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626 von insgesamt 1069 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
626
218 von insgesamt 1069 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
218
100 von insgesamt 1069 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
100
58 von insgesamt 1069 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
58
67 von insgesamt 1069 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
67
9,0/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,0/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Martin
Geschäftlich gereist
13. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Perfect location but quite old
Perfect location, big room, everything a bit old
Martin
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Bonita
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Bonita
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Monica
21. Apr. 2024
Monica
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Allison, Lido Beach
Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Gut: Ausstattung
The area outside the hotel entrance was a bit shady & didn’t feel safe but the hotel is great inside and we appreciated the early check in. It was odd that there was no hand soap in the bathroom and an employee confirmed as much - that should come standard with every room reservation since most people do not pack that!
Allison
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
10/10 – Hervorragend
Debbie
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great area!
Debbie
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
4/10 – Schlecht
donna
Mit der Familie gereist
19. Apr. 2024
They were unable to handle the large crowd. Our shower was overflowing and they didn’t answer the phone so I had to go to the desk. The valet also didn’t answer the phone and it took 30 minutes to take the car
donna
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Relations am 19. Apr. 2024
Hello Mrs. Donna, we sincerely apologize for the concerns expressed as this is not our standards. We strive to ensure every guests are satisfied during their stay. Please rest assure we will work on improving service and hope you will give us a chance in the future. Thank you for taking time to share your feedback.
10/10 – Hervorragend
Timothy
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Timothy
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von RC am 17. Apr. 2024
Thank you for staying with us!!
10/10 – Hervorragend
John
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Met all expectations
John
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 12. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!
10/10 – Hervorragend
Krista
Mit der Familie gereist
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing stay
Krista
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 12. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!
8/10 – Gut
Ivonne
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall my experience was fine, however I want to check out late and ask the front desk and was deny. I don't understand then what is the purpose of being a member and I couldn't check out later - It would of been great if I could check out late especially since I had a 2hour drive and was traveling with my child
Ivonne
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 11. Apr. 2024
Good evening Ivonne, thank you for sharing your feedback. We apologize we could not honor your late check out. Thank you for choosing our hotel while visiting Philadelphia.
8/10 – Gut
Doris
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was great Being next door to the reading market was the best. I’ve stayed at Marriott hotels a lot over the years and they never let me down.
Doris
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 11. Apr. 2024
Thank you for your kind words Doris!
4/10 – Schlecht
Gregory
Mit der Familie gereist
8. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aside from the convenient location, there was nothing impressive about this hotel. Dirty bathroom, cold breakfast, and unattentive staff. Very overpriced for what it is. It’s a 2-3 star hotel at best charging a 5 star rate because of the convenient location.
Gregory
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 12. Apr. 2024
Thank you for sharing your feedback, we sincerely apologize your experience was not up to Marriott standards. We will address these concerns to prevent for future incidents from happening, should you give us another chance.
10/10 – Hervorragend
Daniel
Mit einer Gruppe gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great stay! Have zero complaints
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Relations am 8. Apr. 2024
Good evening, Daniel, we're excited your stay was amazing! We hope to see you in the future!
8/10 – Gut
Fabio
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fabio
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 12. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!
10/10 – Hervorragend
Bethann
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent choice, $66 per day extra for your car. Used an app for parking across the street. 1/2 block. Took public transportation walked to Reading Terminal Market for breakfast, saw a concert at Wells Fargo Arena 6 stops away! Perfect overnight!
Bethann
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 7. Apr. 2024
Thank you for staying with us!! We are glad you enjoyed your stay!
10/10 – Hervorragend
Edgar
Mit einer Gruppe gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a great stay
Edgar
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 7. Apr. 2024
Thank you for staying with us!!
2/10 – Ungenügend
Robert
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 8. Apr. 2024
Please let us know how we could have made your stay better.
10/10 – Hervorragend
Lori
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lori
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Relations am 8. Apr. 2024
Thank you for ratings! We truly appreciate it. We look forward to seeing you in the future.
10/10 – Hervorragend
Matthew
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing
Matthew
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Relations am 8. Apr. 2024
We're excited you had a great time. Thank you for sharing your feedback. We look forward to seeing you in the future!
10/10 – Hervorragend
Chris and Susan
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chris and Susan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 7. Apr. 2024
Thank you for staying with us!
8/10 – Gut
alina
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff
So crowded did not know the WWI was ongoing
But very well organized
alina
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 7. Apr. 2024
Thank you! We hope you can join us again!
10/10 – Hervorragend
christopher
Mit der Familie gereist
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Employees very helpful, valet a little slow.
christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 5. Apr. 2024
Thank you for staying with us! We will share this with our valet team.
10/10 – Hervorragend
Holly
2. Apr. 2024
Holly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 3. Apr. 2024
Thank you for staying with us!
6/10 – Okay
Catherine
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
2. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
.
Catherine
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!
8/10 – Gut
Rolando, Bronxville
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit
Rolando
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!
8/10 – Gut
D, District Heights
Mit dem Partner gereist
31. März 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was very nice on the inside.
*Pros: Duckpin Bowling, Bar, convenience store, valet, etc.
*CONS because we were in a busy city there were homeless people hanging in front of hotel, we were on the 20th floor and the windows were dirty on the outside.
Other than that it was a pleasant visit.
D
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
We apologize for the inconvenience. Thank you for your input of you stay with us.
6/10 – Okay
kan
31. März 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
kan
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 7. Apr. 2024
Please let us how we could have made your stay better.
6/10 – Okay
Melinda
30. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Melinda
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
Please let us know what we could have done differently to make your experience better.
10/10 – Hervorragend
Carla, Brick
Mit einer Gruppe gereist
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in went smoothly and unfortunately I forgot the name of the desk receptionist who assisted us at checkin. She was pleasant, professional, friendly and helpful!!! All the valet personnel were polite and respectful as well. Will definitely recommend your facility.
Carla
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for the positive review we will be sure to recognize our desk agent!
10/10 – Hervorragend
Burke
26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great business hotel
Burke
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for staying with us!
10/10 – Hervorragend
C R
Mit einer Gruppe gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is clean and a perfect location. I would stay here again.
C R
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 25. März 2024
Thank you for staying with us. We look forward to seeing you again!!
10/10 – Hervorragend
ramona
24. März 2024
ramona
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 13. Apr. 2024
Thank you for staying with us!
6/10 – Okay
Masanari
Geschäftlich gereist
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
火災警報器の作動で眠れませんでした
Masanari
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
We apologize for the inconvenience. We will share this information with our team.
10/10 – Hervorragend
Marc
17. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Marc
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us!
4/10 – Schlecht
Regina
Mit dem Partner gereist
15. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great !
Regina
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 15. März 2024
We are glad that you enjoyed your stay with us.
8/10 – Gut
heather
13. März 2024
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Waiting in long line to check in and when room. It ready, had to stand in line second time to receive room key . Not enough staff checking customers in
heather
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us! Please take advantage of our mobile key option in your future stays with us.
10/10 – Hervorragend
John
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
John
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us!
10/10 – Hervorragend
John
Mit der Familie gereist
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property was great! However, Valet parking was very expensive and my rental car was brought to us with a dent in the back of the vehicle.
John
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us! Please reach out to our valet service, Townepark.
10/10 – Hervorragend
Audley
Mit der Familie gereist
11. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall a great experience I would highly recommend this property for future trips.
Audley
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us!
10/10 – Hervorragend
Clement, Blacklick
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clement
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us!
10/10 – Hervorragend
Joshua
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Joshua
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us!
8/10 – Gut
Berna
10. März 2024
Berna
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!
10/10 – Hervorragend
Konstantinos
9. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very nice, and offered a bunch of things!!
Konstantinos
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Relations am 10. März 2024
Thank you for sharing your rating! We truly appreciate you.
8/10 – Gut
Johnny
8. März 2024
Johnny
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!
8/10 – Gut
evangelia
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
5. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The swimming pool was not clean and the elevators floors as well as the lobby carpets need cleaning or re placement
evangelia
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
We apologize for the inconvenience. We will share this information with our housekeeping team.
6/10 – Okay
Jennifer, Bernardsville
29. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The location is great for being centrally located. Was not happy with quality of cleaniness.
Jennifer
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations am 29. Feb. 2024
Good evening Jennifer, we sincerely apologize for the room cleanliness concerns. Thank you for feedback we will let our housekeeping leadership know to improve service.
6/10 – Okay
Amber-Leigh
Mit der Familie gereist
29. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The shower had no water pressure and no hot water. the pool was kinda dirty and cold. The room itself was clean and we felt safe there. The staff was very nice.
Amber-Leigh
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations am 9. März 2024
Good evening Amber, thank you for sharing your feedback. I will share your concerns with our leadership team to prevent this from happening in the future. We sincerely apologize we fail short of exceeding your expectations.
4/10 – Schlecht
Dana
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
1. Booked 2 queen room, was told none available at check in and because I prepaid I didn't get my money back. Was offered $100 resort credit which was very difficult to use because despite asking "Can I use it at Starbucks?" the employee neglected to tell me the Starbucks was no longer on property.
2. Requested a late check out. Was told best that could be done was to pay $50 to check out at 1PM. My Marriott Bonvoy number was not attached to my reservation despite providing it and then after arguing and asking for a manager, did receive complimentary check out at 3pm.
3. Went to leave our room at 7:30am and there was a dog freely roaming the hallway which entered my room twice. Took over an hour to get someone up to find the owner and get the dog out of the hallway.
4. Lobby restaurant - food took forever, was incorrect. This was corrected by a very nice manager.
Overall, all of the issues were corrected but there were SO MANY ISSUES that it made the stay unsatisfactory even with the corrections being made. I don't like complaining and it should not have taken that to get the issues corrected.
Dana
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations am 9. März 2024
Good evening, thank for sharing your feedback. We value our guest concerns and look for ways to improve service. We sincerely apologize your experience did not meet your expectation. I will share with our leadership team to prevent such incidents from happening in the future.
2/10 – Ungenügend
George
26. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
George
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations am 1. März 2024
Hi George, we sincerely apologize your stay did not meet your expectations. Please feel free to speak with our hotel directly regarding your concerns. Thank you for sharing your feedback.
10/10 – Hervorragend
Kathryn, Brooklyn
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft