Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Travelodge by Wyndham Hollywood-Vermont/Sunset

2.5 out of 5
Travelodge by Wyndham Hollywood-Vermont/Sunset
1401 N Vermont Ave, Los Angeles, CA

Bewertungen

7,2

Gut

247 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
394 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
185 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
84 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
89 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

6,8/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jutta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super klasse
Aufenthalt von 17 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Sam am 17. Jan. 2022
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Jutta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super klasse
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Sam am 17. Jan. 2022
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Guest Relations am 10. Jan. 2022
Michael, we are pleased your stay was enjoyable, and we want to thank you for your nice rating. All of us at Travelodge Hollywood Vermont-Sunset look forward to your next visit. Guest Relations

4/10 – Schlecht

Sven

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr in die Jahre gekommen. Wirkt sehr ranzig. Unfreundliches Personal. Aber Top-Lage.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Guest Relations am 26. Nov. 2021
Sven, thank you for sharing your experience at our hotel. We regret not meeting your expectations and apologize for the unpleasant encounter you had with our associates. We will review this with our team and take steps to elevate our service levels. We are also grateful for the feedback regarding the overall condition of our accommodations, and we will share these notes with the appropriate individuals for future modernization plans for our hotel. On a positive note, we are happy our location worked well for you. We hope you will give us a chance to redeem ourselves the next time you are in the area. Thank you again. Guest Relations

8/10 – Gut

H., B.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Preis-Leistungsverhaeltnis, Fruehstück inbegriffen, obwohl nicht bei Buchung erwaehnt, verkehrsgünstig gelegen
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Guest Relations am 11. März 2020
It is a pleasure to read your review. We are happy that you enjoyed our convenient location as well as our great pricing. On behalf of everyone here, we invite you to stay with us again the next time you visit our area. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Relations am 10. März 2020
We are happy you were pleased with most of our services, but we apologize if your stay was not perfect. We encourage you to try us again as we are confident you will have a better experience. Guest Relations

8/10 – Gut

Claudia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Für LA eine gute preisgünstige Unterkunft
Da das Krankenhaus gegenüber ist, kann es etwas laut sein, aber an sich waren wir zufrieden. Die Metrolinie ist direkt um die Ecke und Parkmöglichkeiten sind auch vorhanden. Das Frühstück ist typisch amerikanisch, da sollte man also nicht großartiges erwarten. Toast mit Marmelade oder Cornflakes. Das Zimmer war auch in die Jahre gekommen, aber wir hatten nicht das Gefühl es sei dreckig
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Guest Relations am 9. März 2020
Claudia, thank you for your kind feedback about the Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. We are happy that you were pleased with the location of our hotel. With our location in the heart of Hollywood, guests love that our hotel is just minutes from the best attractions and restaurants in the city. We hope to welcome you back whenever your travels bring you back to our area. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Guest Relations am 9. März 2020
Thank you for your rating. We are glad your overall visit was pleasant and hope to have a chance to make your next stay a much better one. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Guest Relations am 17. März 2020
We are glad you liked some aspects of our hotel, and overall, your stay was enjoyable. However, we are sorry if you were disappointed with any part of your visit. We hope you will stay with us on another occasion so we can provide you with a much more satisfying experience. Guest Relations

8/10 – Gut

K

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Okay for a couple of nights
Better than expected after reading the reviews. Good location. Though it needs renovation, I would stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Relations am 6. März 2020
Thank you for your kind feedback about the Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. We are happy that you were pleased with the location of our hotel. With our location in the heart of Hollywood, guests love that our hotel is just minutes from the best attractions and restaurants in the city. Being situated near the Metro Red Line, Union Station, and Universal Studios makes us one of the most desirable hotels in the area. Your business is appreciated, and we look forward to hosting you again soon. Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Relations am 27. Feb. 2020
Thank you for your nice rating. We are glad you had a great stay and enjoyed all that we offer at our hotel. We look forward to seeing you again at Travelodge Hollywood Vermont-Sunset. Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Schirin, Holzwickede

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mir hat der Aufenthalt sehr gut gefallen. Das Zimmer war gemütlich sauber,die Mitarbeiter freundlich. Besonders der ältere Herr,der für den Service zuständig war. Er war immer nett und hilfsbereit! Das Hotel befindet sich in einer Top Lage. Innerhalb weniger Minuten ist man in der U Bahn Station. Immer wieder gerne 👍👍😀
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Relations am 20. Feb. 2020
Thank you for your recent stay at Travelodge Hollywood Vermont/Sunset and for giving our hotel and staff a great review. We are pleased you were impressed with our service, accommodations, and a great location. Being situated near the Metro Red Line, Union Station, and Universal Studios makes us one of the most popular hotels in the area, and we are glad you agree. It was our pleasure hosting you, and we look forward to your return visit. Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Einfache, aber zentral gelegene Unterkunft. Zum Frühstück gab es Müsli, etwas Obst, Toast und Marmelade. Der Kaffee war sehr dünn!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Guest Relations am 19. Jan. 2020
Thank you for your kind review regarding your stay at the Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. We are happy you had a pleasant experience and that you enjoyed our central location and continental breakfast. We value all of your feedback, and we hope to welcome you back soon. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Guest Relations am 8. Dez. 2019
Thank you for being our guest. We are glad you liked some aspects of our hotel, and overall, your stay was enjoyable. It was our pleasure hosting you, and we hope you will give us another chance to provide you with an even better experience. Guest Relations

6/10 – Okay

DavidGeorg, Leipzig

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Unterkunft ist vor allem für ÖPNV-Nutzung günstig gelegen (U-Bahn nach Hollywood und Downtown, Bus zum Griffith Park). Das Frühstück ist ok, aber nicht besonders reichhaltig (Toasts mit zwei Sorten Marmelade, Muffins, zwei Sorten Müsli, Bananen und Äpfel, Kaffee, Tee, Orangensaft). Der Pool ist direkt am Parkplatz und nicht so einladend. Das Hotel akzeptiert kein Bargeld, wenn man als Deutscher ohne Kreditkarte anreist, sollte man also per Sofortüberweisung o.ä. vorab zahlen, dann gehts problemlos. Die Umgebung ist generell nicht so leise, was aber für so eine städische Lage wohl relativ normal ist. Das Hotel selbst ist relativ hellhörig - ich hatte das Pech, in der letzten Nacht Nachbarn zu haben, die bis halb 12 eine Rumtrampelparty gemacht haben, in den Nächten vorher ging es aber. Insgesamt also ein passables Hotel mit einigen Schwächen, würde es wieder nehmen, wenn ich in der Gegend sein sollte.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von Guest Relations am 22. Nov. 2019
David, thank you for choosing to stay with us. We are sorry for not meeting some of your expectations with our hotel and the noise issues you encountered during your stay. We wish we had the opportunity to address the problem while you were here as we would have done our best to ensure you were comfortable. On a positive note, we are happy you were pleased with our convenient location to public transportation. We value your feedback, and hopefully, we will have the opportunity to make it up to you on a future visit. Thank you again. Guest Relations

8/10 – Gut

Uwe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Guest Relations am 12. Nov. 2019
Thank you for rating your nice experience at Travelodge Hollywood Vermont-Sunset. It is always our attempt to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We hope to be your hotel of choice whenever you return to the area. Guest Relations

8/10 – Gut

Renate

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations am 5. Nov. 2019
Renate, we appreciate you sharing your kind rating of Travelodge Hollywood Vermont-Sunset. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to seeing you again on your next visit to our area. Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Holger, Alsdorf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Immer wieder schön dort zu sein. Sehr zentral. Von dort aus immer alles gut zu erreichen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations am 29. Okt. 2019
Holger, thank you so much for choosing Travelodge Hollywood Vermont/Sunset for your stay. It is nice to read that we met all of your expectations and you were especially happy with our convenient location. We enjoyed having you as our guest and hope to have the opportunity to welcome you back on a future visit. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Positiv: Die Metrostation ist in direkter Nähe. Negativ: Das Zimmer war in Ordnung, aber renovierungsbedürftig, sehr eng und in einer Abstellkammer war der Tresor untergebracht. Er stand lose auf einem Betonstein, hätte also jederzeit unterm Arm genommen und weg getragen werden können.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations am 23. Okt. 2019
Thank you for sharing your feedback about your stay at our hotel. We are happy you were pleased with our location. Being situated near the Metro Red Line, Union Station, and Universal Studios makes us one of the most popular hotels in the area. However, we are sorry for not meeting your expectations with regard to the room. Your feedback has been shared with the appropriate individuals in our organization. We hope to welcome you back whenever your travels bring you back to our area. Guest Relations

8/10 – Gut

Doris, Aachen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einfaches Motel, Frühstück (abgepackte Süßwaren) in der Lobby mit sehr wenig Sitzgelegenheiten. Kaffer lecker. Ansonsten einfache Unterkunft, für 1 Nacht ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Guest Relations am 17. Okt. 2019
Doris, thank you for being our guest at the Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. We are happy to know overall you had a pleasant stay and that you enjoyed our coffee. However, we regret not meeting some of your expectations. We appreciate your business and hope you will give us a second chance to deliver the type of experience you should always expect from our hotel. Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations am 8. Okt. 2019
Thank you for your nice rating and for letting us know that your stay at the Travelodge Hollywood Vermont-Sunset was a great one. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you again in the near future. Guest Relations

6/10 – Okay

Heima, Düsseldorf

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Umgebung sehr laut. Dafür fußläufig zum Hollywood Boulevard und mit der U-Bahn nach Universal.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Guest Relations am 23. Sept. 2019
Heima, thank you for sharing your feedback. Although you were pleased with our proximity to Hollywood and Universal Studios, we are sorry if you had any inconvenience. We value your business and hope you will choose us again soon. Guest Relations

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr runtergekommen, Waschbecken hing runter, Bad und Zimmer abgewohnt. Klimaanlage ekelhaft, Frühstück lächerlich, Kaffee, eingeschweißte süße Stückchen, Toast, überreife Bananen, Saftmaschine kaputt. Personal unfreundlich.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Guest Relations am 9. Sept. 2019
Thank you for being our guest. We are sorry you were disappointed with the condition of your room and that you did not experience the best from some of our associates. Your feedback has been discussed with the appropriate teams to improve our accommodations and services moving forward. We have also shared your comments with our food and beverage team to see where we can make improvements. We hope we have a future opportunity to restore your confidence in us. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr hellhörig! Wir hatten das Pech ein Zimmer im Erdgeschoss zu haben. Über uns war ein Gast, der Nachts um 1:00 Uhr duschte. Aus unserem Duschkopf im Badezimmer hat es währenddessen laut gepfiffen. Bis 2:00 Uhr nachts ist diese Person im Zimmer rumgelaufen, man hört alles... an Schlaf war nicht zu denken. Habe mich an der Rezeption beschwert. Leider hat das nicht viel gebracht. Insgesamt sind die Zimmer recht abgewohnt. Das Frühstück ist sehr minimal und übersichtlich. Aber ein Kaffee und ein Toast reicht ja manchmal um in den Tag zu starten. Zu Fuß kann man in der Gegend abends leider nicht viel unternehmen, da zu Hollywood Blvd. doch recht weit. Für uns war es die schlechteste Nacht unserer Rundreise, das wir kaum geschlafen haben. Da kann das Motel vielleicht nichts direkt dran ändern... die Bauweise mit den dünnen Holzdecken ist es wohl schuld.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Guest Relations am 3. Sept. 2019
Thank you for being our guest and for letting us know about your stay. Please accept our sincere apology for the difficulties you encountered with our service and the noise caused by nearby guests. We are also sorry that our rooms and our breakfast offerings fell short of your expectations. We have discussed your comments with the team, and we will be making changes to serve our guests better. Thank you again for your candid feedback, and we hope that you will come back to experience our hotel the way you should have during this visit. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Für eine Nacht okay. Frühstück ist schlecht aber man findet was. Lage ist ok da Metro Station
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Relations am 1. Sept. 2019
Thank you for choosing our hotel. We are glad to know you had an overall good stay. However, we are sorry for your disappointing breakfast experience. We will certainly follow up with our food and beverage team to see where we can do better. We value your business and hope to welcome you again on your next visit. Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Stella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Relations am 30. Aug. 2019
Stella, thank you for visiting Travelodge Hollywood Vermont/Sunset and for your wonderful rating. We are delighted you had an excellent experience with us. Please come back and see us again soon. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Lage ist sehr gut, ganz nah zu Hollywood Blvd, schöner Pool, Frühstück ist ok, allerdings der Raum erwas klein, Zimmer sind etwas in die Jahre gekommen.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Relations am 27. Aug. 2019
Thank you for being our guest. We are happy to know you were pleased with our proximity to Hollywood Boulevard and that you enjoyed your time at our pool. However, we are sorry you were disappointed with the condition of our room. Your observations have been shared with the appropriate teams to improve our accommodations moving forward. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying experience. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Frühstück war sehr schlecht. Der Frühstücksraum war eine Katastrophe. Zimmer waren okay
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Relations am 27. Aug. 2019
Thank you for reviewing our hotel. We are sorry your breakfast experience was not up to your expectations and regret the disappointment it caused. Your feedback has been discussed with our food and beverage team to see where we can make improvements. We encourage you to try us again in the near future and are confident you will enjoy a better stay. Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Typsiches amerikanisches Motel, das leider nicht mehr ganz taufrisch ist, aber im Allgemeinen genau das bietet was man von einem Motel erwartet. Das inkludierte Frühstück ist sehr "basic" und der Frühstücksraum meist überlaufen. Schade finde ich wie immer die Verwendung von Plastik-Einweggeschirr beim Frühstück, aber das ist halt typisch USA.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations am 15. Aug. 2019
Thank you for choosing Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. We are glad you had an overall nice stay. However, we are sorry for not meeting some of your expectations. We hope you consider us again the next time your travels bring you to our area. Guest Relations

6/10 – Okay

Nigyar

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Relations am 11. Aug. 2019
Nigyar, thank you for your rating. We are glad your overall visit was pleasant and hope to have a chance to make your next stay a much better one. Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Not more than okay. Good to have the subway station nearby!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Guest Relations am 9. Aug. 2019
Thank you for your kind feedback about the Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. We are happy that you were pleased with the location of our hotel. Being situated near the Metro Red Line, Union Station, and Universal Studios makes us one of the most desirable hotels in the area. We hope to welcome you back whenever your travels bring you back to our area. Guest Relations

6/10 – Okay

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Relations am 30. Juli 2019
Marc, thank you for being our guest. We are pleased overall you enjoyed your stay and hope to have another opportunity to welcome you back soon for a much better experience. Guest Relations

8/10 – Gut

Thorsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Motel in guter Lage
Preiswertes Motel in gute Lage, nahe Hollywood und Observatorium. Frühstück für amerikanische Verhältnisse in Ordnung. Hatten ein ruhiges Zimmer im Hof. Lediglich ein paar andere Gäste meinten, nach lärmen zu müssen, aber das kann überall passieren.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Relations am 26. Juli 2019
Thorsten, thank you for reviewing the Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. We are happy to know you liked our location and that you enjoyed our continental breakfast. Also, we wish we had the opportunity to address the issue while you were here as we would have done our best to ensure you were comfortable. We regret the inconvenience and hope to welcome you back soon. Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guest Relations am 8. Juli 2019
We appreciate you taking the time to share your wonderful rating with fellow travelers online. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back to Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. Guest Relations

6/10 – Okay

Andreas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Mit Auto für 2 Nächte okay
Gute Erreichbarkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Relations am 18. Juni 2019
Andreas, thank you for being our guest. We are glad to know our location was ideal for your needs and that had an overall nice stay. We hope you consider us again the next time your travels bring you to our area. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung
An sich ganz ok für den Preis. Recht sauber, ansonsten halt typisches Motel mit ZimmerTür direkt zum Parkplatz. Passt aber alles. Durch das nebenan gelegene große Krankenhaus heulen natürlich andauernd die Sanitäter Sirenen....leider halt auch die Nacht durch. Konnte schon schlafen, aber war oft wach.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Relations am 20. Juni 2019
Thank you for choosing our hotel. We are happy to read you had an overall nice visit and that you were pleased with the value we offer as well as our spotless property. However, we are sorry for the noise issue you encountered during your stay. Our front desk is available 24 hours a day, we would have changed your room to a quieter zone if known. We hope you consider us again the next time your travels bring you to our area. Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Einfaches Motel in Laufenfernung zum Walk of Fame.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guest Relations am 11. Juni 2019
Thank you for staying with us and for your gracious rating. On behalf of all of us at Travelodge Hollywood – Vermont / Sunset, we would like to invite you for another outstanding visit. Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruhig, super Lage, jeden Tag Reinigung, große Betten. Alles perfekt
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations am 4. Juni 2019
Thank you for the glowing review of the Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. We are delighted to know you loved our location and that you were impressed with our comfortable beds. It was a pleasure hosting you, and we look forward to welcoming you back soon. Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alle waren sehr nett, hilfsbereit &angagoeengagiert weitrg5weitere so
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations am 31. Mai 2019
Thank you for choosing the Travelodge Hollywood Vermont/Sunset for your most recent stay. It was a pleasure reading your comments praising the staff for the service they provided. They work very hard to make every guest stay wonderful. Thank you again, and please come back and stay with us again on a future trip to Hollywood. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Gute Lage, freundliche Mitarbeiter. Im Vergleich ein guter Auswahl am Frühstückstisch.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations am 24. Mai 2019
Thank you for being our guest. We are happy to know you liked our location and that you were impressed with our cordial associates. We appreciate you highlighting our delicious breakfast offerings and look forward to your next visit. Guest Relations

8/10 – Gut

Max

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations am 21. Mai 2019
Max, thank you for sharing the wonderful rating about your experience at Travelodge Hollywood Vermont-Sunset. We are happy to see your stay was pleasant in every way, and we hope to have the pleasure of hosting you again. Guest Relations

8/10 – Gut

Grischa

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Motel in L.A.! Uns hat die Lage super gefallen, weil wir die wichtigsten Sehenswürdigkeiten alle gut erreichen konnten. Die Zimmer waren sauber und ordentlich. Frühstück war ok, aber nichts besonderes. Wir würden wieder kommen!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations am 20. Mai 2019
Grischa, we recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have provided for Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. We are glad our location was convenient for everything you wanted to on this visit, and you also liked our clean accommodations. It was our pleasure hosting you during your time in Los Angeles, and we look forward to your next visit. Guest Relations

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Relations am 5. Mai 2019
We are happy you were pleased with most of our services, but we apologize that your stay was not perfect. We encourage you to try us again as we are confident you will have a better experience. Guest Relations

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Guest Relations am 5. Mai 2019
Thank you for choosing our hotel for your stay. We are disheartened to see your rating, and we sincerely apologize for not living up to your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience. Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Location ist ideal. Kurze Wege zu U-Bahn/Bus und Restaurants, einem VONS Supermarkt. Preis Leistung gut. Frühstück könnte man sich bis auf das Obst sparen.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Relations am 12. März 2019
Thank you for choosing the Travelodge Hollywood Vermont/Sunset. It is a pleasure to know you had an enjoyable experience with us and loved our convenient location. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you again on your next visit to our area. Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Yesenia

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

6/10 – Okay

Clayton

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was clean and close to the Thai district and subway station. However the process of checking in more difficult than it needed to be. Beforehand I called if I could leave my luggage at the hotel as I arrived in LA early, upon arrival I was told they will not hold my luggage. The over all attitude of the staff member with his child running around was was not good either. I came back and upon check in by the same person I was told they will not accept the card I made the booking with because its a debt card and cannot run it as credit. I then told them I didn't have a credit card on me and I'd told them have to go back to the luggage storage to get it, upon return I found that staff member cancelled my reservation. Luckily the other person on staff wasn't detestable to deal with and got me checked in at the rate I had booked.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Tinia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenience
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Delano

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022