Basierend auf 987 geprüften Bewertungen

3,4 von 5
Von 100% der Gäste empfohlen
3,3 Sauberkeit der Zimmer
3,6 Service
3,5 Komfort der Zimmer
3,0 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.10.2019
Das Hotel riecht extrem nach Raumspray. Für eine Übernachtung reicht es allerdings.
Kommentar von Hotelmanagement
25.10.2019 von chet o c t 24, 2019, Hotelmanagement
thanks for staying with us we appreciate your feed back
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 22.06.2019
Kommentar von Hotelmanagement
22.06.2019 von chet on jun 22, 2019, Hotelmanagement
thank you for your review 3 out of 5 thanks welcomed
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.04.2024
Staff was friendly, room was clean and pleasant. Hallways and lobbies smelled of smoke.
Kommentar von Hotelmanagement
14.04.2024 von Chet, Hotelmanagement
Hi Shelley, Thankyou for your feedback. we will try to improve for your next visit
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 13.04.2024
Very secluded and quiet
Kommentar von Hotelmanagement
13.04.2024 von Chet, Hotelmanagement
thanks for staying at gold star inn & Suites. we appreciate your feedback..
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus north haverhill

Veröffentlicht am 08.04.2024
The room was very, very dirty. sticky stuff on the floor. Shower never got warm enough to get in. holes in the walls. Looked like someone tried to break down bathroom door at some point and they tried to slap a piece of wood up not covering the whole thing used sheet rock screws six of them. We thought about leaving, we were just there to go to Foxwoods and thought we are just sleeping here. Checked for bedbugs so thought what the Heck. You get what you pay for it was only 80.00 for the night.
Kommentar von Hotelmanagement
09.04.2024 von Chet, Hotelmanagement
Hi holly .we are so sorry for your inconvenience. we will try our best for our future guest.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 07.04.2024
I did not like that they didn’t have breakfast and the laundry was dirty even after washed
Kommentar von Hotelmanagement
08.04.2024 von Chet, Hotelmanagement
thank you for your feedback. we will try our best for our future guest.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.04.2024
Could use some up grades. It’s very livable as is. That would only raise the cost.
Kommentar von Hotelmanagement
03.04.2024 von Chet, Hotelmanagement
we appreciate your feedback.....
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.03.2024
Ceiling was leaking from an 8x8 hole.. owners thought giving me a bucket to catch the water was acceptable. Asked a refund. They refused until I stated I would contact Expedia and provide photos and videos of the damaged ceiling and bucket full of water.
Kommentar von Hotelmanagement
26.03.2024 von Chet, Hotelmanagement
Hi margin we are so sorry for your inconvenience.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.03.2024
The rooms are in serious need of maintenance and upgrading.
Kommentar von Hotelmanagement
25.03.2024 von Chet, Hotelmanagement
Hi Robie thank you for your feedback. we are so sorry for your inconvenience .we will try our best for our future guests.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.03.2024
Kommentar von Hotelmanagement
13.04.2024 von Chet, Hotelmanagement
thanks for staying ai gold star inn & Suites. .thanks you for your feedback..