Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Crowne Plaza Manchester Airport, an IHG Hotel

4 out of 5
Crowne Plaza Manchester Airport, an IHG Hotel
Ringway Road, Manchester Airport, Manchester, England

Bewertungen

8,4

Sehr gut

406 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
387 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
134 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
49 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Keine Klobürste im Bad.Keine Eurostecker Adapter zu leihen ,keine usb Anschlüsse .
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Marin

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Is ok
Furniture is getting old
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

6/10 – Okay

Joel

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Gym war auf unter 18°C herunter gekühlt, keine Temperatur zum Trainieren.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kein 4 Sterne Standard. Sehr dunkles Zimmer, Badezimmer war nicht gereinigt
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

2/10 – Ungenügend

Michael graham

Mit der Familie gereist
The hotel was clean staff were excellent. However It was the worse nights sleep I’ve ever had at a hotel! The bed was awful. So I payed £100 for a sleepless night!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Gary

Mit dem Partner gereist
Only one towel in the room, pillows like breeze blocks. Left in the morning with a damp crook neck.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Emma am 18. Apr. 2024
Thank you for taking the time to leave your feedback. We are sorry to hear about these aspects of your stay that disappointed you. We know how important a good night's sleep is, and apologise for the let-down. We will be feeding this back to our Executive Housekeeper.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All around a good experience
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Emma am 18. Apr. 2024
Thank you very much for your lovely review. We really are grateful of you taking time to leave your feedback.We look forward to welcoming you back again soon.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Norman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great refurb food excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Charlie am 9. Apr. 2024
Thank you for the Great Feedback.

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff. Well stocked bar. Good restaurant.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Emma am 4. Apr. 2024
Thank you for your great review, we really do appreciate you taking the time to leave your feedback. We look forward to welcoming you back again soon.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Michele

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was great, room doors felt like you were entering a college dorm or hospital, but the actual rooms themselves were nice.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Charlie am 28. März 2024
Thank you Michele for the great feedback. We will check the door closing system of the room as well.

8/10 – Gut

Merryn

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and amenities were great. The food I got for room service could have been better but overall a lovely stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Charlie am 26. März 2024
Thank you for sharing your experience with us, we really do appreciate it.We hope to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Samuel

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Arrived and despite paying for my room 2 weeks earlier, I got told they had overbooked at check in and they moved me to a different Hotel at midnight, horrendous service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Charlie am 28. März 2024
Hi Samuel, Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Emma am 29. März 2024
Thank you for your feedback.

10/10 – Hervorragend

Justine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food in The Grill was fabulous. Very helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Charlie am 26. März 2024
We very much appreciate such excellent feedback from our valued guests such as yourself!

6/10 – Okay

Andrew

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The decor needs an update urgently, especially the corridors. When I was checking out there were carpet fitters coming in, so this may be resolved soon. The heating / air con in my room wasn't working. I was provided with a small oil heater which didn't do much but it was provided very quickly. For my inconvenience I was offered a free Starbucks coffee. Woohoo! The staff were really good so that's a definite plus.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Charlie am 28. März 2024
Thank you for the feedback, Andrew

10/10 – Hervorragend

Elaine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The food choice was excellent and reasonably priced. My room on the ground floor had just been recently refurbished and was very clean .
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad to note that you enjoyed the stay!Kind Regards, CP Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were very helpful and friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Hi SusanThanks kindly for the positive review and we will be sure recognise the achievement of the team.Kind Regards, CP Hotel Team

2/10 – Ungenügend

Lesley

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Dear LesleyThank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit.Kind regards, CP Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Victor

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fodboldtur til Old Trafford
Dejlige værelser. Rigtig god service i tjek ind og restauranten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Edward K am 26. Jan. 2024
Thank you very much for your lovely feedback about your recent stay here at Crowne Plaza Manchester Airport. We are sincerely grateful for your positive comments. It gives us such gratification to hear how much you enjoyed the service you have received. I will certainly pass on your great feedback and kind words to our Crowne Plaza team. We are look forward to welcoming you back!

8/10 – Gut

Sittichai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good stay before holiday
Great first night before holiday trip of a life time, room had a slight problem with shower and staff were amazing gave us a second room and allowed us to use the first thus avoiding repacking to change rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward K am 26. Jan. 2024
Thank you very much for your lovely feedback about your recent stay here at Crowne Plaza Manchester Airport. We are sincerely grateful for your positive comments. It gives us such gratification to hear how much you enjoyed the service you have received. I will certainly pass on your great feedback and kind words to our Crowne Plaza team. We are look forward to welcoming you back!

10/10 – Hervorragend

Pamela

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Dear PamelaThank you for sharing your positive review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Ian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Couldn’t ask for better
A great hotel close to terminal one. The room was massive and very comfortable with a lovely restaurant. The staff were friendly and very helpful. We literally had a 7 minute walk to our check in. Couldn’t ask for more
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward K am 26. Jan. 2024
Dear Ian, we would like to sincerely thank you for taking the time to deliver your excellent feedback to us. It is always a pleasure to know that we have delivered exceptional service to our guests. We really hope to welcome you back in the near future. Many Thanks,

10/10 – Hervorragend

Brian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Hi Brian We very much appreciate such excellent feedback scores from our valued guests such as yourself!Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Peter

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Hi PeterThank you for sharing your great review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team

10/10 – Hervorragend

andrew

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Dear AndrewWe appreciate the positive feedback! We hope to welcome you back to our hotel in the future.Kind Regards, CP Hotel Team

6/10 – Okay

Simon

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Kirsty

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Thank you for sharing your positive review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team

6/10 – Okay

diana

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Just teopned and trying hard. But staff need more training and not good enough to say we are still trying to put signs up . Send clients the info needed or put hand signs up to indicate numbers in a corridor. Confusion over bills cos presumably staff and systems are new but the new staff are trying. Rooms very comfortable and well appointed
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward K am 26. Jan. 2024
Hi Diana We aim to create a positive and memorable experience for each guest and apologise that we fell short this time. I am very much grateful for choosing us for your trip. Your thoughts are very much appreciated and I have relayed your comments to our management. I am certain that the issues encountered will be addressed accordingly.

8/10 – Gut

S

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Edward am 13. Feb. 2024
Thank you for sharing your review regarding your recent stay with us. Kind Regards, CP Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Thomas Jay

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

2/10 – Ungenügend

Karen

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I was very short stay 5 hrs, the room was clean but noise from water system constant, a green light maybe notifying the emergent light was charging made the room very light. As I was short stay for 0230 start didn’t request a room change. Upon checking in the manager I presume was assisting the receptionist who May have been new. Did not help with an issue on my points with membership number and advised that I contact website.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 19. Juni 2021
Dear Karen Thank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit. We hope that we may have the opportunity to exceed your expectations next time. Kind regards

6/10 – Okay

sherralee

Not impressed
The parking cost £45 for 24 hours as there was no signs to say we could pay at reception if we were staying in the hotel for £15. I was told I could not get a refund as the car park was not managed by the hotel. Als the corridor on the floor I stayed on smelled of marajhana, when I pointed this out to the receptionist I was ignored
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 19. Juni 2021
Dear Sherralee Thank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit. We hope that we may have the opportunity to exceed your expectations next time. Kind regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
They need to improve bathrooms condition . Lighting some not working
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 19. Juni 2021
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit. We hope that we may have the opportunity to exceed your expectations next time. Kind regards,

2/10 – Ungenügend

Javed

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never will stay again i daint turn up rang up n canceld still tooke money out bank
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 11. Mai 2021
Dear Javed Thank you for taking the time to share your experience with us. Kind regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I won't give it 4 star hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 11. Mai 2021
Good Day Thank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit. We hope that we may have the opportunity to exceed your expectations next time. Kind regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Guest Relations am 11. Mai 2021
Thank you for your review of your recent stay.

6/10 – Okay

shelley

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von Guest Relations am 11. Mai 2021
Thank you for your review of your recent stay.

10/10 – Hervorragend

Philip

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von Guest Relations am 4. Apr. 2021
Thank you for sharing your experience with us, we really do appreciate it. We hope to see you again soon. Kind regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Guest Relations am 29. März 2021
Thank you for sharing your experience with us, we really do appreciate it.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The corridors were cold but the room was damp and never got warm. Had to get on bed just to stop shivering. Blow heater hary let pit any warmth. Traumatised!!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Edward K am 10. März 2021
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are truly sorry that we have not met your expectations on this visit. We hope that we may have the opportunity to exceed your expectations next time. Kind regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Maurizio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Walk to airport
Good value for money walking distance from airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von GR am 21. Feb. 2021
Thank you for sharing your positive experience with us, we really do appreciate it. We hope to see you again soon. Kind regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Caoimhin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great staff
I had the impression that the hotel was understaffed due to it operation at a reduced capacity. Nevertheless, the staff who are there were efficient and very friendly. No issues at all and I’d stay again, hopefully next time there will be more dining options (pandemic dependent)
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I didn't stay long to explore the amenities; it was clean and comfortable, though, and this matters the most.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

8/10 – Gut

Toni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

8/10 – Gut

Benoit-Jacque

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Emma

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

2/10 – Ungenügend

Nicholas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Freezing cold room
Freezing room, avoid this hotel as their cost cutting is frankly getting ridiculous. They only turn on the heating when guests arrive and mine did not work at all
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020