4 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Barceló Bávaro Palace - All Inclusive

4.5 out of 5
Barceló Bávaro Palace - All Inclusive
Carretera Bávaro Km. 1, Playa Bávaro, Punta Cana, La Altagracia

Bewertungen

8,0

Sehr gut

1702 von insgesamt 3790 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
954 von insgesamt 3790 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
536 von insgesamt 3790 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
316 von insgesamt 3790 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
282 von insgesamt 3790 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Dora

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von César G. am 19. März 2023
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Faton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Essen im Buffet war gut, das Fleisch aber war teilweise sehr zäh oder roh. Auch das Personal war meistens unmotiviert und man musste auf vieles warten, z.B. Besteck oder Getränk. Das Restaurant Kyoto und Santa Fe waren jedoch unglaublich gut. Die Hotelanlage und das Zimmer waren sehr sauber und gepfelgt. Der Boden war jedoch fast immer nass und feucht, was teilweise mühsahm war. Durch die Feuchtigkeit haben die Wände angefangen zu schimmeln. Der Strand war sehr sauber und gepflegt. Was uns aber sehr gestört hat war, dass die All-Inklusiv Getränke in der Bar immer im Plastik Becher abgegeben wurden, welche dann meistens im Strand liegen geblieben sind. Auch negativ sind die teilweise dreisten Preise im Souvenierladen (Sonnencreme 50 EUR) oder Taxi in die Stadt (3 km) für 35 EUR. Zusammengefasst sehr tolles und vorallem grosses Hotel welches ich empfehlen kann. Wir haben den Aufenthalt genossen. Man kann sich die Zeit auch mit etwS Billiard oder Bowlling vertreiben. Es hat auch ein Fitness.
Aufenthalt von 11 Nächten im Mai 2022
Antwort von cesar G am 12. Juni 2022
Lieber Gast, Erhalten Sie einen herzlichen Gruß vom gesamten Team des Barcelo Bavaro Palace. Obwohl wir Ihre Enttäuschung über Ihren Aufenthalt in unserem Barceló Bavaro Palace aufrichtig bedauern, möchten wir Ihnen dafür danken, dass Sie uns Ihre Kommentare mitteilen, da dies uns helfen wird, besorgniserregende Bereiche zu identifizieren und sofort zu handeln, um die Erfahrung unserer zukünftigen Gäste bei uns zu verbessern. Ihre Meinung ist uns sehr wichtig und von großem Wert, denn durch diese Art der Kommunikation geben uns unsere Gäste die Möglichkeit, unsere Leistung zu beurteilen und zu bewerten sowie die von uns erwartete Servicequalität aufrechtzuerhalten und anzubieten. Es tut mir sehr leid, dass ich Ihre Erwartungen bei dieser Gelegenheit nicht erfüllen konnte, und ich entschuldige mich für alle Unannehmlichkeiten, denen Sie begegnet sind, denn entgegen unserem Wunsch haben wir nicht den positiven Eindruck hinterlassen, den wir uns von Ihnen gewünscht hätten Besichtigung unseres Anwesens. Es ist unsere aufrichtige Hoffnung, dass dies kein Grund ist, in Zukunft nicht bei uns zu bleiben. Es gäbe keine bessere Belohnung, als die Gelegenheit zu haben, Sie wieder willkommen zu heißen, um Ihr Vertrauen zurückzugewinnen und Ihnen unser Engagement für exzellenten Service zu demonstrieren. Herzlich, César Güílamo Regie: Barceló Bávaro Palace.

8/10 – Gut

Manuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Das Personal war beim Buffet Restaurant sehr schlecht, Tische wurden ewig lang nicht abgeräumt und auch nicht neu aufgedeckt, man musste das Personal mehrmals darauf aufmerksam machen bis etwas geschah. Das Buffet Essen hätte besser sein können! Bei den anderen Bereichen war der Service OK. Weiteres was noch negativ aufgefallen ist, war das wir leider 3x mal eine Kakerlake im Zimmer bzw. einmal i Bett hatten.... Ansonsten waren wir sehr zufrieden, die Anlage, das Hotel und der Strand waren sehr gepflegt und modern!
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2022
Antwort von cesar G am 25. März 2022
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie diese Meinung zu Ihrem letzten Aufenthalt im Barceló Bavaro geteilt haben Palast. Wir freuen uns über Ihr Feedback nach Ihrem letzten Besuch. Da wir ständig versuchen, uns zu verbessern, ist Ihr Feedback entscheidend für unseren zukünftigen Erfolg. Wir sind enttäuscht, Ihre Kommentare über den Service zu lesen, den Sie während Ihres Aufenthalts bei uns erhalten haben. Vor allem, weil Ihre Kommentare nicht den gewohnten Servicestandard widerspiegeln, den wir unseren Gästen bieten möchten. Sie können jedoch sicher sein, dass Ihre Meinung mit unseren Abteilungsleitern geteilt wird, um sie über diese Situation zu informieren und entsprechend zu handeln. Darüber hinaus haben wir Ihre Beobachtungen bezüglich des Vorhandenseins von Kakerlaken in unserem zur Kenntnis genommen Installationen. In Anbetracht des karibischen Klimas, abhängig von Feuchtigkeit und Hitze, ist das Vorhandensein von Insekten in jedem Hotel, Geschäft oder Privathaus unvermeidlich. Wir haben jedoch einen speziellen Plan zur vorbeugenden Schädlingsbekämpfung sowie regelmäßige Behandlungen, um ihr Vorhandensein im Hotel zu verhindern. Nochmals vielen Dank, dass Sie sich für uns entschieden haben, und für Ihre konstruktive Kritik. Wir hoffen, dass wir die Gelegenheit haben, Sie in Zukunft wieder zu bedienen und Ihre Erwartungen zu übertreffen. Herzlich, César Güílamo Director: Barceló Bávaro Palace.

10/10 – Hervorragend

Maximilian, M

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliche hilfsbereite Mitarbeiter, äußerst saubere Hotelanlage, Tägliche Zimmerreinigung evtl. Auch wegen covid hygienemaßnahmen
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2021
Antwort von Cesar G am 29. Sept. 2021
Lieber Gast, Erhalten Sie einen herzlichen Gruß vom Team des Barceló Bávaro Palace. Zunächst möchten wir uns für Ihren Kommentar bedanken, in dem Sie Ihren kürzlichen Besuch in unserem Barcelo Bavaro Palace Hotel loben, und wir freuen uns, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Wir sind auch dankbar, dass Sie auf die Bemühungen unserer Assistenten hingewiesen haben, unsere Einrichtungen und Unterkünfte jederzeit makellos zu halten. Dies garantiert die Einhaltung unserer hohen Standards in Bezug auf Hygiene und Sauberkeit, die für Barceló sehr wichtige Aspekte sind. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Vielen Dank, dass Sie sich bei Ihrem Besuch in der Region für uns entschieden haben. Wir freuen uns, Sie sehr bald wieder begrüßen zu dürfen. Herzlich, Cesar Güílamo Geschäftsführer Barceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Anlage ist ein Traum. Auch das Essen ist reichaltig (grosse Auswahl von internationaler Küche), sehr fein und frisch zubereitet. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend. Die Anlage wurde permanent mit einem Grossaufgebot von Mitarbeitern sauber gehalten und gepflegt. Ich war das erste Mal in den Ferien mit „All inclusive“ und daher eher skeptisch, habe mich aber bei diesem Resort eines besseren belehren lassen. Ich war so begeistert, dass ich wieder im Barcelo buchen werde. Ist also nur zu empehlen. Grosses Kompliment an die Geschäftsleitung und ihre Mitarbeiter für den grossartigen Einsatz damit wir unbeschwert Ferien machen konnten. Auch im Besonderen an die Zimmerreinigung die unser Appartement täglich auf Hochglanz reinigten. Ich war schon viel gereist, aber dieses Resort hat mich sehr positiv überrascht.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von Cesar G am 29. Sept. 2021
Lieber Gast, Erhalten Sie einen herzlichen Gruß vom Team des Barceló Bávaro Palace. Wir möchten Ihnen dafür danken, dass Sie diese Meinung zu Ihrem letzten Aufenthalt im Barceló Bavaro Palace geteilt haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und stimmen Ihnen zu, dass unser aufmerksames Personal eine Schlüsselrolle für das Gesamterlebnis unserer Gäste spielt. Das gesamte Team arbeitet sehr hart, um sicherzustellen, dass wir einen qualitativ hochwertigen Service und ein anderes und unvergessliches Erlebnis bieten. Wir danken Ihnen für den Hinweis auf die Sauberkeit unserer Einrichtungen und sind uns bewusst, dass dies ein wichtiger Aspekt ist, damit sich unsere Gäste in unserem Hotel wohlfühlen. Unser Reinigungspersonal führt täglich eine gründliche Reinigung unserer Einrichtungen und Zimmer durch. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Vielen Dank, dass Sie sich bei Ihrem Besuch in der Region für uns entschieden haben. Wir freuen uns, Sie sehr bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzlich, Cesar Güílamo Geschäftsführer Barceló Bávaro Palace.

10/10 – Hervorragend

Antonio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne.
Sehr freundliches, zuvorkommendes Personal. Sauber und gepflegte Anlage. Würden wir gerne weiterempfehlen. Ist immer eine Reise wert. Wir gehen bestimmt wieder.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2021
Antwort von Cesar G am 20. Juni 2021
Lieber Gast, Wir danken Ihnen, dass Sie sich für diesen Anlass für unser Barceló Bavaro Palace entschieden haben, sowie für Ihre freundliche Empfehlung an die Hotelreisenden-Community. Diese sehr positiven Meinungen sind ein Motivationsinstrument, um die Qualität der von uns angebotenen Dienstleistungen ständig zu verbessern. Vielen Dank für Ihr wunderbares Feedback zu dem Service, den Sie von den Teammitgliedern erhalten haben. Wir werden Ihre freundlichen Worte mit Sicherheit teilen, die ihnen sicherlich viel bedeuten. Nochmals vielen Dank für diese herzerwärmende Bewertung Ihres Aufenthaltes bei uns, wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Freundliche Grüße, Cesar Güílamo General Manager at Barceló Bavaro Palace.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ok
Nice facility, poor service by staff,
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021
Antwort von Cesar G am 31. Mai 2021
Dear Guest, Thank you very much for having selected our resort as your holiday destination. We appreciate your impressions regarding our facilities, we are glad to know that were of your liking. In another hand, we were most concerned to read your remarks on the service you experienced whilst staying among us, mostly because your comments do not reflect the usual standard of service we strive to ensure for our guests, nevertheless please rest assured that your review will be shared with our head of departments for information and further revision. We hope we have the possibility to welcome you again in our resort. Sincerely, Cesar Güílamo General Manager at Barceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Alexis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Resort, rooms, and beach beautiful! Food was okay.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Adelisa Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it all. Will be returning soon!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 22. Apr. 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

Maria M

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Its a nice place, but the staff at restaurant takes their sweet time to serve you. The food is not that great and the environment needs of that heritage feel. Music at beach ⛱️
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pa am 22. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We're sorry to learn that your experience hasn't been as good as we usually receive.We wish we had known about the issue during your stay so that we could have provided a solution. We would appreciate knowing more details about any incident you may have experienced.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

Mariano correa

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
En el área de la comida los restaurantes que son bufet tiene que mejorar la presentación del alimento y la ñlimpieza del restaurante.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 22. Apr. 2024
Apreciado huésped, Nos sentimos muy orgullosos de haber sido el hostel elegido para disfrutar de su visita a nuestra ciudad.Le pedimos disculpas si en el aspecto de la limpieza no estuvimos a la altura de sus expectativas. Tomamos nota de su comentario, a fin de revisar lo ocurrido y que no vuelva a suceder. Sin embargo, queremos decirle que en el momento, puede contactar a nuestro personal, comunicándole su inquietud y le brindarán una solución de inmediato. La satisfacción de los huéspedes es nuestra prioridad y su opinión es muy valiosa para nosotros.Tomamos nota de sus comentarios para intentar mejorar nuestros servicios y nos gustaría mucho que nos concediera una segunda oportunidad.Un cordial saludo,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

6/10 – Okay

Zelaida

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The food is not great. Hotel is overpriced, quality is not worth it.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 21. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.Unfortunately, it seems that we did not meet all your expectations and for this we apologize. We do try to keep our prices as competitive as possible and believe that we provide well-equipped comfortable rooms in comparison; we are sorry to hear that you did not feel the same. Rest assured that we have taken note of your comments.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Demetris

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 21. Apr. 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Rolando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was good, just no upgrade of the room and no ocean view as I ask for. The rest was great. And the check in was long but the check out fast and easy.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 21. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you for sharing your experience with us.We have noted your comment and regret that at peak times our check-in may become busy and we are currently addressing this issue. We apologise for the inconvenience.We are looking forward to welcoming you again. All the best!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Gloria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is beautiful, customer service was ok, some workers were rude while others made up for the behavior of the rude ones. The beach was GORGEOUS. Food was mediocre and drinks were ok, good thing about this hotel is that there is SO MUCH TO DO AT THIS HOTEL.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 21. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are very glad that you enjoyed our spectacular gardens and facilities. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.However, we are sorry to hear that your dining experience didn’t entirely meet your expectations; nevertheless, we appreciate your feedback and your comments will be referred to the relevant team members for review.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Belkis, Jersey City

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The things that i didn't like were the food in buffet need to be improved and the staff need to be training to help the guests when they ask some information about the hotel..it look like nobody knows nothing about the property
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 21. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are so glad that you enjoyed your recent stay with us. However, we are sorry that you felt our high standards of service weren't reached on this occasion. We truly value all feedback and rest assured, your comments will be reviewed with our team.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Gavin c

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and tidy! Staff is amazing and fun! Our group felt safe the entire time! Will return again!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 21. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.It is heartening to know that our dedication to maintaining impeccable cleanliness and providing top-notch amenities has resonated with you. Our staff takes great pride in delivering an exceptional experience and your acknowledgment is truly rewarding.We're delighted that you felt secure throughout your stay at Barceló Bávaro Palace All Inclusive, as we strive to create a haven for our guests to relax and enjoy the beauty of Punta Cana. Your intent to revisit is the highest compliment we can receive, and we are looking forward to making more unforgettable memories with you.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Stéphanie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was excellent overall, but there wasn’t gluten-free bread which was unfortunate.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 19. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We regret to hear that our dining options did not fully meet your needs due to the absence of gluten-free bread. Rest assured, we are constantly improving our offerings, and we have taken note of your dietary preference to better serve you and future guests.It brings us great joy to know that you were pleased with the cleanliness of your room, the overall condition of our hotel, the service you received, and the amenities provided in your room. Our team strives to maintain the highest standards, and it is gratifying to see these efforts reflected in your experience.We hope to welcome you back. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

4/10 – Schlecht

Christine

Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Brooke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was great - had so many amenities we were able to do during our stay, both indoor and outdoor! Plenty of space to hangout at the beach or pool. Spa was fabulous. Food overall very good and staff was attentive. Only complaint was the golf course staff - we had an 830 reservation and they did not get us on the course until 1030, very inconvenient.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 19. Apr. 2024
Dear guest,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We aim to provide a truly memorable time and are delighted that we were able to exceed your expectations. Such positive feedback encourages us to continue with our efforts to provide each guest with an exceptional experience.Please accept our apologies for any inconvenience. Rest assured that we have used your comments to review these matters with our different departments to improve, as we strive for excellence in all that we do.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,

10/10 – Hervorragend

Ida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 19. Apr. 2024
Dear guest,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,

10/10 – Hervorragend

Yakov

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jacuzzi in the balcony is really really nice.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Barceló Bávaro Palace am 19. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you very much for this kind review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us and that you found your room equipped with everything you needed.Moreover, thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirector

10/10 – Hervorragend

Dennis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von César G. am 19. Apr. 2024
Estimado Huésped,Gracias por habernos elegido como destino de sus vacaciones, apreciamos enormemente saber que pudimos superar sus expectativas al 100%.Estaremos muy complacidos de recibirles en nuestras instalaciones y que nos permita ser parte de su experiencia en el Caribe una vez más.Atentamente, Cesar GüílamoDirector GeneralBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Overall a decent property. A bit dated and starting to show its age around the edges, but overall clean and comfortable with a wide variety of activities/things to see and experience. Checking in was a bit cumbersome and could(should) be improved - way to much paperwork and manual processes. Room was dated, but clean and comfortable - bed was extremely comfortable. Food was ok. Lakes Golf was good. Nightly shows at theater were good. Pool/Beach were good/as expected. No real issues.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 21. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you for sharing your experience with us.The comfort of our guests is so important to us, and it is nice to know you were pleased with your room. We know how important it is to start the day on a good note, so we regret that breakfast did not entirely meet expectations. Please know that we are always open to suggestions on how we could improve.We are looking forward to welcoming you again. All the best!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Flia

Mit der Familie gereist
Love it!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Barceló Bávaro Palace am 19. Apr. 2024
Dear Guest, Thank you for this great review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back soon. Kind regards,César Güílamo MontillaDirector

8/10 – Gut

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César G. am 19. Apr. 2024
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The entire place was very clean
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 18. Apr. 2024
Dear guest,It's a real reward to receive such a great review.It brings us immense pleasure to know that our commitment to maintaining the pristine condition of our rooms met with your satisfaction. Our team takes great pride in delivering exceptional service and ensuring our facilities are equipped with the amenities that contribute to a memorable stay. Your commendation is a wonderful validation of our efforts to provide guests with an outstanding experience at Barceló Bávaro Palace All Inclusive.We all hope to welcome you back in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

4/10 – Schlecht

john

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
hello .. this hotel, the only good thing that has is the entertainment team .. poor service at the front desk . cheking time long ass hell , the staff a the front desk very poor customer service , not the extra mile , sorry for the owners but service and smiles should me number one !! MOD ,, DONT EXIST IN THIS PLACE ... sorry very dessapoint it !!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 18. Apr. 2024
Dear Sir, Thank you for the time you have taken to review your stay.We regret to read that we were unable to meet all of your expectations and please accept our apologies for the inconvenience. While this can occasionally occur during peak times when we are fully booked, rest assured, we will be addressing this with the team.Kind regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Juan Jose Paneto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
GOOD HOTEL
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 17. Apr. 2024
Dear Mr Paneto,Thank you for taking the time to share your feedback.We appreciate that you chose to stay with us and to know that your experience was enjoyable.We hope to welcome you back.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Isaiah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful Resort!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 17. Apr. 2024
Dear Sir, We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Rest assured that we are always happy to offer the best service to our guests, and we are pleased that you enjoyed our facilities and hospitality during your stay.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Macllerly, New Britain

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This resort had so many things to do, I was never bored i my 7 day stay. They had great service, food, entertainment for th ewhole family. They had a sports bar for my husband, a kids club, a water park, and kiddie pools for he kids. They had a casino, and many stores for us who love to shop. It was amazing.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 17. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for this kind review following your stay.We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness, hotel condition, and service provided by our team. Our dedicated team works hard to ensure that our guests have a comfortable and memorable experience, and it is always rewarding to receive such positive feedback.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Kimberly

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was great as well as the service, however, the food was horrendous.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 17. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.We are delighted you had a great stay at our hotel. We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable experience. However, we are sorry to hear that you found the food didn't meet your expectation. We appreciate your feedback and will consider it as we continually work to improve our dining options for our guests.We sincerely hope that you will return on another occasion in the future. All the best,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Heather

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a great family resort with lots to do.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 17. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to leave a review of your stay with us.We are pleased that your experience was memorable.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was amazing. My room was just a lil far
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 17. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay.We're thrilled to hear that you found the room to be immaculate and the hotel's condition to be exceptional. It's also gratifying to know that the amenities provided in the room contributed to your enjoyment. Our team is dedicated to delivering impeccable service, and your recognition of their efforts is incredibly rewarding.Our expansive resort is designed to offer serene retreats throughout, and we hope the distance did not detract significantly from your overall experience.We look forward to the pleasure of seeing you again. Best regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Andrzej, Elmwood Park

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was fine
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 17. Apr. 2024
Dear Sir,It's a real reward to receive such a great review.We are pleased that your experience was memorable.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

Deandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great besides the food options and the hot tub on the balcony was filthy….
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 16. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team's courteous service and professionalism.Moreover, we are pleased to know you found your room comfortable, with our high standards upheld.Furthermore, rest assured that we have noted your feedback; we appreciate your comments and will use these to identify areas that might need attention.We hope to see you again.Best regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

2/10 – Ungenügend

Annie

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La peor experiencia que he vivido en Punta Cana para ser un hotel 5 estrellas es bien malo, la habitacion el primer dia la entregaron sucia y sin terminar encima con el inodoro roto, cuando reportas los problemas de la habitacion tienes que buscar otra vez al personal porque no le dan solucion a los problemas, el AC(aire acondicionado) se rompio dos dias antes de irme y asi lo dejaron, muchos camareros para no generalizar btindan muy mal servicio, y en muchos restauranes especializados hasta se les olvida traerte tu pedido corectamente y en ocaciones hasta se les olvida qye tienen clientes esperando por ser servidos, en resumida no es un hotel que recomendaria en lo absoluto, pienso que hay muchisimas cosas que mejorar en estas instalaciones empezando por el personal....señores recuerden que la estadia nadie nos la regala sale de nuestros bolsillos y si encima nos encontramos con todos estos desastres es bien bochornoso que una cadena tan grande y millonaria como lo es Barcelo tenga todas estos percanses con sus clientes
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 16. Apr. 2024
Estimada Señora, Nos apena que su estancia no haya sido como esperaba.Valoramos que los huéspedes dediquen unos minutos y nos dejen sus impresiones.Sentimos si la atención recibida ante la incidencia que menciona, no estuvo a la altura de sus expectativas y nos disculpamos. Trabajamos diariamente para brindar a quienes nos visitan la mejor de las atenciones. Nuestro personal siempre está dispuesto a satisfacer las necesidades de los huéspedes, de todos modos, revisaremos lo ocurrido en su caso, a fin de tomar las medidas correspondientes para que no vuelva a suceder. Los comentarios de los clientes son bienvenidos en todo momento y su opinión es muy importante para nosotros.Saludos cordiales,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This resort was wonderful. I would recommend staying here.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 16. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for your kind review of your recent stay at our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Margeiris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent resort
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 16. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for sharing your experience with us.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Deniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eltrato del presonal, calidad de la comoda y sus facilidades.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director am 16. Apr. 2024
Querido Señor, Estamos muy orgullosos de poder leer que tuvo una óptima estancia con nosotros.Estamos muy contentos de recibir sus magníficos comentarios y de que su estancia haya sido muy cómoda, pudiendo disfrutar de todos los servicios que ofrecemos a nuestros huéspedes.A la espera de tener una nueva oportunidad de atenderle y prestarle nuevamente la mejor de nuestras atenciones, nos despedimos cordialmente.¡Hasta pronto!César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Arjola

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and friendly
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 16. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for sharing your experience at our resort.It is truly rewarding to know that our dedication to maintaining impeccable room cleanliness and the overall condition of our property has resonated with you. Our team works tirelessly to ensure that every guest encounter is marked by exceptional service and we're delighted that we have met your expectations. The positive remarks about our room amenities further inspire us to continue providing top-notch experiences for all our guests.Your kind words have been shared with the entire team at Barceló Bávaro Palace All Inclusive, reinforcing our commitment to excellence. Thank you once again for allowing us the opportunity to serve you, and we eagerly look forward to your next visit.We hope that you will return on another occasion. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

2/10 – Ungenügend

Kelsi

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely terrible resort, the worst I’ve been to. Staff were extremely rude and mean. They ignored guests when questions were asked. They acted like guests were annoying and staff acted like didn’t want to be there. Food was awful. The entire group got food poisoning and restaurants served raw steak that wasn’t edible. Room was worn down and dirty. Balcony hot tub had brown water when filled. All around disgusting.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 16. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to comment on your recent stay.We are truly disheartened to learn of the concerns you have raised. The experience you've described with our staff is surprising, as we pride ourselves on our team's hospitality and attentiveness, and we are genuinely sorry if you felt any less than warmly welcomed.Regarding your dining experience, it is disconcerting to hear that our cuisine did not meet your satisfaction. We offer an extensive selection of dining options, aiming to cater to a variety of palates, and we regret that we did not meet your expectations on this occasion.We also take note of your comments on the room's state and cleanliness. Our guests' comfort and satisfaction are paramount, and we usually receive commendations for our room standards. It is concerning to hear your room was not reflective of our high housekeeping standards, and we extend our apologies for any discomfort this caused.We are saddened by your account of the amenities, as we endeavor to ensure that all features are in perfect working order for our guests to enjoy. Your feedback is certainly uncharacteristic of the guest experiences we strive to provide.We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2024
Antwort von César G. am 19. Apr. 2024
Dear Guest, We would like to thank you for trusting in our Barceló Bávaro Palace, we are glad that you spent an amazing time in our wonderful hotel, and that we were able to meet your expectations. We would be grateful to welcome you back in our little Caribbean paradise. Regards, Cesar GüílamoGeneral Manager at Barceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice experience overall, thank you!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pal am 16. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you for your kind review of your recent stay at our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you on your next visit.Kind regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

8/10 – Gut

edith, san antonio

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The place is beautiful. The food was not great. The restaurants available were very pretty, but the food was average. Our hot tub jacuzzi, had a very weird pulse. The Jets did not distribute water at a good pressure. Two handyman came to look at it, and both told us that there was nothing wrong with it. It was pretty annoying. We overall had a lovely time at the beach and in the pool. Wouldn't stay there again, maybe if We get a free vacation. It wasn't horrible, but it wasn't amazing
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro Pa am 16. Apr. 2024
Dear Madam,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear that our culinary offerings did not meet your expectations. Our team is dedicated to providing a variety of dining experiences that cater to all tastes, and we are sorry to hear we fell short of this during your visit. Regarding the hot tub jacuzzi, we apologize for any inconvenience caused and assure you that the comfort of our guests is a top priority for us.It is delightful to know that you found our location to be beautiful, and that the beach and pool areas contributed positively to your experience. We're glad these aspects of our resort helped to create a lovely environment for your vacation. At Barceló Bávaro Palace All Inclusive, we are committed to delivering memorable experiences and we're pleased that you enjoyed the natural beauty our property has to offer.We look forward to welcoming you back on a future trip.Best regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Denise, Mountain Top

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great of this resort the service received by staff beautiful pool very clean
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 15. Apr. 2024
Dear Madam,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.It brings us immense joy to learn that our dedicated staff provided exemplary service and that our pool facilities met your expectations for a delightful experience. Your appreciation of the cleanliness and condition of our hotel is truly valued, as we strive to maintain the highest standards of hospitality. Furthermore, we are thrilled that the amenities in your room contributed to a comfortable and memorable visit.We are always encouraged by feedback that acknowledges the efforts of our team and the quality of our resort's offerings.We would be glad to have you return for another memorable stay.Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Angel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 15. Apr. 2024
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your feedback.We are thrilled to hear that you found our rooms immaculately clean and our hotel's condition to be exemplary. It is gratifying to know that the service provided by our team met your expectations and that our room amenities contributed to a comfortable and enjoyable stay.Your kind words serve as a testament to our commitment to offering a memorable experience. The entire team takes great pride in delivering an exceptional level of service and hospitality.We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future. Best wishes,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

María Teresa

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Muy bonito hotel, lamentablemente el servicio es muy seco, nada simpáticos ni empaticos, se concretan a su trabajo, sin ser serviciales
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 15. Apr. 2024
Estimada Señora, Le agradecemos sus palabras. Es el mejor camino para poder efectuar mejoras.Lamentamos profundamente que el servicio no haya cumplido con sus expectativas y le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que esto le haya causado. Nuestro equipo siempre aspira a brindar una experiencia excepcional, y tomaremos en cuenta sus comentarios para mejorar.Nos complace saber que ha apreciado la condición de nuestro hotel y esperamos que haya disfrutado de la belleza y comodidades que Barceló Bávaro Palace All Inclusive tiene para ofrecer.Esperamos que vuelva muy pronto a visitarnos. Reciba un cordial saludo,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

10/10 – Hervorragend

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a great time here. This property has plenty to do and I much bigger than we expected. I was not sure about the food at first, the breakfast buffet was the same every morning and Strickers Sports Bar was underwhelming, but the Hibachi at the Japanese restaurant, the Mexican restaurant and lunch buffet at Miramar were all excellent. Would recommend making reservations right when you arrive. Also enjoyed the shows each night. Set up a trip to Monkeyland through Runners Adventures and a Catamaran and snorkeling trip through Happy Fish right next door. Would recommend both. The spa was also amazing. Would go back again with the family and would also be a great place for a couple.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 15. Apr. 2024
Dear Madam,Thank you for taking the time to provide us with your feedback.We are delighted to read that our resort's vast array of facilities and the expansive property provided a remarkable setting for your vacation.While we are pleased that you enjoyed the culinary delights at our Japanese and Mexican restaurants, as well as the diverse offerings at the lunch buffet at Miramar, we regret to hear that your experience at Strikers Sports Bar did not meet your expectations. Rest assured, we continuously strive to deliver a wide variety of quality dining experiences to cater to all our guests' tastes.Your kind words regarding the entertaining evening shows, the enriching excursions, and the exceptional spa services are greatly appreciated. It brings us immense satisfaction to know that these aspects significantly contributed to the enjoyment of your stay. Moreover, we are thrilled that the cleanliness of your room, the overall condition of our hotel, and the amenities provided were highlights that helped to ensure a memorable experience. We are already looking forward to welcoming you and your family back, perhaps for another couple's getaway, for more unforgettable moments at Barceló Bávaro Palace All Inclusive.We hope to see you again in the future. Kind regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace

4/10 – Schlecht

Rohit

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Less food variety,bad vibes from rooms
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von César Güílamo Montilla Director Barceló Bávaro am 15. Apr. 2024
Dear Sir, Thank you for the time you have taken to review your stay.We are deeply disheartened to hear that your experience did not meet the expectations of the diverse culinary offerings and overall ambiance that we strive to provide. Our aim is always to deliver a wide variety of quality dining options and a welcoming atmosphere, so we regret that this was not the impression you received.While we are proud of our team's dedication to service, we acknowledge your sentiments and appreciate you bringing these matters to our attention.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,César Güílamo MontillaDirectorBarceló Bávaro Palace