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62 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
62
56 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
56
54 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
54
23 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
23
38 von insgesamt 233 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
38
7,0/10
Sauberkeit
7,4/10
Personal & Service
6,4/10
Ausstattung
7,0/10
Zustand der Unterkunft
5,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Arnold
23. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gutes Hotel
Alles war gut Personal freundlich und hilfsbereit, Zimmer sauber
Arnold
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
2/10 – Ungenügend
WBRTW
23. Mai 2012
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
...........da mein Heimflug ab MEM um 06:00hrs am ging wollte ich in Flughafennähe günstig übernachten. Die Anlage war heruntergekommen, der Wasserautomat (zum Kauf) leer und die Klimaanlage wurde erst auf Nachfragen eingeschaltet und sehr laut. Die Polster auf der Coach waren aufgerissen, die Bettwäsche und Handtücher fleckig. Die tapeten hingen teilweise von den Wänden. Alles in Allem äu0erst heruntergekomen. Einziger Lichtblick war der "Nachtportier", den ich in der Lobby, während er dort auf der Coach schlief aufweckte und ihn bat mir um 03:30hrs am ein Taxi zu bestellen.
WBRTW
8/10 – Gut
Stephen
Geschäftlich gereist
21. Okt. 2023
Gut: Personal & Service
This hotel provided everything that I required for my stay. I would like to mention that all the staff were very attentive and helpful.
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
8/10 – Gut
Michael
24. Sept. 2023
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
2/10 – Ungenügend
Omar, Murphy
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
12. Juli 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I walked away after going into one of the rooms. It had roaches roaming around. Didn’t check for bed bugs but I am certain they were there. The area seemed unsafe and it took an Uber 20 mins to arrive.
Omar
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Guest Relations am 16. Juli 2023
Dear Omar,We are disappointed that this was your impression of our hotel. While we do implement pest control services all around our property to ensure a pest-free environment, we regret that you experienced pests in your room. Additionally, please know that we work hard to deliver a secure environment for our guests. Your feedback will be kept in mind, and we wish you safe travels ahead.
6/10 – Okay
Karyne
29. Mai 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The room was clean enough, and the bed was comfortable enough. There wasn’t hot water in the bathroom, but the two lamps in the room did not work and there was no remote for the television to turn it off or on just a remote for the cable.
Karyne
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Leandro
29. Mai 2023
Leandro
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
2/10 – Ungenügend
Fenesia
28. Mai 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fenesia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Patricia
10. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was clean and nice
Patricia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
8/10 – Gut
Kathy
17. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tv did not work. Noisy upstairs.
Kathy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
10/10 – Hervorragend
Da li noque
23. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay
Da li noque
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
2/10 – Ungenügend
Nora
Mit der Familie gereist
19. März 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Their were roaches crawling on the wall
Nora
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guest Relations am 24. März 2023
Dear Nora,It's unfortunate to hear about any unwanted pests during your visit, as this is never our intention. We'll be sure to have our pest control team look into all your comments further and make changes where necessary. Please consider coming back to join us again sometime in the future.
8/10 – Gut
Lorna
19. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lorna
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
4/10 – Schlecht
Vista
13. März 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
America's Best in Memphis Review
My stay at America's Best Hotel in Memphis was very less than satisfactory. The room had roaches. The bed was soiled and had what looked like a blood stain.
The guy on duty changed the bedding which was a little better until roaches started walking around everywhere.
Vista
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guest Relations am 19. März 2023
It's unfortunate to hear that the upkeep of our accommodations failed to impress you during your visit. We'll be sure to have our pest control team look into all your comments further and make changes where necessary. Please consider coming back to give us another chance soon.
2/10 – Ungenügend
Jamie
6. Okt. 2022
Jamie
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
6/10 – Okay
Deborah
22. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hungry
Would like to see some type of breakfast
Deborah
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
2/10 – Ungenügend
misty
Mit der Familie gereist
10. Sept. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Trash all the way around the hotel they did not offer breakfast ac worked great and they kept your vehicle secured inside a gate which was nice
misty
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Relations am 14. Sept. 2022
Dear Misty,Thank you for reaching out about your experience. While we are not currently offering breakfast, our team is always happy to provide some tasty recommendations for local spots to eat. Additionally, we will address your other concerns with our team. We are happy to know that our parking and room amenities pleased you during your stay. Should you return to the area, we would appreciate another chance to change your perceptions.
6/10 – Okay
Jessica
Mit der Familie gereist
29. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Just say no and go
The main issue was the smell in the room . It smelled like human urine . It didn’t feel clean at all ! You couldn’t just walk into the lobby to check in , the clerk was hiding behind glass , and parking was inside a gate which I guess was a good thing.I saw a prostitute getting in and out of cars on the corner . Dumpy old furniture all around the hotel . I sprayed the room down with Lysol and cleaned the bathroom myself to deal with it . I was tired it was late and just fell asleep. Not a place would stay again . Scary !
Jessica
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
6/10 – Okay
PATRICIA
Mit einer Gruppe gereist
16. Aug. 2021
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Let me start by saying that during my 2 night stay I had occasion to have interaction with 3 different clerks. They were all very nice and extremely helpful. I could not have asked for more in that department. The room, however, was a different story. Very dirty. Nasty something on the wall in the bathroom. Bed was lumpy and hard and the washcloths were so disgusting that we used the hand towels for washcloths. We stayed 2 nights and when we got back to our room for the second night we found that we had not had any maid service. Beds not made, room not cleaned and no new towels at all. Do not stay here! The only reason I gave this hotel any kind of mediocre rating was because of the kindness of the front desk people.
PATRICIA
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
4/10 – Schlecht
Deborah
15. Aug. 2021
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Only if desperate
The only thing good was the bed very comfortable. They charged $10 extra for the dog. Which was fine just wish pet fees would be included on the website. Could have been cleaner. No food on site.
Deborah
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Guest Relations am 19. Aug. 2021
Dear Deborah,
That you for your feedback. We're glad that you found your bed to be comfortable and that your furry friend could join you. Please know that our pet policy is listed on our hotel site as well as our Hotels.com page for the convenience of our guests. We also do not advertise any on-site restaurants, though our team is always willing to direct you to any local eateries should you need directions. We'll keep your thoughts in mind as we continue to improve, and we hope for another chance to impress you going forward.
2/10 – Ungenügend
Sherry
Mit der Familie gereist
14. Aug. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Never again!
It was in a questionable neighborhood. The parking was inside a gate. We were supposed to be in a non-smoking room, but the first room we had wreaked of smoke. we complained and were moved to a different room. It smelled cleaner. We decided to order in so I prepared for an early shower. When I went to use the toilet, it was dirty. There was crap (literally) stuck all inside the bowl. The towels in the room all felt damp and did not look exceptionally clean. Someone stood outside our window after we went to bed and talked loudly then came in the door spaking just as loudly. Earlier in the evening, there had been kids running up and down the hall yelling.
Sherry
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Guest Relations am 18. Aug. 2021
Dear Sherry,
Your voice is important to us, and we appreciate you taking the time to make it heard. Please accept our sincerest apologies if this is what your experience at our hotel looked like. Your feedback has been documented and shared with the appropriate members of our team. This isn't how we want you to remember us, so please consider giving us another chance to impress you next time you're in Memphis.
10/10 – Hervorragend
Lamont
5. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Returning
We enjoyed our stay and didn’t have any issues we will return.
Lamont
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
14. Juli 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Not a fan
My room smelled pretty bad, there was pink mould in the shower, and stains on the bedding. It was the last room left and it was very late at night so I just put up with it and left as early in the morning as possible.
On the plus side, they do have secure parking.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
JO, Ohio
3. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty great experience! Staff is amazing. The hotel is clean and neat!
JO
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
4/10 – Schlecht
Nakeesha
5. Juni 2020
Nakeesha
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
8/10 – Gut
Chasitee
8. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I love this hotel
Chasitee
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
6/10 – Okay
Adam
Mit einer Gruppe gereist
2. März 2020
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Adam
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
26. Feb. 2020
Gut: Personal & Service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
19. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
12. Dez. 2019
Had two people walk into my room after I went to sleep. Computer said my room was Vacant. Did not sleep good walls were thin. Hear everything
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
10. Dez. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
25. Nov. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
25. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
23. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. Nov. 2019
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
6/10 – Okay
FM, Florida
29. Sept. 2019
Gut: Zustand der Unterkunft
The area around the hotel was a rough neighborhood
FM
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
27. Sept. 2019
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
So So
Great staff. Room smelled like smoke. They just sprayed Febreeze o cover smell. Was too tired to care
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
4/10 – Schlecht
Traci
Mit der Familie gereist
26. Sept. 2019
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Traci
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
8/10 – Gut
Antonia
Geschäftlich gereist
22. Sept. 2019
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Antonia
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
15. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
6. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Nemt at finde.
Meget mangelfuld morgenmad. Og selvom vi påpegede mangler (smør) blev det ikke skaffet
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
10/10 – Hervorragend
Wade
Mit der Familie gereist
3. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel wver
Vert clean, very friendly and very secure with gated parking.
Wade
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
6/10 – Okay
Tawanda
24. Aug. 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tawanda
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
16. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Although the rooms were very clean the lack of being able to make hot tea of coffee wasn't there. Instead having to go were the breakfast was and there was luke warm coffee without fresh milk lack of tea spoons for one staff member it seem to be a hassle to get. so no we will not be returning there.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Relations am 19. Aug. 2019
While it seems you otherwise enjoyed your visit, it's unfortunate to learn of the troubles you faced with finding coffee to your taste. Your comments will be discussed with our team to ensure that our high standards are being fully met. We consider all feedback an opportunity to improve, and we look forward to changing your perceptions during your next visit to the area.
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
11. Aug. 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Front desk lady did the best to help me but her management above her didn’t care about us. Rooms hot & sticky.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Relations am 15. Aug. 2019
We are sorry to hear that our service was not excellent in its entirety. We will be speaking with our team about your experience and we hope that you will give us another chance in the future to give you the stay you deserved. All the best.
6/10 – Okay
Titus
29. Juli 2019
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Titus
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
20. Juli 2019
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
They are on the right track with their renovations, but still have quite a ways to go. Lots of old furniture and garage piled up outside, the key entry for the side door didn't work, there were burn holes in the bedspread, pillows on the bed didn't match, shower curtain hadn't been washed in a while, little things like that.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
17. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
7. Juli 2019
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
It don’t appear unclean but once I told them that there was bedbugs and request refund I was left to stay another night !! However they did change my room it’s just that they became very rude as tho it was my fault of the situation
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Relations am 13. Juli 2019
On behalf of our team, we sincerely thank you for taking the time to leave us your comments as all guest feedback is our best asset when it comes to positive improvement. While we are glad you brought the state of cleanliness of your room to our attention, and we were promptly able to accommodate you, it is disheartening that the service you met with was below our standard. It is also unfortunate that you encountered some unwanted guests, as our facilities undergo an extensive pest maintenance routine. We apologize for any perceived rudeness on behalf of our staff and will be speaking with our team on the matters you presented to ensure our high expectations are being met. Should your travels bring you back our way, we hope for the opportunity to change your perceptions.
10/10 – Hervorragend
philip
1. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers