Innenpool, Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa

5 out of 5
Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa
lliados Street, Ixia Bay, Rhodes, Rhodes Island

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

323 von insgesamt 415 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
79 von insgesamt 415 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 415 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 415 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 415 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Katja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist großzügig gestaltet, was die Anlage und auch die Zimmer angeht. 5 Sterne Luxury Resort klingt viel versprechend, ist aber maximal Landesklasse 5 Sterne. Design und Interior sind nicht wirklich zeitgemäß. Im Pool fehlen Mosaiksteinchen, Geländer sind blind, Flure des Hotels sind lang, kalt und erinnern gerade in den unteren Etagen eher an Krankenhausflure. Gläser am Pool aus Plastik und auch ziemlich abgenutzt. Kein Zugang zum Strand. Also das Hotel ist völlig ok, aber eben aus unserer Sicht kein Luxury Resort mit 5 Sternen. Früchstück ist sehr reichhaltig.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 14. Okt. 2023
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten. Wir schätzen Ihr Feedback und bedauern, dass wir Ihre Erwartungen nicht in vollem Umfang erfüllen konnten. Wir werden Ihre Anmerkungen zur Verbesserung unseres Services und unserer Einrichtungen nutzen. Wir sind stets bestrebt, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten, und Ihr Feedback ist uns dabei äußerst hilfreich.Wir freuen uns jedoch, dass Sie unser reichhaltiges Frühstück genossen haben. Es ist uns wichtig, die Qualität unseres Services kontinuierlich zu steigern, und hoffen, dass Sie uns in Zukunft eine weitere Chance geben, Ihr Vertrauen zurückzugewinnen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Hervorragend

Johann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr Gutes Hotel KLeines Manko: fast alle Zimmer-Türen klemmten Sehr positiv waren die Handtücher für die verschiedenen Pools Air Condition war in allen Bereichen perfekt Gesamtes Hotel ist weiter zu empfehlen, vor allem das Service uns auch das Essen waren hervorragend.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 25. Sept. 2023
Dear guests,Thank you very much for your feedback !We are so glad to know that you have enjoyed our staff and food.We are looking forward to welcoming you again!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Lorenz

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr sauberes und neues Hotel. Große Zimmer und guter Service.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von Guest Relations Team am 11. Juni 2023
Thank you very much for your kind review !

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Atrium Hotels am 4. Nov. 2019
Dear valued guest, Thank you for visiting the Atrium Platinum. We are pleased that you had a great stay with us and trust that you enjoyed all aspects of the hotel. It would be our pleasure to welcome you back next summer. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Sehr freundliches Personal, top Service, sehr sauber und prima ausgestattetes Zimmer mit privatem Pool. Sensationelle Auswahl beim Frühstücksbuffet. Einfach alles Top! 5 Sterne trägt dieses Hotel zu Recht. Empfehlenswert
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von Atrium Hotels am 2. Okt. 2019
Dear valued guest, Thank you for staying with us this summer. It is wonderful to read that you had a great holiday experience with us and enjoyed all aspects of the hotel, including the service of the personnel and breakfast buffet. We hope to accommodate you again in the near future for another memorable stay. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Atrium Hotels am 4. Okt. 2019
Dear valued guest, Thank you for staying with us this summer. We are sad to hear that you did not thoroughly enjoy your stay. We strive to continuously improve our services and provide a memorable experience to every guest. It would be great if you could share with us more details about your stay, please contact us at your availability. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück sehr grosse Auswahl immer frisch. Guter service und sehr freundliches Personal. Immer wieder gerne.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juni 2019
Antwort von Atrium Hotels am 2. Juli 2019
Dear valued guest, Thank you for taking the time share your review after your recent stay with us. We are pleased to read that you had a great stay and enjoyed all aspects of the hotel including the breakfast and excellent service provided by the staff members. We look forward to welcoming you again next summer. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles, aufmerksames Personal. Für griechische Verhältnisse riesiger Pool. Zu unserer Reisezeit immer freie Liegen.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2019
Antwort von Atrium Hotels am 8. Mai 2019
Sehr geehrter Gast, Vielen Dank für Ihren Aufenthalt und für Ihre großartige Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie einen wunderbaren Aufenthalt hatten und den Pool und den Service des Personals genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu können. Vielen Dank. Hochachtungsvoll, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von Atrium Hotels am 22. Apr. 2019
Dear valued guest, Thank you for visiting the Atrium Platinum this April and for your positive review. We trust that you thoroughly enjoyed all aspects of your stay and hope to welcome you back in the near future. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

8/10 – Gut

FungoLungo, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit toller Pool-Anlage. Der Strand ist leider nix. Ich gäbe die volle Punktzahl, wenn die Lüftung im Bad besser wäre...
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Atrium Hotels am 7. Nov. 2018
Dear valued guest, Thank you for your review. We are delighted that you had a good stay with us this summer and enjoyed most aspects of the hotel. Your feedback has been forwarded to management for further implementation. It would be a great pleasure to welcome you back next summer. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit allem
Das Hotel befindet sich näh zum Strand aber noch auf dem Berg mit einem super Ausblick. Das Zimmer ist super gross und sauber. Der Staff war immer nett, höflich und hilfsbereit. Wir würden sicher da wieder übernachten.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Atrium Hotels am 29. Okt. 2018
Dear valued guest, Thank you very much for your review. It is a pleasure that you had a thoroughly wonderful stay with us and enjoyed the hotel itself, the mesmerising views and immaculate service provided by the personnel. We hope that you will return in the near future for another memorable experience. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit außerordentlich herzlichen und zuvorkommenden Mitarbeitern
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Atrium Hotels am 26. Okt. 2018
Dear valued guest, Thank you for your review and kind words. We are very happy that you had a great time and enjoy the hotel's facilities and the service provided by the personnel. It would be a delight to welcome you back next summer. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Familienurlaub im Oktober
Toller Urlaub! Dank Zimmerupgrade sogar Zimmer mit eigenem Pool. Personal sehr nett und hilfsbereit. Auch sehr kinderfreundlich. Kinderwagen gibt es je nach Verfügbarkeit gratis. Kleiner Spielplatz im Schatten, Kinderspielzimmer von 10-14h und abends noch eine Stunde geöffnet mit netter Kindergärtnerin. Essen: Frühstücks- und Abendbuffet sehr reichhaltig, Qualität ok, auf vegetarisches Essen wurde sogar hingewiesen. Restaurant am Pool auch sehr ok. Lage: zum Flughafen 25min, in die Stadt 10min mit dem Taxi (über das Hotel kann gg einen geringen Aufschlag auch ein Taxi mit Kindersitz bestellen) Strand: 3min vom Hotel über die Straße, haben wir eher nicht genutzt: sehr steinig und (da er nicht zum Hotel gehört) auch nicht unbedingt sauber. Dafür auch keine Liegen etc. Pool: es gibt nur einen beheizten Pool, die anderen sind für längeres Verweilen im Oktober zumindest eher nicht geeignet weil zu kalt. aber alles sauber und sicher und schön angelegt Spa/Massagen: massagen top. die Lüftung im Spabereicht ist bissl laut aber sonst auch alles sauber und voll ok WLAN: Super Internetverbindung auf dem kompletten Gelände. Ob Zimmer oder Pool: überall top!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Atrium Hotels am 22. Okt. 2018
Dear valued guest, Thank you very much for the detailed review. It is a pleasure that you had an wonderful holiday experience with us this summer. Your kind words about the hotel and service provided in all areas inspire us to keep up the great work in order for every guest to enjoy their holiday just as you did. It will be a pleasure to welcome you back again next summer. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

elaine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lage ist nicht ganz idyllisch aber praktisch
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Atrium Hotels am 22. Okt. 2018
Dear Elaine, Thank for the perfect score and review. We trust that you had an overall good stay and hope to have the chance to accommodate you again next summer. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt
Die Leute die hier arbeiten und die Location sorgen dafür dass man den Urlaub wirklich genießen kann . Vielen Dank
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2018
Antwort von Atrium Hotels am 13. Aug. 2018
Dear valued guest, Thank you for visiting the Atrium Platinum this summer. We are thankful for your kind review and words about the personnel, they are indeed the highlight of the hotel and deserve all the praise. Hope that you will visit us soon in the near future for another wonderful stay. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von Atrium Hotels am 28. Juli 2018
Dear valued guest, Thank you for your excellent score. We trust that you had a great time with us and enjoyed all facilities and service provided. Hope that you will visit us again next summer for another wonderful holiday experience. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit super Poolanlage
Sehr schön gelegenes Hotel, mit Blick auf das Meer. Das Personal ist durchweg sehr nett und freundlich.
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2018
Antwort von Atrium Hotels am 18. Juni 2018
Dear valued guest, Thank you very much for your review. We appreciate your kind word for the hotel and everything it has to offer, from the sea view to the excellent service provided by our personnel. The hotel does indeed have a reception that works all day; this will be corrected with Expedia. We hope to welcome you back next summer. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Giuliosei, Bern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super 5 Sterne Hotelanlage für gemütliche Ferien. Sehr sehr freundliches personal. Lage ist ideal ca. 5min (Auto) vom Zentrum Rhodos entfernt. Angebot an SPA, Wellness, Fitness etc. ist hervorragend. Aussen Poolanlage ist Top und sehr Sauber. Das Meer ist ca. 2min zu entfernt. Mietauto kann mann zu guten konditionen direkt im Hotel mieten. Der Aufenthalt war super. Kommen sehr gerne wieder.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2018
Antwort von Atrium Hotels am 21. Mai 2018
Dear Giuliosei, Thank you very much for your wonderful review. It was a pleasure accommodating you and we are delighted to read that you had an amazing stay while using all the facilities of the hotel. We hope that your experience with us will lead you back to Rhodes and the Atrium Hotels soon. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Daniel, St. Pölten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel! War positiv Überrascht!
Die Lage des Hotels ist perfekt, man erreicht Rhodos - Altstadt sowie Falaraki sehr schnell! Sehr Freundliches Personal. Und die Hotelanlage lässt keine Wünsche offen!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von Atrium Hotels am 14. Mai 2018
Dear Daniel, Thank you very much for staying with us and for this wonderful review. It is a pleasure to read that you enjoyed every aspect of the hotel and it is true that the hotel is a great starting point to explore the island and we are glad that you visited more areas of Rhodes. We hope to accommodate you again soon. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

8/10 – Gut

Kalli von Sylt, Sylt

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhig gelegenes Hotel
Sehr freundliches Personal, tolle Poollandschaft, Frühstück war sehr reichhaltig. Schöner Ausblick auf das Meer, nah an Rhodos-Stadt. Waren sehr zufrieden.
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2018
Antwort von Atrium Hotels am 11. Mai 2018
Dear Kalli, Thank you for visiting the Atrium Platinum for your holidays and for this great review. It makes us happy that you had a lovely stay and enjoyed the breakfast options, hotel facilities and mainly service provided throughout the hotel. The sea views are indeed idyllic with the sunsets being the highlight. We hope that you will visit us again in the near future. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

R., Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxuriöser Ruhepunkt an Rhodos Westküste
ausgesprochen freundliches, hilfsbereites und kompetentes Personal, sehr gute Küche, sehr gute Einrichtungen (Spa, Pool, etc.)
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018
Antwort von Atrium Hotels am 11. Mai 2018
Dear valued guest, Thank you for your excellent review after your recent stay with us. We are delighted to receive your positive feedback for all hotel departments and will forward your kind words to the personnel. It would be a great pleasure to welcome you back and provide another wonderful stay. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

u we, Münster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super schönes Hotel
Schon in der Lobby bei nächtlicher Ankunft wurde man sehr freundlich begrüßt, sehr aufmerksames Personal. Zimmer immer sauber Essen sehr reichhaltig,da ist für jeden was dabei. Werde dort wieder Urlaub machen.wirklich empfehlenswert
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2018
Antwort von Atrium Hotels am 11. Mai 2018
Dear valued guest, Thank you for your wonderful review. We are happy to read that your stay with us was amazing. Pleased that you enjoyed everything the hotel has to offer, from the immaculate service to the vast meal options. Your recommendation is much appreciated and we look forward to welcoming you back in the near future. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel
A super hotel. All of the staff were very friendly and helpful. The best and biggest breakfast buffet we have ever seen and both gourmet restaurants on the 9th floor first class. The immediate vicinity including the beach is nothing special but the close proximity to Rhodes Town with an easy bus ride or inexpensive taxi means this is no problem. Very good rental car company on site, worth doing to explore the island and excellent beaches not too far away. Can definitely recommend the Altrium Platinum.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017
Antwort von AtriumHotels am 28. Okt. 2017
Dear John, Thank you for taking the time to review the Atrium Platinum after your recent stay with us. We are happy that you enjoyed all aspects of the hotel including breakfast and food in general as well as the service provided by the personnel. Your recommendation is also much appreciated. It would be great to accommodate you again next summer. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

thomas, köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Das Hotel und unser Zimmer war echt super Alle Mitarbeiter waren sehr nett und freundlich
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017
Antwort von AtriumHotels am 14. Nov. 2017
Dear Thomas, Thank you for visiting this summer. We are happy that you thoroughly enjoyed your room and service provided by the personnel. It would be great to accommodate you again in the near future. Thank you. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personal hervorragend
Wir waren 10Tage in diesem Hotel und haben jeden Tag genossen. Beim Abendessen stand meistens der Koch da und hat aufmerksam die Gäste beobachtet. Wenn ein Gast viel überlegen müsste, was er essen soll, hat er sofort gefragt, ob er was anderes zubereiten sollte. Und man hat zusätzlich ein Hauptmenü zum auswählen gehabt, das immer extra serviert wurde.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Gloria

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ein gelungener, abwechslungsreicher Gebäudekomplex
Auf der obersten Etage befindet sich die Entree und das Restaurant, von dem man jeden Abend einen wunderbaren Sonnenuntergang erleben konnte. Einmalig. Ab und zu flogen Flugzeuge vorbei die wie Deko in dieser Szene wirkten. Da das Restaurant nicht offen war störten keinerlei Geräusche beim Essen. Das Personal war ausserordentlich freundlich und sehr bemüht, unsere Wünsche zu erfüllen. Weniger gut gefiel uns die Zimmerausstattung: Sie war sehr spärlich, auch die Gänge waren weitesgehend undekoriert. Das Büffet war großartig präsentiert, es fehlte aber das I-Tüpfelchen eines wirklichen 5 Sterne Hotels. Der Swimmingpool war weniger warm, aber wir waren ja im Juni da. Ich für meinen Teil würde nochmals im Juli kommen, wenn es heisser ist.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juni 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr schönes Hotel
Wir waren 10 Tage in dem Hotel. Mit dem Bus ca. 10 min zu Rhodos Stadt. Allerdings kann es schon sein, das einige Busse voll sind und an der Haltestelle, die ca. 5 min vom Hotel entfernt ist, vorbeifahren. Auch mit den Fahrzeiten wird es nicht so genau genommen. Bustickets kann man im Hotel kaufen (Ticketpreis 1,80 Euro pro Person und Fahrt). Das Hotel ist sehr sauber was man außerhalb der Hotelanlage nicht behaupten kann (überall liegt Müll). Beim Zustand haben wir einen Punkt abgezogen weil die Badtüre beschädigt war und geknarrt hat. Nach der Beanstandung kam kurze Zeit später der Reparaturservice und hat es verbessern aber nicht beseitigen können.
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super zufrieden, nur nette Leute, schönes Hotel ...Klasse !

8/10 – Gut

Michael , neufahrn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bester Service
Die Freundlichkeit aller Mitarbeiter ist bemerkenswert. Niemals aufgesetzt hat uns die natürliche Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft begeistert! Hervorragendes Essen - hier wird jeder fündig! Kleines Manko ist aus unserer Sicht der Kuesstrand!
Antwort von Atriumhotels am 19. Apr. 2017
Dear Michael, Thank you very much for your visit. We are delighted to read that you had a nice stay and enjoyed your holiday. The staff are indeed very friendly and will go our of their way to provide an excellent experience. We hope to welcome you soon in the near future. Yours faithfully, Atrium Hotels Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tip Top Urlaub
Urlaub war Anfang Juni. Alles wunderbar 5* passen definitiv. Perfekt für Paare und zum Relaxen! Essen 1A

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommendable!
No matter where in the hotel, you only meet extremely kind and serviceminded staff. Excellent food. Super and quite location. Very difficult if not impossible to find a negative comment!

6/10 – Okay

Gmür, Quarten

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Schade dass es einer Militärkaserne gleicht!
Schade dass die Zimmer so angelegt sind, dass man lange Wege zu den öffentlichen Räumen gehen muss. Für Invalide überhaupt nicht geeignet! Die Reception war mit Leuten besetzt die nicht auf die Kunden eingingen.

10/10 – Hervorragend

Claire, Bayern, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful hotel with great staff!
The hotel is wonderful. Very clean and modern with large, well-equipped rooms. The breakfast is also very good with a lot of choice. The hotel's staff are extremely friendly and helpful. We stayed for 9 days and for the duration of our stay the staff were wonderfully warm and charming. The hotel's staff really sets them apart from other similar hotels. We would definitely return to the Atrium Palatinum.

10/10 – Hervorragend

Diane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent; although this is not a walkable location. The only item missing at the hotel was a wash cloth.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations Team am 14. Okt. 2023
Dear valued guests,Thank you very much for your feedback! We are glad to know that you have enjoyed your stay with us.Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel staff was great! We got half board which was okay. Alcohol isn’t included but we thought we could eat at some of the hotels restaurants with this option. That is not the case. Only the main dining room can be used and only a discount is given at restaurants. They had theme nights with food options which again was okay. For example seafood night. In the event that you don’t like fish there were only a couple of things I could eat. Kind of limited and disappointing. We traded and got a lunch versus dinner one day and there were limited options. No hamburgers, hotdogs, salads, etc. just much of the same as dinner, really. It needs improvement. The room was beautiful but bath lighting was terrible. It was so dark my husband couldn’t see to shave well and putting on my makeup was terrible. There aren’t bathroom outlets so I went to the desk to get ready. My friends bathroom was better and it seemed that lights had been updated. The indoor pool was $12EU a day to use and considered part of the spa. There are several things we learned once we were there. Still a nice hotel but these things and signing things like the location of the elevators on floors was an opportunity.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Guest relations team am 8. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We truly appreciate your comments and suggestions. We're sorry to hear about the limitations you experienced during your stay, and we will certainly take your feedback into consideration as we work on improving our services and amenities. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future with an even better experience.Best regards,

8/10 – Gut

Ariane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Guest relations team am 9. Sept. 2023
Thank you very much!

10/10 – Hervorragend

Kiran

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Team am 29. Aug. 2023
Dear valued guests,Thank you so much for this review of your stay. We are so glad to hear that you had an exceptional holiday.We hope that you will visit us again in the future.Sincerely yours,Guest Relations TeamAtrium Hotels and Resorts

10/10 – Hervorragend

NICHOLAS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Complimenti allo staff , davvero efficienti e massima qualità nella pulizia , spiegazione e accoglimento . Un plauso al Sig. Valentino in quanto ci ha spiegato in modo professionale e sintetico le caratteristiche della struttura ecc.
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations Team am 22. Aug. 2023
Dear Valued Guest, Thank you very much for your review. We are happy to hear that you have had an amazing stay and enjoyed the high quality service we provide. Thank you for praising our staff. It would be our pleasure to welcome you back in the future for another stay. Yours sincerely, Guest Relations Team Atrium Hotels

10/10 – Hervorragend

Ajay

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von guest relations team am 16. Aug. 2023
thank you!

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfectly located, quality hotel.
Lovely hotel perfectly situated between the airport and old Rhodes town. Easy cab ride to the town. There is plenty of pool space and there were plenty of very comfortable sun beds. Service around the pool is excellent for drinks and snacks. The dining area was large and very comfortable for breakfast. Our room was large with a huge bed, bigger than a super king. The hotel staff were very friendly. There was entertainment most nights. We had a lovely stay.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von guest relations team am 24. Juli 2023
Dear valued guests,Thank you so much for you review of your stay with us.We are excited to hear that you had an enjoyable stay. We are glad that you have enjoyed our facilities, food and the service of our staff.It would be our pleasure to welcome you back next year as our guests.Sincerely yours,Guest Relations TeamAtrium Hotels and Resorts

10/10 – Hervorragend

Alexander Yu Chien

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great resort and perfect for families. Very large swimming area with plenty of lounges and towels available, with app based ordering for beverages and snacks your lounge. Kids club is available and the girls who look after the kids are amazing, they have it available every day apart from Monday, great for parents to leave their kids in safe hands. The staff are amazing and always friendly, smiling and willing to help made our stay very relaxing and pleasant. We were half board and had breakfast and dinner at the resort, the food offering was good and a large selections of food, fresh fruits, desserts, you can't be bored by the variety. They also have ala carte available if you wish. Amazing resort and thank you for the great stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von guest relations team am 22. Juli 2023
Dear valued guests,Thank you so much for you review.We are really glad to hear that you have had an excellent stay.Thank you so much for praising our staff and pointing out its friendliness. We would love to welcome you back as our guests.Sincerely yours,Guest Relations TeamAtrium Hotels and Resort

10/10 – Hervorragend

Magnus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top service
Dejligt luksushotel med top service.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Team am 20. Juli 2023
Thank you very much for your review and comment. It is greatly appreciated.

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations Team am 19. Juli 2023
thank you so much!

10/10 – Hervorragend

Mr Thomas J

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A truly wonderful honeymoon spent at Atrium. We cannot thank the staff enough and the place is just amazing. Highly recommended
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Team am 1. Juli 2023
Thank you so much for your kind review!We are glad to know that you have enjoyed your stay with us!See you again very soon!

10/10 – Hervorragend

Samantha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Fantastic hotel. Beautiful, clean and service was outstanding. We were made to feel special from the moment that we arrived until the time we left. All the facilities you would expect and a good outdoor pool and amazing spa with indoor pool and jacuzzi and a full range of treatments available. Room was a good size and bed was large and comfortable. Bathroom had an excellent shower and jet bath. I recommend getting a room with a private pool as it was great to jump in and cool off after a long hot day and the view of the sea was breathtaking. Food options are incredible and you are spoilt for choice at the breakfast buffet with everything you could want and it all tastes great. Dinner was equally great and all of the hotel restaurants produce some exceptionally tasty dishes. The hotel app is also great for making reservations and ordering food and drinks by the pool. Only a 10 minute drive from the main town and well so location was good. Nothing to criticize here at all as our experience of this hotel was flawless and one we won't forget. I couldn't rate this place more highly. It is definitely worthy of the 5 star rating and all of the great reviews from other guests that I checked before making my booking. You won't regret staying here.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Team am 28. Juni 2023
Dear Valued Guests,Thank you for your glorious review. We are happy to hear that your stay with us was exceptional.Thank you so much for speaking so highly of our staff. We are so glad to hear that you felt welcomed. We look forward to welcoming you back for another memorable visit!Sincerely yours,Guest Relations TeamAtrium Hotels & Resorts

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Team am 11. Juni 2023
Thank you very much !

10/10 – Hervorragend

devon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was awesome best resort ever
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Team am 11. Juni 2023
Thank you very much for your kind review!

8/10 – Gut

THANG

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Team am 11. Juni 2023
Thank you very much !

8/10 – Gut

GIANG

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This facility is in great condition.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Team am 11. Juni 2023
Thank you very much !

10/10 – Hervorragend

Ken

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Guest Relations Team am 11. Juni 2023
Thank you very much!