Lobby

Bewertungen von Strand Palace Hotel

4 out of 5
Strand Palace Hotel
372 The Strand, London, England

Bewertungen

8,8

Hervorragend

1705 von insgesamt 3023 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
824 von insgesamt 3023 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
280 von insgesamt 3023 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
125 von insgesamt 3023 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
89 von insgesamt 3023 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Suzan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
tolles Hotel für ein Städtetrip, viele Sehenswürdigkeiten sind per pedes erreichbar, sehr gute Anbindung zum Flughafen Heathrow👍
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Eva am 21. März 2024
Dear Suzan,Thank you for your kind feedback!Best Wihes,

10/10 – Hervorragend

Margit Margarete

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von sedat am 12. März 2024
Dear Margit, Thank you for taking your time to leave us a review, we are glad you enjoyed your overall stay with us!Warm regards, Sedat

10/10 – Hervorragend

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von sedat am 26. Feb. 2024
Dear Marcel, Thank you for leaving us a review, we are glad you enjoyed your overall stay!Warm regards, Sedat

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect check-in. All very friendly and helpful. Free water refill to reduce plastic. Possibility to dkip everyday cleaning (chemical). We love to go there!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Shashank am 18. Feb. 2024
Dear Gabriele,Thank you for choosing Strand Palace Hotel and taking the time to share your positive experience! We are delighted to hear that you had a perfect check-in and found our team friendly and helpful.Our commitment to environmental sustainability is reflected in initiatives like free water refills and the option to skip daily cleaning for reduced chemical impact.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay. If there's anything specific you'd like for your next visit, feel free to let us know.Best regards,Shashank

8/10 – Gut

Moritz Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Eva am 14. Feb. 2024
Dear Moritz,Thank you for taking the time to review us.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Svenja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Personal, nette Benefits seitens des Hotels
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Shashank am 22. Jan. 2024
Dear Svenja,Thanks for your kind words!We're glad you enjoyed our friendly staff and hotel benefits. If you have any suggestions or specific highlights from your stay, we'd love to hear more. Looking forward to welcoming you back!Best regards,Shashank

10/10 – Hervorragend

Carla

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Shashank am 21. Jan. 2024
Dear Carla,We sincerely appreciate you dedicating time to share your positive feedback!Regards,Shashank

8/10 – Gut

Melda

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von sedat am 29. Dez. 2023
Dear Melda, Thank you for taking your time to leave us a review! We are glad you enjoyed your overall stay. We are looking forward to hosting you again soon. Warm regards, Sedat

8/10 – Gut

Alberim

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Eva am 17. Jan. 2024
Dear Alberim,Thank you for taking the time to review us. Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

Anja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Eva am 19. Dez. 2023
Dear Anja,Thank you for your kind feedback. Warm Regards,

8/10 – Gut

Sebastian Günter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Eva am 20. Dez. 2023
Dear Sebastian,Thank you for your feedback. Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

Mike

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Sedat am 6. Jan. 2024
Dear Mike, Thank you for taking your time to leave us a review, we are glad you enjoyed your overall stay!Warm regards, Sedat

8/10 – Gut

Steffen, Potsdam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel mit Flair. Viel Fußläufig zu erreichen und durch Bus und Tube super angebunden. Beim Frühstück zu den Stoßzeiten kurzes Anstehen, aber super organisiert.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Eva am 9. Dez. 2023
Dear Steffen,Thank you for your feedback. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Dieter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft liegt sehr zentral, sehr gut zu erreichen und Personal sehr hilfsbereit. Klasse Hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Eva am 29. Nov. 2023
Dear Dieter,Thank you for your feedback. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top Adresse für einen Londonbesuch. Vieles zu Fuss erreichbar. Gute Anbindung mit den U Bahnen
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Eva am 29. Nov. 2023
Dear Peter,Thank you for your feedback. Kind Regards,

8/10 – Gut

Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ideal for theater trips as most West End venues are within walking distance. Glad to see that the construction work is finished and the Lobby looks splendid. Nice to see that the Afternoon Tea is available again.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Eva am 7. Nov. 2023
Dear Christina,Thank you for your kind feedback. Kind Reagrds,

6/10 – Okay

Andreas

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Eva am 7. Nov. 2023
Dear Andreas,Thank you for your feedback. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Eva am 31. Okt. 2023
Dear Thomas,Thank you for the positive feedback.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Eva am 31. Okt. 2023
Dear Chris,Thank you for your positive feedback. Kind Regards,

8/10 – Gut

Christine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war sehr gut
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Eva am 30. Okt. 2023
Vielen Dank!

8/10 – Gut

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist super gelegen. Man kann viel zu Fuss machen. Das Personal ist sehr freundlich. Alles in allem war es ein guter Aufenthalt.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Eva am 25. Okt. 2023
Liebe Claudia,Vielen Dank!

10/10 – Hervorragend

Heiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sedat am 23. Okt. 2023
Dear Heiko, Thank you for taking your time to leave us a good review, we hope to see you in the future again!Warm regards, Sedat

10/10 – Hervorragend

Moritz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice, new rooms. Breakfast is good, nice selection. Personnel is very helpful!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Eva am 16. Okt. 2023
Dear Moritz,Thank you for the kind words, we will pass the message to our team. We hope to see you again in the near future,Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Daniel Gabor

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Razvan Rusei Duty Manager am 13. Sept. 2023
Dear Daniel,Thank you for taking the time to leave a perfect 5 out of 5 rating on ebookers following your recent stay at the Strand Palace Hotel. We are delighted to receive your positive feedback, and we appreciate your support.We hope you had an excellent stay, and we look forward to the opportunity to welcome you back in the future. If you ever have any specific preferences or requests for your next visit, please do not hesitate to share them with us.Thank you for choosing the Strand Palace Hotel, and we can't wait to host you again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Razvan Rusei / Duty Manager. am 12. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to leave a perfect 10 out of 10 rating on Hotels.com following your recent stay at the Strand Palace Hotel. We are absolutely delighted to receive your outstanding review, and we're thrilled to hear that you had such a fantastic experience during your stay with us.Your positive feedback is greatly appreciated and serves as a testament to our commitment to providing exceptional service and value to our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another outstanding stay.If there is anything specific you'd like to share or any special requests for your next visit, please don't hesitate to reach out. Thank you for choosing the Strand Palace Hotel, and we look forward to hosting you again soon.

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Worth a visit for the location alone.
Pleasant enough stay and couldn't fault the service but sadly the plumbing, at least in my room 107, was poor. The washbasin could not be plugged, it was difficult to adjust the hot and cold taps, the shower gave sudden bursts of hot or cold water and made very loud noises. Needs fixing.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Razvan Rusei / Duty Manager. am 5. Sept. 2023
Dear John,Thank you for taking the time to provide your feedback about your recent stay at the Strand Palace Hotel. We're glad to hear that you found the service to be satisfactory. However, we apologize for the issues you encountered with the plumbing in your room. Your feedback is valuable to us, and we will certainly address these concerns to ensure that such issues are resolved promptly.We appreciate your understanding and hope that despite this, you had an overall pleasant stay. If you plan to visit again in the future, we would be happy to provide you with an improved experience.

8/10 – Gut

Frank, Berlin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was rather small, which is basically not a big problem, since we didn’t spend too much time other than sleeping. If you stay longer than a week the closet space could be not sufficient enough. The bathroom did not have any facilities such as hooks or else to place the wet towels so they can dry to be used the next way. This way we had to get new towels each day which ist not very good for the environment. Overall it is a good and clean hotel. I would recommend it and would most likely stay here again on my next stay.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Services am 15. Aug. 2023
Dear Frank,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are pleased to hear that you found our hotel to be good and clean overall, and we truly appreciate your recommendation.However, we apologise for the lack of space in the closet and the lack of bathroom facilities like hooks. We will definitely take your suggestions into consideration as we continuously strive to enhance our guests' comfort.Thank you for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back on your next stay.Kind regards,Carla

10/10 – Hervorragend

Robin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Razvan Rusei / Duty Manager. am 9. Aug. 2023
Thank you, Robin, for your perfect rating! We're thrilled to receive your positive feedback.We look forward to the pleasure of serving you again in the future.

10/10 – Hervorragend

juan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Razvan Rusei / Duty Manager. am 2. Aug. 2023
Good evening,Thank you for choosing Strand Palace Hotel!We are really happy to hear you enjoyed your stay.We hope to see you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gut erreichbar. Sehr freundliches Personal. Es gibt Wasserflaschen aus recyceltem Material zum Nachfüllen. Man kann auf Reinigung verzichten gegen Voucher. Die Räume sind angenehm klimatisiert ohne laute Geräusche oder Kälte. Sanitäre Einrichtungen sind ausgezeichnet. Betten sind sehr gut. Das Hotel war bereits vor der Renovierung wunderbar.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Services am 23. Juli 2023
Dear Gabriele,Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at Strand Palace is committed to providing high-quality customer service, and we are thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you will visit us again soon.Kind regards,Carla

8/10 – Gut

Marco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnete Lage des Hotel. Zimmer sind eher klein, aber gut ausgerüstet. Das Frühstück im Hotel ist keine Offenbarung.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Cosmin am 5. Juni 2023
Dear Marco, Thank you for staying with us.I am glad to see that you have overall enjoyed your stay with us. Please be certain that your feedback is shared with our management and please feel free to share more feedback with us.We are looking forward to welcoming you back at Strand Palace. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist super für Musicalfreunde. Man ist auch schnell bei den meisten Sehenswürdigkeiten und kann viele davon sogar zu Fuss erreichen. Das Hotel selbst ist gross, grosszügig, elegant und bequem eingerichtet. Ich fühlte mich wie zuhause.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von Cosmin am 7. Mai 2023
Dear Alexander,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and found the location of the hotel to be great for musical fans and for exploring the city's sights.We are also thrilled to hear that you found our hotel to be spacious, elegant, and comfortable. It is always our aim to create a welcoming atmosphere for our guests so they feel right at home, and we are glad to hear that we achieved this during your stay.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,

8/10 – Gut

Jan Wilhelm

Gut: Personal & Service
Rezeption und Freundlichkeit waren top. Für den Preis würde ich mir aber ein etwas saubereres Badezimmer wünschen.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Carla am 13. Apr. 2023
Dear Jan Wilhelm,Thank you for sharing your feedback with us. We are thrilled to hear that you had a positive experience with our reception and found our staff to be friendly. However, we apologise for any inconvenience you may have experienced with the cleanliness of the bathroom.We take cleanliness and hygiene very seriously, and we apologise for falling short on this time. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests, and we will take steps to ensure that our bathrooms meet your expectations in the future.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a flawless experience on your next visit.Kind regards,Carla

6/10 – Okay

Ronald, Bessenbach

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
🆗
Antwort von Carla am 9. Apr. 2023
Dear Ronald,Thank you for taking the time to give us your feedback regarding your recent stay at our hotel. We would appreciate it if you could provide us with more specific details about the areas where you feel we could improve. We take all feedback seriously and strive to continually improve our services and amenities to ensure that our guests have an enjoyable stay.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future and provide you with a superior experience.Kind regards,Carla

6/10 – Okay

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Guest Services am 13. Apr. 2023
Dear Christian,Thank you for your feedback and we hope to welcome you again at Strand Palace in the future.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Selina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir sind zufrieden.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Guest Services am 3. März 2023
Dear Selina,Thank you for your feedback and your perfect score. We hope to welcome you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Sonja

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne und saubere Zimmer, super Frühstücksbuffet, Personal ist extrem hilfsbereit und die Lage des Hotels ist toll!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Carla am 2. März 2023
Dear Sonja,Thank you so much for the wonderful feedback.We are really happy to see our efforts in providing a nice experience to our guests succeed.We hope to see you again.Kind regards,Carla

6/10 – Okay

Rim Ben

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I first have booked a superior twin room for my sister and me. According to the pictures it kind of looked spacious and bright. But neither of that was the case. We changed rooms a couple of times and each time the view was horrible! You look outside the window and the only thing you see is buildings/windows. No direct light! And the end we wanted to change to a room that we know from previous stays at this hotel. Luckily it was available ( cozy double bed room with view to the streets/ Savoy ) Because we wanted to change to another room category we were told that we would not get any money back or a discount. The only thing we got was a voucher for a free drink at the hotel. The only positive thing this hotel has is it’s location. And although it has been renovated, in my opinion, it does not have a luxurious vibe to it. Even the rooms. ( no bathrobe or slippers ) For my next trip i will definitely book an other hotel.

8/10 – Gut

Mona

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wirklich super gelegenes Hotel in der Nähe von Convent Garden. Man fühlt sich auch Abends sicher beim Herumlaufen und Shoppen, Theater Besuch etc. Die Zimmer sind für den Preis eher klein, aber ausreichend. Die Schallisolierung zum Gang ist nicht optimal. Dies war zum Glück erst am Abreisetag störend. Leider empfand ich die Sauberkeit nicht als ganz einwandfrei. Dreckige Handtücher wurden z. B nicht gewechselt und auch die allgemeine Reinigung beim Wechsel von Gästen wurde nicht sorgfältig durchgeführt. Habe Haare in der Dusche vorgefunden. Alles in allem fand ich die Verkehrsanbindung an die Piccadily Line und die gute Lage exzellent, sodass ich es weiterempfelen würde.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Alessia am 21. Dez. 2022
Good afternoon,Thank your for feedback.We are glad to hear you enjoyed your stay at Strand Palace and already waiting for your return!Kind Regards,Alessia

10/10 – Hervorragend

Josefina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, freundlich, schöne Zimmer. Sehr angenehm :)
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Ayesha am 18. Dez. 2022
Dear Josefina,Thank you for your wonderful feedback.We are glad to hear you enjoyed your stay at Strand Palace and we are already waiting for your return!Kind Regards,

6/10 – Okay

Daniel

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Viel zu teuer für ein Mini-Zimmer mit undichtem Fenster
Antwort von Ayesha am 1. Jan. 2023
Dear Daniel,Thank you for choosing Strand Palace and we are happy to hear you enjoyed the time with us. Our hotel has a massive number of rooms, with different sizes and layouts. I hope you enjoyed the other facilities offered though and the size will not be a decisive factor in choosing us again.For any future booking, please don't hesitate to let us know if any preferences and we will give our best to accommodate them.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Sasa, Duisburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Carla am 29. Dez. 2022
Dear Sasa,Thank you for your review.We are glad to hear you enjoyed your stay at Strand Palace and we are already waiting for your return!Kind regards,Carla

2/10 – Ungenügend

Nihada

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personal freundlich, Zimmer auch sauber, aber Hotel vorallem Zimmer in die Jahre gekommen. Der alte Teppich stinkt und ist ekelhaft. Wie gehen nie wieder.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Hans-Rudolf, Rapperswil SG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Tolles und reichhaltiges Frühstück. Schneller Check-in und -out. Sehr freundliches Personal.... Superior Zimmer eher (sehr) klein, aber zweckmässig, sauberes Badezimmer.
Antwort von Ayesha am 18. Dez. 2022
Dear Hans-Rudolf,Thank you so much for the wonderful feedback.It's great to hear you enjoyed our hotel. We hope you'll choose us in the future again.Kind Regards,

6/10 – Okay

Nicole

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zimmer war sehr klein, lt Foto hätte es viel geräumiger sein müssen. Auch war es sehr dunkel da natürliches Licht kaum vorhanden war durch die Lage des Zimmers, war auch sehr laut die ganze Nacht, die Fenster waren zur Hälfte mit Holzplatten verbaut
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Iris Eva

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Claudia

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Alessia am 9. Nov. 2022
Good afternoon,Thank you so much for the wonderful feedback.We are really happy to see our efforts in providing a nice experience to our guests, succeed.We hope to see you again in the near future.Kind Regards,Alessia

8/10 – Gut

Werner Karl, Bern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location. Within relatively easy reach of Tube and boat pier stations. Restaurant not used. It should be possible to charge drinks from the hotel bar to your room, i.e. a respective account should be opened automatically right at the time of checking-in.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Alessia am 6. Nov. 2022
Good afternoon,Thank your for feedback.We are glad to hear you enjoyed your stay at Strand Palace and already waiting for your return!Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Reto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel nahe Covent Garden
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Cosmin am 30. Okt. 2022
Good evening Reto,Thank your for taking the time to leave us a feedback.We are really happy to see you had a wonderful time in the Heart of London.We hope to see you again in the near future.Kind Regards,

8/10 – Gut

Franz, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück war gegensatz zu früheren jahren enttäuschend - ich lass das in zukunft aus. Aber ich bin immer wieder gern im strand - seit über 20 jahren
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Alessia am 6. Nov. 2022
Good afternoon,Thank your for feedback.We are glad to hear you enjoyed your stay at Strand Palace and already waiting for your return!Kind Regards,