Basierend auf 651 geprüften Bewertungen

2,9 von 5
Von 56% der Gäste empfohlen
3,0 Sauberkeit der Zimmer
3,3 Service
3,0 Komfort der Zimmer
2,9 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus münchen

Vergammeltes hotelzimmer

Veröffentlicht am 30.08.2018
Zimmer sind I einem desolatem Zustand , der Gestank im Zimmer war kaum auszuhalten
Kommentar von Hotelmanagement
09.09.2018 von Hotel Management , Hotelmanagement
Karl, we appreciate you taking the time to post a review. We are very sorry for the issue you had in your room. We have shared your feedback with the concerned team so that such problems are never repeated. Please visit us again so we can restore your faith in our hotel and provide you with the hospitality you should always expect from us. Sincerely, Hotel Management
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Kein Shuttle zum Airport

Veröffentlicht am 28.05.2016
Lage: Direkt an einem Tanger Factory Outlet, nähe Flughafen, aber ohne Shuttle.
Erstes Zimmer roch unangenehm. Das Zweite war dann gut. Leider gibt es trotzt Airportnähe keinen Shuttleservice. Ein Shuttle von Airport bei Nacht kostete 22 USD. Wir hätten also auch ein anderes Hotel nehmen können. Zumal wir planten, am nächsten Tag von Hotel mit dem Shuttle zurück zum Airport zu fahren, um dort einen Mietwagen-(shuttle) zu erreichen.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 12.06.2019
Friendly helpful staff. Easy check in and out. Good value
Kommentar von Hotelmanagement
12.06.2019 von Hotel Management, Hotelmanagement
Rocky, thank you for choosing Extended Stay America. We are glad to know you liked the service provided by our courteous associates and were happy with our affordable rates. On behalf of everyone here, we invite you to revisit us. Sincerely, Hotel Management
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 12.06.2019
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 09.06.2019
Rating was way to high for the quality of the room. Rerigerator was rusted on the outside, kitchen was sub-par, place had trashed stacked in the stairwell.
Kommentar von Hotelmanagement
10.06.2019 von Hotel Management, Hotelmanagement
Thank you for your review. We apologize for the cleanliness issues you encountered while you were here. Please be assured that we have shared your feedback with our housekeeping team to see where we went wrong so necessary improvements to our processes can be made to correct our performance. We hope that you will give us another chance when you return to our area as we would appreciate the opportunity to provide you with an excellent stay. Sincerely, Hotel Management
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 08.06.2019
Dirty room. Rusty refrigerator
Kommentar von Hotelmanagement
09.06.2019 von Hotel Management , Hotelmanagement
Thank you for being our guest. We apologize for the housekeeping issues you encountered in your room. Please be assured that we have discussed your feedback with the appropriate team to see where we went wrong so necessary improvements to our processes can be made to correct our performance. We hope you will consider a return visit so we can make it up to you. Sincerely, Hotel Management
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 03.06.2019
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.05.2019
Checked in and the room was not even cleaned. (It was midnight) bed had been slept in and sheets were a mess. Asked for a new room, non smoking and when we got to the room there were cigarette ashes on the floor... just lacking cleanliness all around.
Kommentar von Hotelmanagement
26.05.2019 von Hotel Management, Hotelmanagement
Thank you for taking the time to review your stay. We very concerned about your experience and are sorry that we did not meet your expectations. A clean, fresh suite is our top priority, and we will work to ensure that this does not happen again. We hope you will give us another chance to provide you with a stay you deserved the next time your travels bring you our way. Sincerely, Hotel Management
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 13.05.2019
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 10.05.2019