Pool

Bewertungen von Hyatt Regency Paris Etoile

4 out of 5
Hyatt Regency Paris Etoile
3, Place du Général Kœnig, Paris, Paris

Bewertungen

8,8

Hervorragend

587 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
267 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
78 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
38 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Parth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best Hotel with great view. Tenzin on front desk she is really helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Louise - Guest Online Relation Agent am 19. Sept. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.We are also pleased to read that Tenzin's professionalism satisfied you.We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Karl Johann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles i O
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Alice am 18. Juni 2023
Dear Karl Johann,It was a pleasure to welcome you and we are glad to hear that you enjoyed your visit.Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!AliceOnline Guest Relations Team

10/10 – Hervorragend

CHIAOI

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Yuliia, Online guest service attendant am 7. März 2023
Thank you a lot for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Front Desk Office Team am 19. Okt. 2022
Thank you so much for your review!

8/10 – Gut

Emel

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider war das Hotel sehr weit weg vom Zentrum. Rundum war Baustelle und viel Verkehr. Gemäss Buchung sollte jedoch das Hotel vom Eiffelturm 2.6 km entfernt sein. Dies war tatsächlich 25 Autominuten. Für unser Weekendausflug definitiv zu weit weg von den Sehenswürdigkeiten. Die Ausstattung der Zimmer sowie die Grösse waren auf eine minimale Standard begrenzt. Im Vergleich mit gleichwertigen Hotels ist die Leistung eher knapp.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Front Office Team am 12. Juni 2022
Dear Emel, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile. We are sorry to hear about your dissatisfaction concerning the works done by the city of Paris. Our hotel is indeed the perfect place for business trips and we understand some of the sights may be a bit far walking distance. We wish you a lovely day and hope to welcome you back to the Hyatt Regency Paris Étoile or another Hyatt property closer to the sights during your future stays in the French capital. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von The Front Desk Team am 29. Apr. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile. It was a pleasure to welcome you and we are glad to read that you enjoyed your stay. Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon! Best regards,

8/10 – Gut

Pal, Wien

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall good quality for price and magnificent view of Eiffel tower
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von The Front Desk Team am 29. Apr. 2022
Dear Pal, Thank you for your review, following your stay at Hyatt Regency Paris Étoile. We are very pleased to read that you enjoyed your stay and especially our stunning views. We hope to have the pleasure of welcoming you back at our brand new Hotel for your future stop-overs to Paris. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Srushti

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The receptionist was very welcoming and friendly. The view from the hotel is beautiful. Highly recommended
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Audrey, Assistant Front Office Manager am 22. März 2022
Dear Srusti, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay at Hyatt Regency Paris Etoile ! We are pleased to heard you like very much the hotel and the view from the Eiffel Tower. We will share your comment with Hugo who welcome you. Warm regards,

8/10 – Gut

Valon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Till

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paris, Paris
Sehr schöne Aussicht, wie ich es im High Floor Zimmer Richtung Eiffelturm hatte. Bett sehr gut. Freundliche Mitarbeiter.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von The Front Desk am 30. Nov. 2021
Dear guest, We are very happy to know you spend a pleasant stay with us ! We will be happy to welcome you again

10/10 – Hervorragend

Till

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Paris
Am Ende des Champ Elysee gelgen. Hatte das Zimmer High Floor mit Blick auf den Eiffelturm. Sehr schöne Aussicht. Das Bett war sehr gut. Freundliche Mitarbeiter. Check in sehr schnell.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von The Reception team am 2. Dez. 2021
Dear guest, What such a lovely comment ! It will be shared to the all team. We hope to welcome you again very soon. Kind regards,

8/10 – Gut

BRUNO PASCAL

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super schön und gutes Hotel. Leider ist bei der Ankunft ein Mitarbeiter welcher für die Parkplätze zuständig wahr sehr Frech und mit Ausrasten aufgefallen. Schade sonst Super
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von The Front Desk am 30. Nov. 2021
Dear Mr Bruno Pascal, All you apologies for the inconvenience with the bell boy. We will do the follow us with the teams We will be please to welcome you again soon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Aussicht und Lage in Paris
Leider gibt es kein Parkplatz im Hotel. Es wurde aber an ein anderes öffentliches Parkhaus hingewiesen.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Reception team am 15. Nov. 2021
Dear Guest, Unfortunatly the hotel has no parking since the terror attacks in Paris a few years ago. But there are two parking garages close to the hotel. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Piotr

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel gut gelegen in der Nähe der Metro
Perfektes Businesshotel. Sehr gross. Sehr perfekt. Gut organisiert. Sauber. Speditiv. Freundlich. In den oberen Stockwerken sehr gute Sicht auf Eiffelturm.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Reception Team am 15. Nov. 2021
Dear Piotr Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile. It was a pleasure to welcome you and we are glad to hear that you enjoyed your stay! We hope to have the pleasure of welcoming you back at our brand new Hotel for your future stop-overs to Paris. Best Regards, Reception Team

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Etwas Spezielles
Geografisch top gelegen. Blick auf Eiffelturm einfach fantastisch, Mehrzahlung lohnt sich!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Reception Team am 24. Okt. 2021
Dear Etwas, Greetings from Paris and thank you for choosing the Hotel Hyatt Regency Paris Etoile on your recent travel, and for taking the time to complete our guest feedback questionnaire. We are pleased you have enjoyed your stay with us and have carried back pleasant memories of our hotel and our services. We will certainly share your appreciation with all our staff members. We are grateful for your feedback as it will serve as a further source of inspiration for all of us to aim for even higher standards of hospitality excellence. Thank you again for being our guest, we hope to welcome you soon again in our property. Most sincerely,

10/10 – Hervorragend

Edouard

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
Top Bedienung
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Reception Team am 17. Okt. 2021
Dear Edouard, Greetings from Paris and thank you for choosing the Hotel Hyatt Regency Paris Etoile on your recent travel, and for taking the time to complete our guest feedback questionnaire. We are pleased you have enjoyed your stay with us and have carried back pleasant memories of our hotel and our services. We will certainly share your appreciation with all our staff members. We are grateful for your feedback as it will serve as a further source of inspiration for all of us to aim for even higher standards of hospitality excellence. Thank you again for being our guest, we hope to welcome you soon again in our property. Most sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von MM am 10. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcome you back to our brand new Hotel and showing you the very best of our hospitality. With my sincere regards, Michel Morauw General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Standort und der Blick war toll. Der Service und die Ausstattung des Zimmers insbesondere die Zweckmäßigkeit schlecht ... die Fenster eine Katastrophe ... es zieht und man hört noch im 27.Stock den Lärm von der Strasse
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von MM am 10. Jan. 2020
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. Your valuable comments regarding the lack of soundproofing of the guest window have been shared with our Engineering Director for appropriate actions. I strongly hope to have the pleasure to demonstrate you that our teams can be better hosts upon a next reservation at our property. With my sincere regards, Michel Morauw General Manager

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect view over Paris & its beautiful sights
The Hyatt Regency is the perfect choice to spend a relaxed weekend in Paris whilst enjoying the panoramic view of the city from your room. Thus make sure you book a room with the city view. ;-) The location at the end of the Avenue des Champs Elysees is still okay. You can still to start your trips by foot: - 1,5 - 2 km to get to the interesting shopping area of the Champs Elysees - 3 km to get to the Eiffel tower The gym offers everything you need for a good workout & the WINDO café at the very top offers you the best view over Paris (even though the prices are quite high...) The Hyatt Regency is very modern. Thus, if you're looking for a typical cosy Parisian Hotel you should check out other options.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von MM am 10. Jan. 2020
Dear Martin, It is a real pleasure to read your wonderful comments and recommendations further to your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von MM am 23. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent and positive experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von MM am 15. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your positive feedback further to your recent experience at Hyatt Regency Paris Étoile. We are all looking forward to welcome back again to our brand new Hotel. With my best regards, Michel Morauw General Manager

6/10 – Okay

DJ, Hamburg

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
In einem Zimmer funktionierte die Temperatureinstellung trotz Fehlermeldung und Versuch der Reparatur nicht, Zimmer war sehr warm zum schlafen. Im anderen Zimmer in der Decke des Bades Feuchtigkeitsschaden mit Deckenbewuchs und der Duschkopf ließ sich nicht fixieren und hing schlapp runter und duschte die Wand. Frühstücksbuffet sehr gut, Anbindung an Nahverkehr sehr gut, Einkaufszentrum direkt ans Hotel angegliedert inkl. Supermärkte
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von MM am 9. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. Your valuable regarding technical issues in the room have been shared with our Engineering Managers for appropriate actions, in order to improve our quality of service and ensure that future guests do not experience the challenges that you have described. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von MM am 8. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent and positive experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von MM am 4. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your recent experience at Hyatt Regency Paris Étoile. With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 – Hervorragend

Kevin, Ulm, Baden-Württemberg

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service und Personal äußerst nett, keine Probleme gemacht. Einige Geschenke gratis vom Hotel erhalten. Sehr empfehlenswert und jederzeit wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von MM am 9. Okt. 2019
Dear Kevin, It is a real pleasure to read all your wonderful and positive comments further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Etoile. Your compliments are an encouragement and a real reward for our Teams in the pursuit of making each stay a memorable one. Thank you for having valued their work. We are looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von MM am 9. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent and positive experience at Hyatt Regency Paris Etoile. We are all looking forward to welcoming you back soon to our brand new Hotel ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

6/10 – Okay

Daniel

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von MM am 8. Sept. 2019
Dear Daniel, Thank you for having taken the time to share your great feedback further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Étoile. We are looking forward to welcome welcome you again to our brand new Hotel. With my best regards, Michel Morauw General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von MM am 30. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent and positive experience at our property. We are looking forward to welcoming you back soon to Hyatt Regency Paris Etoile ! With my best regards, Michel Morauw General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Aussicht war wunderschön und das Zimmer modern eingerichtet. In der Dusche kam leider kaum Druck aus dem Duschkopf und die Spülung neben der Toilette war auch defekt. Parken konnte man in der Tiefgarage im Nebengebäude für 40€ am Tag was unverschämt teuer war.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von MM am 3. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your feedback further to your recent stay at our property. Your valuable comments regarding technical issues in the bathroom have been shared with our Engineering Managers for appropriate actions in order to improve the comfort of our guests. With my sincere regards, Michel Morauw General Manager

10/10 – Hervorragend

Aleyna, Köln

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
schönes Zimmer, nettes Personal, toller Fitnessraum und gute Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von MM am 21. Aug. 2019
Dear Aleyna, It is a real pleasure to read your positive feedback comments further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Étoile. We are all looking forward to welcome you again to our brand new Hotel. With my best regards, Michel Morauw General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von MM am 5. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to share your recent experience at Hyatt Regency Paris Etoile. I strongly hope to have the pleasure to demonstrate you that our teams can be better hosts upon a next reservation at our property. With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr schönes Hotel, wir hatten ein Zimmer im 25. Stockwerk mit Blick auf den Eifelturm und auf den Arc de Triomphe. Frühstück war extra mit 25€. Wasserflaschen waren inbegriffen. Paris ist eine schöne Stadt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von MM am 23. Juli 2019
Dear guest, What a wonderful review about your recent stay at the Hyatt Regency Paris Étoile! It was a pleasure to read your kind words about the hotel and your room and its impressive views. We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future. With my best regards; Michel Morauw, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von MM am 11. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your positive feedback further to your recent stay at Hyatt Regency Paris Étoile. We are all looking forward to welcome you again at our brand new Hotel. With my best regards, Michel Morauw General Manager

10/10 – Hervorragend

Alejandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Highly recommended. Great service and accommodations.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mark am 15. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.It was a pleasure to welcome you and we are glad to hear that you enjoyed our staff professionalism.It will be a pleasure to welcome you back to the Hyatt Regency Paris Étoile during your future stays in the French capital.

10/10 – Hervorragend

toshita

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
クラブアクセスはとてもユースフルでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mark am 15. Apr. 2024
Dear guest,Thank you for your review, following your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.It was a pleasure to welcome you and we are glad to hear that you enjoyed your club acces!Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Sania

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Mark am 15. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La vista de la torre
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Louise - Online Guest Relation Agent am 12. Apr. 2024
Dear guest Jose,We are very pleased to read that you enjoyed your stay and our stunning views.Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Kasey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone was very friendly. We dudnt speak French, but every staff member we interacted with spoke beautiful English and was more than helpful. Great property.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Sarah Online Guest relation team am 10. Apr. 2024
Dear Kasey,We would like to thank you for taking the time to leave this wonderfull comment after staying amoung us.We are looking forward to welcome you back in the City of Lights.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Mario

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von . am 5. Apr. 2024
Dear Mario,Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.I am truly delighted to see how much you enjoyed your time with us.It will be a pleasure to welcome you back to the Hyatt Regency Paris Étoile during your future stays in the French capital.Online Guest Relations, Anna

10/10 – Hervorragend

Yvette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von . am 12. Apr. 2024
Chère Yvette,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience au Hyatt Regency Paris Étoile.Nous avons été ravis de vous accueillir au Hyatt Regency Paris Etoile, et sommes heureux d'apprendre que vous avez passez un agréable moment parmi nous.En attendant de vous accueillir une nouvelle fois très prochainement,Online Guest Relations, Anna

10/10 – Hervorragend

Gigi

Mit einer Gruppe gereist
It was nice cause it had a movie, theater and shopping
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Louise - Guest Online Relation Agent am 5. Apr. 2024
Dear Gigi,It is such a pleasure to read your comment further to your recent stay at the Hyatt Regency Paris Étoile.We hope to have the pleasure of welcoming you back at our brand new Hotel for your future stop-overs to Paris.

10/10 – Hervorragend

Vinesh, Paramaribo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
T
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von . am 5. Apr. 2024
Dear Mr or Miss Vinesh,Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.It was a pleasure to welcome you and we are glad to hear that you enjoyed your stay.Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!Online Guest Relations, Anna

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Mark am 26. März 2024
Thank you for your review, following your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.It was a pleasure to welcome you and we are glad to hear that you enjoyed your stay.It will be a pleasure to welcome you back to the Hyatt Regency Paris Étoile during your future stays in the French capital.

6/10 – Okay

Salvador Nkili, MALABO

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
The food was very limited. Everything is dry. No real meals.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Louise - Online Guest Relation Agent am 25. März 2024
Dear guest Nsi Akele,Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your stay at Hyatt Regency Paris Étoile.We are disappointed to hear that our property did not meet your expectations, especially concerning the restaurant. Be assured that your comments have been shared with the entire Mayo team.We sincerely thank you for your review and we look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Geoffrey

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel, while on the pricey side, is very convenient to shopping and with the Eiffel Tower views, it is a great place to sit and watch the city go by. Will certainly be returning.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sarah / Online Guest Relation Supervisor am 19. März 2024
Dear Geoffrey,We would like to thank you for taking the time to give your feedback after your stay amoung us.It is true that we have one of the best panoramic view on the City of Lights.We are looking forward to welcome you back the next time !

8/10 – Gut

Maeghan

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Paloma am 20. März 2024
Dear Guest We would like to thank you for your wonderfull feedback. We are happy that our suprise bowl pleased you. We try our best to provide the best experience to all of our guests. We are looking foward to welcome you to your next trip to Paris. Paloma Online Guest Relation

10/10 – Hervorragend

Karel M, Sint Niklaas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prima accomodatie, druk verkeer in de buurt. Wandeling naar ons reisdoel was prima. Perfecte service in heet hotel op elk vlak. Niet goedkoop wel super !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von . am 15. März 2024
Dear Sir or Madame Karel,It was a pleasure to read your kind words about the hotel, the location and the room.We hope to have the pleasure of welcoming you back at our Hotel for your future stop-overs to Paris.Online Guest Relations, Anna

10/10 – Hervorragend

Michael, mount pleasant

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient locations with lots of local restaurants and easy to get to the Paris central.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Louise - Guest Online Relation Agent am 12. März 2024
Dear Michael,What a lovely review about your recent stay at the Hyatt Regency Paris Étoile!Located minutes away from the Champs Elysées and the Bois de Boulogne, our hotel is indeed ideal for exploring Paris and his cultural heritage and its most famous shops.We hope to have the pleasure of welcoming you back at our Hotel for your future stop-overs to Paris.

10/10 – Hervorragend

Zhen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful and nice place
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Louise - Guest Online Relation Agent am 12. März 2024
Dear Zhen,It is such a pleasure to read your kind comments further to your recent stay at the Hyatt Regency Paris Étoile.We hope to have the pleasure of welcoming you back at our brand new Hotel for your future stop-overs to Paris.

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I love it
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Louise - Guest Online Relation Agent am 8. März 2024
It is such a pleasure to read your wonderful comments further to your recent stay at the Hyatt Regency Paris Étoile.Looking forward to the pleasure of welcoming you back soon!