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Bewertungen von Royal Decameron Club Caribbean – All Inclusive

3.5 out of 5
Royal Decameron Club Caribbean – All Inclusive
A1, Runaway Bay, Runaway Bay, Saint Ann

Bewertungen

7,2

Gut

263 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
317 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
208 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
98 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
117 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Thalia am 16. Sept. 2021
Hi Lars, Thank you for your great review of your recent stay at Decameron Club Caribbean! We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to our beautiful resort! Thalia Thomas Guest Service Manager / Quality Analyst

8/10 – Gut

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021
Antwort von Thalia am 19. Sept. 2021
Hi Lars, Thank you for your review of your recent stay at Decameron Club Caribbean! We are pleased to know that you had an amazing stay with us. We look forward to welcoming you back to our beautiful resort! Thalia Thomas Guest Service Manager / Quality Analyst

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The atmosphere and of course the entertainment were so good Staff is always nice and ready to crack some jokes with you Only "bad thing" was, that there was no free wifi wich sucks but it's bearable. 9/10
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2019
Antwort von Thalia am 12. März 2019
Hi, Thank you for your great review of your recent stay at Decameron Club Caribbean. We are pleased to know that you have enjoyed your vacation with us. We appreciate your feedback as this will assist in our efforts to make daily improvements. We look forward to welcoming you again soon! Att: Royal Decameron Club Caribbean Guest Service Manager

2/10 – Ungenügend

Ronald

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Shawn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Poor or no internet service, food wasn’t the best, poor signage to find the hotel, road was bad in going to the hotel Staff were accommodating
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Frangeudi Rodriguez

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
At the resort they make me pay again because i have and error in my booking that was for 2 person but they booking just show one and nobody couldn’t help me so they asked me if I want my second guess I have to pay again is was so frustrating i don’t recommend it
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Margaret

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Internet connection not very good,but overall not a bad place for relaxation
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Douglas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Kaira

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Margaret

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Customer service needs a lot more attention at front desk and in the dining areas,some staff were excellent and others need more training.Communication needs improvement
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Everton

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Good little hideaway at reasonable price if your not too fussy about modern style n renovation, great beach and staff plus the food surprise me everytime 😀
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Velterine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful scenery. Friendly and helpful staff. Great meal meal options. Clean rooms and bathrooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Maxine P

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I like the layout of the property
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Nadia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well of course it’s a 3 star hotel but lots of room for improvement, the food buffet is mainly empty and if you should wait for something it takes hours, the May come burnt or looking not edible. Staff are mainly unpleasant, while some make you feel welcome. I think more bar staff is needed when busy, to take pressure off so workers can be more proactive. The making of the beds is a joke, the mattress is half wrapped. Several areas need development but overall it was ok.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Georgia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We didn't enjoy the food. A bigger variety of food choices would have been better. It would have been nice to have a mini fridge inside of our room.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jacquline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was nice. The food was very good And the privacy along the shore line was lovely
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Nasseive

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The vibes was great and clean ground with some staff was great. Need improvements on the boys working at the bars with there foul language and the base on my bed was broken in room166 and shower curtain need to go but otherwise it’s a great place to be .
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Roderick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Rajahi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only issue I had with this place, was the fact that I paid for a room in the courtyard area; and was placed in a more outdated area of the resort, where I was lied to, saying it’s an “upgrade”. When I asked someone who was staying in the courtyard area of the area was more modern, they said yes. Which you can simply tell from the outside, that looks newly renovated. Apart from that, I would definitely recommend going to this resort. It’s very intimate, the vibes are nice and right.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Denzil

Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Arbunie Carla

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had an amazing time. This resort is worth it it’s amazing and beautiful. The pictures don’t give this place justice you need to go there and experience it. This is a honest review and everything is included in your room. Bars and restaurants and clubs open tell 2am. Entertainment was amazing. Drinks was strong and amazing. They made our 1year anniversary weekend memorable.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Shaleema

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food was good and there were plenty of options at the buffet, very good scenery and the entertainment was top tier especially the steel band, would recommend
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Margarita

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Malo

10/10 – Hervorragend

Lanita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
From the beginning to end of our trip, my daughter and I were greeted and accosted by warm and friendly staff. We would definitely stay there again for future trips!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Erika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Roxanne, Bloomfield

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel room was dirty, there was a smell that was so unbearable, we ended up checking out a day earlier. Even though house cleaning came and mop, there was a scent we could not stand. We had to leave.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Vonetta

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Edward james

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Patsy

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

santiago

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food wasnt good and looks old.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Patrice

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very horrible, will never stay there again
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
The property was very clean, beautiful and well maintained, the entrainment team was amazing, front desk team was very pleasant. Dining room team wasn’t that warm and friendly however Stephanie was exceptionally, she provided great hospitality and customer service. I would return just because of the service I received from Stephanie.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Sherene

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The hotel smells bad, we didn’t even check in because the place looks dirty. The staff were very nice but I couldn’t stay. It looked nothing like the website. The food was nasty. I had to pay $$1142.00 to go to a different hotel. Would never recommend to anyone I know.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Sophine am 14. März 2024
We are sorry to hear about your unpleasant experience at the Royal Decameron Club Caribbean. Your feedback will be taken into consideration for improvements. Thank you for sharing your thoughts.

6/10 – Okay

TESTAN

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Patricia

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lousy service not enough food choices
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von sophine am 14. März 2024
Thank you for sharing your feedback, Patricia. We're sorry to hear about the lousy service and limited food choices at Royal Decameron Club Caribbean. Your comments will be shared with the management team for improvement. If you have any specific suggestions, feel free to let us know.

6/10 – Okay

naltie

Gut: Personal & Service und Ausstattung
My biggest problem was the noise I wasn’t able to sleep because of a party outside the property was very loud til 3am
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sophine am 14. März 2024
We are sorry to hear about the noise issue you experienced at Royal Decameron Club Caribbean. We hope you were able to address this with the hotel staff for a more peaceful stay in the future. Thank you for sharing your feedback, Naltie.

6/10 – Okay

Barbara

Mit der Familie gereist
Dependant on where you are on the property, the noise from the main road is quite disturbing at night. I'm not sure if there's designated smoking/non -smoking rooms - but unfortunately we were disturbed by a couple who smoked quite heavily - which was our bad luck too, but something to be considered. Also, more sun loungers for the beach areas are needed - there is plenty of space to accommodate this, and they are poorly maintained - this needs to be improved. A little more attention to cleaning of the rooms (e.g the lampshades were dusty ) required, extra hangers, hand towels to be distributed - we did ask for these items,but they never materialised. The garden areas around the rooms are beautifully maintained, with beautiful native plants and vegetation. Staff are friendly and helpful though!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sophine am 14. März 2024
Thank you for your detailed review, Barbara. It seems like the Royal Decameron Club Caribbean has some areas that need improvement, such as room maintenance and availability of sun loungers. However, it's great to hear that the garden areas are well maintained and that the staff is friendly and helpful. Your feedback will surely be valuable for the hotel to make the necessary changes.

8/10 – Gut

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I enjoyed the omelette station and pasta station and smoothies as options at the buffet. I appreciate that they had pineapple and cranberry juice to mix with bar drinks. I went in expecting a bit more of a basic experience since it isn’t a 4 or 5 star place but it was good, price was a good value. I appreciate that the staff was polite (would you like some wine my lady).
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sophine am 14. März 2024
Thank you for sharing your positive experience at Royal Decameron Club Caribbean. It's great to hear that you enjoyed the food options and the polite staff. Your feedback will be valuable for future guests considering this hotel.

2/10 – Ungenügend

Yenique

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The staff was very nice and respectful,helpful and friendly excellent customer service from front desk
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sophine am 14. März 2024
Thank you for your review, Yenique! I'm glad to hear that the staff at Royal Decameron Club Caribbean was nice, respectful, and provided excellent customer service. It's great when you have a pleasant experience with friendly and helpful staff.

6/10 – Okay

Sharon

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff are great, love that it is a small resort and you have the beach huts. Have stayed here a number of times and always look forward to coming back.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sophine am 14. März 2024
Thank you for your positive review, Laura. We're glad you enjoyed the staff and the beach huts at Royal Decameron Club Caribbean. Looking forward to welcoming you back again soon!

8/10 – Gut

Mechelle

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Davina

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Marie-Ève

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Kenneth Philip

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This was our second ( and last) trip to the Royal Decameron if you read the other reviews both positive and negative they are all accurate. We liked The size ,236 rooms makes it intimate The 4 bays plus the 2 pools make acess to the water easy What we didn't like The lack of smiles from the staff and the quality of the service. Simple things like getting coffee in the morning was often an ordeal.I dont blame the staff for their dispositions.They clearly have not been given the resources they need to be successful.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sophine am 14. März 2024
Thank you for sharing your experience, Kenneth Philip. It's disappointing to hear about the service issues at Royal Decameron Club Caribbean. Your feedback is valuable for others considering a stay there. We hope your next trip will be more enjoyable .

2/10 – Ungenügend

Karen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was nothing about it saff was rude from check in beach area dirty beach bar the staff was playing a lot of rude songs the food was awful and the room I was disappointed customer service none bar staff dining room staff rude in one sentence hotel need to close down
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von sophine am 14. März 2024
Thank you for your feedback, Karen. We are sorry to hear about your negative experience at Royal Decameron Club Caribbean. We will take your comments into consideration to improve our services. We hope you give us another chance in the future.

2/10 – Ungenügend

Micheal

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is in need of repairs. Outdated and worn facilities and amenities. We didn't sleep the two nights the noise coming from the road is such a nuisance. Toilets don't flush properly. Just a waste of time and money.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von sophine am 14. März 2024
Dear Micheal, we apologize for the inconvenience caused during your stay at Royal Decameron Club Caribbean. We have noted your feedback on the property's condition and noise disturbance. Rest assured, we will address these issues promptly. Your satisfaction is our top priority. Thank you for sharing your concerns with us.

6/10 – Okay

Arianna

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
There was not enough food. The guest was not so friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sophine am 14. März 2024
Dear Arianna, thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience experienced during your stay at Royal Decameron Club Caribbean. We will address the lack of food promptly. We strive to ensure a friendly and welcoming environment for all our guests. Thank you for bringing these issues to our attention. We hope to welcome you back soon for an improved experience.

6/10 – Okay

Melissa

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Angella Adriana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent staff and entertainment.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sophine am 14. März 2024
Thank you, Angella Adriana, for your review of the Royal Decameron Club Caribbean. We're glad to hear you enjoyed the excellent staff and entertainment during your stay. Your feedback is much appreciated!