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177 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
177
103 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
103
22 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
22
5 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
5
12 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
12
9,4/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
9,0/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Wahl in Maputo
Tolle Lage in Maputo, schneller Check-In und moderne Zimmer.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Volkan Vural am 13. Okt. 2019
Dear Gute Wahl,
Thank you for selecting our Hotel for your stay and sharing your experience.
We are please to hear your feedback regarding your stay.
We look forward to welcome you back.
Warm regards,
Volkan Vural
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
28. Nov. 2018
Perfekt organisiertes Hotel - top Standard i.S. Einrichtung der Zimmer und Funktionalität - tolles und sehr aufmerksames Personal.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Niklas Jonsson am 4. Jan. 2019
Dear Traveler,
Thank you for your feedback.
We look forward to welcome you back in a near future.
Warm regards,
Niklas Jonsson
General Manager
10/10 – Hervorragend
Joseph
26. Nov. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Outstanding hotel
Excellent rooms, attentive and responsive staff. I missed breakfast by 15 Minutes and they still let me in the buffet.
Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017
Antwort von GM am 22. Jan. 2018
Dear Joseph,
Thank you for your feedback, we appreciate it.
We look forward to hosting you again soon.
Warm Regards,
Niklas Jonsson
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
22. Sept. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein TOP Hotel in Maputo
Wir waren zwei Nächte im Radisson. Der Service war sehr freundlich und hilfsbereit.
Die Zimmer sind TOP und modern gestaltet. Wir kommen wieder
Verifizierter Reisender
Antwort von Jonsson am 24. Sept. 2015
Dear Traveler,
Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience and for recommending us.
We are delighted to know that you enjoyed our good service and the modern design.
We look forward to your next stay.
Warm Regards,
Niklas Jonsson
General Manager
8/10 – Gut
Marion, Berlin
9. Jan. 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles neues Hotel in Maputo
Wir haben vier Tage in Maputo verbracht und haben den Aufenthalt im Radisson Blu sehr genossen. Das Personal war sehr zuvorkommend und hilfsbereit, die Zimmer geräumig und schön. Das Hotel liegt direkt am Meer, allerdings ist es etwas weit bis zur Stadtmitte.Das Gym ist mit neuen Geräten ausgestatet und auch das Frühstücksbuffet war sehr umfangreich und ansprechend.
Marion
Antwort von Fernando Gruenberg Stern am 28. März 2015
Dear Marion,
Thank you for taking the time to write about your experience.
I am happy to know that you had a pleasant stay with us.
We hope to welcome you back again soon.
Warm Regards,
Fernando Gruenberg Stern
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. Okt. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Antwort von Fernando Gruenberg Stern am 31. Jan. 2015
Dear Guest,
Thank you for taking the time to leave your mark.
We look forward to welcoming you back.
Warm Regards,
Fernando Gruenberg Stern
General Manager
4/10 – Schlecht
Oliver, Köln
5. Sept. 2014
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles ok
Schönes hotel . Negativ war das beim Bezug keine großen Handtücher vorhanden waren , der Feueralarm um 5 Uhr morgens anging und alle aus dem hotel mussten. Sonst radisson Standard.
Oliver
Antwort von Fernando Gruenberg Stern am 31. Jan. 2015
Dear Oliver,
Thank you for taking the time to give us your feedback.
We are pleased to hear that you found our hotel up to standards.
Fire alarms seldom happen, however, there is always a possibility like in any other public location.
In regards to the towels, we take your concerns into account and will discuss it internally.
We hope to welcome you back again soon.
Warm Regards,
Fernando Gruenberg Stern
General Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
8. Mai 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr empfehlenswertes Hotel in Maputo
Das Radisson Blue ist ein recht neues Hotel aus dem Jahre 2013. Es hat einen exzellenten Service sowie gute Essen / Frühstück. Dieses Hotel ist sehr zu empfehlen.
Verifizierter Reisender
Antwort von Fernando Gruenberg Stern am 3. Jan. 2015
Dear Guest,
Thank you for taking the time to write about your experience at our hotel. We are so happy that you enjoyed the service and breakfast.
I hope that we will have the opportunity to welcome you back to our hotel should your travels bring you back to Maputo!
Kind Regards
Fernando Gruenberg Stern
General Manager
Radisson Blu Hotel, Maputo
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
21. Okt. 2013
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
überteuert und nicht vertragskonform
Die Buchung über Expedia erwies sich als Flop. Auf der Webseite wurde "pet friendly" angegeben, dies gab den Ausschlag für die Buchung .Bei Ankunft dann das böse Erwachen - Sir, pets are here not welcome ... Das Hotel ist neu, sauber, die Zimmer großzügig. Insgesamt wirkt es eher steril. In Maputo gibt es wesentlich bessere Hotels mit besserem Preis- Leistungs- Verhältnis.
Verifizierter Reisender
Antwort von Fernando Gruenberg Stern am 3. Jan. 2015
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We take pride in our “Yes I Can!” culture and do apologize that you were not satisfied with your experience at our hotel. We take the time to listen to your constructive comments, so we can continually improve our services.
At the time of your stay we allowed small dogs only and regret that we were not able to accommodate your pet. We have since revised our policy and no longer allow any pets in the hotel.
We hope for another opportunity to host you in future.
Please reach out to any of our employees directly should you have any concerns during or after your next stay.
Kind Regards
Fernando Gruenberg Stern
General Manager
Radisson Blu Hotel, Maputo
10/10 – Hervorragend
LaMine
Geschäftlich gereist
20. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, I really enjoyed my stay at the Radisson Blu Residence. Excellent service all the way.
LaMine
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 21. März 2024
Dear LaMine, Thank you for taking the time to leave us a review. We are very happy to know that you were happy with our services and hotel. We are very much looking forward to your return. Until next time, Rob Van der VeldenGeneral Manager
8/10 – Gut
John
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
John
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 25. März 2024
Dear John Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to know that you were overly satisfied with our services. Until next time, Rob Van der VeldenGeneral Manager
8/10 – Gut
Dr Bolarinwa
Mit dem Partner gereist
19. Feb. 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not too bad for a Radisson Blu
Hotel. I have definitely stayed at one.
Remember your insecticide for the little roaches!!
Dr Bolarinwa
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 21. Feb. 2024
Dear Dr. Bolarinwa, Thank you for taking the time to leave us a review, as feedback like this allows us to continue to improve the quality of our services. We appreciate your honest feedback, and please be aware that your points have been forwarded to the concerned managers. Rob Van der VeldenGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Bongane
Mit dem Partner gereist
16. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The excellence the hotel gives , everything about the hotel ! It’s unique, it’ll be a pleasure going back again within few weeks
Bongane
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 21. Feb. 2024
Dear Bongane, Thank you for taking the time to leave us a review. We are thrilled to know that we managed to meet your expactations, and are very much looking forward to hosting you again in the near future. Until then, Rob Van der VeldenGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Bongane
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellence attendance
Bongane
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 21. Feb. 2024
Dear Bongane, Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to know that you were thoroughly satisfied with our services. Until next time. Rob Van der VeldenGeneral Manager
8/10 – Gut
Angela
Geschäftlich gereist
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A great place if you like a busy atmosphere but a quiet room. The breakfast was amazing!
Angela
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 29. Jan. 2024
Dear Angela, Thank you so much for taking the time to leave us a review. We are happy to know that you enjoyed your time with us, and are looking forward to hosting you again. Rob Van der VeldenGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
FILIMAO, LENEXA
19. Jan. 2024
FILIMAO
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 24. Jan. 2024
Dear Filimao, Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to know that you were overly satisfied with your stay at our hotel. Until next time. Rob Van der VeldenGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Bongane
Mit dem Partner gereist
1. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bongane
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 8. Jan. 2024
Dear Bongane, Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to know that we managed to meet your expectations. And we hope you return again in the near future. Rob Van der VeldenGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Lorraine
Geschäftlich gereist
14. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff friendly and welcoming
Lorraine
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 15. Dez. 2023
Dear Lorraine, Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to know that you enjoyed your stay here, and we met your expectations. In behalf of all the team, we hope to welcome you again. Until then,
8/10 – Gut
Adrianus
25. Nov. 2023
Adrianus
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 18. Dez. 2023
Dear Adrianus, Thank you for taking the time to leave us a review. We hope we can host you again and exceed your expectations. Until then, Rob Van der VeldenGeneral Manager
4/10 – Schlecht
Charles
23. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Charles
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 15. Dez. 2023
Dear Mr. Charles, Thank you for taking the time to leave us a review; as we need constant feedback from our clients to continue to improve our services. We are unhappy to know that your experience with us, was not up to your standards, and would like to know more as why was your experience with us not very positive. Nonethless, we would like to host you again, and exceed your expectations.
8/10 – Gut
Ramiro
Mit einer Gruppe gereist
23. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, solid place to stay all around and great location.
Ramiro
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 24. Nov. 2023
Dear Ramiro, Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad to know that met your expectation. And we hope to host you again. Rob Van der VeldenGeneral Manager
8/10 – Gut
Seynabou
25. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Seynabou
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Blu Hotel and Residence Maputo am 16. Nov. 2023
Dear Seynabou, Thank you for taking the time to leave us a review. we look forward to hosting you in the near future.Rob Van der VeldenGeneral Manager
8/10 – Gut
Rebecca
Mit der Familie gereist
23. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Its a nice hotel. The staff were very strange - there were lots of them but none were very welcoming or helpful. The breakfast buffet was very good and the rooms views were nice as well. The shower had a tendency to flood the bathroom due to the design.
Rebecca
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von IV am 24. Okt. 2023
Dear Rebecca, Thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate it, as reviews like this give us the space to improve. I am sharing your points with the team, and we shall take adequate action. We are glad that you had a positive stay and enjoyed your experience with us, and we are looking foward to hosting you again. Warm regards, Radisson Blu Maputo Hotel & Residences
8/10 – Gut
Jens
10. Sept. 2023
Jens
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von - am 18. Sept. 2023
Dear Jen, Thank you for taking the time to leave us a review. We are looking forward to host you again and exceed your expectations. Rob Van der VeldenGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
fci
21. Juli 2023
fci
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Radisson Blu and Residence Maputo am 10. Aug. 2023
Dear fci,Greetings of the day,Thank you for your Feed back ,we look forward to hosting you in the near future.
10/10 – Hervorragend
Tarik
27. Juni 2023
Tarik
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Hotel Manegement am 12. Juli 2023
Good day, thank you for giving us a perfect rating. We look forward to welcoming you back.
10/10 – Hervorragend
Sandra
22. Juni 2023
Sandra
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Radisson Blu and Residence Maputo am 10. Aug. 2023
Dear Sandra,Greetings of the day,Thank you for the feedback,we looking forward to welcoming you in the nearest Future.Kind Regards
10/10 – Hervorragend
Maria
17. Mai 2023
Maria
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Manegement am 8. Juni 2023
Dear Maria,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back soon.
10/10 – Hervorragend
Se Eun
Geschäftlich gereist
13. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Se Eun
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Manegement am 29. Mai 2023
Dear Se Eun,Thank you for choosing our Radisson Blu Hotel & Residence Maputo and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future.
8/10 – Gut
Ivan
8. Mai 2023
Ivan
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hotel Manegement am 29. Mai 2023
Dear Ivan,Thank you for reviewing your stay with us, I am sorry to read that you did not enjoy your experience at our property. For any inconvenience experienced, I would like to apologize on behalf of the entire team.
10/10 – Hervorragend
Jolynn
22. Apr. 2023
Jolynn
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Manegement am 24. Apr. 2023
Dear Jolynn,Thank you for leaving us such a wonderful review. We are glad that you had a good experience.
6/10 – Okay
Mary
7. Apr. 2023
Mary
Aufenthalt von 14 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Manegement am 24. Apr. 2023
Dear Mary,Thank you for the review. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future
10/10 – Hervorragend
Perttu
26. März 2023
Perttu
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Manegement am 24. Apr. 2023
Dear Perttu,Thank you for choosing our Radisson Blu Hotel & Residence Maputo and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future.
10/10 – Hervorragend
Ivan
20. März 2023
Ivan
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Manegement am 22. März 2023
Dear Ivan,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back soon.
10/10 – Hervorragend
Acissa
16. März 2023
Acissa
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Manegement am 24. Apr. 2023
Dear Acissa,Thank you for the review. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future
10/10 – Hervorragend
Christopher
Geschäftlich gereist
9. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful ocean view, but not on the beach. If you want to be directly on the beach, there is another nice hotel nearby. However, the Radisson was very nice. Modern and clean. Great restaurants. And a great view.
Christopher
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Manegement am 9. März 2023
Dear Christopher,Thank you for taking the time to share your recent experience with us and for giving, us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel soon.
10/10 – Hervorragend
Adelaide
15. Jan. 2023
Adelaide
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Hotel Manegement am 7. März 2023
Dear Adelaide,Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back soon.
2/10 – Ungenügend
Jaime
15. Nov. 2022
Jaime
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
25. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No one reception
When I checked out in the early morning, there was anyone in the reception, so I had to wait for 10 mins but I had to leave after all.
I was mad since I had to go to the airport.
I can't believe it happened in 5star hotel.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Hotel Manegement am 24. Okt. 2022
Dear Anonymous,Thank you for taking the time to share your review on your recentlu stay and please do accept our sincere apologies for the shortcoming you have encoutered during your arrival and check-out. Please also note that the same has been shared with Front Office Management for improvement. We send our warm regards and hope to welcome you back very soon.
6/10 – Okay
Lawrence
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
8. Aug. 2022
Gut: Ausstattung
Security at the property was good, felt safe all the time. Location near many good shopping malls and restaurants. 5 minutes from the beach . The hotel needs to train their cleaning staff , I had issues for 2 days where I had to contact the hotel supervisor to get bed linen changed. For a 5 star hotel ,this is not acceptable.
Lawrence
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2022
Antwort von Radisson Blu Hotel & Residence Maputo am 8. Aug. 2022
Dear Lawrence
Greetings from Radisson Blu Hotel & Residence Maputo. Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation. Your comment is forwarded to the concerned managers to take the necessary action. The entire team looks forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel very soon.
10/10 – Hervorragend
Se Eun
27. Juli 2022
Se Eun
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Radisson Blu Hotel & Residence Maputo am 28. Juli 2022
Dear Se Eun,
Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back soon.
6/10 – Okay
Se Eun
Geschäftlich gereist
23. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Overall stay was comfortable, but I had to wait for half an hour at the airport for the airport pick-up hotel service that had been arranged days in advance. Hope this will be improved for my next planned stay in Raddison Blu Maputo next week.
Se Eun
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Hotel Management. am 25. Juli 2022
Dear Valued Guest,
Greetings from Radisson Blu Hotel & Residence Maputo. Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation.
Your comment is forwarded to the concerned managers to take the necessary action. The entire team looks forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel very soon.
10/10 – Hervorragend
David
28. Juni 2022
David
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Hotel Management. am 30. Juni 2022
Dear David,
Thank you for choosing Radisson Blu Hotel & Residence Maputo and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future.
8/10 – Gut
EDWARD
23. Juni 2022
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customers service wsd vety poor. Hotel cleanliness and administration concerns.
EDWARD
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Radisson Blu Management am 23. Juni 2022
Dear Edward,
Greetings from Radisson Blu Hotel & Residence Maputo. Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. Please accept our sincere apology if your experience this time was not up to your expectation. Your comment is forwarded to the concerned managers to take the necessary action. The entire team looks forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel very soon.
2/10 – Ungenügend
Jerry
Mit der Familie gereist
20. Juni 2022
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The customer service was horrible. I had an issue and they would not assist me
Jerry
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Hotel Management. am 20. Juni 2022
Dear Jerry,
Thank you for taking the time to leave a review, yet I am very sorry to hear that you have not enjoyed your time with us. We would be happy to discuss your experience and review your feedback to ensure we improve, however we would like to have more information with the issue raised so we can address it with the necessary Manager.
10/10 – Hervorragend
Bafana
6. Juni 2022
Bafana
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Hotel Manegement am 8. Juni 2022
Dear Bengt, Thank you for the perfect score, we look forward to welcoming you back very soon.
8/10 – Gut
Jan
Mit einer Gruppe gereist
17. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Veldig god frokost på hotellet
Jan
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Radisson Blu Hotel & Residence Maputo am 17. Juni 2022
Dear Sir/Madam,
Thank you for leaving us a review, we look forward to welcoming you back soon.
10/10 – Hervorragend
Muteba
20. März 2022
Muteba
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
10/10 – Hervorragend
Bengt Hakan
Geschäftlich gereist
8. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bengt Hakan
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022
Antwort von Hotel Management. am 15. März 2022
Dear Bengt,
Thank you for the perfect score, we look forward to welcoming you back very soon.
10/10 – Hervorragend
Chiwoo
Geschäftlich gereist
28. Feb. 2022
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chiwoo
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Hotel Management. am 15. März 2022
Dear Chiwoo,
Thank you for giving us a perfect score, we look forward to welcoming you back soon.