Villa, 2 Schlafzimmer, eigener Pool | Minibar, Zimmersafe, individuell dekoriert, individuell eingerichtet

Bewertungen von Marbella Club Hotel Golf Resort & Spa

5 out of 5
Marbella Club Hotel Golf Resort & Spa
Bulevar Principe Alfonso von Hohenlohe, Marbella, Malaga

Bewertungen

9,8

Außergewöhnlich

118 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
12 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 134 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Anton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einzigartig
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Hotel Management am 26. Okt. 2022
Dear Einzigartig,Thank you so much for your review!We hope we can welcome you back soonBest regards,Julian CabanillasGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel gave us an upgrade to a garden suite, but it was downstairs room. The guests upstairs that had young children were running back and forth in their room from 7 AM until bedtime every day. It was very unrelaxing and we made complaints to the front desk. Never stay again in a room downstairs at this hotel ! The hotel should not put families with young chidren above you for the price of €1000 a night !!! Also the beds are not that great, need to be upgraded.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Julián Cabanillas am 25. Feb. 2019
Dear Guest, Thank your review. I was disappointed to read that you did not have a relaxing stay at our hotel. I can assure you that your room preferences have been noted. Please contact me personally on your next visit. I look forward to hearing from you. Kind regards, Julián Cabanillas Director

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit wunderschönem Garten, in Strandnähe und
Toller Aufenhalt, wunderschöne, bequeme Zimmer mit allem Komfort. Sehr reichhaltiges Frühstück und ganz feine Küche.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2018
Antwort von Julián Cabanillas, Director am 22. Apr. 2018
Sehr geherter Gast, Wir bedanken uns für das entgegengebrachte Vertrauen und freuen uns auf die nette Kommentar. Wir hoffen auch dass wir Sie bald bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen aus soniggem Marbella. Julián Cabanillas Director

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One of the best
My wife and miself we traveled the world for business and for holiday and we stayed in hotels from Japan, China, Singapore, all over Europe and the USA but the Marbella Club hotel is definitely one of our top three worldwide top hotel list! So we will be back!!!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Julián Cabanillas. Director am 24. Okt. 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience at the Marbella Club. I am pleased to read that you consider us to be one of the top three hotels worldwide. We are looking forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Julián Cabanillas Director

10/10 – Hervorragend

Miriam, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel mit glamouröser Geschichte
Wir waren 3 Nächte im MC und es hat uns ausserordentlich gut gefallen im Clubareal. Der Park ist einzigartig, so wie die alten schönen Bäume sich in die Bungalows schmiegen. Leider konnten wir nicht an den Strand (anfangs April) obwohl schön warme Temperatur war: man bereitete den Sand für die kommende Saison vor. Auch vom Golfplatz waren wir etwas enttäuscht. Dieser ist doch recht weit weg und nicht wirklich so toll, wie im Prospekt beschrieben. Morgenbuffet war ganz toll. Wir würden wieder kommen und können das Hotel auch sehr weiterempfehlen.
Antwort von Julián Cabanillas am 18. Okt. 2017
Sehr geehrte Miriam, Wir danken Ihnen ganz herzlich für Ihre Komentare. Es freut uns zu hören dass es Ihnen so gut bei uns gefallen hat, die beste saison ist entwdwer im Mai oder im September, da ist es noch nicht zu heiss und man kann auch noch sehr schön Golf Spielen. Wir hoffen Sie bald wieder herzlich willkommen heissen zu dürfen, Mit freundlichen Grüssen, Julián Cabanillas. Director

6/10 – Okay

Lexi

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schönes Hotel- Schlechte Administration
Gepflegtes schönes Hotel. Service ok. Restaurant etwas überteuert. Reservierung, Guestrelations, Empfang: unkoordiniert, nicht wirklich hilfsbereit, nicht flexibel.
Antwort von Julián Cabanillas am 20. Okt. 2017
Sehr geehrte Lexi, Wir danken Ihnen ganz herzlich für Ihre Kommentare. Es freut uns zu sehen das Ihnen das Hotel und der Service bei uns gefallen hat. Ihre kritischen Punkte wurden schon an die Geschäftsleitung wietergegeben, und werden bearbeitet. Wir hoffen auf ein baldiges wiedersehen, Mit freundlichen Grüssen, Julián Cabanillas. Director

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit leichter Patina
Empfang im Marbella Club Hotel war sehr angenehm. Personal freundlich und hilfreich. Leider hatte man für uns ein Deluxe-Zimmer im Erdgeschoß vorgesehen, das zwar neu renoviert war aber so dunkel, dass auch am Tag künstliches Licht notwendig war. Und direkt vor unserem Balkon sah man auf eine Wand. Da im Hotel genug Zimmer frei waren, erwies sich das Hotelpersonal als sehr entgegenkommend und quartierte uns in ein helleres Zimmer im ersten Stock, mit tlw. Blick aufs Meer. Was aber, wenn das Hotel ausgebucht ist - bestelle ich dann ein Deluxe-Zimmer und lande im Dunklen? Diese Frage beschäftigt mich schon, da ich prinzipiell gerne wieder in dieses Hotel kommen möchte. Aber nicht mit der Unsicherheit, in welchem Teil des Hotels man untergebracht wird. Da wir letztendlich Glück hatten, war dieser Aufenthalt aber sehr angenehm.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
SPA Manager lässt zu wünschen
Das Hotel, Restaurant spitzen klasse. Hatte meine Anwendungen Samstagabend und machte danach einen Termin für den nächsten Tag um 12.30 uhr. Aus gesundheitlichen gründen sagte ich um 9 .00 Uhr an der Rezeption ab, mir wurde Versichert das mir diese Behandlung nicht berechnet werde. Bei auschecken hatte ich mit der SPA Managerin eine Diskussion die nicht hätte sein müssen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus mit Abstrichen
Sehr gutes Hotel an der Goldenen Meile von Marbella. Trotzdem ist auch in einem solchen Hotel offenbar niemand in der Lage, für eine flächendeckende Wifi Abdeckung in allen Zimmern zu sorgen. In meiner Suite zumindest funktionierte das Internet nur auf der Terrasse, im Zimmer selbst jedoch nicht. Mehrere Empfehlungen, einen neuen Router oder Repeater zu installieren, blieben erfolglos. Das sollte in einem solchen Hotel nicht sein. Und wenn sich das Servicepersonal auch beim Frühstück mehr selbst unterhält, als die Gäste, ist entweder etwas faul in der Organisation oder es ist eben spanische Mentalität, mit der man sich auch bei den so gar nicht spanischen Preisen abfinden muß.

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Favorite spot! Wonderful service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Julian Cabanillas Director am 11. Apr. 2024
Dear KarenThank you for your review and your comment regarding our service.We were delighted to read that you had an enjoyable stay with us.We are looking forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Julian Cabanillas · General Manager am 15. März 2024
Dear Yvonne, Thank you very much for your review. We were thrilled to read you enjoyed every aspect of your stay.We look forward to welcoming you for many more years.Kind regards,Julián CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Rafael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Julián Cabanillas, General Manager am 16. Jan. 2024
Estimado Rafael, Agradecemos su comentario y esperamos darle de nuevo la bienvenida a nuestro hotel.Un saludo, Julián Cabanillas,General Manager

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Julián Cabanillas General Manager am 29. Dez. 2023
Dear Mark, Thank you for your review.It is very rewarding to read that you enjoyed all aspects of your stay.We look forward to welcoming you back in many more occasions. Kind regards,Julián CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Hendrik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Julian Cabanillas General Manager am 28. Dez. 2023
Dear Hendrik,Thank you very much for your review.We are delighted that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back.Kind regards,Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Carlos

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Julián Cabanillas · Director General am 12. Dez. 2023
Estimado Carlos, Muchas gracias por su comentario.Es un placer saber que ha disfrutado de nuestro hotel.Esperamos verle de nuevo muy pronto.Un saludo, Julián CabanillasDirector General

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Julian Cabanillas · General Manager am 30. Nov. 2023
Dear guest, Thank you for your review. We were thrilled to read that you enjoyed every aspect of your stay We are looking forward to welcome you back in the near future.Kind regards,Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Louise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reception staff provide an excellent service from the start. Champagne as your enter, room was upgraded and was outstanding with pleasant touches like chocolate strawberries and champagne in the room. The concierge staff help meet all our requests even tho many last min which included arranging 2 golf tee times including arranging golf club hire. Beautiful spa area, salt pool with attentive bar staff. The quality of service could not be faulted. Breakfast excellent. The hotel is also on the beach. Although expensive everything about this hotel was outstanding.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Julian Cabanillas am 25. Sept. 2023
Dear Louise,Thank you for your kind feedback. We're thrilled you enjoyed our attentive service, from the champagne welcome to our concierge's assistance. We take pride in our spa, pool, breakfast, and beachfront location. While we acknowledge our premium pricing, we're pleased to hear you found the experience outstanding. We look forward to hosting you again at Marbella Club.Best regards,Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Sarah Jane Louisa Kathryn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was idyllic a place to truly unwind. Amazing staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Julian Cabanillas am 4. Sept. 2023
Dear Sarah,We're delighted to hear that your stay with us was idyllic and that you were able to truly unwind. Our staff is dedicated to creating exceptional experiences for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm regards,Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Daniel Luke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
6 STAR as ussual
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Julian Cabanillas am 13. Sept. 2023
Dear Daniel Luke,We greatly appreciate your review.We're delighted to see that your experience with us was amazing as always.We look forward to welcome you back in the near future.Warm regards,Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Monica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Julian Cabanillas am 14. Aug. 2023
Dear Monica,Thank you for your perfect rating! We're thrilled to know that you had a flawless experience during your stay at Marbella Club. If there's anything specific that stood out to you or any particular aspect you'd like to mention, please feel free to share. We're here to ensure your next visit is just as exceptional.Looking forward to welcoming you back soon!Best regards,Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Percy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I have stayed in many five star hotels around the world and nothing compares to the facilities, beach, first class service, and amenities Marbella Club has to offer. What impressed me and my family the most was the staff and restaurant. I have never dealt with kind, attentive, and professional staff like we experienced here. Everyone was so sweet, so helpful, and they cared about my two children with severe allergies which made our experience here so pleasant. The rooms were so clean, comfortable, pleasant, and perfect. We are most definitely returning next year. I don’t know why the stars only stop at five because Marbella is in a league of its own. Thank you for such a beautiful and unforgettable experience.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Julian Cabanillas am 28. Juni 2023
Dear Percy,Thank you so much for your kind words and for choosing to stay at Marbella Club. We are thrilled to hear that your experience with us exceeded your expectations and that you found us to be unparalleled.We take great pride in providing exceptional service to all our guests, and we're glad to hear that our staff went above and beyond to ensure your family's comfort and safety, especially regarding your children's allergies.We are honored by your compliments and your recognition of our efforts. Your satisfaction is our utmost reward, and we can't wait to welcome you and your family back for another beautiful and unforgettable experience next year.Warm regards,Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Charlotte

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Julian Cabanillas am 28. Juni 2023
Dear Charlotte,We appreciate your positive feedback and are delighted to hear that you enjoyed everything during your stay with us. Our goal is to provide a memorable and enjoyable experience for our guests, and it's rewarding to know that we met your expectations. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back in the future. Best regards,Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Julian Cabanillas am 9. Mai 2023
Dear Anonymous,Thank you so much for leaving a review for us.It make us really happy to see that your stay with us was excellent. We hope we can welcome you back soon.Kind regards,Julián CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Vincent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked the entire facility , staff , service , food , gym , shooed and cleanliness. Didn’t like my bed which was noisy and the shower water was continually changing temperatures
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Julian Cabanillas am 9. Mai 2023
Dear Vincent,Thank you so much for your review.We are glad to read that overall you had a great experience Marbella Club. We hope we have the opportunity of welcoming you soon.Kind regards,Julián CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Morteza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very friendly staff, excellent quality restaurants, great service
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Julian Cabanillas am 15. Feb. 2023
Dear Morteza,Thank you so much for your kind comments.We are glad to read that our services achieved your expectations.Looking forward to welcome you back.Best regards,Julian Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Dana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is a dream and super well designed and unique. Very close to Puente Romano. The staff are constantly going out of their way to make you feel like a rockstar. The managers really step up their game, and the small ask, I had for my room, they went above and beyond to accommodate. This is a family resort and tailors less to singles.
Antwort von Julian Cabanillas am 9. Jan. 2023
Dear Dana,Thank you for taking the time to write this review about your recent visit.We were delighted to read that you enjoyed your stay with us, our facilities and that our team went above and beyond to ensure you had a memorable experience. Furthermore, thank you for your kind comments about our colleagues, we would let them know about them - they will be thrilled!Looking forward to welcome you soon.Best regards, Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jan-Helge

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Flott sted men ulik grad av vedlikehold. Fellesområdene var supre men rommet vi bodde i holdt ikke standard.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Julian Cabanillas am 3. Jan. 2023
Dear Jan-Helge,Thank you so much for your review.We have taken very good note of your comments and your valuable feedback will help us to improve our facilities.Looking forward to welcome you soon.Kind regards,Julián CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Bhupinder

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent !
Antwort von Julian Cabanillas am 28. Dez. 2022
Dear Bhupinder, Thank you very much for your review. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you back soon. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Madhubanti

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Loved the property!
Antwort von Julian Cabanillas am 5. Dez. 2022
Dear Madhubanti,Thank you so much for your kind words about Marbella Club.We are glad to see that you loved your experience with us.Looking forward to welcoming you soon.Kind regards,Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic
This family run property is one of the best hotels in the world. Absolutely fantastic service, friendly staff, excellent food and a great SPA. We went for two days with friends to celebrate a birthday in a casual setting. Absolutely loved our stay and we will be back. The only drawback is all tattooed Scandinavians who are frankly speaking unpleasant looking and ut of place.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Hotel Management am 26. Okt. 2022
Dear David,Thank you so much for your kind words about Marbella Club!We are really happy to see that our good services, our amazing staff, the hotel itself and beautiful location; make the perfect combination to be at the top of your list.We hope we can welcome you back soonBest regards,Julian CabanillasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Teunis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Julian Cabanillas, General Manager am 26. Aug. 2022
Dear Teunis, Thank you so much for your comment, we hope to welcome you back soon. Best regards, Julian Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Filip

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Julian Cabanillas, General Manager am 20. Juli 2022
Dear Filip, Thank you so much for your comment, we hope to welcome you back soon. Best regards, Julian Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Marcos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente
Hotel excelente, com um staff muito atencioso e simpático. Nota 10 para as instalações.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2022
Antwort von Julian Cabanillas, General Manager am 5. Juli 2022
Dear Marcos, Thank you for your review! I am delighted to hear that you had a nice stay at our hotel and that our staff provided you the right service. We hope to welcome you back soon! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Keydan

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Such a high quality hotel!! Loved it!
It was a wonderful stay! The hotel is in such good quality!!! The imidiattly made me an upgrade!-without even asking! Beautiful room, beutiful place, high maintance, best service, and most wonderful people!! I will be back again due sure!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Julian Cabanillas, General Manager am 21. Juni 2022
Dear Keydan Your comments brought a huge smile to my face! I was delighted to read that you had a lovely stay with us and that you liked our facilities, staff and service. We are looking forward to welcoming you and your family back to the Marbella Club for many years to come. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Jeanette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Julián Cabanillas General Manager am 11. Apr. 2022
Dear Jeanlette, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager

4/10 – Schlecht

Sarah, Paris

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel pas sympathique. Petit déjeuner mauvais et offre de restauration très moyenne et très chère au sein du club.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2022
Antwort von Julian Cabanillas General Manager am 7. März 2022
Chère Sarah, Merci pour prendre le temps de nous écrire. Nous sommes surpris de lire votre message. Pour en savoir plus sur votre perception de notre hôtel, j'aimerais avoir la possibilité de m'entretenir avec vous personnellement. N'hésitez pas à contacter le Marbella Club pour qu'il vous transfère directement sur ma ligne. Bien cordialment, Julian Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Yoan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
VIP Service and Experience
Spectacular service, friendly and VIP service from start to finish. Thank you for a great Christmas Eve Party. Looking forward to returning again soon.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Julián Cabanillas General Manager am 7. Jan. 2022
Dear Yoan, Thank you for your review. We were delighted to read that you enjoyed our Christmas Eve dinner and that you were pleased with our team´s exceptional service. We will definitely pass your comments to them. We hope to have the opportunity of welcoming you in the not too distant future. Kind regards, Julian Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Ruben Peralta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely newly refurbed junior suite. Great sea front area. Great food.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Julian Cabanillas General Manager am 3. Nov. 2021
Dear Ruben Peralta, Thank you for your review. We were delighted to read that you enjoyed our newly refurbished suite, our beach spot, and gastronomic offerings. We are looking forward to welcoming you back. Kind regards, Julian Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Monica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von Hotel Management am 4. Okt. 2021
Dear Monica, Thank you for your review. I am delighted to see you enjoyed every aspect of your stay with us. We hope to welcome you back soon. Kinds regards, Julián Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Abdulla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Relaxing enjoyable stay. Pleasant walks along the beach. Friendly staff. We missed having fresh milk instead of long life milk for the cappuccino etc.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von Hotel Management am 27. Sept. 2021
Dear Abdulla, Thank you for your delightful review. I was glad to read you had a “relaxing and enjoyable” stay with us, it is our aim to ensure all our guests truly unwind and enjoy their holidays and I am happy this was your case. We wish to welcome you in the near future. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic
Everything about the property is great. Location, property, rooms and customer service. Can't go wrong.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von Hotel Management am 23. Aug. 2021
Dear Guest, Thank you very much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Mats

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ett topphotell
Ett toppmodell medbästa servicen, frukost och buffé lunchen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Julian Cabanillas General Manager am 9. Juli 2021
Dear Mats, Thank you for taking the time to write a review. We were delighted to read that you had wonderful stay at our hotel and that you time to explore our gastronomic offering. We hope to have the opportunity of welcoming you back in the near future. Kind regards, Julian Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

fredrik

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021
Antwort von Julián Cabanillas General Manager am 9. Juli 2021
Dear fredrik, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Jan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
En Oas med klass och själ
En oas med hög service, vänlighet och vackert beläget. Rummen fantastiska och rena. Högsta service och tillmötesgående. Maten och vinerna mycket bra. Hit återkommer vi gärna igen
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2021
Antwort von Julian Cabanillas General Manager am 20. Apr. 2021
Dear Jan, Thank you for your review. This is the type of experience we strive to create for each guest, and it was very rewarding to read that you enjoyed every aspect of your visit. I hope that we will have the pleasure of welcoming you back soon. Kind regards, Julian Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

claes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
underbart hotell med anor
utsökt och exklusivt
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Julian Cabanillas · General Manager am 3. Nov. 2020
Dear claes, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Julian Cabanillas · General Manager am 22. Okt. 2020
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Julian Cabanillas · General Manager am 22. Okt. 2020
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

MR HARALD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great old-school hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von Julian Cabanillas · General Manager am 2. Okt. 2020
Dear MR HARALD, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great place
Great place!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
Antwort von Julian Cabanillas · General Manager am 2. Okt. 2020
Dear Christopher, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager

8/10 – Gut

Louise

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All good!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Julián Cabanillas · General Manager am 19. Feb. 2020
Dear Louise, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back. Kind regards, Julián Cabanillas General Manager