Ringway Road, Manchester Airport, Manchester, England
Bewertungen
8,4
Sehr gut
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406 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
406
387 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
387
134 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
134
49 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
49
24 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
24
8,6/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,2/10
Ausstattung
8,2/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
2. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Keine Klobürste im Bad.Keine Eurostecker Adapter zu leihen ,keine usb Anschlüsse .
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
6/10 – Okay
Marin
25. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Is ok
Furniture is getting old
Marin
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
6/10 – Okay
Joel
28. März 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Joel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
10. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
8. Dez. 2018
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Gym war auf unter 18°C herunter gekühlt, keine Temperatur zum Trainieren.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
18. Okt. 2018
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kein 4 Sterne Standard. Sehr dunkles Zimmer, Badezimmer war nicht gereinigt
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
2/10 – Ungenügend
Michael graham
Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
The hotel was clean staff were excellent. However
It was the worse nights sleep I’ve ever had at a hotel! The bed was awful. So I payed £100 for a sleepless night!!
Michael graham
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
4/10 – Schlecht
Gary
Mit dem Partner gereist
15. Apr. 2024
Only one towel in the room, pillows like breeze blocks. Left in the morning with a damp crook neck.
Gary
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Emma am 18. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry to hear about these aspects of your stay that disappointed you. We know how important a good night's sleep is, and apologise for the let-down. We will be feeding this back to our Executive Housekeeper.Kind Regards
10/10 – Hervorragend
Christine
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All around a good experience
Christine
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Emma am 18. Apr. 2024
Thank you very much for your lovely review. We really are grateful of you taking time to leave your feedback.We look forward to welcoming you back again soon.Kind regards
10/10 – Hervorragend
Norman
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great refurb food excellent
Norman
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charlie am 9. Apr. 2024
Thank you for the Great Feedback.
10/10 – Hervorragend
Martin
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff. Well stocked bar. Good restaurant.
Martin
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Emma am 4. Apr. 2024
Thank you for your great review, we really do appreciate you taking the time to leave your feedback. We look forward to welcoming you back again soon.Kind regards
10/10 – Hervorragend
Michele
Mit der Familie gereist
27. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was great, room doors felt like you were entering a college dorm or hospital, but the actual rooms themselves were nice.
Michele
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Charlie am 28. März 2024
Thank you Michele for the great feedback. We will check the door closing system of the room as well.
8/10 – Gut
Merryn
Geschäftlich gereist
14. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and amenities were great. The food I got for room service could have been better but overall a lovely stay
Merryn
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Charlie am 26. März 2024
Thank you for sharing your experience with us, we really do appreciate it.We hope to see you again soon.
2/10 – Ungenügend
Samuel
11. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Arrived and despite paying for my room 2 weeks earlier, I got told they had overbooked at check in and they moved me to a different Hotel at midnight, horrendous service
Samuel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Charlie am 28. März 2024
Hi Samuel, Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.
10/10 – Hervorragend
David
9. März 2024
David
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Emma am 29. März 2024
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Justine
Mit der Familie gereist
6. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food in The Grill was fabulous. Very helpful staff.
Justine
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Charlie am 26. März 2024
We very much appreciate such excellent feedback from our valued guests such as yourself!
6/10 – Okay
Andrew
Geschäftlich gereist
5. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The decor needs an update urgently, especially the corridors. When I was checking out there were carpet fitters coming in, so this may be resolved soon.
The heating / air con in my room wasn't working. I was provided with a small oil heater which didn't do much but it was provided very quickly. For my inconvenience I was offered a free Starbucks coffee. Woohoo!
The staff were really good so that's a definite plus.
Andrew
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Charlie am 28. März 2024
Thank you for the feedback, Andrew
10/10 – Hervorragend
Elaine
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The food choice was excellent and reasonably priced. My room on the ground floor had just been recently refurbished and was very clean .
Elaine
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad to note that you enjoyed the stay!Kind Regards, CP Hotel Team
10/10 – Hervorragend
Susan
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were very helpful and friendly
Susan
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Hi SusanThanks kindly for the positive review and we will be sure recognise the achievement of the team.Kind Regards, CP Hotel Team
2/10 – Ungenügend
Lesley
18. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lesley
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Dear LesleyThank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit.Kind regards, CP Hotel Team
10/10 – Hervorragend
Victor
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
15. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fodboldtur til Old Trafford
Dejlige værelser.
Rigtig god service i tjek ind og restauranten.
Victor
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Edward K am 26. Jan. 2024
Thank you very much for your lovely feedback about your recent stay here at Crowne Plaza Manchester Airport. We are sincerely grateful for your positive comments. It gives us such gratification to hear how much you enjoyed the service you have received. I will certainly pass on your great feedback and kind words to our Crowne Plaza team. We are look forward to welcoming you back!
8/10 – Gut
Sittichai
15. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay before holiday
Great first night before holiday trip of a life time, room had a slight problem with shower and staff were amazing gave us a second room and allowed us to use the first thus avoiding repacking to change rooms.
Sittichai
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward K am 26. Jan. 2024
Thank you very much for your lovely feedback about your recent stay here at Crowne Plaza Manchester Airport. We are sincerely grateful for your positive comments. It gives us such gratification to hear how much you enjoyed the service you have received. I will certainly pass on your great feedback and kind words to our Crowne Plaza team. We are look forward to welcoming you back!
10/10 – Hervorragend
Pamela
14. Jan. 2024
Pamela
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Dear PamelaThank you for sharing your positive review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team
10/10 – Hervorragend
Ian
Mit der Familie gereist
14. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Couldn’t ask for better
A great hotel close to terminal one.
The room was massive and very comfortable with a lovely restaurant.
The staff were friendly and very helpful.
We literally had a 7 minute walk to our check in.
Couldn’t ask for more
Ian
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward K am 26. Jan. 2024
Dear Ian, we would like to sincerely thank you for taking the time to deliver your excellent feedback to us. It is always a pleasure to know that we have delivered exceptional service to our guests. We really hope to welcome you back in the near future. Many Thanks,
10/10 – Hervorragend
Brian
Mit der Familie gereist
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Brian
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Hi Brian We very much appreciate such excellent feedback scores from our valued guests such as yourself!Kind Regards
10/10 – Hervorragend
Peter
10. Jan. 2024
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Hi PeterThank you for sharing your great review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team
10/10 – Hervorragend
andrew
9. Jan. 2024
andrew
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Dear AndrewWe appreciate the positive feedback! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind Regards, CP Hotel Team
6/10 – Okay
Simon
9. Jan. 2024
Simon
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team
10/10 – Hervorragend
Kirsty
9. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Great hotel
Kirsty
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Thank you for sharing your positive review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team
6/10 – Okay
diana
8. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Just teopned and trying hard. But staff need more training and not good enough to say we are still trying to put signs up . Send clients the info needed or put hand signs up to indicate numbers in a corridor. Confusion over bills cos presumably staff and systems are new but the new staff are trying. Rooms very comfortable and well appointed
diana
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward K am 26. Jan. 2024
Hi Diana We aim to create a positive and memorable experience for each guest and apologise that we fell short this time. I am very much grateful for choosing us for your trip. Your thoughts are very much appreciated and I have relayed your comments to our management. I am certain that the issues encountered will be addressed accordingly.
8/10 – Gut
S
6. Jan. 2024
S
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team
10/10 – Hervorragend
Thomas Jay
28. März 2022
Thomas Jay
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
2/10 – Ungenügend
Karen
26. Mai 2021
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I was very short stay 5 hrs, the room was clean but noise from water system constant, a green light maybe notifying the emergent light was charging made the room very light. As I was short stay for 0230 start didn’t request a room change. Upon checking in the manager I presume was assisting the receptionist who May have been new. Did not help with an issue on my points with membership number and advised that I contact website.
Karen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 19. Juni 2021
Dear Karen
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit.
We hope that we may have the opportunity to exceed your expectations next time.
Kind regards
6/10 – Okay
sherralee
25. Mai 2021
Not impressed
The parking cost £45 for 24 hours as there was no signs to say we could pay at reception if we were staying in the hotel for £15. I was told I could not get a refund as the car park was not managed by the hotel. Als the corridor on the floor I stayed on smelled of marajhana, when I pointed this out to the receptionist I was ignored
sherralee
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 19. Juni 2021
Dear Sherralee
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit.
We hope that we may have the opportunity to exceed your expectations next time.
Kind regards
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
20. Mai 2021
Gut: Personal & Service und Ausstattung
They need to improve bathrooms condition . Lighting some not working
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 19. Juni 2021
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit.
We hope that we may have the opportunity to exceed your expectations next time.
Kind regards,
2/10 – Ungenügend
Javed
Geschäftlich gereist
8. Mai 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never will stay again i daint turn up rang up n canceld still tooke money out bank
Javed
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 11. Mai 2021
Dear Javed
Thank you for taking the time to share your experience with us.
Kind regards
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
7. Mai 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I won't give it 4 star hotel
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 11. Mai 2021
Good Day
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit.
We hope that we may have the opportunity to exceed your expectations next time.
Kind regards, Guest Relations
8/10 – Gut
Daniel
Geschäftlich gereist
7. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 11. Mai 2021
Thank you for your review of your recent stay.
6/10 – Okay
shelley
1. Mai 2021
shelley
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Guest Relations am 11. Mai 2021
Thank you for your review of your recent stay.
10/10 – Hervorragend
Philip
Geschäftlich gereist
2. Apr. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Philip
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Guest Relations am 4. Apr. 2021
Thank you for sharing your experience with us, we really do appreciate it.
We hope to see you again soon.
Kind regards
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
9. März 2021
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Guest Relations am 29. März 2021
Thank you for sharing your experience with us, we really do appreciate it.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
9. März 2021
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The corridors were cold but the room was damp and never got warm. Had to get on bed just to stop shivering. Blow heater hary let pit any warmth. Traumatised!!!!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Edward K am 10. März 2021
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit.
We hope that we may have the opportunity to exceed your expectations next time.
Kind regards, Guest Relations
8/10 – Gut
Maurizio
Mit der Familie gereist
25. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Walk to airport
Good value for money walking distance from airport
Maurizio
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von GR am 21. Feb. 2021
Thank you for sharing your positive experience with us, we really do appreciate it.
We hope to see you again soon.
Kind regards, Guest Relations
8/10 – Gut
Caoimhin
20. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff
I had the impression that the hotel was understaffed due to it operation at a reduced capacity. Nevertheless, the staff who are there were efficient and very friendly. No issues at all and I’d stay again, hopefully next time there will be more dining options (pandemic dependent)
Caoimhin
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
20. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I didn't stay long to explore the amenities; it was clean and comfortable, though, and this matters the most.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
8/10 – Gut
Toni
20. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toni
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
8/10 – Gut
Benoit-Jacque
Geschäftlich gereist
17. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Benoit-Jacque
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
10/10 – Hervorragend
Emma
Mit einer Gruppe gereist
15. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Emma
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
2/10 – Ungenügend
Nicholas
Geschäftlich gereist
9. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Freezing cold room
Freezing room, avoid this hotel as their cost cutting is frankly getting ridiculous. They only turn on the heating when guests arrive and mine did not work at all