Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Marien Puerto Plata - All Inclusive

4 out of 5
Marien Puerto Plata - All Inclusive
Carretera Luperón, Km. 4.5, Complejo Turístico, Puerto Plata, Puerto Plata

Bewertungen

7,2

Gut

363 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
218 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
157 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
126 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
143 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Valentin, Bakel NL

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Dusche funktionierte schlecht, alte Armaturen. Balkonfenster war blockiert.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Dear Valentin: As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process. We have been working in order to improve each one of the areas you mentioned, as it is our main priority to provide excellent service in all areas.Regards.

2/10 – Ungenügend

Valentin, Bakel NL

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dusche alt nicht richtig funktioniert. Balkontüre blockiert. Alte Suite miserabel. Nie mehr en Hotel Marien.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Dear Valentin:Thanks for your comments. As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process. We have been working in order to improve each one of the areas you mentioned, as it is our main priority to provide excellent service in all areas.Regards.

4/10 – Schlecht

Jose

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von MARPP-Econcierge am 25. Aug. 2023
Thank you for sharing your feedback!

4/10 – Schlecht

Sibylle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All over plastic on the beach, very loud, bad food
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2023
Antwort von Luis Perez am 7. Mai 2023
On behalf of the management of the Be Live Collection Marien hotel, we thank you for having preferred us for your vacations in Puerto Plata, R. D., as well as for take part of your time for informing us about your recent experience through this website. It was and will be a pleasure for us to have had the opportunity to serve you, at the same time, we would like to offer you our most sincere apologies for the inconveniences that you may have experienced with luggage person and that was not as expected. No doubt your opinion has the maximum value for us, because with it we can improve the service and facilities and thus achieve the total satisfaction of our guests, your comments on appropriate measures will be taken whenever possible. As well, you may rest assured that your comment has been forwarded to the Departments involved of the Hotel. It will be a pleasure for us if it allows us another opportunity to serve you and make your experience wonderful.Receive our warm regards.

10/10 – Hervorragend

Hansjoerg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Anlage, saubere Zimmer. Durch die Air Condition können die Zimmer feucht werden, wenn Türen nicht ständig geschlossen. Excellentes Buffet. Reservierung für Themenrestaurants schwierig zu erhalten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Jhoenny Mena Guest Services Manager am 19. Nov. 2022
Sehr geehrter HansjoergIm Namen des Managements des Be Live Collection Marien Hotels möchten wir Ihnen danken, dass Sie es vorgezogen haben, dass Sie Ihren Urlaub in Puerto Plata, R.D., genießen und dass Sie einen Teil Ihrer Zeit nutzen, um uns über Ihre jüngsten Erfahrungen auf dieser Website zu informieren.Für uns ist es eine große Freude zu wissen, dass unsere Einrichtungen, die Gastronomie in unseren Restaurants, die Unterhaltung, die Unterkünfte und die von uns angebotenen Dienstleistungen sowie die ausgezeichnete Gastfreundschaft unserer Mitarbeiter, insbesondere von Chihuahua, Ihre Erwartungen übertroffen haben, indem Sie durch Ihre Kommentare bestätigt haben, dass Ihnen Ihre Freude gefallen hat stay and this Es motiviert uns, weiterhin unser Ziel zu erfüllen, unsere geschätzten Gäste, die in diesem kontinuierlichen Prozess eine Schlüsselrolle spielen, zu befriedigen, was zu exzellenten Dienstleistungen führt.

4/10 – Schlecht

Thomas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Einrichtung sehr veraltet und nicht gepflegt. Wir waren vor 10 Jahren schon mal hier da war es Top Schade dass nichts mehr gemacht wird
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Keine 4 Sterne wert
Das Hotel ist offensichtlich sehr in die Jahre gekommen. Es ist leider schlecht unterhalten und die Reinigung im Zimmer war Katastrophe. Das Zimmer müffelte und roch abgestanden. Als wie die Rezeption darauf aufmerksam machten, teilte man uns mit, dass der Geruch vom Holz im Zimmer stammt. Der Standard ist weit weg von 4 Sternen. Das Essen war aufgrund der aktuelle COViD 19 Situation auf ein Minimum reduziert. Leider konnte es auch geschmaklich nicht überzeugen. Alles in allem waren wir froh nur 2 Nächte gebucht zu haben.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
War alle gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von John Acosta am 5. Juli 2021
Sehr Geehrter Im Namen des Managements des Hotels Be Live Collection Marien danken wir Ihnen, dass Sie uns für Ihren Urlaub in Puerto Plata, R. D. gewählt haben. Es war und wird uns eine große Freude sein, Ihnen zu dienen. Gleichzeitig wissen wir es zu schätzen, dass Sie einen Teil Ihrer Zeit dafür aufgewendet haben, Ihre Bewertung durch diese Website widerzuspiegeln. Es wird wirklich eine Freude sein, Sie wieder begrüßen zu dürfen. Erhalten Sie unsere besten Grüße. John Acosta Community Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne und mittelgrosse Anlage direkt am Strand. Das Essen ist wirklich sehr fein! Das Hotel bietet alles was man braucht. Toll ist auch das Casino, das grad in der Nähe ist (falls mal schlechtes Wetter ist). Ich war schon zum 2. Mal hier und würde auch ein drittes Mal wieder hier logieren.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Zufrieden
Schönes Hotel. ein wenig renovation an gewissen Orten, aber preis Leistung ist gut.
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2020
Antwort von John Acosta am 20. Feb. 2021
Sehr Geehrter Im Namen der Geschäftsführung des Be Live Collection Marien Hotels danken wir Ihnen, dass Sie uns für Ihren Urlaub in Puerto Plata, R. D., ausgewählt haben. Es war und wird uns eine große Freude sein, die Gelegenheit zu haben, Ihnen zu dienen. Gleichzeitig wissen wir zu schätzen, dass Sie einen Teil Ihrer Zeit darauf verwendet haben, uns Ihre Kommentare zu hinterlassen, wie schön das Hotel ist, und das Hotel zu verbessern Infrastruktur in der Immobilie, die wir zur Nachverfolgung an die Verwaltung weitergeben Es wird wirklich eine Freude sein, Sie wieder willkommen zu heißen. Erhalten Sie unsere besten Grüße. John Acosta Community Manager

8/10 – Gut

Geisy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was my fourth time coming here and still it’s clean and simple. Keep in mind it is a bit outdated compared to other new resorts but they do a great job keeping it clean and providing a good service.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jeimy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything good
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Rebeka

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

JOSUE, santo domingo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bien
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 23. Apr. 2024
Estimado Josue:En nombre de todo el equipo de Marien Puerto Plata, agradecemos su reciente visita y valoración. Esperamos verle de nuevo en un futuro cercano.Saludos.

10/10 – Hervorragend

johan

Gut: Sauberkeit
I like it
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 23. Apr. 2024
Dear Johan:Thank you very much for your recent stay in our Marien Puerto Plata. We look forward to welcoming you back soon.Regards.

2/10 – Ungenügend

Paul, Waconia

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
TERRIBLE! AWFUL! WORST RESORT EVER! Customer service is nonexistent at this resort! First of all, it wouldn’t hurt if they occasionally smiled! They certainly do not know how to apologize! My flight was delayed so I could not get there until the next day. I called and spoke with someone at their front desk, and they said no problem, no problem at all, we will see you tomorrow. I arrive and they had canceled my reservation and given away our room! They finally gave us a terrible, old, filthy 2 double bed room. We had paid for a Superior King VIP room. Went back and complained and they said come back tomorrow at 3:00. We were at the desk at 2:40 and they said no problem, our new room would be ready at 3:00. We came back and they had already given that room away! So we waited another hour for another room. This resort is old and in need of many repairs! The food is awful and the same every day. The wait staff is ok, but the cooks are not friendly at all. They act like you are wasting their time. Room cleaners are terrible. They say they will clean your room while we are gone to eat, or to the beach, but they never did. Our room was cleaned and sheets changed only once the whole week. We never did get the VIP towels that were supposed to be in the room. We finally had to get a couple blue towels another way. Unemployment is so high in the DR, they should fire half the staff. They could have 100 new people anxious to work the next day! Horribly mis-managed!! TERRIBLE RESORT!!
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 24. Apr. 2024
Dear Paul:We appreciate you bringing these issues to our attention, as we are always looking for opportunities to address any areas of improvement and growth opportunities. Guest feedback is vital, so that we can provide the best service we can, therefore, we have taken note of each matter you had and this information will be passed along to the involved manager for further review, as guest satisfaction is our top priority and we regret that we fell short during your stay.Regards.

8/10 – Gut

Raul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Me, parece muy bien
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 23. Apr. 2024
Estimado Raul:Gracias por elegir Marien Puerto Plata y compartirnos su opinión. Esperamos tener el privilegio de darle la bienvenida pronto.Saludos.

10/10 – Hervorragend

Shammelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 23. Apr. 2024
Dear Shammelyn:Thank you for choosing Marien Puerto Plata for your recent holiday and providing us with your valuation.Regards.

10/10 – Hervorragend

Lenin A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good services
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 18. Apr. 2024
Dear Lenin:On behalf the entire team from Marien Puerto Plata, we would like to thank you for your honest review. Regards.

2/10 – Ungenügend

Tiffany

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible birthday trip. They had no transportation from the airport to the hotel. We arrived at the hotel after 1am. (Which they knew I was coming because I called with updates). The shower was clogged. Water wouldn’t go down. Door handles dirty. Alcoholic beverage on the table in the common area. I had two kids with me on this trip. The room was infested with mosquitoes. Other persons here all over the room, the bedsheets, the bathroom. Bathroom mirror dirty. Mattress filthy. Hole in the ceiling. They said family friendly definitely not. The food was nasty and cold. The dresses nasty and stained bed sheets. I ask for a room upgrade and I was told it would be $70 extra per night. I agreed and was told I would have to stay in that room for the night and maybe get a room in the morning. So I had to end up looking for a Airbnb and booking that for a little over $400. And I paid over $800 for this hotel. And they are not willing to give me a full refund even though I booked for 4 days and I was there for less than 24 hours.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 24. Apr. 2024
Dear Tiffany:Thanks for your comments. As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process.We have been working in order to improve each one of the areas you mentioned, as it is our main priority to provide excellent service in all areas.Regards.

10/10 – Hervorragend

Maria fernanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 18. Apr. 2024
Estimada María Fernanda:Agradecemos su honesta valoración. Esperamos recibirle nuevamente muy pronto.Saludos.

6/10 – Okay

Carluis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A decent location but felt it was a resort that hasn't been updated in a while. The staff were kind but the room service wasn't great especially considering I was a VIP. Good place as starting resort but there are better ones outside of this one.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Dear Carluis:Thanks for your comments. As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process. We have been working in order to improve each one of the areas you mentioned, as it is our main priority to provide excellent service in all areas.Regards.

10/10 – Hervorragend

Juan eduardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 16. Apr. 2024
Estimado Juan Eduardo:Gracias por elegir Marien Puerto Plata. Ha sido un placer recibirle, y estamos encantados de confirmar que haya disfrutado de una estancia maravillosa. Saludos.

10/10 – Hervorragend

Ana America

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen lugar para descansar ,el personal muy amable ,destacandose algunos mas que otros ,en el bar de la piscina el muchacho Harol ,muy amable y servicial ,sabe lo k hace en cuanto atencion al huesped ,en el restaurant bufet ,se destacan la señorita Vicenta y Channel ,muy amables y serviciales mis felicitaciones para ellos ,con personal asi vale la pena ..gracias volvere pronto
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Estimada Ana:Gracias por preferirnos, y compartirnos su valiosa opinión. Nos alegra confirmar que fuimos capaces de llenar sus expectativas, y brindarle unas excelentes vacaciones. Para nosotros, ha sido un grato placer ser sus anfitriones, y nos llena de gran satisfacción de que haya disfrutado todas nuestras facilidades y nuestro buen servicio.Saludos.

10/10 – Hervorragend

vijay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excallent service
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Dear Vijay;Please receive the warmest greetings from Marien Puerto Plata. Thank you for taking the time to share your positive experience. Regards.

6/10 – Okay

Dilmaurys

It was ok
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Dear Dilmaurys:We so much appreciate you taking the time to share this review about your stay at Marien Puerto Plata. It was a pleasure to host you.Regards.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 15. Apr. 2024
Estimado Christopher:En nombre de todo el equipo de Marien Puerto Plata. agradecemos su valoración sobre su reciente estancia con nosotros. Esperamos recibirle en un futuro próximo.Saludos.

2/10 – Ungenügend

Ruben

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I booked this hotel thinking about having a good relaxing time with my fiancé. When we got there ohhh boy the Hotel is falling apart the rooms are old and dirty, I asked for a different room,wasted about an hour waiting and the room was even worst at this point we just check out and booked another hotel. Please don’t book this hotel until they updates their rooms it’s not worth it
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 12. Apr. 2024
Dear Ruben:Thank you for choosing us and taking the time to provide us with your honest review. We deeply regret your disappointing experience and sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay.Regards.

10/10 – Hervorragend

Delia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 11. Apr. 2024
Dear Delia:Thanks for choosing us as your vacation destination, and provide us your honest feedback.Regards.

4/10 – Schlecht

Lisbeth

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room - it was infested with small roaches Buffet - not a variety of food. The tables were dirty. Service- in the buffet I waited for more than 30 minutes for water & coffee.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 11. Apr. 2024
Dear Lisbeth:As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process. Regards.

10/10 – Hervorragend

Nancy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a last minute booking and to tell you the amenities and staff were wonderful compared to our “other options” on the island.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 9. Apr. 2024
Dear Nancy:On behalf of the entire team of Marien Puerto Plata, we would like to thank you for choosing us as your holidays destination and sharing your experience with us.Regards.

8/10 – Gut

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 9. Apr. 2024
Dear Juan:We would like to thank you for choosing our resort as your host on your recent gateway to our destination.Regards.

10/10 – Hervorragend

Maria Fernanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 9. Apr. 2024
Dear María:We would like to thank you for choosing our resort as your host on your recent gateway to our destination.Regards.

10/10 – Hervorragend

Awilda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy buena estadía
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 9. Apr. 2024
Estima Awilda:Agradecemos su comentario y valoración para nuestra propiedad. Esperamos darle bienvenida en un futuro no muy lejano.Saludos.

4/10 – Schlecht

Tanya

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Need a lot of renovations
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 8. Apr. 2024
Dear Tanya:We have taken note in our opportunity areas kindly mentioned on your overview. Please feel confident that we will take the proper measures to prevent reoccurrences like this in the future.Regards.

10/10 – Hervorragend

REYES

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff a quiet atmosphere evertthing was walkable
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 8. Apr. 2024
Dear Reyes:We are delighted to confirm that you found our grounds to be beautiful and were highly satisfied with our services. Regards.

10/10 – Hervorragend

Griselda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Un buen servicio, buena comida y un buen personal
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 8. Apr. 2024
Estimada Griselda:Agradecemos su honesta valoración y comentario. Esperamos poder recibirle próximamente.Saludos.

10/10 – Hervorragend

Yessenia

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 8. Apr. 2024
Dear Yessenia:Thank you very much for your recent stay in our Marien Puerto Plata.Regards.

10/10 – Hervorragend

Shane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 8. Apr. 2024
Dear Shane:Thank you very much for your recent stay in our Marien Puerto Plata.Regards.

10/10 – Hervorragend

Karla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved this property, the staff in the vip lounge were amazing and on the buffet. Everything was super clean and beautiful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Marlys Ramos am 5. Apr. 2024
Dear Karla:On behalf of our hotel management and the whole team, we would like to thank you for choosing one more time our hotel Marien Puerto Plata for your well-deserved vacation and highlight your beautiful experience.Regards.

10/10 – Hervorragend

Luisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet and beautiful view
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 4. Apr. 2024
Dear Luisa:Please receive the warmest greetings from Sunscape Puerto Plata. Thank you for taking the time to share your positive experience. Regards.

10/10 – Hervorragend

Maricela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 4. Apr. 2024
Dear Maricela:Thanks for choosing us as your vacation destination and rate us.Regards.

10/10 – Hervorragend

Sofia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The infrastructure of the hotel is okay, tourism has changed since the pandemic in Puerto Plata. However, the Staff is amazingly helpful and kind. Food was okay too and overall me and my family had a great experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marlys Ramos am 4. Apr. 2024
Dear Sofia:We are so pleased you allowed our wonderful resort to be your holiday destination and we are very thankful for the time you have taken to share your experience. Regards.

4/10 – Schlecht

carlos

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Need a lot of maintenance
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 2. Apr. 2024
Dear Carlos:Thanks for your comments. As a service oriented company, we understand there is always room for improvements and our guests’ experiences play a key role in this continuous process. Regards.

10/10 – Hervorragend

Pedro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was amazing. I love it
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Apr. 2024
Dear Pedro:We are so pleased you allowed our wonderful resort to be your holiday destination and we are very thankful for the time you have taken to share your experience. Regards.

6/10 – Okay

Christina

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 1. Apr. 2024
Dear Christina:Please receive the warmest greetings from Marien Puerto Plata. Thank you for taking the time to share your positive experience. Regards.

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed the food and the staff was very friendly. Good location for excursions. The beach was nice, the pool was also nice.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 31. März 2024
Dear Lisa:Thank you for taking the time to share your positive experience. We are delighted that your stay with us was enjoyable and that you enjoyed all facilities. Regards.

10/10 – Hervorragend

Stacey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was very family oriented. Everything was close. Can't get lost here. If u wanna wear your heels to dinner you can because all the restaurants are so closeby. The food at every restaurant and snack was fantastic!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 31. März 2024
Dear Stacey:It is wonderful to learn that your time with us met with your expectations and it has been a pleasure to read all of your great feedback. Regards.

8/10 – Gut

Steven

It was good for the most part
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Marlys Ramos am 31. März 2024
Dear Steven:We are so pleased you allowed our wonderful resort to be your holiday destination and we are very thankful for the time you have taken to share your experience. Regards.

6/10 – Okay

Virginia, Bronx

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff were not friendly and need more variety on food
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Marlys Ramos am 28. März 2024
Dear Virginia:Thank you for choosing Marien Puerto Plata for your recent vacation and your honest feedback.Regards.