Tägliches nach Wunsch zubereitetes Frühstück gegen Gebühr

Bewertungen von Conrada's Place Hotel and Resort

3 out of 5
Conrada's Place Hotel and Resort
Purok 7, Ester Lim Drive, Tawala, Panglao, Bohol

Bewertungen

6,6
11 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
28 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,0/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Der Pool war sehr schön , das kleine Restaurant war gemütlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von mon am 24. Aug. 2019
Thank so much for staying with us and for the good review. we hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Stephan, cebu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nice hotel, value for money
the hotel is nice, clean, value for money. the owner is taking good care of her guests. very recommendable in a quiet location. within few hundres metres walk or tricycle tide restaurant, bars are available
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Conrada am 22. Aug. 2018
Thank you for staying with us! we appreciate your great reviews. hope to see you again and your family soon!

6/10 – Okay

Frédéric

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Piscine très bien mais hôtel delabré
La chambre est de qualité correcte, a noter une douche cassé, ainsi qu'un service très très moyen, voir inexistant. Wifi marche correctement et piscine grande rénové.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Matthew

Gut: Sauberkeit
Ok stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Richard

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ants infestation
We arrived late because of delayed flights in Manila. The hotel arranged us a van pick up at the airport as soon as we arrive the check in was a breeze although they don’t have a machine for credit card payments so we have to pay cash. The location of the hotel is not walking distance to the Alona beach you would have to take a tricycle or a van to go back and forth. Since we arrived late we decide to leave our suitcase and go find food in Alona when we get back to our room we found out our room was infested with ants. Like ants crawling everywhere on the ceiling and on our suitcase. We didn’t notice this as first as we got our keys out our suitcase and left to find food. We tried to be transferred but the only worker available who was kind to assist us was the security guard we could not transfer rooms as there is no hotel worker except the security guard who can’t transfer us to any of the rooms. We left and find a different hotel despite paying this hotel for 3 nights for 2 rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Derek

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

4/10 – Schlecht

BumSoo

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
당신이 찾거나 원하는 것은 모두 없거나 고장나거나 사용하기 싫을 것입니다 직원들은 당신의 지갑이 열리길 원하니 조심하세요
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von OYO am 23. Nov. 2019
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Kevin

4/10 – Schlecht

Thomas

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Greit nok, men ikke igjen
Da vi ankom så samsvarte ikke rommene og hotellet med forventninger. For det første så er rommene mørke, kun 2 små lys i taket. Var også veldig skittent da vi kom og vi valgte å ta inn på annet hotell 2 netter. Da vi kom tilbake så hadde de vasket og ordnet rommet slik at vi så det likt å sove de siste nettene her. Obs! Om du/dere skal bo her så sørg for å få rom på motsatt side av resepsjon. Dette fordi de har en stor generator stående bak rommene på samme side som resepsjon, og den bråker veldig mye når den startes opp. Jeg sover normalt gjennom det meste men denne ble for mye selv for meg. Ikke ha for store forventninger til frokosten, er ikke dårlig smak men kanskje litt liten porsjon. Var rundt og så på andre hotell i samme prisklasse, og da var Conrada's i toppsjiktet av de som vi var innom. Om jeg skal tilbake til Bohol så vil jeg nok øke budsjettet mitt for overnatting da det totalt sett ikke frister å komme igjen. Om de hadde fått bedre belysning på rommene og gjerne malt litt så hadde nok helhetsinntrykket vert betraktelig høyere, men som det er nå føltes det litt som å bo i en bunkers.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was nobody in this hotel. It looked deserted when we arrived at night. our room is a short walk from the main place but the water stopped running in the midst of showering. The AC isn't working so well either.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
New and friendly. But need to walk around 15 to market
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Jonnah/ Front Office Associate am 23. Mai 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Katerina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay for a reasonable price!
The stay was great! Great customer service and great food, and the aircon and the pool were used the most by us! However we highly recommend getting some non-slip areas as you exit the pool as myself and another person fell over exiting the pool which had the potential to ruin our holiday. Also have a shower mat out the front of the shower in the rooms for the same reason. Richie was great and really looked after us!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

Bethel

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 1. Apr. 2019
Thank you for your feedback, we hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Lång väg till stranden, extremt dålig frukost, ingen lunch och ibland var baren öpppen. Man blir väldigt orolig när man ska hitta till hotellet för vägen är så läskig men skicket på hotellet var rätt fräscht. Letar man efter ett billigt hotell som är en bitifrån centrum så visst
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 1. Apr. 2019
Thank you for your feedback and we apologize for the inconvenience that caused you. We're looking forward to serve you better soon.

10/10 – Hervorragend

Carsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 4. März 2019
Thank you for your feedback and we hope to see you again soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Störde otroligt mycket hela dagen med grävmaskin som höll på oavbrutet 8-17 fyra av våra fem dagars semester.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 27. Feb. 2019
Thank you for your feedback and we are very sorry for the inconvenience that caused you. We'll make sure it will not happen anymore.

8/10 – Gut

HWAYOUNG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
중심가에서 거리는 조금 있지만 숙소 컨디션은 괜찮습니다
숙소 컨디션은 괜찮았습니다 만약 성인들끼리 간다면 위치또한 나쁘지않습니다 아이들이 있다면 숙소에서 걸어나가는데는 조금 무리가 있습니다 4박동안 일요일 하루빼고는 공사소음이 매우 심합니다 (8시~17시) 숙소에 픽업요청을하면 웃돈을 받고 차량 또는 트라이시클을 불러주는듯합니다.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 27. Feb. 2019
We appreciate your feedback with us ma'am/sir. And we apologize for the noise that caused you. We'll make sure that will never happen again.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
住宿途中有些房間沒有水供應及沒有被,而且酒店員工亦不能即時解決問題,沒有水沖涼真的很差勁,從未嘗試過有這麼差的服務,雖然價錢便宜,但沒有想過有這麼差勁
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Judy am 15. März 2019
Thank you for your feedback and we apologize for our lapses during your stay. As far as I know, the water pressure is okay already when you asked the resort to fix the problem with the water.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 3. Apr. 2019
Thank you for your feedback and we hope to see you again soon. :)

10/10 – Hervorragend

Maryam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helt perfekt ställe att bo när man ska semestra på ett bekvämt och bra hotell.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 9. Feb. 2019
Thank you for feedback. :) We hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 27. Feb. 2019
Thank you for your feedback. We hope to see you around.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
No spoon provided nor stirrer Room configuration is awful Poor room Illumination and lightings Need to reconfigure Bathroom location and entrance
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 2. März 2019
Thank you for your feedback sir, and we will address this directly.

8/10 – Gut

Marie-Eve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay, clean and quiet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 28. Jan. 2019
Thank you for your feedback and we hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 27. Feb. 2019
Thank you for your feedback. We hope to see you around.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 27. Feb. 2019
Thank you for your feedback. We hope to see you around.

10/10 – Hervorragend

patrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel hôtel très agreable
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 22. Jan. 2019
Thank you for your feedback. We'll see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel was good staff really good and helpful only thing I can complain about is the breakfast did not have any but would stay there again, nice and clean hotel and staff would help you with anything.
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Judy - Front Office Associate am 17. Jan. 2019
Thank you for you for your feedback, and we hope to see you again soon. :)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the place conrada's hotel. Very nice locations and closely near to the beach, had a good staff and crew and approachable manager. Good accommodation and foods. I recommend you very good place and personnel. Good locations and beautiful scenery arround the hotel. I enjoyed the place with my family.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 16. Jan. 2019
Thank you for your feedback, and we hope to see you again soon in our resort! :)

4/10 – Schlecht

Danilo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Conrada am 17. Jan. 2019
Thank you for your feedback. :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice comfy place spacious rooms great pool good breakfast close to the beach lotuof good selection of restaurant to choose from to eat close by
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 15. Jan. 2019
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon. :)

8/10 – Gut

Jan

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotellet ligger ødet og et lille stykke vej at gå til selve Hovedgaden. Så vil man have ro er det fint. Vil man være tæt på midtbyen er det måske ikke uge stedet. Det er lidt slidt, men ganske ok. Personalet er venlige og behjælpelige.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2019
Antwort von Judy - Front Office Associate am 15. Jan. 2019
Thank you for your feedback, and we hope to see you again soon. :)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
静かで隠れ家的なホテル
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Judelyn - Front Office Associate am 7. Jan. 2019
Thank you for your feedback :) We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bra hotell
Bra hotell till bra pris. Rymligt och rent rum. En liten bit att gå till stranden men gjorde oss ingen ting, ca. 7 min. Enkel men bra frukost och hjälpsam personal. Svenska ägare.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Judy am 15. Dez. 2018
Thank you for your feedback ma'am/sir. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018
Antwort von Judelyn - Front Office Associate am 9. Dez. 2018
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Stig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Isao

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
ホテルの概要は、安い部屋は別棟にあり、プールは三角形の小さなプールで子供用です。大きいプールがある棟に周り各部屋があり、周りに何もないので、静かです。朝食は小さなレストランと言えるかわかりませんが、テーブルが5組程度でした。アロナビーチまでは、徒歩約20分程度で少し遠い。初日にワンボックスでビーチまで行ったのですが、400ペソ取られたので、それ以降は、徒歩でビーチに行きました。 ビーチに行かれる方は、あまり期待しないほうが良いと思います。
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

SeoRa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
대체로 굳
첫날,화장실이서 아기바퀴와 개미와 눈마주친 이후로,체크아웃때까지 찝찝함이 저를 따라다녔습니다.객실상태와 수영장 모두 깨끗하나,벌레가 있는건 주변환경으로 인해 어쩔 수 없었겠죠ㅠㅠ그리고 열쇠가 필요 없는게..문을 쎄게 밀면 그냥 열려요.그래도 문앞에 총들고 호텔 지켜주시는분 계셔서 좀 안심은 됐구요,직원분들은 다 친절하셨어요,거리는 트라이시클 기사님들중 이 호텔 아시는분이 거의 안계셔서 트라이시클 이용은 조금 힘들었구요,알로나비치까지는 걸어다녔어요,저녁엔 외진 골목이고 너무 어두워서 좀 위험해요.바닥에 깔려죽은 떡두꺼비 조심하시구요.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Dora, Portland, Texas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I felt secure and the place was clean. Walking distance to Alona Beach🌴lots of restaurants in the area and a friendly place. I ll stay there on my future visit to Alona Beach 🏖
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Conrada am 24. Aug. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your reviews. Hope to see you again soon!

6/10 – Okay

Kay

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Easy hotel in the outer Ring of Alona Beach
It was a nice little Resort in the outer ring of Alona Beach (still not too far from the beach) with maybe a 15 Minute walk. It may be a little complicated to find at the beginning but no big deal after a while. In comparison to others you’ll rest comfortably as it its nice and quiet. The Resort is cute with standard amenities you would find in a small Budget hotel. However you should keep in mind that it’s a Budget hotel so don’t expect too much and you won’t be disappointed. The staff are easy going and have a great sense of humor, but need a little time to react if anything. The rooms are big and simple, not too much and not too little, still better than others i have seen in Alona. Cleanliness was ok and the Air Conditioner worked without problem. Bathroom is a little small but no issue at all. The infrastructure is comfortable, cute little bungalow for Breakfast and standard choices which are pretty good for a quick meal. The pool is great and also pretty Clean. I can definitely recommend it for someone looking for a quick stay or Budget traveler who doesn’t shy away of staying among the local homes.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Conrada am 21. Aug. 2018
Thanks for staying with us. we appreciate your great reviews. hope to see you again soon!

6/10 – Okay

HsinYi

很衰!
我也碰到其他旅客分享的狀況了... 住宿當天沒水沒電快3小時,又熱又累無法休息,
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

2/10 – Ungenügend

Surf86sk, Tokyo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
プール付きでアローナビーチから近そうだったので予約しました値段はそれなりですが、最悪でした2度と泊まりたくありません。前日に宿泊した別のホテルが同じ価格帯で最高だったので、他の良心的なホテルをお勧めします。 【部屋のコンディション】かなり古く設備が壊れていながら放置されていたり、エアコン横の隙間を紙を丸めて塞いであったり、水漏れがそのままで一日中水の滴る音がトイレから聞こえてきます。 部屋の中のドアの鍵が壊れていて勝手に施錠されるのには困りました。 【従業員の対応】レセプションは色々とアレンジしてくれて、港までの送迎の車手配や、朝食付きプランだったがチェックアウトが早いので、パッキングしてお渡ししますとか…良い印象だったのですが、アレンジしてくれた内容が、何一つ約束通りに実行されず、待たされた挙句に帰りのフェリーに間に合わない時間になっても、大丈夫だ心配するなと全く相手にされず、痺れを切らせて自分で宿を出てトライシクルでターミナルに向かう羽目になりました。 締切直前に間に合いましたが、彼等を信じていたら確実に乗り遅れていました。 【周辺環境】地図ではアローナビーチに隣接しているように感じますが、ビーチには直接抜ける術がありません。暗い殺風景な夜道を5分程歩いて通りに出る必要があります。女性には無理だと思いますが、フロントではトライシクルを手配したりしてくれません。
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Mariel - Front Office Associate am 31. Aug. 2018
Thank you very much for your long review of your recent stay at our resort. Your review is extremely valuable to us, as we strive to improved with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to our property within the next couple of months. And much more! in taking great care of our resort, our main priority is is to be able to offer a very well-maintained and comfortable atmosphere. Thank you for staying with us it would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved property!

10/10 – Hervorragend

Darryl, Canada

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel not to far from the beach, just a few minutes, rooms are very nice, clean, beds a re very comfortable, for the price I was surprised at how nice this was, staff is very accommodating and friendly, I would stay there again
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Conrada am 18. Aug. 2018
Thank you for staying with us. We appreciate your reviews! We are looking forward to see you soon. Godbless!

8/10 – Gut

Clive, New Zealand

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
So good we extended our stay
See last review. So good we extended our stay. Good value. Much better than other hotels of similar hotels cost in Panglao
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von Conrada am 13. Aug. 2018
Thank you very much sir Clive. Hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Clive, New Zealand

Gut: Sauberkeit
Good value for money
It's a nice hotel I would stay there again. They are having a problem with a person that wants to buy the hotel putting very bad comments on this and other sites trying to disrupt there business, but when we where there they were almost full so ignore the resent 1 star reviews they are far better than that. Further from the beach than advertised more like 1.5kms. Breakfast is great for Phillipinos but not Europeans. Needs some upkeep our shower only had 3 jets, I used the complementary toothbrush to clean it and most then worked. It's the Phillipines this is not a flash 5 star hotel in Cebu, relax and enjoy yourselves, it's great for what you pay.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Conrada am 11. Aug. 2018
Thank you for your beautiful comments. Looking forward to see you again soon. It was a pleasure to have you in our resort.

6/10 – Okay

jessica, barcelona

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel básico con fotos bonitas
Llegamos y la habitación no estabas lista, además son dos edificios y te pintan como vas a ir al mejor cuando luego nos pusieron en otro pequeño! Por la espero el hijo de la dueña fue amable y nos ofreció dscto en alquiler moto! Habitaciones sencillas pero bien, ubicación buena cerca de alona y segura! Precio por calidad dentro de lo normal! Es solo para dormir y usar la piscina en la noche! Desayuno fatal!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Conrada am 13. Aug. 2018
Thank you very much for staying in our hotel. Looking forward to see you again soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
This is an overpriced facility for the service they provide A bit far from the beach Will probably not stay here again, will stay closer by the beach next time.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
あまり進められない
朝従業員に会っても挨拶が無い!プールの水はあまり綺麗でない。入る気にはならない。アロナビーチに行くのに交通機関を利用しないと無理だと思う。歩きではどうでしょう?
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Mariel - Front Office Associate am 31. Aug. 2018
Thank you for bringing the issue to our attention. We would like to apologize for the behavior of our staff. Regarding to your concern we already discipline our staff to be more attentive and friendly to our guest. We are happy to inform you that we have a daily cleaning of our pool. We are sorry to hear that you are not satified with our pool. Thank you again for staying with us we hope that we can convince you about staying with us again!

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Crazy..
I was so disappointed that I will never visit this hotel again. It was terrible experience. In short, it was super dirty!!! In addition, No towel, no soap and no shampoo.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Mariel - Front Office Associate am 31. Aug. 2018
Thank you for your candid review of your recent stay at our resort. Sorry to hear that you are disappointed to us. Regarding to your concern we already take an action an work on it. We are continually trying to improved the variety and quality of our service especially in room cleaning and providing all the amenities in the room. Thank you again for staying with us. We hope that we can convince you to change your mind about another visit to our property.