Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Sandalay Resort Pattaya

4 out of 5
Sandalay Resort Pattaya
389 Moo 9, Beach Road, North Pattaya, Nongprue, Banglamung, Pattaya, Chonburi

Bewertungen

7,6

Gut

72 von insgesamt 327 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
150 von insgesamt 327 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
66 von insgesamt 327 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 327 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 327 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Qais

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von FO am 17. Juli 2023
Dear Mr, Qais,Thank you very much for your comment. We will keep your comment to sharing our staff and improve our service.We are pleased to welcome you back again.Best Regards,

8/10 – Gut

Sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Ausgangspunkt in Pattaya
Das Hotel befindet sich in absolut perfekter Strandnähe. Soi 2, 3 und sind sehr nahe und bieten alles was man braucht.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von May am 20. Jan. 2020
Thank you for your review

8/10 – Gut

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von supaporn am 24. Feb. 2020
Dear Khun Roger, Thank you for taking time to fill in the guest’s comment for our property. We do highly appreciate your comment. We will keep continue our quality of service to meet with guests expectation & will share your comment to our team. Please do not hesitate to contact us if you should have any further queries. Your Sincerely, Sandalay Resort, Pattaya Management and Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Johann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nächstes mal wieder
schon das 2te mal!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von May am 14. März 2019
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

Markus, Bechenheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel, direkt am Strand
10 Nächte im Grand Deluxe Zimmer verbracht. Saubere Zimmer, reibungsloser check in/out.Freundliches Personal, Sehr gutes Frühststück. Wir waren runherum zufrieden.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von Pat am 21. Apr. 2018
Dear Markus, Thank you for staying with us and we hope to welcoming you again soon. Best Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Strandnahes Hotel direkt an der Beach Road!
Alles in Allem bewerte ich das Sandalay Bay mit einer "nur" befriedigenden Bewertung, weil die Fotos im Inet anderes vermuten lassen, als sich uns geboten hat. Grundsätzlich gibt es nicht schlechtes zu sagen. Das Frühstücksangebot, der Service und ebenso das Hotelzimmer sind für meine Begriffe in Ordnung, haben mich demnach aber auch nicht positiv überrascht. Die bei der Buchung angezeigten Bilder (Doppelzimmer+Balkon etc.), zeigen einen großen Raum, scheinbar hochgelegen mit schöner Weitsicht über den nahegelegenen Strand. Wir hatten jedoch ein weitaus kleineres Zimmer ohne Schrank und mit einem sehr kleinen Safe, sodass wir die Woche aus Koffern gelebt haben und Teile unserer Wertgegenstände umher tragen mussten, weil der Safe eben nur sehr klein geraten ist. Auf dem Balkon gab es leider keine Sitzmöglichkeit bzw. Aschenbecher sodass wir improvisieren mussten. Angesichts des Preises jedoch kann man sich nicht beschweren. Im Laufe der Zeit dort haben wir uns mit den Gegebenheiten arrangiert. Offen gestanden würde ich keinen weiteren Urlaub dort verbringen wollen, kann dieses Hotel aber jedem Empfehlen, der ohnehin über Tag viel unterwegs ist und vielleicht eine recht kurze Zeit dort zu verbringen plant.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2018
Antwort von Pat am 15. Feb. 2018
Thank you for your feedback. We would recommend you to stay our grand deluxe room next time as this is the large room with a sea view and you can contact our front office anytime should you need any assistance. We hope to have a chance to serve you again

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Das Hotel war solide. Es gab nichts auszusetzen. Gerne wieder!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017
Antwort von Ak(E-commerce manager) am 14. Dez. 2017
Thank you so much for your feedback and we glad to hear that you are happy while staying with us. We hope to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauber Tip top, gutes Frühstück, für jeden was dab
Zimmer Delux Grand, gross genug. Jederzeit wieder.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Klein aber für den Preis durchaus zu empfehlen, wirklich tolles Frühstücksbuffet

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Beachhotel
Schönes Beachhotel

6/10 – Okay

Heinzero

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Kein besonders gutes Preis-/Leistungsverhältnis
Durchschnittliches Hotel mit eher überdurchschnittlichen Preisen, es gibt bessere Alternativen vor Ort

10/10 – Hervorragend

Brent

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location on the beach and close to everything. The staff is wonderful to talk to. Would definitely stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von air am 17. Feb. 2024
Dear Sir Warm greetings from Sandalay Resort Pattaya.We sincerely appreciate that you chose to stay at Sandalay Resort , Pattaya during your recent trip here and thank you for having taken the time to provide your feedback.We are sorry to hear that you were not satisfied with your recent stay, and we sincerely apologize for the unexpected experience you encountered.We acknowledge that we failed to deliver the experience you were expecting. Rest assured that your feedback and comments have been taken seriously, and they have been discussed with the concerned department head for a prompt review and correction of processes to ensure we exceed our guests' expectations and improve our service.With this in mind, we once again thank you for your feedback, and we most certainly look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Sunart NSandalay Resort , Pattaya

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Across the street from the beach, 10
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von air am 17. Feb. 2024
Dear Sir Warm greetings from Sandalay Resort Pattaya.We sincerely appreciate that you chose to stay at Sandalay Resort , Pattaya during your recent trip here and thank you for having taken the time to provide your feedback.We are sorry to hear that you were not satisfied with your recent stay, and we sincerely apologize for the unexpected experience you encountered.We acknowledge that we failed to deliver the experience you were expecting. Rest assured that your feedback and comments have been taken seriously, and they have been discussed with the concerned department head for a prompt review and correction of processes to ensure we exceed our guests' expectations and improve our service.With this in mind, we once again thank you for your feedback, and we most certainly look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Sunart NSandalay Resort , Pattaya

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von air am 17. Feb. 2024
Dear Sir ,Warm greetings from Sandalay Resort , Pattaya.We would also like to thank you for sharing your feedback with us. Please rest assured your comments have been shared to the department heads concerned and will be used to help us improve the overall experience of guests.Furthermore, we are delighted to hear that the service provided by our team members has contributed to making your stay a memorable one. Your words of affirmation serve as significant encouragement and motivation to our team. We have already shared your comments with the team and duly recognized their efforts. It was a great honor to have you stay with us, and we sincerely thank you once again for your valuable feedback, which assists us in monitoring and enhancing our services. If there is anything further we can assist you with, please do not hesitate to contact us.We eagerly look forward to welcoming you back to Sandalay Resort , Pattaya .Sincerely,Sunart N Sandalay Resort , Pattaya

10/10 – Hervorragend

raymond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von FO am 5. Nov. 2023
Dear M.Raymaond,Thank you very much for your comment. We will keep your comment to sharing our staff and improve our service.We are pleased to welcome you back again.Best Regards,

6/10 – Okay

KUNIHIKO

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von FO am 5. Nov. 2023
Dear M.KUNIHIKO,We do apologize for this experience. We will keep your comment to improve our hotel.Thank you very much for comment.Best Regards,

4/10 – Schlecht

Fady

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Everything else leaves much to be desiref
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von FO am 4. Okt. 2023
Dear Mr. FADY ELSHIKH,Thank you very much for your comment. We will keep your comment to sharing our staff and improve our service.Best Regards,

2/10 – Ungenügend

Sarwar

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von FO am 5. Nov. 2023
Dear M.Sarwar,We do apologize for this experience. We will keep your comment to improve our hotel.Thank you very much for comment.Best Regards,

8/10 – Gut

FARZANA

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
comfortable stay with family
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von FO am 28. Juli 2023
Dear Md Rajibul Amin,Thank you very much for your comment. We will keep your comment to sharing our staff and improve our service.We are pleased to welcome you back again.Best Regards,

8/10 – Gut

FARZANA

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Its a nice place with very comfortable family room
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von FO am 24. Juli 2023
Dear Mr.Md rajibul Amin,Thank you very much for your comment. We will keep your comment to sharing our staff and improve our service.We are pleased to welcome you back again.Best Regards,

4/10 – Schlecht

Jerry

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This is not a hotell
Breakfast was nothing special, cold food at 9 o clock. Order an omellet but diden’t get any after 20minute. The Rooms are big but not nice. The staff was unpleasant and looked tired. It seemed like all the staff were sitting behind the reception desk sleeping. No service at all in a 4 Star hotell? Nothing to order to the pool or room. This is not a hotell its more like an apartment with cleaning. because the hotel was not at all what I ordered, I wanted to check out the next day. But I didn't get that. When I wanted to talk to the manager, it didn't work either because he was on vacation. so bad.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von FO am 26. Juni 2023
Dear Mr. Jerry Alexander Neij,Thank you very much for spend the time to give us a comment and we do apologized in your inconvenience. We will keep your comment to improve our service.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Rob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

Mrs.Suthatip

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
ดูพลุสวยแต่ห้องพักไม่มีวิว
ห้องพักมองไม่เห็นวิวอะไรเลย เจ้าหน้าที่ดูแลการจอดรถดีมาก
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von fo am 29. Nov. 2022
Dear Khun Suthatip,Thank you very much for your comment. We hope you are enjoy while staying with us. Wish to see you next visit.Best Regards,

8/10 – Gut

raymond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Oktober 2022
Antwort von fo am 21. Nov. 2022
Dear Mr. Raymond,Thank you very much for your comment ,we will keep your comment to improve and develop our service. Hope to see you againBest Regards,

6/10 – Okay

Kamil

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Too pricey for what they offer
It was cheap, hence I kept my expectations low, but even then the condition of the bathroom wasn't nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

6/10 – Okay

Apichart

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

8/10 – Gut

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly Recommended
The hotel was excellent in all respects as were the lovely staff. The only issue was the noise and dust created by the road works opposite the hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Supaporn am 6. März 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to fill in the guest’s comment for our property. We do highly appreciate your comment. We will keep continue our quality of service to meet with guests expectation & will share your comment to our team. Please do not hesitate to contact us if you should have any further queries. Your Sincerely, Sandalay Resort, Pattaya Management and Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
位置十分近海灘,鄰近有便利店,房間很大,設有2個露台,不錯,除去水位有點塞,並發現有小蟑螂,總體不錯
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Supaporn am 21. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for the opportunities you have given us to serve you again at Sandalay Resort, Pattaya. We sincerely hope that you will enjoy our hotel’s facilities and services. Please do not hesitate to contact us if you should have any further queries. Your Sincerely, Sandalay Resort, Pattaya Management and Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2020
Antwort von Supaporn K. am 18. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking time to fill in the guest’s comment for our property. We do highly appreciate your comment. We will keep continue our quality of service to meet with guests expectation & will share your comment to our team. Please do not hesitate to contact us if you should have any further queries. Your Sincerely, Sandalay Resort, Pattaya Management and Team

8/10 – Gut

yuzu, 日本

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
2枚目以上のカギは有料でした
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Supaporn K. am 9. Feb. 2020
Dear Khun Yuzu, Thank you for the opportunities you have given us to serve you again at Sandalay Resort, Pattaya. We sincerely hope that you will enjoy our hotel’s facilities and services. Please do not hesitate to contact us if you should have any further queries. Your Sincerely, Sandalay Resort, Pattaya Management and Team

8/10 – Gut

Sanna

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Cockroach surprise
1. There was a three separate bed room reserved for a single traveller. 2. After asking a nice single room, I got a possibility to upgrade. I was really disapointed when there - in the more expensive room - there were big cockroaches in two separate cases which the personnel came to remove after asking it. 3. Because I couldn't sleep in a messy room with cockroaches, I finally got a somehow nice and clean room for the rest of my stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von supaporn am 24. Feb. 2020
Dear Sanna, On behalf of Sandalay Resort, Pattaya’ Management, Please accept our sincerest apologies for the inconveniences and unpleasant feeling you experienced in our hotel In order to enhance our service quality, your issues will be addressed to concern department head for improving and ensure we can continuously strive to surpass your expectations. Please do not hesitate to contact us if you should have any further queries. Your Sincerely, Sandalay Resort, Pattaya Management and Team

6/10 – Okay

yunho

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
위치가 호불호
해변바로 옆이에요 빅시가 멀어요
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von supaporn am 24. Feb. 2020
Dear Yunho, On behalf of Sandalay Resort, Pattaya’ Management, Please accept our sincerest apologies for the inconveniences and unpleasant feeling you experienced in our hotel In order to enhance our service quality, your issues will be addressed to concern department head for improving and ensure we can continuously strive to surpass your expectations. Please do not hesitate to contact us if you should have any further queries. Your Sincerely, Sandalay Resort, Pattaya Management and Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von May am 20. Jan. 2020
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von May am 4. Jan. 2020
Thank you for your reviews

10/10 – Hervorragend

Anousone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von May am 4. Jan. 2020
Thank you for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay was pleasant. Best feature is the restaurant/bar on the premises.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von May am 4. Jan. 2020
Thank you for your reviews

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
최악입니다
이곳 호텔이 비밀가격으로 할인 나와서 2박을 해보았습니다 장점: 바다가보이는 테라스와 위치정도..먹을만한 조식 단점: 와이파이 느림,샤워기 수압,노후된 시설,퀴퀴한 냄새,온수기가 문제가 있는지 물도 세고 우웅~하는 소리가 났다가 안났다가 함, 제일 짜증난거는 화장실 수압이 약해서 소변외에는 쓸수가 없어서 처음에 막히고 난뒤 직원 부르니 30분인가 뒤에 왔음,그 다음 부터 1층 가서 썼음 , 발코니는 새똥 천지에 아마도 제거도 안하는지 굳어서 오래된 흔적이 있음, 컵 쟁반에 시커먼 무언가가 있었음 휘트니스 센터라고 있길래 가보니 벤치 프레스 하나 아령 6개 끝임 ,굉장히 좁아서 사용하다 쪄 죽을듯, 그리고 무료 생수 있는데 이거 병 잊어 먹으면 20바트 벌금이라고 적혀있고요 처음 예약했을때 할인하길래 1박당 거의 7만 5천원인가 예약했는데 저녁에 보니 2박 기준 500바트가 또 내려갔아요 정말 스트레스에 연장이었어요 후기 검색후 다들 좋다고 해서 예약했는데 완전 한국 여인숙~여관수준임, 정말 비추입니다 ㅠㅠ
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von May am 4. Jan. 2020
Thank you for your review and we will take this for improving the facilities and service.

8/10 – Gut

raymond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 16 Nächten im Dezember 2019
Antwort von May am 4. Jan. 2020
Thabk you for your review

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von May am 6. Dez. 2019
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

Simon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von May am 3. Dez. 2019
Thank you for your feedback.

8/10 – Gut

malcolm

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von May am 3. Dez. 2019
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

VS

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Close to Beach & attractations
Close to Beach, good breakfast, good staff
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von May am 3. Dez. 2019
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
we have stayed here a few times and got the room we had asked for, the hotel is a little bit dated but just across the road from the beach. breakfast was good but didn't use the restaurant as the band they have was to loud to enjoy your meal or talk. fortunately the band stopped around 11.30 each night so we could sleep but often woken up by young tour groups running up the hallways and banging doors.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019
Antwort von May am 22. Nov. 2019
Thnak you for your review.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
セーフティーボックスが壊れていた。 直すように要請したが、部屋に着て確認しただけで 何もしなかった。 部屋から出るときはいつも貴重品を持ち歩くことになり 苦労わした。 ここのホテルはお勧めいたしません。
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von May am 22. Nov. 2019
Thank you for your feedback

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von May am 2. Nov. 2019
Thank you for your reviews

10/10 – Hervorragend

Hiromitsu

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
お勧めホテル(立地・コスパ)
毎回、サンダレーリゾートのグランド(520号)を利用しています。今回は初めてパタヤを訪問する友人3人を引き連れ4泊しました。【立地】ビーチロードに面してSoi2の角地にあります。コンビニエンスストアとランドリー(朝出し・夕方UP)は隣にあります。両替屋・タイマッサージ屋も近いです。セカンドロードまで行けば大きな商業施設のBic-Cがあり、食事や土産品や日常生活雑貨等ほとんどの物が揃っておりホテルライフに事欠きません。ノースパタヤなので南と比較して静かです。【設備】6Fまで客室があり、多少古めかしさはありますが、エレベーター2基あり、プールサイドでのんびりとすることができます。【レストラン】朝食付にすれば、海を眺めながらオープンテラスでビュッフェスタイルの食事ができます。卵は焼き方等も注文できます。飲み物・果物・野菜・パン。おかず等種類が豊富です。【室内】宿泊するならデラックスプラス以上の部屋が眺望もよく、広さも充分でバスタブ付でお勧めです。バルコニーが2箇所あって、そこで喫煙もできます。(室内禁煙)トイレには手動式の尻洗浄機が付いています。エアコンが2基付いています。円卓や椅子、サイドソファーもあり快適です。勿論、テレビや冷蔵庫・湯沸し器・デジタル式のセイフティーボックスもあります。【アメニティー】石鹸・シャンプー・歯ブラシ・綿棒・ドライヤー・紙製スリッパ・毎日2本の飲料水・大小タオル・毎日のシーツ交換と清掃。但し、髭剃りはありません。【スタッフ】皆フレンドリーですが、全て英語です。カタコトでもタイ語を交えて話すと親近感を持たれます。日本のせんべいや柿ピー等お菓子を差し入れると喜ばれます。【その他】ジョイナーフィー無し・プールサイドでの冷たいマンゴーシェイクは最高!・クラブサンドウィッチは一人前で量が多くて旨いですよ!(180BHT)・ウォーキングストリートまでは、テンソウ(10BHT)で7~8分・Soi6へは徒歩で5分・セカンドロードにMP(マッサージパーラー)多し・スーペリアルームは狭くてお勧めできません・和食屋も近隣に多いので散策してみてください。
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von May am 2. Nov. 2019
Thank you for your reviews

10/10 – Hervorragend

MINGOO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
갓성비 호텔 !!
직원들도 친절하고 룸 컨디션도 좋습니다. 조식도 깔끔하고 좋아요 휴가 잘보내다 옵니다^^
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von May am 28. Okt. 2019
Thank You for your reviews.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
手配、部屋確保されてなかった。調整頂き部屋確保されたので良かったが。ホテルスタッフの対応は悪くない。エクスペディアがダメ
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von May am 30. Sept. 2019
Thank you for your feedback and we will improve our facililities.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

チェックインに40分待ち
チェックイン時に予約が入っていないとの事で部屋を急遽用意。(友人はExpedia経由でしたがそちらも駄目だったのでホテルの問題) 40分ぐらい用意出来るまで待たされた。お詫びにウエルカムドリンクとバッタイの無料券を頂いたが使わず。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von May am 30. Sept. 2019
We do apology for the inconvenience that may caused.