112 Yanji Road, Shi Bei District, Qingdao, Shandong
Bewertungen
8,4
Sehr gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
61 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
61
46 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
46
13 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
13
6 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
6
5 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
5
8,8/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
1. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage, super Service und sehr freundliches, sowie kompetentes Personal !
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2019
Antwort von Kandi Yao am 11. Okt. 2019
Thank you for your valued time sharing your comments with us. Our hotel was constantly working on improvements to ensure our product offering is exceeding the guest expectation. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao.
8/10 – Gut
Björn
4. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very clean and comfortable room
Very high class hotel, only negative thing is the surrunding area.
Björn
Antwort von Kandi am 2. Mai 2018
Dear guest, thank you for your feedback, we are pleased that you had a good time at Le Meridien Qingdao. We are look forward to hearing from you and welcoming you back to Le Meridien Qingdao.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. Jan. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ehrlich gesagt, wie kann es angehen!
Wir haben im le meridien alles normell gemaked. Da es mein Girls Birthday war, gabs nen cake on the Haus. Alles war normell im step!
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. März 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
KENJI
Geschäftlich gereist
14. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
大変良かったです。
KENJI
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Osama
24. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Osama
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
Osama
Geschäftlich gereist
15. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Osama
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
8/10 – Gut
Kwanshik
Mit der Familie gereist
21. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kwanshik
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
8/10 – Gut
CHIAHUI
21. Sept. 2023
CHIAHUI
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
2/10 – Ungenügend
Zeewoong
18. Sept. 2023
Zeewoong
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
2/10 – Ungenügend
li
25. Juli 2023
li
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
4/10 – Schlecht
Iris
2. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit
Iris
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
LIANG
Geschäftlich gereist
15. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
不错
LIANG
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
5. Nov. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
飯店人員非常親切友善,盡全力幫忙住客所需,非常好
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
13. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
必要なアメニティは揃っていますし、特に問題ありません。
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Xianwen
7. Jan. 2020
Xianwen
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
hwajin
Mit einer Gruppe gereist
6. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
교통편리 가격대비 만족합니다.
교통편리하고 깨끗하고 아주 좋습니다.
다음에도 여기에 머무를려고 합니다. 택시 타기도 편하고 이동하기도 수월하고 좋아요.
hwajin
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
31. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
13. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
時間延長も対応してくれて本当に感謝しています
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
Thank you for your valued time sharing your comments with us. We will no-doubt continue pushing our service quality onto next level to provide you with another memorable and grateful experience next time. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
8. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us. We are pleased that you enjoyed a pleasant stay at Le Meridien Qingdao. And it does inspiring us for providing you another memorable and grateful experience next time. We are look forward to hearing from you and welcoming you back to Le Meridien Qingdao.
10/10 – Hervorragend
SHENG YUAN
Geschäftlich gereist
21. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
그저그래요.
룸 청소 상태가 별로였어요. 위치는 무난했고 직원들의 서비스는 좋았지만, 청소상태가 깨끗하지 않았고, 객실의 노후화. 그 외에는 만족합니다.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us. I was disappointed to hear about your experience in our room cleanliness. Your valued feedback highlighted a number of areas for improvement that I have since shared with our housekeeping manager, , who join me in offering his apologies for his team’s shortcomings. Once again, thank you for providing feedback that will ultimately help improve our room cleanliness. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao so that we can provide you with a premium stay experience that not only meet, but exceed your expectations.
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good and clean hotel
I have been staying in Le Meridien Qingdao for more than 10 times and everytime has been a pleasure.
Andy
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
Thank you for your feedback, we are pleased that you enjoyed a pleasant stay at Le Meridien Qingdao. We truly appreciated your support for our hotel as always. It does inspiring us for providing you with another memorable and grateful experience next time. We are look forward to hearing from you and welcoming you back to Le Meridien Qingdao.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
27. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The first room we had, the hair dryer was not working and the roof was leaking. The staff was quick to respond and change our room. The second room the battery in the weight person was too low so we couldn't weight our luggage. The quality of an hotel is affected by those small details.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us. I was disappointed to hear about your experience in the room. Your valued feedback highlighted a number of areas for improvement that I have since shared with our housekeeping manager who join me in offering his apologies for his team’s shortcomings. Once again, thank you for providing feedback that will ultimately help improve our room facility problems. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao so that we can provide you with a premium stay experience that not only meet, but exceed your expectations.
10/10 – Hervorragend
Dante, Taiwan
1. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic. A true five star hotel. I just find it odd that the hotel itself doesn't have a website dedicated to it. The view though was amazing and the the room was luxurious. And of course, having a mall connected to it is as convenient and fun as it sounds.
Dante
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Kandi Yao am 11. Okt. 2019
thank you for your feedback, we are pleased that you enjoyed a pleasant stay at Le Meridien Qingdao. We are look forward to hearing from you and welcoming you back here again.
10/10 – Hervorragend
eunjung
21. Sept. 2019
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
주위환경이 너무 좋아요
eunjung
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Kandi Yao am 9. Okt. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us. We will no-doubt continue pushing our service quality onto next level. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao.
8/10 – Gut
Carmine
Geschäftlich gereist
18. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ci ritornero'
Tutto bene.Pulizia,servizio,cibo.cortesia personale. Segnalo una non sufficiente conoscenza dell'inglese da parte del personale, ma ho visto che ci stanno lavorando.Non c'e' nemmeno un manager occidentale.Sarebbe auspicabile.
Carmine
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
17. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
우수한 호텔
굉장히 깨끗하고 수영장도 청결하고 전반적으로 우수한 호텔
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
16. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
조용하고 짐구류나 화장실 청소도 깨끗했습니다
둘쨋날 외출하고 오니 타월이 부족했어요
단하나 호텔 주변에 딱히 맛집도 없고 갈곳이 없어 아쉬웠어요
그외는 좋았어요
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
8/10 – Gut
JAEJIN
12. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
깔끔한 호텔
깨끗하고 좋았습니다.
JAEJIN
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
Hsiang Kun
8. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
음... 애매했어요
나쁘지 않았어요 생각보다 위치도 좋았어요 ~ 하지만 이 돈주고 굳이 다시 가고싶진 않아여ㅠ
Yesol
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
2/10 – Ungenügend
XIANWEN
5. Sept. 2019
XIANWEN
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
8/10 – Gut
N C
Geschäftlich gereist
27. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business trip
Suitable for a business trip
N C
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
10/10 – Hervorragend
Ying
23. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great service anf breakfast
Excellent service. The room is spacious. Breakfast is great.
Ying
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
10/10 – Hervorragend
Haolin
21. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Haolin
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
13. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a large hotel next to a great shopping centre. Good food and rooms.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
Antwort von Kandi Yao am 21. Aug. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us.we are delighted to continue being your hotel of choice in Qingdao for always! We will no-doubt continue pushing our service quality onto next level. We are look forward to hearing from you and welcoming you back to Le Meridien Qingdao.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
酒店住得比较舒服,早餐比较贵。
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
25. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
stafs are soooo nice and helpful, so the next time absolute i will book the same
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
23. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
清潔感のある部屋。アメニティ、Wifiはやや不満。
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
10/10 – Hervorragend
Kwai Chun
23. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
復活節與家人入住,超級方便,附近有巴士站,地鐵站及有大型商場,工作人員好主動,值得推介。
Kwai Chun
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
10/10 – Hervorragend
Regina
Geschäftlich gereist
14. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
보증금 명목으로 1,500위안 카드로 결제 했는데 체크아웃 후 몇일이 지났습니다. 언제 돌려 받을 수 있나요?
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
6/10 – Okay
Eric
16. März 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aging climate control
Hotel did not have control over climate control. Room was always heating , cannot stop heating even at 27 degrees Celsius.
Eric
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
10/10 – Hervorragend
Seokki
15. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
모든 면에서 칭다오 최고의 호텔
룸상태나 욕실 등 모든 면에서 최고입니다.
Seokki
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Kandi Yao am 25. Feb. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us. We will no-doubt continue pushing our service quality onto next level. We are look forward to hearing from you and welcoming you back to Le Meridien Qingdao.
10/10 – Hervorragend
junghee
9. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
편안하고 여유로운 휴식 가능
주요 관광지에서 버스로 3~4정류장(택시 이용시 12위엔 정도)정도 약간 벗어난 市北區지역에 위치하여 관광지 이용시 큰 불편은 없음.
객실 면적이 넓고 여유롭고 3층에 위치한 실내 수영장과 사우나 시설은 하루의 피로를 풀어 줍니다.
(사우나 이용시간 06:00~23:00)
침대 및 베개도 폭신하여 수면을 취하기에 편안함을 제공함.
가족 여행시 바로 옆 완다광장(쇼핑몰) 이용하여 편리한 쇼핑 가능.
junghee
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Kandi Yao am 25. Feb. 2019
Thank you for your valued time sharing your comments with us. We are pleased that you enjoyed a pleasant get away at Le Meridien Qingdao hotel. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao so that we can provide you with a premium dining experience that not only meet, but exceed your expectations.