Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Kimpton Hotel Palomar Philadelphia, an IHG Hotel

4.5 out of 5

Bewertungen

8,6

Hervorragend

576 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
225 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
108 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
55 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
36 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Social Hour ist nett
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Mollie am 10. Okt. 2023
Thank you for your feedback.

6/10 – Okay

Barbara

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ansich schönes Hotel, leider sehr laut.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Services am 18. Aug. 2022
Danke für deine Rückmeldung! Ja, die Gegend in der Innenstadt von Philadelphia kann ziemlich laut sein. Wir empfehlen, beim nächsten Mal eine höhere Etage anzufordern!

10/10 – Hervorragend

Morgan

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Jozelle am 23. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Clarissa Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was at a great location walking distance to places. The staff were great and helped during my stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Paige am 10. Apr. 2024
Thank you for staying with us and we hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Giovani

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Such a great time. The staff was fast and so nice
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Paige am 10. Apr. 2024
Thank you for that wonderful rating! We hope to see you again soon!

6/10 – Okay

dalia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Mixed Experience: Great Location, Friendly Staff, but Room Needs AttentionReview: My stay at this hotel was a mixed bag. Let's start with the positives - the location couldn't be better, and the staff were incredibly friendly and accommodating throughout my stay. However, I was a bit disappointed with the condition of the room.The room felt a little outdated for the price I paid, and the carpet definitely needed a thorough cleaning. Additionally, the tub was not up to standard cleanliness, which was off-putting. While the positives of the location and staff made my stay pleasant overall, attention to detail in maintaining the rooms would greatly improve the guest experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Paige am 10. Apr. 2024
Thank you so much for staying with us and we appreciate your feedback. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Janine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Paige am 3. Apr. 2024
Thank you so much for staying with us and we hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outside of not getting room I expected my stay was really good. Very nice property.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Jozelle am 2. Apr. 2024
Thanks so much for your feedback!

2/10 – Ungenügend

Lissa

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Booked an upgraded City View with Jetted Tub. The tub was dirty and full of dried flower pieces. When asked to have housekeeping come clean, I was told they were gone for the evening. No other rooms available. The bed is extremely uncomfortable for a hotel of this caliber I’d expect a much better bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mollie am 31. März 2024
Thank you for your feedback, we will be addressing your concerns.

10/10 – Hervorragend

Bill

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Character and comfort of hotel. Excellent staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Paige am 23. März 2024
Thank you so much for your kind words! We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Chris, Toronto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Paige am 10. Apr. 2024
Thank you so much for staying with us and we hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Jill

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was extremely friendly and helpful. Unfortunately, it was St. Patrick's Day weekend and the number drunk people on the streets kept us from enjoying the surrounds.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Paige am 21. März 2024
Thank you for the feedback and we do apologize you were not able to fully enjoy the city. We hope to see you again!

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Paige am 18. März 2024
Thank you for staying with us! We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Humberto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very professional services and the hotel employees were extremely nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Jozelle am 11. März 2024
Thank you so much for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love the kimpton!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mollie am 16. März 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Natan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mollie am 29. März 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

DEBORAH, staten island

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff very nice. restaurant food tasty. room clean . not much in the way of amenities. valet great
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mollie am 7. März 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Svetlana, Portland

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I visit Philly about twice a year and always stay at this hotel now since the service is unmatched, the hotel is beautiful and clean and the location is super safe and walkable and only 20 min walk from the train station.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Naeema G. am 5. März 2024
Great! Thank you for the wonderful review we appreciate it. Thank you for choosing to stay with us!

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Paige Kelly am 4. März 2024
Thank you for staying with us and we hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Every thing was so awsome the jaccuzie the room was super nice
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jozelle am 27. Feb. 2024
Thank you so much for your review!

10/10 – Hervorragend

William

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mollie am 10. März 2024
Thank you!

4/10 – Schlecht

John

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Charged a 3rd overnight for parking for 2 nights. Was not credited the $20 amenity fee on my room charge. Wrote to them last week about it w/copy of checkout receipt and have yet to hear back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mollie am 27. Feb. 2024
I apologize for the inconveniences and we have taken steps to prevent this in the future.

4/10 – Schlecht

John

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel was fine. I have 2 things to sort out on the bill, and that's 2 too many: parking (overcharged) and $20/day amenity credit (one missing).
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mollie am 27. Feb. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Naeema G. am 21. Feb. 2024
Great!!! Thank you so much for staying withus. Looking forward to having you back!!!!

10/10 – Hervorragend

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mollie am 20. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

KENJI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
立地が良く周辺のレストラン、ストアも多い。施設はとても綺麗で過ごしやすかった。
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mollie am 14. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Samantha G

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Paige am 21. März 2024
Thank you for staying with us and we hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was super accommodating
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mollie am 1. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Nora

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Paige am 20. März 2024
Thank you so much for staying with us! Hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mollie am 26. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Brad

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mollie am 23. Jan. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Donna

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jozelle am 12. Feb. 2024
Thank you so much for your review!

10/10 – Hervorragend

Douglas A.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It’s In Just The Right Location!
Palomar is perfectly situated between Rittenhouse Square and my favorite restaurants on Sansom Street. We’re local and Palomar is the right size, price and style for a quick trip into town! The lobby wine Happy Hour is a nice touch!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mollie am 20. Jan. 2024
Thank you for the wonderful review!

8/10 – Gut

Karine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Jozelle am 12. Feb. 2024
Thank you so much for your review!

8/10 – Gut

Kristen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
So so
Bathroom was about two feet from bed and had a sliding barn style door that didn’t allow for much privacy. Thin sheet cover on bed. I prefer a substantial comforter. No robes like they have in most Kimptons. But service was good and lobby is cozy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mollie am 19. Jan. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Maureen

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mollie am 17. Jan. 2024
Thank you for your review!

10/10 – Hervorragend

Stanley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jozelle am 15. Jan. 2024
Thank you so much for your review!

10/10 – Hervorragend

Omid

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jozelle am 14. Jan. 2024
Thank you so much for your review!

10/10 – Hervorragend

Julie

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mollie am 3. Feb. 2024
Thank you for your review!

10/10 – Hervorragend

Lori, Rockville

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mollie am 2. Feb. 2024
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Palomar Hotel has been my hotel for many years whenever I am in Philadelphia for work or vacation. The professional and prompt staff deserves a big shoutout for promptly taking care of checking in and out and the few extra amenities I wanted in my room. Despite the fire alarm one day of my stay at 3am (for which Mark Ingram, the manager, promptly apologized for), the Palomar is my favorite hotel for its staff, accessibility, cleanliness, ambiance, and excellent management. I am very glad that the elevators are working faster now too! Thank you, Mark Ingram (manager), and staff!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mollie am 13. Jan. 2024
Thank you for the kind review!!!

8/10 – Gut

Michelle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was meant to have bathrobes and there weren’t any.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mollie am 10. Jan. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel in a convenient central location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jozelle am 6. Jan. 2024
Thank you for your review!

10/10 – Hervorragend

Samantha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mollie am 10. Jan. 2024
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Shirley, Philadelphia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was a good choice, it was clean, the staff was friendly but the valet parking is not the best. I parked her before and my seat was all the down, I was missing a 1/4 of aa tank of gas the the valet guys we rude and talking on their phones instead of getting my car. We order room service, which was cold and served on cheap paper plates. The room did not have utensils and it took forever to get them. I would choose this place again, hopefully they will fix the issues and possibly hire a new valet company
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Jozelle am 6. Jan. 2024
Thank you so much for your review, we appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Michelle

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mollie am 10. Jan. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Hallie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we'd stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Jozelle am 31. Jan. 2024
Thank you so much for your review!

2/10 – Ungenügend

Susan

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mollie am 5. Jan. 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Mollie am 31. Dez. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location! The elevators were disgustingly dirty.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mollie am 29. Dez. 2023
Thank you for your feedback!