Basierend auf 996 geprüften Bewertungen

4,0 von 5
Von 74% der Gäste empfohlen
4,3 Sauberkeit der Zimmer
4,2 Service
4,2 Komfort der Zimmer
4,1 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 07.03.2022 auf Hotels
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Das letzte mal dort.

Veröffentlicht am 03.10.2017 auf Ebookers
Schon letztes Jahr besuchte ich dieses Hotel und musste dieses Jahr feststellen das es einiges zu verbessern gibt. Vor allem das Niveau der Gäste war so unter dem Niveau das ich dort nie mehr hin möchte. Mir wurden von einem anderen Touristen schläge angedroht der auch seiner Frau beim Abendessen mit diversen Schimpfwörtern zu Nahe getreten ist. Ich bin dieser Person dann aus dem Weg gegangen. Das war ein ganz negatives Erlebnis in meinen Ferien. Trotz gutgemeinter Trinkgeldvergabe war die Motivation beim Personal eher im Keller und man wurde selten beachtet. Das einzig positive ist für mich war das schöne Fitnesscenter !!!Im Spa Bereich war aber so einiges defekt und ich habe mir im Aussenpool einen Glassplitter in den Zeh gerissen und dann Schmerzen beim Laufen gebabt. Ich wurde zu einem Diner für Stammgäste eingeladen ,das Essen war ungeniessbar . Ich hatte noch nie in meinem Leben ein Rindersteak welches das Messer nicht schneiden konnte. Danke für die Einladung ,wäre nicht nötig gewesen. Ich bin froh wieder zuhause zu sein.
4 von 5
von Rahel aus Schweiz

Gutes Hotel

Veröffentlicht am 13.02.2016 auf Hotels
Ich war positiv überrascht vom Hotel. Anlage war nicht riesig aber doch gross - vorallem weil man das Iberostar mitbenutzen konnte. Die Angestellten waren nett und freundlich. Zimmer war sauber. Unglaublicher guter WLAN Empfang! Und das fast überall! Das einzig negative die Lobby ist etwas weit vom Eingang entfernt (falls man ein Mototaxi braucht muss man ja nach draussen). Zudem ist das Hotel sowieso etwas weit weg vom "Zentrum". Was aber noch in der Nähe ist, die Disco Pacha im Nebenhotel - dort können auch die Einheimischen hingehen :-) Essen war eigentlich auch gut, aber meinem Geschmack nicht sooooo viel Auswahl. Und er Kaffee am Morgen war eine Katastrophe :-( Aber sonst war ich sehr zufrieden.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.06.2014 auf Hotels
Gut bis auf das Essen,sportliche Aktivitäten und das Abend Programm
5 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 07.11.2013
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.04.2024
Everything was clean and well maintained. Only issue would be their app and restaurant reservations. All restaurants are consistently 3/4 empty but you still can’t make reservations yourself. Only the concierge seem to be able to make reservations.
Kommentar von Hotelmanagement
11.04.2024 von Online Reputation Manager, Hotelmanagement
Dear Ali,First and foremost we want to take this opportunity to express our appreciation for your friendly review of our hotel. Also, we are grateful for your constructive feedback, we are always happy to receive suggestions on how we can improve our hotel to intensify our guest satisfaction wherever possible now and in the future.Once more we want you to know that your description is appreciated. We hope to have the honour to repeat this experience for you soon.Best Regards,Online Reputation ManagerIberostar Dominicana
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 09.04.2024
We loved the staff bartenders waitstaff and housekeeping kept everything clean. Entertainment was great
Kommentar von Hotelmanagement
11.04.2024 von Online Reputation Manager, Hotelmanagement
Dear Imelda,We appreciate the time you have taken to write this review after your visit and the positive feedback you have shared.We look forward to welcoming you again, very soon.Regards,Online Reputation ManagerIberostar Dominicana
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 24.03.2024
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.03.2024
The property was dated, but relatively clean. The air conditioner in our room was very loud, and we found a cockroach in there one night. The pool and beach were extremely loud with all of the entertainment/activities (fitness classes, bingo, foam parties all at full blast). The gym was the only very good thing about this resort. Modern, clean, and had everything we needed. Our biggest issue with our stay was with the food, which was not good at all. We ended up moving to a different resort halfway through our stay because we couldnt find anything we wanted to eat. Very greatful to Dahiana at the front desk, who helped us navigate our move to the Grand Bavaro, which was a much better experience.
Kommentar von Hotelmanagement
27.03.2024 von Online Reputation Manager, Hotelmanagement
Dear Juliet,Although we sincerely regret reading that your holiday at our hotel was not to your liking, we are grateful that you have taken the time to send us your review.With reference to the inconveniences you experienced regarding food, room, beach, and pool, we take note of your comment, and we regret the impression received. Excellence in service in all areas is our strength, and we work with enthusiasm so that it continues to be so. We are sad that during your stay we did not manage to conquer you with the personalized treatment that characterizes us. Please rest assured that we have taken your concerns seriously. We are glad that our colleague Dahiana could help you get the vacations that you deserved.We sincerely hope you will allow us another opportunity in the future to provide you with an improved experience.Kind regards,Online Reputation ManagerIberostar Dominicana
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 18.03.2024
The food was not good at all, the buffet was ok but the reservations to the other restaurants were pretty ba. Plates were served already and on the fridge. No fresh ingredients as very small portions. Food at the snack bar was old and dry. For the price that I paid was unacceptable.service is nice people are friendly but it was a poor experience!
Kommentar von Hotelmanagement
21.03.2024 von Online Reputation Manager , Hotelmanagement
Dear Juanita,Thank you for choosing our Resort as your most recent holiday destination. We are saddened to hear that our cuisine did not live up to your expectations because a passion for gastronomy is one of the strengths of our company. Daily we strive to take care of our varied menus that combine quality and quantity following high standards. We have shared your comments with our team of chefs because; at Iberostar we know that the well-being of our guests is the reason for our daily work. In the future may we invite you to personally transmit, during your stay any complaints or suggestions that you may have and allow us to intervene and make your holiday even more enjoyable.Once again, thank you for trusting us with your rest. We hope to have the chance to welcome you again for a real Iberostar experience. Best regards, Online Reputation Manager Iberostar Dominicana