Innenpool, Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme

Bewertungen von Esperos Palace Resort

4 out of 5
Esperos Palace Resort
Kallithea Avenue, Faliraki, Rhodes

Bewertungen

9,0

Wunderbar

121 von insgesamt 213 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
71 von insgesamt 213 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
17 von insgesamt 213 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 213 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 213 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jana Emma

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 19. Juni 2023
Dear Jana,thank you for sharing your positive review of your stay with us!We are glad you had an enjoyable stay and hope to welcome you back soon so that we may further improve your beautiful Esperos Palace holiday experience!Kind Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

10/10 – Hervorragend

Vivien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 4. Mai 2023
Dear Vivien,thank you for the excellent evaluation of your recent stay with us! We are delighted your expectations were all met to the fullest and hope to see you again soon!Best Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

8/10 – Gut

Alexandros

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Chris Zamagia / PR Director / Esperia Group am 24. Feb. 2023
Dear Alexandros,thank you for your positive evaluation of your stay with us!We hope you have enjoyed your stay and that we will have the great pleasure of hosting you again, the next time that you will visit Rhodes!Kind Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

8/10 – Gut

Andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Aussicht und tolle Poolanlage!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 2. Sept. 2022
Dear Andrea,we are delighted you love our great view and beautiful pool area and that you had such a pleasant holiday experience with us! Thank you for sharing it with the expedia community! Hoping that we will see you again soon, we wish you all the best.Kind Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

8/10 – Gut

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels war gut. Direkt vorm Hotel ist eine Bushaltestelle und der Waterpark ist auch direkt gegenüber. Die Zimmer und der Strand waren sauber und in sehr gutem Zustand. Vorallem hat uns der Lazy River gefallen.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 16. Aug. 2022
Dear Andreas Thank you for staying with us and for the kind words regarding our privileged location, our blue flag awarded beach and our Lazy River. We are glad you had an enjoyable stay, as we always aim to give the best holiday experience to our guests. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group

8/10 – Gut

Maryanti

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
In der Regel bin ich kein Freund solch großer Hotels, und Faliraki mit den vielen Riesenhotels wäre bestimmt nicht meine bevorzugte Gegend für einen längeren Urlaub. Aber für die vier Tage war es ok und praktisch. Begeistert hat mich insbesondere das überaus freundliche und hilfsbereite Personal des Hotels und die perfekte Organisation.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 29. Sept. 2021
Dear Maryanti, It was our pure pleasure to welcome you and comfortably accommodate you at the large yet very friendly ESPEROS PALACE by the beach. We are thankful for your comments on the perfect organization you have kindly noticed during your smooth and pleasant stay and for your so polite words on our genuine friendly, helpful and attentive staff. We hope you will soon return for a longer and joyful stay. Kind Regards Evangelos Spartalis- Reservations.

10/10 – Hervorragend

Bruno Hermann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preis Leistungsverhältniss super
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2021
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 13. Sept. 2021
Dear Bruno, We are totally content to know by your top rated review you have experienced most relaxing and enjoyable vacation at the totally fantastic ESPEROS PALACE with the most super satisfactory Price -Performance ratio. We would love to host you again for more great times. Kind Regards, Evangelos Spartalis- Reservations.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2021
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 9. Aug. 2021
Dear Guest, thank you for submitting your review! We are pleased to see that you had a positive holiday experience and we look forward to welcome you again to our property so that we may offer you the perfect stay of your dreams. Best Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director Esperia Group

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die große Parkanlage war sehr schön. Direkter Zugang zum Strand
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Marketing Department of Esperia Group am 31. Okt. 2019
Dear guest, Thank you very much for your review and for your preference. We are glad that you were satisfied with the hotel and its beach location. We hope that we will welcome you again in the future. Kind Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Neben unseren Zimmer Meerblick war ein Versorgungszentrale wae sehr störend war. Nach dem Duschen kommt ein Schaum aus dem Badeabfluss.
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2019
Antwort von Chris Zamagia, P.R & Communications Director am 21. Okt. 2019
Dear Guest, thank you for your review regarding the recent holiday experience you had into our property. We appreciate your feedback and we would like to assure you that we will take into consideration your comments in order to further improve our high standard services! We genuinely hope that we will have the opportunity to welcome you again to our hotel. Best Regards, Chris Zamagia Public Relations & Communications Director, Esperia Group

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Grosszügige sauber Zimmer. Die Anlage wird jährlich immer wieder einmal saniert. Die Strandliegen waren dieses Jahr alle neu.
Aufenthalt von 13 Nächten im September 2019
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 19. Sept. 2019
Dear guest, Thank you very much for visiting again and for your review. We are really glad that you enjoyed your stay in Esperos Palace and we hope that you will choose us again for your next holiday in Rhodes! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bewegter Wasserkanal mit Reifen war ein Highlight
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 7. Sept. 2019
Dear Gabriele, Thank you for staying in Esperos Palace but also for sharing your experience from here! We are really glad to hear that you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future. Kind Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Genügend Liegestühle, sehr gutes Frühstücksbuffet, Supermarkt mit guter Auswahl und moderaten Preisen, freundliches und hilfsbereites Personal Leider nur 2 Fahrstühle, was für dieses grosse Hotel etwas mühsam ist (lange Wartezeiten)
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 26. Aug. 2019
Dear guest, We would like to thank you for visiting Esperos Palace and for posting your review. We are really glad that you were satisfied with your stay here and we hope that we will see you again in the future. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr nettes Personal, Sehr sauber Sehr gutes essen
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 19. Aug. 2019
Dear guest, we are grateful for your visit and your review and we hope that we will see you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber und angenehm, mit Blick zum meer. Das Personal war um uns bemüht
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 6. Aug. 2019
Dear guest, We are really thankful for your visit and your review. It is great to hear that you were totally satisfied with your stay and we hope to see you again in the future! Kind Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 15. Juli 2019
Dear guest, Thank you for visiting Esperos Palace hotel but also for rating us. We are glad that you were satisfied with your stay here and hope to see yo again in the future! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2019
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 27. Juni 2019
We would like to thank you for your review! We are really glad that you were completely satisfied with your stay here and hope to see you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Ernst, Giswil CH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
für 4 Sterne Hotel erwarte ich im Zimmer eine Minibar. Ansonsten alles bestens. Super Frühstücksbuffet.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 27. Okt. 2018
Dear guest, Thank you for your preference and for your review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay here . We hope that we will see you again in the future! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Bruno, Uetikon am See

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel das alle Jahre wieder reinvestiert; Strand moderne Liegen, Restaurant bequeme Stühle etc..
Aufenthalt von 13 Nächten im September 2018
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 1. Okt. 2018
Dear guest, Thank you for your preference and for your review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay here . We hope that we will see you again in the future! Kind Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2018
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 17. Sept. 2018
Dear guest, Thank you for your preference and for your review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay here . We hope that we will see you again in the future! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Familienfreundliches Hotel mit Strandanschluss und schöner Poollandschaft
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2018
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 31. Aug. 2018
Dear guest, Thank you for your preference and for your review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay here . We hope that we will see you again in the future! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Thomas

Tolles, ruhiges Hotel
Das Esperos Palace ist ein wunderbares Hotel, freundliches Personal, tolles Frühstück, sogar zwei Automaten für frisch gepressten Orangensaft zum selber pressen ist vorhanden! Der Lacy River durch den Park ist echt gemütlich, auf Ringen gemütlich dahintreiben... Einzig der Strand ist anscheinend mit Kies aufgeschüttet worden -> daher kein Sandstrand. Jederzeit wieder - TOP Empfehlung!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 30. Aug. 2018
Dear guest, We would like to thank you for staying in Esperos Palace, member of Esperia Group, and also for sharing your experience from here. We are very happy to hear that you enjoyed your stay here and we hope that we will see you again in the future! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Michael, Wetzikon ZH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Esperos Village war einfach "Traumhaft"!
Wir haben eigentlich das Esperos Palace Hotel gebucht, wurden aber dann in die 5 Sterne-Anlage Esperos Village umgebucht. Die anfängliche Skepsis ist rasch verflogen! Die Anlage ist traumhaft und wir werden sicher das nächste mal direkt für das Esperos Village buchen. Am besten die Bilder schauen im Internet, was dort abgebildet ist entspricht dem was wir erlebt haben. Im ganzen Areal verkehren Buse im 20Min-Takt. Sowohl das Meer wie Fitness, Haupthaus etc. alles sehr schnell zu erreichen (Die Strandanlage am Meer ist top!). Service und Dienstleistung und vor allem die Freundlichkeit der Mitarbeiter war schlicht ein super Erlebnis. DANKE!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 8. Aug. 2018
Dear guest, Thank you very much for your nice words! We are very happy to hear that you enjoyed your stay here in Esperos Village Blue , member of Esperia Group, and that you were satisfied with the service and the hotel's facilities and location. We hope that we will see you again in the future! Kind Regards

8/10 – Gut

Yves

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Urlaub im Esperos Palace Hotel
Die Comfort-Zimmer im obersten Stock mit Meerblick haben uns sehr gut gefallen und wir haben uns im Hotel wohlgefühlt. Die Mitarbeitenden an der Rezeption waren ausgesprochen hilfsbereit, freundlich und effizient. Das Personal im Frühstücksraum grösstenteils auch. Die Zimmer und das Hotel insgesamt waren sauber. An meinem Geburtstag fand ich einen Kuchen im Kühlschrank, was mich sehr gefreut hat. Wir hatten nur Frühstück gebucht und waren mit der Speisenauswahl sehr zufrieden. Einzig das Rührei war viel zu wässrig und schmeckte nicht nach Ei. Den Halbpensionsaufschlag von EUR 30 pro Person fanden wir zu teuer. In den Tavernen der Umgebung assen wir jeweils inklusive Getränke für EUR 20. Die auf dem Animationstableau immer noch ausgeschilderte Beachbar gibt es nicht mehr. Pool und Strand (Kiesel) waren gepflegt und sauber und es gab immer genügend Liegen, die aber leider nicht so bequem sind, da sich die Rückenlehne nicht genügend weit nach oben einstellen lässt. Dies sind aber Luxusprobleme. Das Animationsprogramm haben wir nicht genutzt. Schade ist, dass es keine Strandpromenade bis nach Faliraki gibt. Deshalb muss man der Hauptstrasse folgen, was nicht gemütlich ist. Alle 20 Minuten fährt ein Bus nach Faliraki oder nach Rhodos. Wir haben im Hotel ein Auto gemietet, was reibungslos geklappt hat. Die Preis hierfür fanden wir in Ordnung. Sehr praktisch war der Supermarkt im Untergeschoss, wo man sich mit allem eindecken konnte. Das Wlan am Strand funktionierte nicht.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2018
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 6. Aug. 2018
Dear guest, We are very happy to hear that you enjoyed your stay here in Esperos Palace, member of Esperia Group, and that you were satisfied with your room, the service and our cuisine. We hope that we will see you again in the future! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Sehr schönes Hotel sehr freundliches Personal saubere Poollandschaft mit ausreichend Grünflächen direkte Strandlage
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2018
Antwort von Kostas, Marketing Department am 5. Juli 2018
Dear guest, We are very happy to hear that you enjoyed your stay here in Esperos Palace, member of Esperia Group, and that you were satisfied with the service, the cleanliness and the hotel's location. We hope that we will see you again in the future! Kind Regards

6/10 – Okay

José, Aargau, Schweiz

Gut: Personal & Service
Gut gelegened Hotel
Unser Aufenthalt im Hotel Esperos Palace war gut. Die nahegelegenen Orte wie Faliraki oder Rhodos machen die Lage des Hotels ideal. Das schöne Meer direkt vor der Haustür macht das Hotel sogar noch eine spuur besser.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Kostas, Marketing Department am 31. Okt. 2017
Dear guest, Thank you for your preference in Esperos Palace, member of Esperia Group, and for your review. We are glad to hear that you enjoyed your stay here and we hope that we will see you again in the future! Kind Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Der Aufenthalt war sehr erholsam und das Hotel schön eingerichtet und gut organisiert.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2017
Antwort von Kostas, Marketing Department am 13. Okt. 2017
Dear guest, Thank you for your preference and for your review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay here . We hope that we will see you again in the future! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Basti, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Anlage mit freundlichen Mitarbeitern!
Das Hotel ist Klasse! Wir haben uns sehr wohl gefühlt und die Anlage und der Meerblick waren toll. Rhodos und Faliraki gleich um die Ecke.
Blick vom Balkon
Blick vom Balkon ( Sonnenaufgang)
Blick vom Balkon
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2017
Antwort von Kostas, Marketing Department am 5. Okt. 2017
Dear guest, Thank you for your preference and for your review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay here . We hope that we will see you again in the future! Kind Regards, Kostas, Marketing Department of Esperia Group

10/10 – Hervorragend

Jim, Büdingen, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel was nice and close to the Sea
The Hotel and the entire Grounds were very well Maintained, Clean and Serviceable. The Food Buffet was for Breakfast and Evening meal was Fresh and very well put together with a large sortiment.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2017
Antwort von Kostas, Marketing Department am 29. Sept. 2017
Dear guest, Thank you for your preference and for your review. We are very happy to hear that you enjoyed your stay here . We hope that we will see you again in the future! Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel mit eigenem Strand.
Das Hotel Esperos Palace ist eine nette Anlage direkt am Strand. Wir hatten ein schönes Zimmer mit Meerblick. Das Frühstücksangebot ist mehr als ausreichend. Das Fitnesscenter ist leider im Bereich des Indoorpools und auch etwas spärlich ausgestattet. Wenn mann sich in der Anlage bewegt, fällt mann leider immer wieder aus dem W-Lan raus. Wir waren auch einige male im a la carte Restaurant Zephyros essen, da wir nur mit Frühstück gebucht haben, es war sehr gut.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mäßiger Standard
Abweisendes muffiges Personal das an Ende der Saison wohl keine Lust mehr hatte. Mäßige Qaulität bei den Speisen. Strandbar eine Zumutung. Saurer Wein als Willkommensgeschenk. Laut überall. Einzig der private Strand und der tolle Ausblick aus dem Zimmer waren versöhnlich.
Antwort von Marketing Department am 5. Dez. 2016
Dear guest, We would like to thank you for choosing Esperos Palace for your holidays and for your review. We value all the comments that we receive from our guests in order to improve. We are really sorry to hear that you were not satisfied with your stay in Esperos Palace and we want to apologise if the behavior of some of our staff was not as helpful as it should be. Customer service is extremely important in all of our hotels and we always try to assist our guests with a smile so I would like to assure you that it was an isolated incident. We hope that we will see you again in the future to prove the above to you. Kind Regards, Kostas, Marketing Department of Esperia Group

10/10 – Hervorragend

M.S., Kiel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöner und erholsamer Aufenthalt! Absolut empfehlenswert!

10/10 – Hervorragend

Johann, Schwechat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schönes, gepflegtes Hotel mit direkter Strandlage
Schönes, gepflegtes Hotel mit direkter Strandlage und schönem Garten mit Pools. Poolbar. Frühstücksbuffet sehr gut. Hotelpersonal sehr nett. Viele Strandliegen - keine Reservierungen notwendig. Wunderbares Meer. Sand-Kiesstrand. 15 Fahrminuten vom Flughafen entfernt. Bushaltestelle direkt vor dem Hotel, jedoch halten sich die griechischen Busfahrer nicht so an den Fahrplan. Lindos und die Altstadt von Rhodos sind sehr empfehlenswert - Mietauto sollte man sich zumindest einmal nehmen und die Insel erkunden. Das Abendessen in den Tavernen schmeckte uns ausgezeichnet. Jederzeit wieder.
Antwort von Marketing Department of Esperia Group am 13. Sept. 2016
Dear Johann, Thank you for your preference and for posting a review from your stay here! We are really glad to hear that you enjoyed your time here and that you were satisfied with our facilities, our cuisine and our staff. We hope that we will see you again here in the near future! Kind Regards, Kostas Marketing Department of Esperia Group

8/10 – Gut

Franziska, St.Gallen

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schöner Urlaub
9 Tage Urlaub in diesem Hotel haben uns sehr gut gefallen. Personal sehr freundlich, Essen sehr gut. Sauber.. etc. In der gesamten Anlage war es eher ruhig, was wir sehr geschätzt haben. Zu Fuss ist man in ca. 40 Minuten in Faliraki. Eine Bushaltestelle gibt es vor dem Haus. Nach Rhodos Stadt kommt man sehr gut mit dem "roten Schiff", welches fast direkt vor dem Hotel anlegt. Wir würden auf jeden Fall unseren Urlaub wieder dort verbringen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es gibt einfach alles was man braucht.Wir kommen gerne wieder.
Antwort von Marketing Department am 24. Aug. 2016
Dear guest, Thank you for your preference and for your review from your stay here! We are glad to hear that you enjoyed your stay here. We hope that we will see you again in our hotel. Kind Regards, Kostas, Marketing Department of Esperia Group

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel, super essen (aus der taverne zephyros
war ein super aufenthalt alles perfekt nur 2 kleine Punkte die meiner meinung nach verbesserungs bedürftig sind für ein 4 * hotel - auf anfrage ob wir neue strandtücher haben dürften hies es das es keine mehr gibt - im badzimmer kamm das das abwasser von der dusche wieder hoch durch die abwasser leitung vom boden
vom zimmer die aussicht und das vom ersten stock, wen möglich wünscht euch ein höheres zimmer

10/10 – Hervorragend

delshad, ghafour saleh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tipptopp Hotel
Sehr gute Lage direkt am Strand,nettes Personal,Zimmer mit mehr Blick wunderschön.

10/10 – Hervorragend

Nenne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in Strandnähe
Service ist top. Sehr nettes Personal. WiFi und Fitnessgeräte kostenlos, was nicht selbstverständlich ist. Die Lage direkt am Strand ist sehr schön für den Urlauber. Unbedingt Zimmer mit Meerblick buchen.
Antwort von Kostas, Marketing Department of Esperia Group am 17. Mai 2016
Dear Nenne, Thank you for choosing Esperos Palace but also for your time in reviewing our hotel! We are happy to hear that you enjoyed your time here and you were satisfied with our rooms, the food here and the service from our staff! We value your remarks about the entertainment program. We constantly try to improve so our guests leave here fully satisfied! Regards, Kostas, Marketing Department

10/10 – Hervorragend

Lynn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have been coming to this hotel for many years but have never been in April. It has been a revelation !! Fantastic weather and the usual brilliant service!! A special thanks to Stavros for always making us feel so welcome and a big thanks to Emelia who has greeted us every morning at breakfast with a smile and nothing is too much trouble for her. We love the pool and the lazy river and the seafront location is briliant! From here it’s easy to access Faliraki or enjoy the wonderful old town! We will always come back here as it makes us happy!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property , staff,spa and beach were amazing . They take pride in caring for the guests . Stathis was a gentleman
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Chris Zamagia / PR & Communications Director am 15. Apr. 2024
Dear Steven, thank you for your wonderful review of Esperos Palace Resort! We're thrilled to hear that you had such a fantastic experience during your stay with us. It's great to know that you found our property, staff, spa, and beach to be amazing. We take immense pride in providing exceptional care and service to our guests, and we're delighted that it made a positive impression on you.We appreciate your kind words about Stathis; we're proud to have team members like him who embody the essence of hospitality. Your feedback motivates us to continue delivering memorable experiences to all our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Esperos Palace Resort for another amazing stay in the future!Best Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

10/10 – Hervorragend

Mariana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 11. Okt. 2023
Dear Mariana, thank you for your fantastic 5-star review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with our product/service. Your feedback is greatly appreciated, and it motivates us to continue delivering the best quality and service possible. If you have any more thoughts or suggestions, please don't hesitate to share them with us. We look forward to serving you again in the future!Best Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

10/10 – Hervorragend

JEAN-MICHEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A recommander
Une bonne adresse en demi pension. Chambre au 7 eme avec vue , hôtel calme Le repas du soir est très bien , le petit déjeuner plus banal Le fitness pourrait être plus étoffé et climatisé.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 4. Okt. 2023
Dear JEAN-MICHEL, thank you for sharing your feedback with us. We're thrilled to hear that you had an enjoyable stay with us and would like to extend our appreciation for your high rating and recommendation.We're delighted that you found your room on the 7th floor with a view to be to your liking and that you appreciated the quiet atmosphere of our hotel. Providing a comfortable and serene environment for our guests is a top priority for us.Your comments about the evening meal being very good are greatly appreciated, and we're pleased to know that you had a positive dining experience with us. We will certainly take your feedback regarding breakfast into consideration as we strive to continually improve and enhance our offerings.We also value your suggestion regarding the fitness facilities, and we'll look into ways to enhance this aspect of our hotel to better meet our guests' needs.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even more exceptional experience.Best Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

8/10 – Gut

Avraam

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
A very decent property. Big areas but it was missing all the details
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von P.R & Communications Director am 22. Aug. 2023
Dear Avraam, thank you for taking the time to share your thoughts. We're pleased to hear that you found our property to be spacious and accommodating. We appreciate your feedback regarding the details, and we're always striving to enhance our guests' experiences. Your comments will be taken into consideration as we continue to improve and provide an even better stay for our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more comprehensive experience that meets all your expectations.Best Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

10/10 – Hervorragend

John, DONCASTER

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great facilities all in one location
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 10. Aug. 2023
Dear John,Thank you for sharing your feedback about your recent experience at Esperos Palace Resort. We're thrilled to hear that you enjoyed our facilities and found everything conveniently located in one place.Our team works diligently to provide a wide range of amenities and services to ensure our guests have a memorable and comfortable stay. It's fantastic to know that you appreciated the convenience of having all these great facilities right at your fingertips.We truly value your support and hope to have the pleasure of welcoming you back to Esperos Palace Resort for another exceptional stay in the future.Kind Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

10/10 – Hervorragend

Lynn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We’ve been coming to this hotel for many years and it never disappoints. The facilities are great - we especially love the lazy river!! The staff can’t do enough for you and it’s close enough to the old town to visit that too. Would highly recommend it!
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 10. Aug. 2023
Dear Lynn,Thank you for being a loyal guest of Esperos Palace Resort and for taking the time to share your wonderful feedback with us. We are truly honored to have been your choice of accommodation for many years and to know that we have consistently met your expectations.It warms our hearts to hear that our facilities, including the beloved lazy river, have contributed to your enjoyable stays. We're equally delighted that our dedicated staff has been able to provide you with a memorable experience, going above and beyond to ensure your comfort and satisfaction.Being situated conveniently close to the old town adds an extra layer of charm to our location, and we're thrilled that you've been able to explore and enjoy that aspect of Rhodes as well.Your recommendation means a lot to us, and we are grateful for your continued trust and support. As always, we look forward to welcoming you back to Esperos Palace Resort for more wonderful stays in the years to come.Kind Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

10/10 – Hervorragend

Metin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 9. Aug. 2023
Dear Metin,Thank you for the glowing 10 out of 10 review! We're thrilled to hear that you had such a fantastic experience. Your support means a lot to us and we hope to welcome you back soon for another perfect stay!Kind Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 28. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave a review and rate your recent experience with us. We appreciate your feedback and the six out of ten rating you have provided.Your opinion matters to us, and we always strive to provide the best possible experience for all our guests. While we're glad to see that your overall stay was positive, we also recognize that there might have been aspects we could improve upon.If you have any specific comments or suggestions about your stay that you'd like to share, please feel free to reach out to us directly. Your insights will be valuable in helping us enhance our services and ensure a more enjoyable experience for our guests.Once again, thank you for choosing our hotel. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and make your next stay even better.Best regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group

6/10 – Okay

Valia, YONKERS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is nice but it lost points for charging me for a third person (child) in our second room even though the room I booked said sleeps 3. The part that made this unacceptable to me was that the island was on fire and they didn’t show hospitality/leniency to those of us who were evacuated by making an “exception”. Also the ac was not working in one of our rooms so my husband and I had to sleep on a separate floor from our children for the first night.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Chris Zamagia / P.R & Communications Director am 28. Juli 2023
Dear Valia,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your kind words about the hotel, and we apologize for any inconvenience you experienced during your visit.We would like to clarify the confusion regarding the "sleeps 3" description of the room. When we state that the room "sleeps 3," it means that the room has the capacity to accommodate up to three people based on the number of individuals listed in the reservation. It does not imply a reservation for two but acommodation for 3. Though this explains the extra charge for the third person, we understand your frustration. As much as we would have liked to make an exception during the emergency situation on the island, our policy on charges is based on the number of guests staying in the room, and we must adhere to it consistently for all guests. Nonetheless, we truly regret any discomfort this may have caused you.We are also sorry to hear about the issue with the AC in one of your rooms. The power outage during the island's emergency situation affected the operation of some amenities, and we apologize for this inconvenience. Our team worked diligently to resolve such issues as quickly as possible, but we understand the inconvenience it may have caused on your first night.Your feedback is essential to us, and we take it seriously. We will use your comments to improve our services and ensure a more pleasant experience for all our guests in the future.We hope you can give us another opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable and hassle-free experience.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the chance to host you again in the future.Kind Regards,Chris ZamagiaPublic Relations & Communications DirectorEsperia Group