Basierend auf 16 geprüften Bewertungen

3,2 von 5
Von 50% der Gäste empfohlen
3,2 Sauberkeit der Zimmer
3,2 Service
3,6 Komfort der Zimmer
3,2 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Absolut ruhig. Dafür im nirgendwo

Veröffentlicht am 17.11.2016
Sehr kleine private Anlage im absoluten nirgendwo. Das lauteste im gesamten Umfeld der Anlage sind die Vögel. Daher zum relaxen perfekt. Villa 1 mit ca. 150 qm und einem Pool von 15x4 Meter für einen allein sind perfekt. Es gibt auch nur die Villa für einen. Kein Restaurant. Es wird alles in der Villa serviert was man bestellt. Leider ist im gesamten Umfeld gar nichts. D.h um etwas zu erleben ca. 30 Minuten Autofahrt bis Ubut. Das Personal spricht sehr schlecht Englisch was immer wieder zu Missverständnissen geführt hat. Absprachen wurden nicht eingehalten. Das versprochene Internet funktionierte den gesamten Aufenthalt nicht.
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 28.03.2019
Not what was advertised on the website :( poorly cleaned, pool not working.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 17.02.2019
Privacy was great, and has all the elements if a very nice exotic get away. They couldn’t find my reservation, but luckily there was a room vacant that they were able to accomodate me in. People were very nice and service was good, but rooms had bugs and cockroaches. Complimentary breakfast in the morning and the nice view was very enjoyable.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.10.2018
Me gustó todo, lo único era el tema de las toallas que no eran blancas, eran manchas limpias. EL PERSONAL DE 10 y el desayuno un poco justo.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 30.07.2018
Awesome and housekeeping was really helpful
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Huizen

Ben op zondag 24 juni reeds uitgecheckt zie hierna

Veröffentlicht am 09.07.2018
Gut: schitterende locatie
Nicht so gut: Must have safe
aangekomen 17 juni had nog mail gezonden of zij mij konden oppikken bij vliegveld Denpassar na anderhalf uur wachten zelf taxi genomen.... kosten 600.000 rupiah (E.40,00) aangekomen vroeg ik of er een safeloket was helaas niet aanwezig !! geen sleutel van mijn kamer ook niet na vele beloftes...….. 2x anderhalf uur moeten wachten op hun pendel tussen Ubud stad en hotel afspraak was 18.00 uur 2x gewacht tot 19.30 …. toen zaterdag 23 juni nog geen sleutel was van mijn villa besloten om te vertrekken ik had namelijk een cashbedrag mee van E.1500.00 en uiteraard paspoort in de villa liggen……. zondag 24 juni naar ander hotel gegaan in Legian de receptie medewerkers waren aardig maar misten duidelijk een manager konden blijkbaar niet zelf beslissingen nemen. Omgeving is schitterend ontbijt zeer karig (ben meerdere keren in Indonesia geweest maar dit ontbijt staat op de laatste plaats. Receptie medewerkster Koma zou contact met jullie opnemen inzake mijn vroege vertrek in verband met teruggave te veel nachten betaald (6 stuks) Hoop op een positieve reactie uwerzijds
1 von 5
von Andre

Five star wannabes but comes nowhere near!

Veröffentlicht am 25.09.2017 auf Hotels
I'll start off by saying that the staff is lovely and are trying their best but are overworked! The cutlery was the cleanest I've ever seen. The villa was beautiful but that's all that's positive! Construction right in front! The house was just simply dirty, soap, towels etc were missing. Had to ask them to change the sheets as there were bloodstains all over it. Kitchen, placemats, table, pool, garden, fridge, room were filthy! Toilet downstairs broken as the toilet seat, privacy curtain and window upstairs. There is nothing in the area to get food so you have to order from them. I called room service 3x, then reception, then office and finally walked down. Nobody was there. Walked back into a filthy kitchen where the receptionist was cooking meals. Our food was cold when arrived and that hamburger was more a tomato burger with a very thin slice of spam on it. They were nice enough to move us to another hotel in the group, Nara Hari resort, avoid this with a passion as well! Very very nice staff again but such a silly design and build quality. Very small, dirty plunge pool and just a waste of the amazing location! It's in the middle of the rice field but you won't get to enjoy that as the bathroom is built on that side. Moldy outside bathroom. Arrange your own transport as they will overcharge you for it with a smile. I would put a lot more here but I'm limited by space. Both places do however have really friendly and accommodative staff! I can't complain about that!
4 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden

Good hotel and staffs, location may look shady

Veröffentlicht am 24.07.2017
When we first arrive, the location looks very shady. However, that is only because we arrive at around 12 midnight. There we no lights and we do not have the exact location of the villa despite following our GPS. The warmth welcome of the staffs took away our fear immediately. The staffs helped us with our luggage and we settled in fast. Only reason for a rating of 4 is that, the pool wasn't very clean. Note: I didn't judge by the surface of the pool, as we are surrounded by nature, the surface of the pool are bound to have leaves, insects and such. However the steps of the pool is layered with algae. Noticed it when I step in and my footprint was left there. Rooms were great, and as said, we are surrounded by nature so don't expect there to be no insects flying around. My nights there were great, no mosquitoes for me and my partner, however my friends had a war between a locust and some lizards. Which the staffs bravely took the locust out and set it free. Also, worthy to mention was the fact that I had a bike accident. The staffs were genuinely caring and concerned for me and my partner's well-being.
5 von 5
von Syed abdullah

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 15.04.2017 auf Hotels
3 von 5
Empfohlen
für Alle
von einem verifizierten Reisenden aus japan

広くて緑に囲まれたヴィラ

Veröffentlicht am 03.02.2017
ツーベッドルームに二泊しました。ウブドからは片道30分ほどかかります。ホテルの周囲には買い物、食事できる場所はほぼないので、夕食は二泊ともホテルでルームサービスを頼みました。ちなみに朝食も同じく部屋まで持ってきてもらいます。スタッフは皆笑顔で、お願いすれば可能な限り対応してくれます。ただ、朝食は9時以降だったり、ウブドへの無料送迎は11時から12時だけと決まっていたり(その他の時間は100k)、融通が利かないところも多々あり、改善が必要と感じました。部屋もプールも広くてお庭も花が沢山咲いており綺麗にメンテナンスされています。虫が多いので苦手な方は避けた方が良いと思います。設備は古くて蛇口が取れていたり、壁紙が剥がれていたり。ルームサービスの食事は不味くはありませんが、特別美味しいと感じるものはありませんでした。大体家族4人で一食300k程度でした。環境は素敵ですが、リピートするかは微妙です。