Basierend auf 983 geprüften Bewertungen

4,3 von 5
Von 87% der Gäste empfohlen
4,4 Sauberkeit der Zimmer
4,5 Service
4,2 Komfort der Zimmer
4,2 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 11.04.2024
Kommentar von Hotelmanagement
12.04.2024 von Rimsha , Hotelmanagement
Dear Maik, Thank you very much for reviewing our property. We are really glad that you had a nice overall stay with us. Looking forward to welcoming you again in a not distant future, Kind Regards, Rimsha A. Guest Service Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 05.04.2024
The location of the hotel was great. Only a few minute walk to the Thames in close to the Millenium Bridge. Underground stations near by, so that all important sights were easily accessible.
Kommentar von Hotelmanagement
05.04.2024 von Rimsha , Hotelmanagement
Dear Horst, Thank you very much for reviewing our property. I am glad to read that you had a nice overall stay with us and that the location was convenient for you! Looking forward to welcoming you in a not distant future, Kind Regards, Rimsha A. Guest Service Manager
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 04.02.2024
140 cm Bett zu zweit finden wir zu klein. Sauberkeit könnt besser sein. Zimmer wirkt abgewohnt. Klimaanlage macht Geräusche.
Kommentar von Hotelmanagement
04.02.2024 von Tony, Hotelmanagement
Dear Thomas, We would like to apologise for the experience and we can promise to try our best for any future stays with us. Kind regards,Tony S. - Guest Service Manager.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 21.01.2024
Kommentar von Hotelmanagement
21.01.2024 von William Mendez, Hotelmanagement
*Dear Martin, Thank you very much for your review! A big thank you for praising the quality of the service delivered, our team is working hard to let our guests feeling home and reading your comment make us proud and glad that we made you feel very well in our hotel. Rest ensured that I will pass along your terrific feedback to the rest of the team. Looking forward to welcoming you in our hotel in a not distant future, I wish you all the best, Kind Regards, William Mendez Guest Services Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 10.01.2024
Wir hatten mit unserem ursprünglich gegebenen Zimmer Probleme und konnten trotz Silvester das Zimmer wechseln. Von Anfang bis Ende des Aufenthalts hatten wir einen super freundlichen Service! Die Zimmer waren ausreichend ausgestattet und sehr sauber! Die Umgebung war auch super — vieles war in Laufweite. Ansonsten ist auch die Underground-Station „Blakfriars“ in 5 Min Laufweg. Punkt Abzug gibt’s beim Frühstück, da dass Rührei wirklich unterirdisch ist. Die Wurst ist auch ungenießbar und bei der Aufschnitt-Auswahl könnte es etwas mehr geben, wie bspw Frischkäse. Trotz allem können wir das Hotel sehr empfehlen, da es ein hammer Preis-Leistungs-Verhältnis für Londoner-Verhältnisse hat und super sauber war!
Kommentar von Hotelmanagement
11.01.2024 von Tony, Hotelmanagement
Dear Caroline, Thank you for the great review! We appreciate you taking the time to give us your feedback and look forward to host another stay in London for you.Kind regards,Tony S. - Guest Service Manager.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 01.01.2024
Das Personal war sehr freundlich und die Zimmer waren sehr sauber.
Kommentar von Hotelmanagement
08.01.2024 von Rimsha , Hotelmanagement
Dear Sylvia,Thank you very much for the lovely feedback. We appreciate you taking the time to give us feedback and look forward to host future stays in London once again.Kind regards,Rimsha A. Guest Service Manager.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 28.10.2023
Kommentar von Hotelmanagement
03.11.2023 von Rimsha , Hotelmanagement
Dear Nicole , Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your review and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Sincerely, Rimsha A. Guest Service Manager
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 02.10.2023
Sehr solide Unterkunft für Kurztrip nach London sehr gute Lage! Sehr nettes Peronal.
Kommentar von Hotelmanagement
02.10.2023 von William M, Hotelmanagement
Dear Oliver, Thank you very much for leaving your comment regarding your recent stay in our hotel. I am glad that you had a nice overall stay with us Also, A big thank you for praising the quality of the service delivered, our team is working hard to let our guests feeling home and reading your comment make us proud and glad that we made you feel very well in our hotel. therefore, be sure I will pass the message to the rest of the team. Looking forward to welcoming you again in a not distant future, Kind Regards, William Mendez Guest Services Manager
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 02.10.2023
etwas chaotischer handtuch tausch
Kommentar von Hotelmanagement
02.10.2023 von Riah M, Hotelmanagement
Dear Martin,Thank you very much for reviewing our property.I am glad to read that you had a nice overall stay with us and that the location was convenient for you!Looking forward to welcoming you in a not distant future,Kind Regards,Riah MGuest Service Assistant
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 02.09.2023
Zentrale Lage, sauber, ruhige Zimmer, Gutes Frühstück
Kommentar von Hotelmanagement
03.09.2023 von Dorota, Hotelmanagement
Dear Christian,Thank you very much for reviewing our property.I am glad to read that you had a nice overall stay with us and that the location was convenient for you!Looking forward to welcoming you in a not distant future,Kind Regards,Dorota SGuest Service Assistant