Außenpool, Cabañas (kostenlos)

Bewertungen von Renaissance Boca Raton Hotel

4 out of 5
Renaissance Boca Raton Hotel
2000 NW 19th St, Boca Raton, FL

Bewertungen

8,4

Sehr gut

509 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
265 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
111 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
66 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
53 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Florian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schön aber alt
Leider schon etwas in die Jahre geraten und der Whirlpool ist derzeit nicht nutzbar.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Florian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel welches in die Jahre gekommen ist
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2021
Antwort von Marie am 13. Apr. 2021
We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with The hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you. Once again thank you for staying at the Boca Renaissance Hotel and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Boca Raton.

6/10 – Okay

Maria

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klingt besser als es ist
Für eine Nacht ist dieses hotel okay, aber sonst würde ich lieber wo anders buchen. Die Zimmer sind ziemlich alt und das Badezimmer haben auch renovierungsbedatf.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Leider sehr abgewohnt, Renovierungsstau von mindestens 20 Jahren.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
Antwort von Renaissance Team am 7. Apr. 2019
Thank you for staying with us, We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Vicente

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

In die Jahre gekommenes Business Hotel
Investitionsstau von mindestens 5 Jahren Service gut
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

6/10 – Okay

Annemarie, Deutschland

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Umgebung un direkter Nähe zur 95
Hotel mit pompösen Eingang, aber Zimmer eher abgewohnt, stickige Teppichböden , kein Kühlschrank, schöner Gärten mit großem Schwimmbad

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
thank you for your kind rating and we look forward to your future stays with us, Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Modernes Hotel mir super Service
Die Hotelanlage ist schön, sauber und modern eingerichtet. Die Zimmer waren ebenfalls normal sauber, jedoch für meinen Geschmack etwas dunkel und ungemütlich. der Service an der Rezeption ist sehr gut....auf jede Frage gab es eine Antwort u. a. Vorschläge für Unternehmungen und Reservierungen im auswärtigem Restaurant.

10/10 – Hervorragend

Gianna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A surprisingly delightful hotel close to shops bars and eateries. Will use again
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

CHRISTOPHER

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Emma at Front Desk was friendly and knowledgeable. Thumbs up
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Johnnie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Elizabeth

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Dimitri

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Jiaxiong

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

CARLOS, Delray Beach

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

ALFRED, BOCA RATON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

ALFRED, BOCA RATON

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Howard

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Meat Market Corp. needs to revamp and re-establish the pool area as a destination for fun and partying!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Rafael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Estacionamento grátis, limpeza e o staff foi sensacional.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Filor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall excellent we were enjoyed And happy to stay there.!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

DONALD

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Ruth am 27. Nov. 2023
Dear DonaldI genuinely thank you for reaching out and for providing me with your valuable feedback and your level of understanding with our ongoing renovation.At the end, it is only through observations such as yours that we’re able to adjust and improve within our hospitality industry.I'm so glad you had a great stay with us, Do know that even during these challenging times and with our ongoing renovation, I consider it to be our main goal to go above and beyond for all our guest and provide them with a service and accommodation worthy of a high score. I hope you return to our property and in the same way to recommend others to stay with us.Donald, we hope to see you again.

6/10 – Okay

Lauren

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ruth am 15. Nov. 2023
Lauren, I genuinely thank you for reaching out and for providing me with your valuable feedback and your level of understanding with our ongoing renovation.At the end, it is only through observations such as yours that we’re able to adjust and improve within our hospitality industry.We can’t wait to welcome you back to our property and in the same way to recommend others to stay with us.May you have a great rest of your week!

8/10 – Gut

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Only issue was the downgrade in the breakfast area and selection
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Ruth am 27. Nov. 2023
Dear AnthonyI genuinely thank you for reaching out and for providing me with your valuable feedback and your level of understanding with our ongoing renovation.At the end, it is only through observations such as yours that we’re able to adjust and improve within our hospitality industry.Please accept my sincere apology for all the shortcomings you encountered during your stay with us, in particular the downgrade of the breakfast area and selection. I will be certain to follow up with my staff to understand what could’ve prevented them from handling the matter to your satisfaction. Do know that even during these challenging times and with our ongoing renovation, I consider it to be our main goal to go above and beyond for all our guest and provide them with a service and accommodation worthy of a high score, therefore I am taking your feedback as another way for us to put in practice and understand our opportunities for improvement.My intention is for you to return to our property and in the same way to recommend others to stay with us.Anthony, we hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Carole Anne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Ruth am 27. Nov. 2023
Dear Carole AnneI genuinely thank you for reaching out and for providing me with your valuable feedback and your level of understanding with our ongoing renovation.At the end, it is only through observations such as yours that we’re able to adjust and improve within our hospitality industry.I'm so glad you had a great stay with us, Do know that even during these challenging times and with our ongoing renovation, I consider it to be our main goal to go above and beyond for all our guest and provide them with a service and accommodation worthy of a high score. I hope you return to our property and in the same way to recommend others to stay with us.Carole Anne, we hope to see you again.

8/10 – Gut

ivelisse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The hotel was clean however needed some refurbishing. The pool was outstanding --
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice renovations!
Hotel just went through a renovation. Room was very nice. Bed was perfect support. The restaurant is supposed to open soon, but there is currently no food available onsite. The new pool area is super nice. Plenty of chairs and cabanas. Great bar right next to pool. Kathrine at the bar, took great care of us! Will definitely stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Betina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Super lækker ny pool, meget smukt. Glæder os til de nye værelser. Når der ik er mange besøgende hvorfor får man så et trist værelse ud til AC og parkering ! De er ved at renoverer den ene fløj, og det var fint ingen støj derfra. Stadig et sted vi kommer tilbage til, boet her 5x nu.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice property
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Ruth am 27. Nov. 2023
Dear BarbaraI genuinely thank you for reaching out and for providing me with your valuable feedback and your level of understanding with our ongoing renovation.At the end, it is only through observations such as yours that we’re able to adjust and improve within our hospitality industry.I'm so glad you had a great stay with us, Do know that even during these challenging times and with our ongoing renovation, I consider it to be our main goal to go above and beyond for all our guest and provide them with a service and accommodation worthy of a high score. I hope you return to our property and in the same way to recommend others to stay with us.Barbara, we hope to see you again.

6/10 – Okay

nikiesha

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel is under renovation. The. Bathroom needs to be remodeled in my room. I’m sure it would be better when the renovation is complete
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Diana, Miami

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is our first time back since they redid the property. Wow absolutely gorgeous! We will be back very soon!!"
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Aleksandr

Mit der Familie gereist
Average / Good
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

albert

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Upon check in, we went to our first room #237, upon entering room seemed renovated but a little dated, we tried watching tv but the tv wasnt working so they moved us to another room #243, it appears that the hotel had knowledge of the tvs not working on that section of rooms because when we contacted the front desk, the lady said the tech had told her that row of rooms had tv issues. Then when we moved another room, the room appeared to be ok but then we noticed there was a large ac leak, a bunch of water uner the carpet coming from the ac unit the front desk lady was going to keep us in that room when i initially called until i told her i wanted to move rooms, there was no way we could stay in there when i with a large puddle of water in the carpet that i would have to walk through to get to my bed, so then they moved us to our last room #217, the corridor of this room was horid, the wallpaper was messed up the room appeared out dated and old and i felt i was at a motel 6 not a renaissance hotel. Im very disappointed with my experience and hoping we dont experience anything else wrong here as we are very tired and just want to get some sleep. I do not recommend staying here.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Personal & Service
Doing construction during time of stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Joshua

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great staff and location to FAU
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Fernando

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Patricia

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

penny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They are renovating so you can hear them working in the rooms. I am sure once the rooms are updated it will be great. The hotel itself was nice
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Alejandro Jose

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pool
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Glenn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good!!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

Hector

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was great and everything was clean, well renovated and relaxing!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Kenneth J

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice place, convenient. The restaurant was under construction. We did not like the proposed name Meat Market due to the implications of both connotations.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Michael

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

ana p c m

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel is under remodeling Along with a new resturant. Rooms are getting an upgrade! Pool area is great along with a new bar. Will definately stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property under renovation, pool are is great
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023