Tagungsbereich

Bewertungen von Philadelphia Marriott Downtown

4 out of 5
Philadelphia Marriott Downtown
1201 Market St, Philadelphia, PA

Bewertungen

8,4

Sehr gut

626 von insgesamt 1069 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
218 von insgesamt 1069 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
100 von insgesamt 1069 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
58 von insgesamt 1069 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
67 von insgesamt 1069 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Perfect location but quite old
Perfect location, big room, everything a bit old
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Bonita

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Monica

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Allison, Lido Beach

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
The area outside the hotel entrance was a bit shady & didn’t feel safe but the hotel is great inside and we appreciated the early check in. It was odd that there was no hand soap in the bathroom and an employee confirmed as much - that should come standard with every room reservation since most people do not pack that!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Debbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great area!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

donna

Mit der Familie gereist
They were unable to handle the large crowd. Our shower was overflowing and they didn’t answer the phone so I had to go to the desk. The valet also didn’t answer the phone and it took 30 minutes to take the car
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Relations am 19. Apr. 2024
Hello Mrs. Donna, we sincerely apologize for the concerns expressed as this is not our standards. We strive to ensure every guests are satisfied during their stay. Please rest assure we will work on improving service and hope you will give us a chance in the future. Thank you for taking time to share your feedback.

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von RC am 17. Apr. 2024
Thank you for staying with us!!

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Met all expectations
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 12. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!

10/10 – Hervorragend

Krista

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing stay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 12. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!

8/10 – Gut

Ivonne

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall my experience was fine, however I want to check out late and ask the front desk and was deny. I don't understand then what is the purpose of being a member and I couldn't check out later - It would of been great if I could check out late especially since I had a 2hour drive and was traveling with my child
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 11. Apr. 2024
Good evening Ivonne, thank you for sharing your feedback. We apologize we could not honor your late check out. Thank you for choosing our hotel while visiting Philadelphia.

8/10 – Gut

Doris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was great Being next door to the reading market was the best. I’ve stayed at Marriott hotels a lot over the years and they never let me down.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 11. Apr. 2024
Thank you for your kind words Doris!

4/10 – Schlecht

Gregory

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aside from the convenient location, there was nothing impressive about this hotel. Dirty bathroom, cold breakfast, and unattentive staff. Very overpriced for what it is. It’s a 2-3 star hotel at best charging a 5 star rate because of the convenient location.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Relations am 12. Apr. 2024
Thank you for sharing your feedback, we sincerely apologize your experience was not up to Marriott standards. We will address these concerns to prevent for future incidents from happening, should you give us another chance.

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great stay! Have zero complaints
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Relations am 8. Apr. 2024
Good evening, Daniel, we're excited your stay was amazing! We hope to see you in the future!

8/10 – Gut

Fabio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 12. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!

10/10 – Hervorragend

Bethann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent choice, $66 per day extra for your car. Used an app for parking across the street. 1/2 block. Took public transportation walked to Reading Terminal Market for breakfast, saw a concert at Wells Fargo Arena 6 stops away! Perfect overnight!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 7. Apr. 2024
Thank you for staying with us!! We are glad you enjoyed your stay!

10/10 – Hervorragend

Edgar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a great stay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 7. Apr. 2024
Thank you for staying with us!!

2/10 – Ungenügend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 8. Apr. 2024
Please let us know how we could have made your stay better.

10/10 – Hervorragend

Lori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Relations am 8. Apr. 2024
Thank you for ratings! We truly appreciate it. We look forward to seeing you in the future.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Relations am 8. Apr. 2024
We're excited you had a great time. Thank you for sharing your feedback. We look forward to seeing you in the future!

10/10 – Hervorragend

Chris and Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 7. Apr. 2024
Thank you for staying with us!

8/10 – Gut

alina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff So crowded did not know the WWI was ongoing But very well organized
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 7. Apr. 2024
Thank you! We hope you can join us again!

10/10 – Hervorragend

christopher

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Employees very helpful, valet a little slow.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 5. Apr. 2024
Thank you for staying with us! We will share this with our valet team.

10/10 – Hervorragend

Holly

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von RC am 3. Apr. 2024
Thank you for staying with us!

6/10 – Okay

Catherine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!

8/10 – Gut

Rolando, Bronxville

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!

8/10 – Gut

D, District Heights

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was very nice on the inside. *Pros: Duckpin Bowling, Bar, convenience store, valet, etc. *CONS because we were in a busy city there were homeless people hanging in front of hotel, we were on the 20th floor and the windows were dirty on the outside. Other than that it was a pleasant visit.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
We apologize for the inconvenience. Thank you for your input of you stay with us.

6/10 – Okay

kan

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 7. Apr. 2024
Please let us how we could have made your stay better.

6/10 – Okay

Melinda

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
Please let us know what we could have done differently to make your experience better.

10/10 – Hervorragend

Carla, Brick

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in went smoothly and unfortunately I forgot the name of the desk receptionist who assisted us at checkin. She was pleasant, professional, friendly and helpful!!! All the valet personnel were polite and respectful as well. Will definitely recommend your facility.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for the positive review we will be sure to recognize our desk agent!

10/10 – Hervorragend

Burke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great business hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for staying with us!

10/10 – Hervorragend

C R

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is clean and a perfect location. I would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 25. März 2024
Thank you for staying with us. We look forward to seeing you again!!

10/10 – Hervorragend

ramona

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 13. Apr. 2024
Thank you for staying with us!

6/10 – Okay

Masanari

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
火災警報器の作動で眠れませんでした
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
We apologize for the inconvenience. We will share this information with our team.

10/10 – Hervorragend

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us!

4/10 – Schlecht

Regina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was great !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 15. März 2024
We are glad that you enjoyed your stay with us.

8/10 – Gut

heather

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Waiting in long line to check in and when room. It ready, had to stand in line second time to receive room key . Not enough staff checking customers in
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us! Please take advantage of our mobile key option in your future stays with us.

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us!

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property was great! However, Valet parking was very expensive and my rental car was brought to us with a dent in the back of the vehicle.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us! Please reach out to our valet service, Townepark.

10/10 – Hervorragend

Audley

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall a great experience I would highly recommend this property for future trips.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us!

10/10 – Hervorragend

Clement, Blacklick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us!

10/10 – Hervorragend

Joshua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
Thank you for choosing to stay with us!

8/10 – Gut

Berna

Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!

10/10 – Hervorragend

Konstantinos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very nice, and offered a bunch of things!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Relations am 10. März 2024
Thank you for sharing your rating! We truly appreciate you.

8/10 – Gut

Johnny

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von RC am 2. Apr. 2024
Thank you for choosing to stay with us!

8/10 – Gut

evangelia

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The swimming pool was not clean and the elevators floors as well as the lobby carpets need cleaning or re placement
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von RC am 27. März 2024
We apologize for the inconvenience. We will share this information with our housekeeping team.

6/10 – Okay

Jennifer, Bernardsville

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The location is great for being centrally located. Was not happy with quality of cleaniness.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations am 29. Feb. 2024
Good evening Jennifer, we sincerely apologize for the room cleanliness concerns. Thank you for feedback we will let our housekeeping leadership know to improve service.

6/10 – Okay

Amber-Leigh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The shower had no water pressure and no hot water. the pool was kinda dirty and cold. The room itself was clean and we felt safe there. The staff was very nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations am 9. März 2024
Good evening Amber, thank you for sharing your feedback. I will share your concerns with our leadership team to prevent this from happening in the future. We sincerely apologize we fail short of exceeding your expectations.

4/10 – Schlecht

Dana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
1. Booked 2 queen room, was told none available at check in and because I prepaid I didn't get my money back. Was offered $100 resort credit which was very difficult to use because despite asking "Can I use it at Starbucks?" the employee neglected to tell me the Starbucks was no longer on property. 2. Requested a late check out. Was told best that could be done was to pay $50 to check out at 1PM. My Marriott Bonvoy number was not attached to my reservation despite providing it and then after arguing and asking for a manager, did receive complimentary check out at 3pm. 3. Went to leave our room at 7:30am and there was a dog freely roaming the hallway which entered my room twice. Took over an hour to get someone up to find the owner and get the dog out of the hallway. 4. Lobby restaurant - food took forever, was incorrect. This was corrected by a very nice manager. Overall, all of the issues were corrected but there were SO MANY ISSUES that it made the stay unsatisfactory even with the corrections being made. I don't like complaining and it should not have taken that to get the issues corrected.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Relations am 9. März 2024
Good evening, thank for sharing your feedback. We value our guest concerns and look for ways to improve service. We sincerely apologize your experience did not meet your expectation. I will share with our leadership team to prevent such incidents from happening in the future.

2/10 – Ungenügend

George

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations am 1. März 2024
Hi George, we sincerely apologize your stay did not meet your expectations. Please feel free to speak with our hotel directly regarding your concerns. Thank you for sharing your feedback.

10/10 – Hervorragend

Kathryn, Brooklyn

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent stay overall
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Relations am 26. Feb. 2024
Thank you for the great review!!!