Mittagessen und Abendessen, italienische Küche

Bewertungen von Beverly Terrace powered by Sonder

3 out of 5
Beverly Terrace powered by Sonder
469 N Doheny Dr, Beverly Hills, CA

Bewertungen

8,2

Sehr gut

453 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
309 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
110 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
66 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
63 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Manuel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Mira

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cute hotel in a safe area, I loved that we didn’t have to carry a key (sometimes the pin pad tried to play games with us). The rooms were clean when we arrived, but we didn’t get a cleaning in 10 days…
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Gerd Franz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We filled more than welcome, perfect located. Super nice hotel with friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von Beverly Terrace Team am 2. Mai 2018
Thank you for the lovely comment. We are glad you felt welcomed at our lovely little hotel.

6/10 – Okay

Masa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schön eingerichtete wenn auch kleine Zimmer. Die Badezimmer-Tür hat uns etwas gestört da es eine Schwingtür war. Der Innenhof ist sehr schön, ebenso der Frühstücksraum. Das Frühstück war o.k.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018
Antwort von Beverly Terrace Team am 21. März 2018
Vielen Dank für die Rückmeldung, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Grisse am 31. Dez. 2017
Hello, Thank you for staying with us! Happy New Year! Hope to see you again in the near future.

6/10 – Okay

angi, switzerland

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was verry smal. But its ok - we are not stay long time in LA.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2017
Antwort von Front Desk Agent am 15. Sept. 2017
Hello Angi, Thank you for staying with us. We do appreciate your feedback. Hope to see you again in the future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Tenzin Künphen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schön eingerichtete Zimmer - Klein aber fein
Das Beverly Terrace hat uns sehr gut gefallen! Wir haben als 3-köpfige Familie 2 Nächte dort verbracht. Die Zimmer sind etwas klein aber sehr sauber und schön eingerichtet. Sehr in positiver Erinnerung bleibt uns das dazugehörige Restaurant welches das Frühstück (inkl) serviert. Das Restaurant ist auch für den Abend zu empfehlen. Der Innenhof und die Dachterasse sind ebenfalls sprechen ebenfalls für das Hotel. Wir würden auf jedenfall das Hotel wieder buchen.
Antwort von Grisse am 12. Juni 2017
Hello Tenzin, Thank you for your kind words and staying with us. We're very happy that you and your party enjoyed your stay. We hope to see you again in the near future. Warm Regards, Front Desk Agent

10/10 – Hervorragend

Sebastian, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel ist sehr schön und das Personal sehr nett. Das obligatorische Valetparking ist verhältnismäßig günstig und der Suche nach einem Parkplatz ohne bestimmte Auflagen auf der Straße vorzuziehen. Unser Zimmer war sehr geschmackvoll eingerichtet. Der Innenhof als auch die Dachterrasse des Hotels sind ebenfalls sehr einladend gestaltet. Das Frühstück entspricht dem amerikanischen Standard, ist aber sehr schön hergerichtet und kann durch separat zu zahlende Speisen ergänzt werden. Unser Zimmer hatte die Fenster zum angrenzenden Boulevard hin. Dies hat bei geschlossenen Fenstern allerdings nicht gestört. Was leider etwas störend war, war die Musik aus der Küche des unterhalb des Zimmers gelegenen Restaurants des Hotels. Diese war schon sehr früh am Morgen deutlich zu hören
Antwort von Grissel, Front Office Manager am 14. Feb. 2017
We appreciate that you brought this to our attention. We have corrected the issue and we regret any inconvenience. Thank you for sharing your experience and we hope to see you again. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Nadine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in Beverly Hills
Super hotel, very good quality for the price. We recrived a nice welcome drink at the bar. Breakfast included and parking not too expensive compared to other hotels in LA. Only "problem": our room was close to the restaurant and we could hear their music early in the morning. Anyway i would definitely recommend that hotel if you stay in Beverly Hills!
Antwort von General Manager am 19. Feb. 2017
Thank you for your honest and valuable feedback. We hope to see you again!

10/10 – Hervorragend

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Geld auf jedenfall wert!
Das Hotel ist sehr schön und sehr zuempfehlen. Wir hatten ein Zimmer zur Straße was etwas laut nachts war, aber sonst liegt das Hotel super. Es sind etwa 10 Gehminuten zum Rodeodrive und der Innenhof ist sehr schön und stilvoll eingerichtet. Das Frühstück ist sehr lecker und auch mit einer recht ansehnlichen Größe ist für jeden etwas dabei. Die Mitarbeiter sind alle sehr freundlich. Etwas schade war nur das unser Hotelzimmer (2 Betten) nicht sehr groß war. Es verfügt auch über eine Dachterasse welche so wie der Rest des Hotels stilvoll eingerichtet ist.

8/10 – Gut

schlimhaslji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Städtetrip ohne kinder
Wir haben uns auf Anhieb wohl gefühlt. Der Innenhof und die Dachterasse sind wunderschön gemütlich eingerichtet. Das Frühstückbuffet war sehr ausreichend und vielfältig. Das im Hotel integrierte Restaurant wirkte sehr einladend.

4/10 – Schlecht

Marc, Bern, Schweiz

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Das Hotel war Schön, jedoch das Preis Leistungsverhältnis war sehr Schlecht. Sehr kleines Zimmer, und das frühstück war sehr übersichtlich.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel mit zentraler Lage
Sehr schöner Innenhof. Super leckerer Italiener direkt im Hotel. Parkservice mit für L.A. günstigen Parkgebühren. Schöne Gegend. Sehr nettes Personal. Wir hatten ein Doppelzimmer mit Kingsize Bett. Das Zimmer war zwar klein, aber ausreichend. Wir würden das Hotel jederzeit wieder buchen. Auch das Frühstück ist sehr zu empfehlen, vor allem das Brot und die selbstgebackenen Croissants.

8/10 – Gut

Rabih, Brookline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Matthew

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Got there 30 min before “standard” check in at 4. Tried to make us pay 20 dollars for early check in. We waited on the rooftop for 30 min so we didn’t have to pay the 20 dollar early check in fee. The rooftop had a sign that stated “the best view in Beverly Hills” if they meant the best view of the neighboring apartment complex’s backyard and some billboards then they were right. We were unable to get into the building after hours with the access code, the keypad wasn’t working. The front desk girl watched us attempt several times and when we asked if she could just open the door for us she or her finger up as in wait, and then opened it. Overall poor experience, will not be staying here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Madalyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Malea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked the outdoor seating area. It was very relaxing. The staff and valet were very friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Patrick

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Lynda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was great. We used Uber/Lyft and it was a great location for where we wanted to go during our trip.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Brando

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Old, outdated and overpriced. Room had flashing light constantly going on and sounds of crying children piercing walls all around us.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sonder am 4. Apr. 2024
Hi Brando, your feedback is important to us. It saddens us that your stay was disappointing. Our team would've been happy to deliver a white noise machine and earplugs to aid sleep. Should you decide to give us another chance, we'd love to host you at another one of our 40+ locations.

4/10 – Schlecht

Melissa

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Sonder am 26. März 2024
Hi Melissa, thank you for leaving a review. We’re sorry you were unsatisfied with your stay. We’d love to hear more details about your experience. Please feel free to reach out to our 24/7 support team. We look forward to hearing from you soon.

10/10 – Hervorragend

Jeff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic location, clean, great rooftop with a nice view and friendly staff!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Adebayo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really good location and simple clean rooms. You have to pay extra for your sheets to be changed every day however.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Mandy

Good spot for a one night stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Tinamarie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Our room has many issues which were ultimately handled by the supervisor. However it made the trip a bit inconvenient (we were moved 2 times during a 4 night stay).
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ramy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Much more impressive than I could have anticipated. Walkable to restaurants and bars in the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Herve

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Noisy, mold on the bathroom’s ceiling, … Desk personnel barely pays attention to customers. Very kind Valet!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sonder am 19. März 2024
Hi Herve, your honest feedback is important to us. We're sorry your stay was disrupted by noise. Our team is always happy to deliver a white noise machine and earplugs to aid sleep. Cleanliness is one of our top priorities — we'll ensure our team addresses the bathroom ceiling immediately. Should you decide to give us another chance, we'd love to make it up to you at another visit.

2/10 – Ungenügend

Justin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sonder am 11. März 2024
Hi Justin, your honest feedback is appreciated. We’re sad to hear about your experience. We’d like to learn more about your stay to help us identify how we can improve for the future. Please reach out to our support team at any time.

10/10 – Hervorragend

Ashley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Sarah

Mit Haustieren gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay - originally had a 2 queen bed combo for my room. After notified of having our ESA with us for this trip, the room was reduced to a single bed where me and my plus one had to share the bed. Other than that, my stay was clean and well maintained. A little bit of transparency on the room shifting before hand would have been appreciated and most appropriate in my opinion. What if i was residing with a co-worker or worse, my boss? I enjoyed my stay nonetheless. If i paid for 2 beds, I'd enjoy BOTH beds.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Angela

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sonder am 29. Feb. 2024
Hi Angela, your honest feedback is appreciated. We’re sad to hear about your experience. We’d like to learn more about your stay to help us identify how we can improve for the future. Please reach out to our support team at any time.

4/10 – Schlecht

Jeremy

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room was small and the bathroom was dirty with weird stains on the wall. Squashed bugs? We were also given dirty blankets that had black dirt marks on them
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sonder am 8. März 2024
We apologize for the cleanliness issues you encountered during your stay, Jeremy. We take cleanliness seriously, and we'll address these concerns with our housekeeping team to ensure they are thoroughly cleaning and inspecting rooms before guests arrive. Should you decide to stay with us again, we'd love to show you a better experience.

10/10 – Hervorragend

Antonio

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Stacia, Columbus

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location, easy in and out. Small rooms which I liked, very functional. Great bed and bathroom.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Carlos A.

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sonder am 14. Feb. 2024
Hi Carlos, your honest feedback is appreciated. We’re sad to hear about your experience. We’d like to learn more about your stay to help us identify how we can improve for the future. Please reach out to our support team at any time.

10/10 – Hervorragend

Dereck

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Jennifer

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
It's a really basic hotel room. No housekeeping service which is ok for me but the front door code doesn't work most of the time. Some of the night shift staffs are not helpful at all. I guess you get what you pay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sonder am 22. Feb. 2024
Hi Jennifer, your feedback is appreciated. We offer guests the ability to book housekeeping services on demand for a nominal fee. This ensures guests can enjoy an uninterrupted and sustainable stay. Access issues are frustrating, and we're sorry for the trouble you faced. Customer service is one of our top priorities — we'll review this situation with our team to ensure a higher level of care is met. We hope to have the opportunity to show you a better experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Sylvia

Gut: Ausstattung
Cute and charming, cozy, great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

inna gabrielle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was great and friendly! Will be back here soon.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

YUMIKO

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Andrea

Mit dem Partner gereist
The room was extremely small and we never found the elevator, the headboard was like pealing/old and it’s an additional cost ($30 per day) for parking. BUTTTT the price was significantly cheaper and it was in a great location. Overall we would recommend for a short stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sonder am 16. Feb. 2024
Thank you for sharing your feedback with us, Andrea. We apologize for the inconvenience caused by the room size, the headboard, and the parking fees. Regarding the elevator, we apologize for any confusion, and we'll ensure clearer signage is provided to assist guests in locating it. Your recommendation means a lot to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

4/10 – Schlecht

Brett

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Antwort von Sonder am 12. Feb. 2024
Hi Brett, your honest feedback is appreciated. We’re sad to hear about your experience. We’d like to learn more about your stay to help us identify how we can improve for the future. Please reach out to our support team at any time.

8/10 – Gut

Danielle

Gut: Ausstattung
Dirty carpet
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Maggie, New York

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sonder am 12. Feb. 2024
Hi Maggie, your honest feedback is appreciated. We’re sad to hear about your experience. We’d like to learn more about your stay to help us identify how we can improve for the future. Please reach out to our support team at any time.

8/10 – Gut

Eminent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Carla

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Stephanie

Mit der Familie gereist
We arrives at 3:27 and was told check in wasn’t until 4. We were told we could go to the Italian restaurant on site for drinks while we waited and that the front desk would hold our luggage. We went to the restaurant and ordered 2 sodas with no refills and was charged $12. Went to Check in at 4 and it took 38 mins to get our luggage and room code.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Sonder am 8. Feb. 2024
Hi Stephanie, your feedback is appreciated. We're sorry for the delay in getting you into your space. We send check-in instructions three days prior to your arrival for a seamless arrival process, but we apologize if this was unclear. If you decide to give us another chance, we'd love to show you a more seamless experience.

2/10 – Ungenügend

Carolina

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dear Expedia Team, I hope this message finds you well. I wanted to inform you that I did not stay at the Beverly Terrace due to an issue upon arrival. Unfortunately, they could not locate my reservation and gave me a hard time, creating an unpleasant experience. Moreover, the hotel's condition appeared unsafe and did not meet the standards portrayed in the pictures. Given these circumstances, I opted to book an alternative hotel through Expedia.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024