Außenbereich

Bewertungen von Le Meridien Qingdao

5 out of 5
Le Meridien Qingdao
112 Yanji Road, Shi Bei District, Qingdao, Shandong

Bewertungen

8,4

Sehr gut

61 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
46 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 131 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage, super Service und sehr freundliches, sowie kompetentes Personal !
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2019
Antwort von Kandi Yao am 11. Okt. 2019
Thank you for your valued time sharing your comments with us. Our hotel was constantly working on improvements to ensure our product offering is exceeding the guest expectation. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao.

8/10 – Gut

Björn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very clean and comfortable room
Very high class hotel, only negative thing is the surrunding area.
Antwort von Kandi am 2. Mai 2018
Dear guest, thank you for your feedback, we are pleased that you had a good time at Le Meridien Qingdao. We are look forward to hearing from you and welcoming you back to Le Meridien Qingdao.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ehrlich gesagt, wie kann es angehen!
Wir haben im le meridien alles normell gemaked. Da es mein Girls Birthday war, gabs nen cake on the Haus. Alles war normell im step!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

KENJI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
大変良かったです。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Osama

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Osama

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Kwanshik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

CHIAHUI

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Zeewoong

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

li

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Iris

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

LIANG

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
不错
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
飯店人員非常親切友善,盡全力幫忙住客所需,非常好
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
必要なアメニティは揃っていますし、特に問題ありません。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Xianwen

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

hwajin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
교통편리 가격대비 만족합니다.
교통편리하고 깨끗하고 아주 좋습니다. 다음에도 여기에 머무를려고 합니다. 택시 타기도 편하고 이동하기도 수월하고 좋아요.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
時間延長も対応してくれて本当に感謝しています
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
Thank you for your valued time sharing your comments with us. We will no-doubt continue pushing our service quality onto next level to provide you with another memorable and grateful experience next time. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
清潔感もあり、しっかりとした対応
出張での宿泊。滞在時間がほとんど無かったが、 翌朝6時のタクシーもちゃんと予約してくれており、 また部屋にはバスタブもあるのでゆっくり浸かれて体力が回復した。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us. We are pleased that you enjoyed a pleasant stay at Le Meridien Qingdao. And it does inspiring us for providing you another memorable and grateful experience next time. We are look forward to hearing from you and welcoming you back to Le Meridien Qingdao.

10/10 – Hervorragend

SHENG YUAN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
尊敬的客人,您好,感谢入住青岛富力艾美酒店!青岛富力艾美酒店一直致力于将温馨的服务和便捷的设施提供给客人,让客人宾至如归。期待您的再次光临!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
그저그래요.
룸 청소 상태가 별로였어요. 위치는 무난했고 직원들의 서비스는 좋았지만, 청소상태가 깨끗하지 않았고, 객실의 노후화. 그 외에는 만족합니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us. I was disappointed to hear about your experience in our room cleanliness. Your valued feedback highlighted a number of areas for improvement that I have since shared with our housekeeping manager, , who join me in offering his apologies for his team’s shortcomings. Once again, thank you for providing feedback that will ultimately help improve our room cleanliness. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao so that we can provide you with a premium stay experience that not only meet, but exceed your expectations.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
尚可
優點是入住時前台是忙碌的 , 但不遠處的人員看到後有立刻過來接洽辦理入住 , 周遭環境還不錯 , 飲食方便 缺點的話是枕頭太軟 , 電視喇叭聲音開到最大仍然音量很小 , 再來是早餐時段菜餚空盤的比例相當高~服務人員也忙不過來
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
感谢您的入住及对我们的点评,您提出的问题我们已经和相关部门反映,我们会在今后的工作中加以注意并不断改进,为顾客提供更加优质的入住体验,期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

Andy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good and clean hotel
I have been staying in Le Meridien Qingdao for more than 10 times and everytime has been a pleasure.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
Thank you for your feedback, we are pleased that you enjoyed a pleasant stay at Le Meridien Qingdao. We truly appreciated your support for our hotel as always. It does inspiring us for providing you with another memorable and grateful experience next time. We are look forward to hearing from you and welcoming you back to Le Meridien Qingdao.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The first room we had, the hair dryer was not working and the roof was leaking. The staff was quick to respond and change our room. The second room the battery in the weight person was too low so we couldn't weight our luggage. The quality of an hotel is affected by those small details.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Kandi Yao am 16. Dez. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us. I was disappointed to hear about your experience in the room. Your valued feedback highlighted a number of areas for improvement that I have since shared with our housekeeping manager who join me in offering his apologies for his team’s shortcomings. Once again, thank you for providing feedback that will ultimately help improve our room facility problems. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao so that we can provide you with a premium stay experience that not only meet, but exceed your expectations.

10/10 – Hervorragend

Dante, Taiwan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic. A true five star hotel. I just find it odd that the hotel itself doesn't have a website dedicated to it. The view though was amazing and the the room was luxurious. And of course, having a mall connected to it is as convenient and fun as it sounds.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Kandi Yao am 11. Okt. 2019
thank you for your feedback, we are pleased that you enjoyed a pleasant stay at Le Meridien Qingdao. We are look forward to hearing from you and welcoming you back here again.

10/10 – Hervorragend

eunjung

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
주위환경이 너무 좋아요
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Kandi Yao am 9. Okt. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us. We will no-doubt continue pushing our service quality onto next level. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao.

8/10 – Gut

Carmine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ci ritornero'
Tutto bene.Pulizia,servizio,cibo.cortesia personale. Segnalo una non sufficiente conoscenza dell'inglese da parte del personale, ma ho visto che ci stanno lavorando.Non c'e' nemmeno un manager occidentale.Sarebbe auspicabile.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
우수한 호텔
굉장히 깨끗하고 수영장도 청결하고 전반적으로 우수한 호텔
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
조용하고 짐구류나 화장실 청소도 깨끗했습니다 둘쨋날 외출하고 오니 타월이 부족했어요 단하나 호텔 주변에 딱히 맛집도 없고 갈곳이 없어 아쉬웠어요 그외는 좋았어요
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

JAEJIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
깔끔한 호텔
깨끗하고 좋았습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Hsiang Kun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
五星級酒店實至名歸
很捧的住宿經驗,櫃台服務人員非常親切,快速。客房清潔度打十分,擺設高雅,遇到的服務人員均笑臉迎人,有問題問?亦是十分熱情仔細說明,甚至寫條子給你備忘,幫忙叫車,並且交帶司機。萬達廣場就在隔壁。各式各樣點心,美食林立,對面旁邊都是飯店,不怕沒東西吃。縂的是很棒的飯店,值得住。
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Yesol

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
음... 애매했어요
나쁘지 않았어요 생각보다 위치도 좋았어요 ~ 하지만 이 돈주고 굳이 다시 가고싶진 않아여ㅠ
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

2/10 – Ungenügend

XIANWEN

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

N C

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business trip
Suitable for a business trip
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Ying

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great service anf breakfast
Excellent service. The room is spacious. Breakfast is great.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Haolin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a large hotel next to a great shopping centre. Good food and rooms.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019
Antwort von Kandi Yao am 21. Aug. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us.we are delighted to continue being your hotel of choice in Qingdao for always! We will no-doubt continue pushing our service quality onto next level. We are look forward to hearing from you and welcoming you back to Le Meridien Qingdao.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
酒店住得比较舒服,早餐比较贵。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
stafs are soooo nice and helpful, so the next time absolute i will book the same
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
清潔感のある部屋。アメニティ、Wifiはやや不満。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Kwai Chun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
復活節與家人入住,超級方便,附近有巴士站,地鐵站及有大型商場,工作人員好主動,值得推介。
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Regina

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
客室のアメニティは全て揃っています。湯沸しポットも常備、緑茶と紅茶があります。冷蔵庫には有料の飲み物、カウンターには無料のペットボトルがあります。窓は器具を借りないと開ける事が出来ません。デスクやベットサイドに国別仕様のコンセントがあります。
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
보증금 명목으로 1,500위안 카드로 결제 했는데 체크아웃 후 몇일이 지났습니다. 언제 돌려 받을 수 있나요?
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Eric

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aging climate control
Hotel did not have control over climate control. Room was always heating , cannot stop heating even at 27 degrees Celsius.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Seokki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
모든 면에서 칭다오 최고의 호텔
룸상태나 욕실 등 모든 면에서 최고입니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Kandi Yao am 25. Feb. 2019
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Le Méridien Qingdao with us. We will no-doubt continue pushing our service quality onto next level. We are look forward to hearing from you and welcoming you back to Le Meridien Qingdao.

10/10 – Hervorragend

junghee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
편안하고 여유로운 휴식 가능
주요 관광지에서 버스로 3~4정류장(택시 이용시 12위엔 정도)정도 약간 벗어난 市北區지역에 위치하여 관광지 이용시 큰 불편은 없음. 객실 면적이 넓고 여유롭고 3층에 위치한 실내 수영장과 사우나 시설은 하루의 피로를 풀어 줍니다. (사우나 이용시간 06:00~23:00) 침대 및 베개도 폭신하여 수면을 취하기에 편안함을 제공함. 가족 여행시 바로 옆 완다광장(쇼핑몰) 이용하여 편리한 쇼핑 가능.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Kandi Yao am 25. Feb. 2019
Thank you for your valued time sharing your comments with us. We are pleased that you enjoyed a pleasant get away at Le Meridien Qingdao hotel. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Qingdao so that we can provide you with a premium dining experience that not only meet, but exceed your expectations.

6/10 – Okay

LIANG TSAN

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
初次青島艾美體驗
房間裝潢還是不夠新穎。早餐好吃度在艾美系列裡算不好的,但人員服務還是不錯。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Kandi Yao am 25. Feb. 2019
尊敬的顾客您好,非常感谢您对我们的评价。很高兴看到您对我们服务的好评,您的认可是对我们工作的最大支持。我们的餐厅菜品会不定时更新,以满足更多顾客的需求。期待您的再次光临,体验我们更多的服务与设施。

10/10 – Hervorragend

HYUNG JIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Sin Ming

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018