Lobby-Lounge

Bewertungen von Point A Hotel London Liverpool Street

3.5 out of 5
Point A Hotel London Liverpool Street
13-15 Folgate Street, London, England

Bewertungen

8,2

Sehr gut

421 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
357 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
114 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
63 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
57 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Dirk

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Für eine kurzen Trip nach London gut geeignet. Nahverkehrsmittel, Gaststätten und Highlights in der Nähe,
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nikky am 11. März 2024
Dear Dirk,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you found our location well suited for a short trip to London, with convenient access to local transport, restaurants, and nearby highlights.Your kind words regarding our property are truly appreciated, and we are pleased to know that you had a positive experience during your time with us. Our team works diligently to ensure that our guests have a comfortable and memorable stay, and it is rewarding to receive such positive feedback.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and providing you with another exceptional experience. If there is anything further we can assist you with or if you have any additional feedback to share, please do not hesitate to reach out.

8/10 – Gut

Thomas Ewald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nikky am 11. März 2024
Thank you for your rating. We look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

Anne, Leipzig

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nikky am 3. März 2024
Dear Anne,Thank you for the rating. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved stay that reflects the high standards we aim to achieve.

6/10 – Okay

Olaf

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Samir

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect place for a weekend trip
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nikky am 21. Jan. 2024
Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Providing an excellent experience is always our top priority, and we are delighted that we could exceed your expectations.we are glad that you found our location perfect for your weekend trip. We hope to welcome you back for another memorable stay in the near future.

8/10 – Gut

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel mit super Frühstück! Das barrierefreie Zimmer ist von der Größe her gut. Das Badezimmer war nicht ganz so schön, eher kahl und wie im Krankenhaus. Leider hat unsere Lüftung nicht funktioniert und unser Zimmer war sehr kalt. Uns wurde dann ein Heizlüfter ins Zimmer gestellt. Ich hätte mir gewünscht, dass man uns ein neues Zimmer anbietet, weil die Wärme definitiv nicht die gleiche war.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nikky am 21. Jan. 2024
Dear Michelle,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed the great breakfast and found the barrier-free room to be spacious.We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the ventilation in your room. Please be assured that we have addressed this issue with our maintenance team to ensure that it is resolved promptly.We value your feedback, and it is through comments like yours that we are able to enhance the experiences of our guests. We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay in the near future.

2/10 – Ungenügend

Denise

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nikky am 28. Jan. 2024
Dear Denise, Thank you for the rating. We will do our best next time.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Nikky am 9. Jan. 2024
Dear Michael,Thank you for the rating. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Isabella

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer wird nur alle 3 Tage geputzt aber es war trotzdem in Ordnung. Lage und Frühstück war super!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Nikky am 9. Jan. 2024
Thank you for taking the time to share your wonderful review with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciated all the little touches we provide. Your feedback means everything to us and we cannot wait to welcome you back again soon!!!

8/10 – Gut

Lennard

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nikky am 9. Jan. 2024
Dear Lennard,Thank you for the rating. We look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

Matthias

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nikky am 2. Feb. 2024
Dear Matthias, Thank you for the rating. We look forward to welcoming you back with a better experience.

6/10 – Okay

Nathalie

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war leider sehr klein und eng, für 2 Personen gerade so machbar. Das Zimmer war nicht ganz sauber, es waren Haare im Bett und in der Dusche und auch Schimmel im Bad. Die Badezimmer Tür ließ sich nicht schließen, weil sie kaputt war. Die Tür der Dusche ist immer aufgegangen, weil sie nicht ganz funktioniert hat. Insgesamt ist die Einrichtung schon etwas heruntergekommen gewesen. Der Frühstücksbereich war viel zu klein für so viele Gäste. Wir mussten warten oder bei Minus Temperaturen draußen Essen. Das Frühstück und die Auswahl waren ok. Den Kaffee musste man aber extra bezahlen, sowie auch die Unterbringung des Gepäcks nach dem Checkout. Für einen kurzen Aufenthalt ist es ok, weil die Lage ganz gut ist direkt an der Liverpool Street Tube und es gibt einige nette Restaurants und Bars in der Nähe.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nikky am 3. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry that your recent stay did not meet your expectations. Your comments are precious to us as they help us improve our guests' experience. We will address the issues you have raised with our team immediately to ensure that such concerns are rectified. We appreciate your kind words about our location and we hope to have the opportunity to welcome you back for an improved experience in the future.Best Regards,Nikky

6/10 – Okay

Tanja

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nikky am 3. Jan. 2024
Dear Tanja, Thank you for the rating. We look forward to welcoming you back soon again.

2/10 – Ungenügend

Tim

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Iman am 21. Dez. 2023
Dear guest,Sorry to hear about your experience. We will try our best in future.

2/10 – Ungenügend

Zahra

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Iman am 21. Dez. 2023
Dear guest,Thank you for the rating. We will do our best next time.

6/10 – Okay

Lea-Johanna

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Wir haben ein Zimmer im Erdgeschoss gehabt. Das komplette Bad hat nach Chlor gerochen, wir haben alle Spülungen gehört und es wurde in 5 Tagen nur einmal das Bett gemacht bzw. ordentlich sauber gemacht. Kissen sind sehr klein und statt zwei Decken bekommt man eine große. Das Personal war nett und die Umgebung super.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Iman am 31. Okt. 2023
Hi, we are very sorry to hear that your room smelled. We always tried to keep fresh our room. One more thing we do room service every three days and we provide extra blankets upon request. We will take care of those matters in future.

8/10 – Gut

Sven

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Für einen Citytrip gut gelegen. Viele Restaurants, Pubs und kleine Märkte zu Fuß erreichbar.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Iman am 31. Okt. 2023
Thank you for the rating. We hope to see you again.

4/10 – Schlecht

Marie-Christin

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das hellhörigste Zimmer in dem ich in meinem Leben je war. Kaputte Air Condition, das Geräusch war so unendlich laut dass man die ganze Nacht nicht schlafen könnte. Keine Ermäßigung oder Entschädigung bekommen. Wir hatten ein Behindertengerechtes Zimmer bekommen, in dem das Bad unter was Stande als man sich nur ganz kurz abduschen wollte. Nie wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Tchad am 19. Okt. 2023
We're truly sorry to hear about your negative experience during your stay. The issues you mentioned are certainly not up to our standards, and we apologize for any inconvenience you faced. Your feedback is valuable, and we will address these issues to ensure a better experience for our guests in the future. We appreciate your patience and understanding and regret that we were unable to offer compensation during your stay.

4/10 – Schlecht

Tobias, Osterode am Harz

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Es war sehr laut aufgrund einer Baustelle, die nicht vorher informiert wurde und das Personal konnte es garnicht verstehen, dass man es nicht gut heißen konnte um 05:00 Uhr morgens von dem Lärm geweckt zu werden. Die Zimmer sind extrem klein, trotz kleiner Handgepäck Koffer konnten bei uns nicht zwei Leute gleichzeitig im Raum stehen. Die Duschen hatten kaputte Silikonfugen und waren dreckig. Auf einen Nachlass wegen dem Baulärm wurde nicht reagiert. Keine Weiterempfehlung!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Tchad am 17. Okt. 2023
We're truly sorry to hear about your unpleasant experience during your stay. We apologize for the noise disturbance from the nearby construction site and the lack of understanding from our staff. Your feedback about the small rooms and the condition of the showers is duly noted, and we'll work on improving these aspects. We regret that you didn't receive any response regarding a discount for the inconvenience. We take your comments seriously and will use them to enhance our services. Thank you for sharing your concerns, and we apologize for not meeting your expectations.

6/10 – Okay

Adrian

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very small rooms
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Tchad am 3. Okt. 2023
Thank you for your comment.

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The air conditioner could cool a bit more.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Tchad am 16. Sept. 2023
Thank you for the high rating!

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dieses moderne Budgethotel in einem Backsteingebäude ist 3 Gehminuten vom Old Spitalfields Market und 7 Gehminuten vom Bahnhof Liverpool Street entfernt, von dem Stansted Express-Züge verkehren. Die einfachen, zweckmäßig eingerichteten Zimmer, teilweise ohne Fenster, bieten verschiedene gebührenpflichtige Ausstattungsoptionen wie Leihhandtücher, WLAN, einen Safe und einen Flachbildfernseher. Das Hotel bietet eine einfache Lobby-Lounge mit Computern.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Tchad am 8. Sept. 2023
Thank you for providing additional information about the hotel's location and amenities. This description gives a clear picture of the hotel's proximity to Old Spitalfields Market and Liverpool Street Station, making it convenient for travellers. The mention of the simple and functional rooms, some without windows, provides valuable insights for potential guests, as does the information about additional fee-based facilities and the lobby lounge with computer access. This concise summary will help travellers make informed decisions when considering this hotel for their stay.

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Tchad am 8. Sept. 2023
Thank you for the rating!

10/10 – Hervorragend

Maike

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mitten im hippen Shoreditch/Spitalfelds liegt dieses kleine Hotel in einer schmalen ruhigen Seitenstraße. Gut angebunden an Busse (Shoreditch Highstreet), Underground (Liverpool Street) und Einkaufsmöglichkeiten (Spitalfield Market, Box Park, Shoreditch Highstreet und Commercial Street) sowie Restaurants und Bars – und dennoch entfernt von Partylärm. Unser Zimmer (mit Fenster muss man buchen!) ging nach hinten in den schönen, ruhigen kleinen Hof, in dem man auch frühstücken kann. Das Personal war sehr freundlich und unkompliziert!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Tchad am 8. Sept. 2023
It's wonderful to hear that you enjoyed the hotel's convenient location in the heart of Shoreditch/Spitalfields and its proximity to transportation, shopping, dining, and entertainment options. The quiet courtyard and having the option to book a room with a window added to your positive experience. We're pleased that the staff was friendly and accommodating.

6/10 – Okay

Lars

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Tchad am 10. Sept. 2023
I'm sorry to hear that your experience at our establishment has been less than satisfactory. We take your feedback seriously, and we're committed to improving our services to better meet your expectations.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr angenehmer Aufenthalt, frisch renovierte, wenn auch recht kleine Zimmer. Der Innenhof mit Garten und das Frühstücksbüffet waren prima. Gegenüber unseres Zimmers war eine Baustelle, bereits früh morgens wurde es laut.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Tchad am 16. Aug. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you had a generally pleasant stay and enjoyed our newly renovated rooms, inner courtyard with garden, and breakfast buffet. We apologize for any inconvenience caused by the construction site across from your room. We understand that the noise disruptions in the morning were not ideal and detracted from your experience. Your feedback is valuable to us, and we will take it into consideration as we continue to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even more enjoyable stay.

8/10 – Gut

Andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preis und Qualität passen
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Tchad am 16. Aug. 2023
Thank you for taking the time to leave a review.

10/10 – Hervorragend

Alice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just the perfekt Location for a city trip. Very friendly and good breakfast. I would book it again!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Tchad am 12. Aug. 2023
Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you found our hotel's location perfect for your city trip and enjoyed the friendly staff and good breakfast. We look forward to welcoming you back for another stay in the future!

10/10 – Hervorragend

Milena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Tchad am 12. Aug. 2023
Thank you for the 5/5!

6/10 – Okay

Tanja Maria

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Tchad am 3. Aug. 2023
Thank you for taking the time to leave a rating.

8/10 – Gut

Ilknur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Tchad am 3. Aug. 2023
Thank you for the rating!

8/10 – Gut

Moritz

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Tchad am 3. Aug. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

Danielle Pina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Tchad am 21. Juli 2023
Thank you for the rating!

8/10 – Gut

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Lage (ca. 5 Minuten zur Station “Liverpool Street) ist unschlagbar. Von und nach London Heathrow mit der Elisabeth-line bequem zu erreichen. Der Preis für diese Lage ist völlig okay. Leider verläuft eine Bahnstrecke in der Nähe. Liegt das Zimmer ungünstig ist es nachts etwas lauter. Frühstück ist tageweise buchbar (8 £). Fand ich sehr praktisch. Viele essensmöglochkeiten in der Nähe.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Tchad am 8. Juli 2023
Thank you for sharing your review of our hotel. We greatly appreciate your feedback.We are thrilled to hear that you found our location unbeatable, with its close proximity to Liverpool Street station. The convenience of the Elisabeth line for travel to and from London Heathrow is indeed a great advantage.We are glad that you found our pricing for such a prime location to be reasonable. We strive to provide value for money while ensuring a pleasant stay for our guests.We apologize for any inconvenience caused by the nearby railway line. We understand that noise levels can vary depending on the room's location. Please don't hesitate to inform us of your preferences during future stays, and we will do our best to accommodate them.It's fantastic to know that you found our breakfast option useful. The ability to book breakfast by the day for 8 offers flexibility and we are glad that you appreciated this convenience.

8/10 – Gut

Felix

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice reasonable priced hotel to do some sightseeing. Just 5 minutes walking to Liverpool street station. Also: great and tasty breakfast
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Tchad am 25. Juni 2023
Thank you for your review! I'm glad to hear that you enjoyed your stay at the hotel. Its convenient location makes it easy to explore and do some sightseeing.

10/10 – Hervorragend

Katja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best location. Wonderful restaurants and Pubs. Liverpool Station 3 min walking.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Reception host -K Begum am 6. Juni 2023
Hi Katja, Thank you for your review, yes our location is wonderful so we hope to see you again soon!

4/10 – Schlecht

Gerhard

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Tchad am 3. Juni 2023
Sorry to hear that the stay wasn't up to your standards.

10/10 – Hervorragend

Falko

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Top hotel on London… when i come back to London, I will stay again here !
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Bruno am 14. Mai 2023
Thanks for your feedback, we are delighted that you have had a good experience with us, and we hope to see you again

6/10 – Okay

Tobias

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zimmer ziemlich klein und nachts um 3 ging ein alarm an, weil wir ein gepäckstück unterm safe hatten 🙄 Alles sehr sauber und personal war freundlich und hilfsbereit! Hätte aber bei dem preis ein etwas komfortableres zimmer erwartet!
Antwort von Tchad am 1. Mai 2023
Thank you for the feedback.We are sorry about the leak detector, but it does trigger sometimes if there are items too close as it is sensitive to be able to detect gases in the room.

8/10 – Gut

Luna Reis

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Bruno am 13. Mai 2023
Thanks for the rating!

8/10 – Gut

Paula

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Bruno am 5. Mai 2023
Thanks for your feedback!

8/10 – Gut

Elina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Tchad am 4. Mai 2023
Thank you :)

2/10 – Ungenügend

Naoufal

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
I would like to express my great disappointment about our stay in your hotel. Although the location of the hotel was very convenient and we were close to Liverpool Street Station, the other aspects of our stay were very unpleasant. Firstly, the rooms were very small and cramped. We even got a room with an accessible bathroom which was very poorly designed. The sink was way too low and small, making it very uncomfortable. Additionally, there was no ventilation in the bathroom which led to an unpleasant and stuffy feeling. Not only the room, but also the staff was very disappointing. After we complained about the bathroom, the employees were very unfriendly and uncooperative. We felt that they did not take us seriously and were not willing to help us. The window in our room was high up like in a basement and directly across was a noisy construction site. The noise started every morning at 8:00 am and we could not rest. Furthermore, our room was not cleaned during our stay, which was very disappointing. I want to emphasize that we were not satisfied with our stay at Point A Hotel London Liverpool Street at all. The only positive aspect was the convenient location, but the other aspects of the hotel made our stay very unpleasant. ich möchte meine große Enttäuschung über unseren Aufenthalt in Ihrem Hotel zum Ausdruck bringen. Obwohl die Lage des Hotels sehr günstig war und wir uns in der Nähe des Bahnhofs Liverpool Street befanden, waren die anderen Aspekte unseres Aufenthalts se
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Tchad am 27. März 2023
Sorry to hear about your experience at our hotel.I will look into this so that I may speak to the colleagues who you mentioned didn't help.As for the accessible room, the shower and sink are lower due to those rooms being allocated most of the time to guests with wheelchairs. A lot of our guests don't mind staying in those rooms as they are larger than most of the rooms in our hotel but in cases, when available we always accept to do a room type change provided we have enough rooms for the duration of the stay.Hopefully, we can get a chance to help you have a much better experience with us in the future.Kind regards,Tchad

10/10 – Hervorragend

Carmen Cristina

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Tchad am 12. Apr. 2023
Thank you for the 5/5

10/10 – Hervorragend

Tobias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel war super gelegen, direkt an der Haltestelle der Liverpool Street von wo aus man alles sehr schnell erreichen konnte. Auch ein vorzeitiger Check in ab 13 Uhr war möglich. Jederzeit wieder!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Tchad am 21. März 2023
Hi Tobias,Thank you for the review, we are happy that you enjoyed your stay.

6/10 – Okay

Joshua

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Tchad am 20. März 2023
Thanks for the feedback

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Für einen kurzen Aufenthalt perfekt. Das Zimmer ist klein, aber zum Schlafen völlig ausreichend und das Bett war sehr bequem.Das Hotel liegt zentral in einer Seitenstraße. Die Verkehrsanbindung ist sehr gut, aber auch fußläufig ist Einiges gut zu erreichen. Frühstück war auch für den Preis von 9 Pfund gut. Würde ich wieder buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Tchad am 20. März 2023
Thank you very much for the review.We are glad that we met all your needs and we will eagerly await your return.

8/10 – Gut

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Solides güstiges Zimmer, gut öffentlich angebunden
Günstiges aber auch kleines Zimmer. Grundsätzlich modern ausgestattet. Aktuell gibt es eine Baustelle was zu Baulärm führen kann. Gut öffentlich zu erreichen durch die nähe zur Liverpool Street Station.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Tchad am 9. Feb. 2023
Thank you for the review.We are currently in contact with the construction supervisors to reduce the noise and be more respectful to our guests, so hopefully, it will change soon.

8/10 – Gut

Karolin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Sonja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer sehr sehr klein, Bett auch. Für einen Kurzaufenthalt aber in Ordnung.
Antwort von Tchad am 9. Jan. 2023
Thank you for the feedback. Our rooms are indeed boutique-sized and more suitable for short stays, with our prominent guests staying for company meetings.