Basierend auf 1.061 geprüften Bewertungen

4,6 von 5
4,6 Sauberkeit der Zimmer
4,5 Service
4,4 Komfort der Zimmer
4,5 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 12.03.2024
Everthing Fine.
Kommentar von Hotelmanagement
14.03.2024 von HOTEL EMPERADOR , Hotelmanagement
Dear Florian,We appreciate you have stayed at Emperador Hotel.
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 07.12.2023 auf Hotels
The price is not really worth it, location is nice. But room very small and sound proof is horrible. I have hear the guy next door snoring and talking! It’s really unbelievable for a high class hotel. Besides, the water is not hot enough and pipe also stuck. The same price could have better travel experience
Kommentar von Hotelmanagement
07.12.2023 von hotel Emperador, Hotelmanagement
Dear guest,Thank you for choosing Hotel Emperador and for letting us your feedback. We regret to find that you didnt fully enjoyed your stay here. Our apologies for any inconvenience. Regarding your comment about the room size, we would like to inform you that you choose a single room and the characteristics are clearly shown in Expedia web site. We have other types of room which are much bigger. Unfortunately we werent awared of the problem with the hot to find out if it was due to a breakdown.Hope to welcome you in a future to show you our superior rooms.Thank you anyway for your feedback.Regards,
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 07.11.2023
The rooms were different as shown on the website. Our rooms were not carpeted. The bathroom was not modern as shown on the website. The shower had such little water pressure. We could hear the people in the rooms above us when they walked. The cleaning lady kept banging doors in the hallway which could also be heard in the room.
Kommentar von Hotelmanagement
07.11.2023 von HOTEL EMPERADOR , Hotelmanagement
Dear Monica,We regret to hear that your expectations with our property have not been fulfilled.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Lutherstadt Eisleben

Veröffentlicht am 16.10.2023
VIP Vorteil auf Essen und alkoholfreie Getränke niicht genutzt. Frühstücksangebot in Bezug auf Wurst/Käse sehr übersichtlich
Kommentar von Hotelmanagement
16.10.2023 von hotel Emperador, Hotelmanagement
Estimada Ulrike, Nos alegra saber que disfrutó su estancia en el Hotel Emperador. Para nosotros es un orgullo saber que nuestros clientes están satisfechos con el servicio recibido.Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida en una próxima visita.Muchas gracias por su opinion.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.06.2023
Kommentar von Hotelmanagement
16.07.2023 von Hotel Emperador, Hotelmanagement
DEar Tobias,e are happy to know that you enjoyed your stay here at Hotel Emperador.Thank you for choosing us.hope to welcome here again in a next visit.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.05.2023 auf Ebookers
Frühstück könnte besser sein es hatte nur Weissbrot und Vollcornbrot nur 2 Sorten Brot.
Kommentar von Hotelmanagement
23.05.2023 von Hotel Emperador, Hotelmanagement
Estimado Domenico,Nos alegra saber que disfrutó su estancia en el Hotel Emperador. Agradecemos su sugerencias de mejora de desayunos y tomamos nota de ellas.Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida en un futuro próximo.Muchas gracias por su opinión.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.09.2022 auf Ebookers
Sehr gute Lage in Madrid. Freundliches und kompetentes Personal. Hervorragender Pool- und Dachbereich mit Bar. Beeindruckende Aussicht über den Dächern von Madrid, vor allem zum Palast und der Kathedrale La Almudena
Kommentar von Hotelmanagement
20.09.2022 von Hotel Emperador, Hotelmanagement
Vielen Dank für die Bewertung!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 05.09.2022
Das Hotel ist so zentral! Die Metro direkt vor der Tür, alles, was man in Madrid anschauen sollte, ist zu Fuß zu erreichen. Hotel ist innen wie aus alten Zeiten aber charmant
Kommentar von Hotelmanagement
06.09.2022 von HOTEL EMPERADOR, Hotelmanagement
Thank you very much!
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 16.06.2022
Es war ein wundervolles hotel. Wir haben uns sehr wohl gefühlt.
Kommentar von Hotelmanagement
04.07.2022 von Hotel Emperador, Hotelmanagement
ESTIMADA aNNA, Nos alegra saber que disfrutó su estancia en el Hotel Emperador. Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida en un futuro. Muchas Gracias por su valoración.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 30.05.2022 auf Hotels
Kommentar von Hotelmanagement
11.06.2022 von Hotel Emperador, Hotelmanagement
Nos alegra saber que disfrutó su estancia en el Hotel Emperador. Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida en un futuro. Gracias por su opinión.