasion we didn’t meet nor exceed your expectations.We were disappointed to read that you felt this way about our Team Members as they are usually praised for their friendliness and helpfulness. Please accept our apologies if a member of our staff was not up to the level of care and attention expected.We hope that you have still enjoyed your holidays in Rhodes.Warm Regards,Kresten Palace Team

10/10 – Hervorragend

francesco

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tutto perfetto sopratutto se si viaggia con la famiglia, camere grandi e spaziose.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Stella am 6. Juni 2023
Dear Francesco,Hello from Kresten Palace. We wold like to thank you for choosing our hotl for your stay in the island of Rhodes.We are thrilled to read that you enjoyed our facilities and that you had a great time with your family.We hope to see you again!Best regards, your Kresten Palace team

8/10 – Gut

Amit Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The dining options could have been better and more varied. The general sea view rooms were very average. We had to upgrade to deluxe rooms with pool access which were much better.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Stella am 2. Juni 2023
Dear Amit Paul,First of all we would like to thank you for staying with us and for taking some time in order to write your review about your holidays in our hotel.We are happy that in general you had a good stay and your comments will be taken under consideration for our continuous effort for improvement.We hope to see you again in the future!Best regards, Kresten Palace team

8/10 – Gut

Johan Melvin Hedman

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great service, Staff was the best part. Had an alright room but had an ant problem over our week, but it wasnt too bad and im sure its not the same everywhere, Really nice views, Good breakfast, Super nice main building, nice bar etc. Great transportation with taxi and bus stop within 50M, the beach is the only thing we were dissapointed with. 4/5 would come back
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von Stella am 31. Mai 2023
Dear Johan, first of all we would like to express our gratitude for choosing our hotel for your stay in Rhodes and for taking some time to leave a review for your experience.We are very happy to read to that you enjoyed our facilities and for your nice words about our staff. We hope to have the opporunity to welcome you again and offer ou a perfect stay without the small shortcomings that you faced.Have a nice day and kind regards, your Kresten Palace team

10/10 – Hervorragend

Wendy, Sacramento

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful property. Lovely swimming pool. Friendly and helpful staff. Quick check-in and check-out. Delicious breakfast and dinner buffet. Lunch by the pool was delicious too. Good cocktails at reception bar and pool bar. Bus stop out front of hotel made it easy to go to Rhodes Town inexpensively and quickly. I would gladly stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Stella am 30. Mai 2023
Dear Wendy, We would like to thank you for choosing our hotel for your stay in Rhodes! We are very glad to read that you loved so many aspects of your stay in our hotel!We think that your review would be very helpful for future possible travelers.We hope to have the opportunity to welcome you again!Best wihes, Kresten Palace team

4/10 – Schlecht

Jülide

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Shir

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Angelos am 7. Okt. 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to share your experience in our hotel.Kind regards

6/10 – Okay

Branimir

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Rhodes stay
We have chosen probably the best room on offer, swim-up with access to a private swimming pool and room was all right and comfortable, however swimming pool was freezing, they don’t heat up the water. Breakfast was included, but it was very mean, food of average quality, awful coffee and oversweeted juices from a concentrate. Instead of eggs/ommelette station they had a “mountains” of prepared omelette which is more like 3 stars hotel and they advert them as 4 stars. Dinner - buffet style with average and oily food, less tasteful than you would expect at 4 stars hotel. At the checkout I was offered to pay part of someone l’s else bill which was charged to the room 3 days before I checked in, disgraceful and unforgivable, I did not receive even sorry.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Angelos am 6. Okt. 2022
Dear Branimir,Thank you for choosing our hotel for your holidays and for taking the time to share your experience!We feel sad that some points led your stay not to live up to your expectations. Any direct feedback and constructive criticism are always more than welcome as this is what we are looking for in order to maintain a high level of service.We hope that you have still enjoyed your holidays in Rhodes and that we will have the chance of hosting you again in the future, so we may better demonstrate the complete quality stay you expect and deserve!Warm Regards,Kresten Palace Team

8/10 – Gut

Petr

Aufenthalt von 14 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

kirsi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Vaellusreissu
Keskinkertainen hotelli hyvällä sijainnilla. Bussi yhteydet todella toimivat. Hotelli siisti. Uima-allas alue ok. Ranta hieman vaikeakulkuisen matkan päässä ja rantatuolien sijainti surkea. Aamupala monipuolinen.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Angelos am 27. Sept. 2022
Dear Kirsi,We would like to thank you for choosing our hotel for your vacation and for taking the time to leave a review regarding your experience with us.We are happy to read that you enjoyed our facilities and the breakfast and we have noted your concerns.We hope to have another chance to offer you a perfect stay, if you choose to come back to Rhodes.Kind regards

10/10 – Hervorragend

lionel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von Angelos am 18. Sept. 2022
Dear Lionel,Thank you for choosing our hotel for your holidays and thank you for the perfect rating!We are thrilled to know that you had a great experience with us and you enjoyed your stay.It would be a pleasure to welcome you again in the future if you choose to return in Rhodes!Warm regards,Kresten Palace team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Angelos am 12. Sept. 2022
Dear guest,Firstly we would like to thank for choosing our hotel for your holidays and for spending some time to leave your review regarding your stay!It seems that your had a great experience and it would be a pleasure to welcome you again some time in the future!Best regards, Kresten Palace team

8/10 – Gut

Do

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

alessandro

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Raffaella

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Veli-Matti

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not my cup of tea
We stayed at this hotel in April. I was not expecting the room to be so COLD. There were no blankets in the room. The first night, I was so tired from the journey, I didn't want to go all the way to the front desk to request a blanket and I couldn't figure out how to call the front desk from the phone in the room. I slept with my jacket on and a towel over me, shivering the whole time. The next day I asked at the front desk for a blanket and they said they would leave one in the room. Well, they left a tiny, sad-looking blanket that looked like it was maybe 40 years old and barely covered one person, let alone two. Internet is available for free in the lobby but you have to pay if you want to use it in your room. I like that there is a tiny gym area. The pools were beautiful, but it was too cold to really enjoy them. Beautiful little beach area you can walk down to from the hotel. My daughter liked the kids' club. Overall though, not my preferred type of hotel at all, and I wasn't super impressed with the service (mostly the blanket issue, and I overheard a few other people also saying that the rooms were cold and asking staff for blankets). The restaurant was overpriced and there did not seem to be any consistent pricing system for kids. One night I was charged a full adult price for my kindergartener and another night she ate for free. Make it make sense.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Angelos am 16. Juli 2022
Dear guest, We would like to thank you for taking the time to share your feedback with us following your stay at Kresten Palace. We very much appreciate you taking the time to do so! We are very sorry to read that your stay in our resort is not as enjoyable as expected and although we do not necessarily agree with all points raised we would still like to offer our apology for any inconvenience caused. We are happy to read that you likes our facilities like the pool and our mini club. We only hope that there is still some enjoyment gained out of your holiday in Rhodes and that perhaps you might consider visiting us again at some point in the future. Kind regards, Kresten Palace Team

6/10 – Okay

Cecile

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Angelos am 15. Juli 2022
Dear Cecile, Thank you for taking the time and sharing your feedback with us regarding your recent stay at Kresten Palace. Should you return to our area in the future we would love to have you back so we may better demonstrate the complete quality stay you expect and deserve. The Best wishes, Kresten Palace Team

8/10 – Gut

Csaba

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2022
Antwort von Angelos am 5. Juli 2022
Dear Csaba, We would like to thank you for staying with us and for taking some time to leave your feedback regarding your experience! We are very happy for the nice review and it would be a pleasure to welcome you again if you choose to return in Rhodes! Kind regards, Kresten Palace team

8/10 – Gut

Christopher

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2022
Antwort von Angelos am 28. Juni 2022
Dear Christopher, Thank you very much for choosing our hotel for your holidays and for taking some time to leave a feedback regarding your experience with us! We are very happy that you had a great stay! It would be a pleasure to welcome you again if you choose to come back in Rhodes! Best regards

8/10 – Gut

Teemu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022
Antwort von Angelos am 13. Juni 2022
Dear Teemu, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience with us and thank you for choosing our hotel for your holiday! We really hope to have the opportunity to serve you again in the future. Best wishes, Kresten Palace Team

10/10 – Hervorragend

Nico

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Suosittelen! Huone siivottiin jokapäivä eikä ikäviä yllätyksiä tullut huoneessa vastaan. Rauhallinen ympäristö sopii erityisesti lapsiperheille. Aamupalalla monipuolisesti vaihtoehtoja. Hotellista n. 1km lähimpiin ravintoloihin ja jalkakäytävä todella kapea ja näkyvyys paikotellen huono.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Angelos am 10. Juni 2022
Dear Nico, We would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and for taking some time to share your experience! We are very happy to read that you enjoyed your stay, your room and our facilities in general. It would be a pleasure to welcome you again some time in the future! Best regards, Kresten palace team

8/10 – Gut

Simona

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ben tenuto e pulito, situato in posizione strategica per raggiungere le bellissime spiagge nei dintorni.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022
Antwort von Angelos am 13. Juni 2022
Dear Simona, Firstly, we would like to thank you for staying with us and then for taking some time to leave your feedback about your experience! We are very glad to read that you enjoyed our facilities! We hope to welcome you again in the future if you choose to come back to Rhodes island! Best regards, Kresten Palace team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Angelos am 19. Mai 2022
Dear guest, Firstly, we would like to thank you for choosing our hotel for your holidays and for taking some time to leave your feedback about your stay! If you choose to return to Rhodes, we wish to give another chance to fulfill all of your expectations. Kind regards, Kresten Palace team

10/10 – Hervorragend

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Kresten Palace Team am 13. Mai 2022
Dear Patricia, We would like to thank you for taking the time to leave such a lovely review further to your recent stay at Kresten Palace. It was our pleasure to have you here with us! We are very happy to know that you enjoyed our facilities and our services! We would be more than happy if you would consider return as a guest sometime in the future. Best regards, Kresten Palace Team

6/10 – Okay

Peter

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von KRESTEN PALACE team am 26. Apr. 2022
Thank you for your time to review us,