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Bewertungen von Hampton by Hilton London City

4 out of 5
Hampton by Hilton London City
12-20 Osborn Street, London, England

Bewertungen

8,4

Sehr gut

416 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
435 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
106 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
33 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 1006 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Zimmer, sehr freundliches und hilfsbereites Personal - das Frühstücksbuffet war ok - wenig Marmeladen- ( 2 große offene Schalen / nicht so hygienisch), Wurst- und Käseauswahl
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hampton London City am 16. Apr. 2024
Dear Michael,Thank you for your positive feedback, We're glad to hear you enjoyed your room and found our staff friendly and helpful. We apologize for any inconvenience regarding the breakfast buffet and have taken note of your concerns. We'll strive to improve in those areas for a better experience next time. We look forward to welcoming you back soon!Best Regards,Dhaval

8/10 – Gut

Andrea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hampton London City am 16. Apr. 2024
Dear Andrea,We greatly appreciate your review and high scores. We hope to have the pleasure of welcoming you again in the near future.Best regards, Dhaval

10/10 – Hervorragend

Silke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundlicher Empfang. Die Zimmer sind sehr schön, neu und modern eingerichtet und sauber. Es fehlt bei Belegung mit 2 Personen etwas Stauraum. Was schade war, dass man die Fenster in unseren Zimmern noch nicht mal kippen konnte, da diese abgeschlossen waren. Auch auf die Bitte hin dies zu ermöglichen hieß es, dass das wg. der Klimaanlage nicht möglich sei. Diese funktioniert super, sowohl warm, als auch kalt. Das Frühstück ist typisch britisch und sehr gut. Was ich toll fand, waren die täglich frischen Waffeln und das Obst. Auch glutenfreies Brot wird angeboten. Das Personal beim Frühstück war jederzeit sehr freundlich und aufmerksam. Die Chefin beim Frühstück hatte stets einen guten Überblick und hat auch bei der Tischsuche geholfen. Die Lage des Hotels an der Station Aldgate East ist perfekt für Erkundungen der Stadt. Wir würden dieses Hotel immer wieder buchen.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Bianca Enache  Guest Services Supervisor am 3. Apr. 2024
Dear SilkeThank you for staying with us at the Hampton by Hilton London City and also for taking the time to complete our on-line survey relating to your recent stay. The scores you have provided in the various areas are very important, as they help us to monitor and further improve the level of products and services offered to you.Thank you for the good scores that you provided regarding the service you received, I am delighted to hear that your overall service in our hotel was very good and that you have enjoyed your stay with us. I will share your feedback with the hotel team who will be greatly encouraged by your positive scores.I look forward to welcoming you back to Hampton by Hilton London City in the not too distant future. Meanwhile, if there is any way I can be of further assistance, please don't hesitate to contact me.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Petra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hampton London City am 27. Feb. 2024
Dear Guest, We appreciate you staying with us at the Hampton by Hilton London City and taking the time to respond to our online guest satisfaction survey. The ratings you gave us in the various categories are very important to us since they enable us to keep track of and raise the standard of services we provide to you. We appreciate the wonderful comments you made about the hospitality that you experienced when you were a guest with us. It makes us happy to hear that you had a positive overall experience at our hotel and that our staff was able to make you feel at home. You be sure that I will pass along your comments to our fantastic team, who will find your words to be very motivating. Once more, we appreciate you staying with us. I sincerely hope we will have the chance to welcome you back to the hotel at some time during your subsequent visit to London. Warm Regards, Dhaval

10/10 – Hervorragend

Silvia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral bis zur underground. Zimmer war top, alles sehr gut
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hampton London City am 24. Feb. 2024
Dear Guest, We appreciate you staying with us at the Hampton by Hilton London City and taking the time to respond to our online guest satisfaction survey. The ratings you gave us in the various categories are very important to us since they enable us to keep track of and raise the standard of services we provide to you. We appreciate the wonderful comments you made about the hospitality that you experienced when you were a guest with us. It makes us happy to hear that you had a positive overall experience at our hotel and that our staff was able to make you feel at home. You be sure that I will pass along your comments to our fantastic team, who will find your words to be very motivating. Once more, we appreciate you staying with us. I sincerely hope we will have the chance to welcome you back to the hotel at some time during your subsequent visit to London. Warm Regards, Dhaval

8/10 – Gut

Benyamin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Savio Rebello/Night Manager am 10. Jan. 2024
Dear Benyamin,Thank you for staying with us at the Hampton by Hilton London City and also for taking the time to complete our on-line survey relating to your recent stay. The scores you have provided in the various areas are very important, as they help us to monitor and further improve the level of products and services offered to you.Thank you for the good scores that you provided regarding the service you received, I am delighted to hear that your overall service in our hotel was very good and that you have enjoyed your stay with us. I will share your feedback with the hotel team who will be greatly encouraged by your positive scores.I look forward to welcoming you back to Hampton by Hilton London City in the not too distant future. Meanwhile, if there is any way I can be of further assistance, please don't hesitate to contact me.Warm regards,Savio

6/10 – Okay

Josef

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Im Zimmer gibt es keine Möglichkeit den Koffer auszupacken. Zum Frühstück gab es nur Toast, kein Brot, keine Brötchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Shree am 11. Jan. 2024
Dear Guest,I hope this message finds you well. We sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced during your recent stay with us.We understand your concerns regarding the limited space in the room and the breakfast options. We truly value your feedback, and I want to assure you that your comments have been taken seriously.In response to your feedback, we would like to clarify that we offer both bread and toast as part of our breakfast options. We regret any misunderstanding and want to assure you that we are working to address the concerns raised to enhance the overall guest experience.Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your patience and understanding. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us. We look forward to the opportunity to welcome you again and provide you with an improved experience.Thank you for choosing to stay iwth us.Warm regards,Shree, Receptionist

4/10 – Schlecht

Hamed Abdur Rab

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Kein Frühstücksraum und ein sehr schlechtes frühstück, Volles Hotel, ich kenne Hilton Hotel anders und war enttäuscht!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Shree am 11. Jan. 2024
Dear Guest,I sincerely apologize for the disappointing breakfast experience you encountered during your recent stay. Your feedback is invaluable to us, and we genuinely regret any inconvenience this may have caused.We take pride in providing exceptional service and a memorable stay, and it is disheartening to learn that we fell short of your expectations. Rest assured, your comments will be shared with our team to address the issues and make necessary improvements.We appreciate your understanding and the opportunity to learn from your experience. Should you choose to stay with us again, we are committed to ensuring a more enjoyable and satisfying stay.Thank you for bringing this to our attention.Warm regards,Shree, Receptionist

6/10 – Okay

Stilianos

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hampton by Hilton London City am 13. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking a moment to share your experience and for giving us such a good feedback and score.I am glad to see that you had an overall pleasant stay.Here at Hampton by Hilton London City, we aim to provide excellent service and make our guests feel like home having enjoyable stay.Your opinion as valuable guest of ours really matters to us. We are looking forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. In the meantime please do not hesitate to contact me in person for a future stay, I will be more than happy to assist you accordingly.Warmly,Dhaval DesaiAssistant Front Office ManagerHampton by Hilton London City

8/10 – Gut

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Savio Rebello/Night Manager am 6. Jan. 2024
Dear Kevin,Thank you for staying with us at the Hampton by Hilton London City and also for taking the time to complete our on-line survey relating to your recent stay. The scores you have provided in the various areas are very important, as they help us to monitor and further improve the level of products and services offered to you.Thank you for the good scores that you provided regarding the service you received, I am delighted to hear that your overall service in our hotel was very good and that you have enjoyed your stay with us. I will share your feedback with the hotel team who will be greatly encouraged by your positive scores.I look forward to welcoming you back to Hampton by Hilton London City in the not too distant future. Meanwhile, if there is any way I can be of further assistance, please don't hesitate to contact me.

10/10 – Hervorragend

Angelina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Savio Rebello/Night Manager am 6. Jan. 2024
Dear Angelina,Thank you for staying with us at the Hampton by Hilton London City and also for taking the time to complete our on-line survey relating to your recent stay. The scores you have provided in the various areas are very important, as they help us to monitor and further improve the level of products and services offered to you.Thank you for the good scores that you provided regarding the service you received, I am delighted to hear that your overall service in our hotel was very good and that you have enjoyed your stay with us. I will share your feedback with the hotel team who will be greatly encouraged by your positive scores.I look forward to welcoming you back to Hampton by Hilton London City in the not too distant future. Meanwhile, if there is any way I can be of further assistance, please don't hesitate to contact me.

10/10 – Hervorragend

Nico

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes neues Hotel. Sehr freundliches Personal. Leider keinen Schrank im Zimmer. Die Umgebung scheint etwas unsicher. Würde dennoch wieder dort buchen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Savio Rebello/Night Manager am 6. Jan. 2024
Dear Nico,Thank you for staying with us at the Hampton by Hilton London City and also for taking the time to complete our on-line survey relating to your recent stay. The scores you have provided in the various areas are very important, as they help us to monitor and further improve the level of products and services offered to you.Thank you for the good scores that you provided regarding the service you received, I am delighted to hear that your overall service in our hotel was very good and that you have enjoyed your stay with us. I will share your feedback with the hotel team who will be greatly encouraged by your positive scores.I look forward to welcoming you back to Hampton by Hilton London City in the not too distant future. Meanwhile, if there is any way I can be of further assistance, please don't hesitate to contact me.Warm regards,Savio RebelloNight ManagerNightmgr@hamptonlondoncity.com

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice newly renovated hotel in very good condition, cute rooms with everything you need. Wifi works perfectly. Delicious breakfast with things always freshly replenished, a highlight are the waffles you can bake yourself. Super friendly, attentive and helpful staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rakesh Singh am 12. Nov. 2023
Dear FrankThank you for the good scores that you provided regarding the service you received, I am delighted to hear that your overall service in our hotel was very good and that you have enjoyed your stay with us. I will share your feedback with the hotel team who will be greatly encouraged by your positive scores.I look forward to welcoming you back to Hampton by Hilton London City in the not too distant future. Meanwhile, if there is any way I can be of further assistance, please don't hesitate to contact me.Warm regards,Rakesh Singh

8/10 – Gut

Uwe, Berlin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
City nahes, komfortables Hotel mit freundlichem Personal. Die Lage ist nur mittelmäßig, da sich in der Umgebung des Hotels einige zweifelhafte Personen und auch Drogenabhängige tummeln. Insbesondere am Abend sollte das Hotel nicht mehr verlassen werden.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Hampton London City am 24. Sept. 2023
Dear Guest, thank you very much for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Hampton by Hilton London City, we really appreciate valuable feedback from our guests which helps us ensure that we continually deliver the ultimate experience. Thank you for the good scores that you provided regarding the service you received during your stay with us. I am delighted to hear that your overall service in our hotel was very good, and I am particularly happy to learn that our reception team was able to make your stay pleasant. Thank you for your feedback regarding the service you have experienced in regard to hotel location, Rest assured that your feedback will be passed to our management for the appropriate actions to be taken. Thank you once again for staying with us. I do hope that we will have the opportunity to welcome you back to the hotel at some point in the near future on your next stay in London. Regards, Dhaval

10/10 – Hervorragend

Volkhart

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great rooms and fantastic staff!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Rakesh Singh am 11. Sept. 2023
Dear Volkhart,Thank you for staying with us at the Hampton by Hilton London City and also for taking the time to complete our on-line survey relating to your recent stay. The scores you have provided in the various areas are very important, as they help us to monitor and further improve the level of products and services offered to you.Thank you for the good scores that you provided regarding the service you received, I am delighted to hear that your overall service in our hotel was very good and that you have enjoyed your stay with us. I will share your feedback with the hotel team who will be greatly encouraged by your positive scores.I look forward to welcoming you back to Hampton by Hilton London City in the not too distant future. Meanwhile, if there is any way I can be of further assistance, please don't hesitate to contact me.Warm regards,Rakesh Singh

10/10 – Hervorragend

Patrick

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Rakesh Singh am 26. Aug. 2023
Dear Patrick,Greetings from Hampton by Hilton London City Hotel,Thank you for your feedback and it would be my pleasure to welcome you to Hampton by Hilton.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Marc, Siegburg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
große Zimmer, große Badezimmer, Metro direkt vor der Tür. Leider negativ war das man beim Frühstück auf Müll geguckt hat welcher vor dem Hotel lag.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von John G. am 11. Nov. 2019
Delighted to read that you found the rooms and bathroom bigger and liked our close proximity to the metro.

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles Top!
Alles in Ordnung. Super Lage, freundliches Personal und für London sehr geräumige Zimmer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von John G. am 22. Okt. 2019
A perfect 10! Extremely delighted that you enjoyed your stay at Arbor City.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Anlage,super personal👌 Ich kann nur weiter empfehlen👍
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von John G. am 26. Sept. 2019
Delighted to read your fantastic review of your stay, we look forward to welcoming you back again at the Arbor City in the future!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für Wochenendtrip
Für ein Wochenendtrip mit Freunden echt top. Sehr nah zu einer U-Bahn Station, nettes Personal, Zimmer für 4 Personen schön groß, Frühstück war auch sehr lecker.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von John G. am 3. Sept. 2019
Delighted to read that you that you liked our close proximity to the underground station, our staff, your room and found the breakfast delicious. We look forward to welcoming you back in the near future!

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel, super Lage
Hotelumgebung sieht auf den ersten Blick ziemlich merkwürdig und wenig vertrauenserregend aus. Die Lage ist aber absolut top. Gleich vorne um der Ecke die Ubahnstation und weiter nach hinten viele Bars und Restaurants. Das haben wie allerdings erst am 2. Tag festgestellt und so haben wir am ersten Abend im Hotel die schlechteste Pizza ever gefuttert. Frühstück dagegen war wieder völlig okay. Wir würden auf jeden Fall wieder dort wohnen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von John G. am 2. Sept. 2019
Thank you for taking the time to write a review of your stay at Arbor City. We look forward to welcoming you back in the future!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft liegt sehr gut im Zentrum von London. Mit der Tube-Station Aldgate East ist man perfekt an alles in London angebunden. Der Bus liegt ebenfalls vor der Haustüre. Die Brike Lane hat super viele Restaurants und Bars. Die Gegend ist zwar etwas düster (Jack the Ripper Gegend) aber sicher! Das Hotel hat eine gute Bar, ein eigenes Restaurant und eine sehr gute Staff. The accommodation is very well located in the centre of London. With the tube station Aldgate East you are perfectly connected to everything in London. The bus is also right in front of the door (500 yards). The Brike Lane has a lot of restaurants and bars. The area is a bit dark (Jack the Ripper area) but safe! The hotel has a good bar, its own restaurant and a very good staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von John G. am 14. Aug. 2019
Thank you for taking time to write a review of your stay at Arbor City. Glad that you've enjoyed it. We look forward to welcoming you back on your next visit to London!

10/10 – Hervorragend

Joerg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exzellentes Preis-/Leistungsverhältnis!
Wir hatten mit vier Erwachsenen ein Familienzimmer und waren damit mehr als zufrieden! Sehr geräumig, bequeme Betten (bzw. Schlafcouch), zwei (!) TVs, großes, modernes Bad mit Wannendusche, (fast geräuschlose) Klimaanlage, Safe, Kühlschrank, alles vorhanden, top! Leider ist das Frühstück nicht inklusive und eher teuer. Um die Ecke gibt´s allerdings ganz wunderbare Frühstück-Cafés. Die Gegend ist so lala, obwohl zentral gelegen und nur 15 Minuten Fussweg vom Tower entfernt, liegt das Hotel halt am Rande von Whitechapel. Auch wenn es in der Gegend einige nette Restaurants und Pubs gibt und eigentlich immer Betrieb ist, wirkt der südliche Teil der Brick Lane spät abends dann doch eher wenig einladend. Viel laufen muss man allerdings nicht, die U-Bahn-Station Aldgate East ist nur einen Katzensprung entfernt. Alles in allem trotz der nicht ganz idealen Lage sehr zu empfehlen!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von John G. am 12. Juli 2019
Thank you for this great review of your stay at Arbor City. Delighted to hear you enjoyed it and we look forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von John G. am 29. Mai 2019
Thank you for your positive rating of your stay at Arbor City.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Lage ist top! Wobei der Stadtteil wohl in naher Zukunft auch leider gentrifiziert sein wird. Jetzt noch individuell mit vielen kleinen unabhängigen Läden und Restaurants. Tube direkt um die Ecke!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von John G. am 23. Mai 2019
Delighted to read that you liked the location. Look forward to welcoming you back at Arbor City in the future!

8/10 – Gut

Burkhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von John G. am 9. Mai 2019
Thank you for rating your stay at Arbor City.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage gut. Tower Bridge in 10 Minuten zu Fuß erreichbar. Öffentliche Verkehrsmittel um die Ecke.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von John G. am 8. Mai 2019
Delighted to read your review of Arbor City. Look forward to welcoming you in the future!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
my favorite hotel, well located, friendly staff, delicious cocktails, spaceous clean & modern rooms
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von John G. am 7. Mai 2019
Delighted to read your amazing review of Arbor City. Will happily be sharing this with our team.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019
Antwort von John G. am 29. Apr. 2019
Thank you for this great rating of your stay at Arbor City.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pro :Sauberkeit, Zimmergröße, Service leckeres Frühstücksbuffet Kontra : Lage des Hotels
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von John G. am 29. Apr. 2019
Delighted to read your fantastic review. Look forward to welcoming you back on your next visit to London!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute Lage direkt an der UBahn. Die Zimmer sind modern und sauber und verfügen über einen Fön, Duschartikel, Bügeleisen...
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von John G. am 23. Apr. 2019
Delighted to read your fantastic review of Arbor City. We look forward to welcoming you back on your next trip to London!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel hat eine gute Lage zur U-Bahn und zum Bus. Zu Fuß ist man in 10 Minuten beim Tower of London oder der Tower Bridge. Das Personal ist sehr freundlich, die Zimmer immer sehr sauber und der Ausblick aus dem Zimmer im 6. Stock auf die Skyline super! Das Frühstück ist ebenfalls gut. Brot, Brötchen, Croissants, Joghurt, Obst, Marmelade, Honig, Wurst, Käse,diverse Sorten Cornflakes oder Müsli, dazu Säfte und Kaffee und Tee. Am Abreisetag wurde absolut selbstverständlich das Gepäck verstaut, so dass man seine restliche Zeit in London noch genießen konnte. Im Zimmer waren USB-Steckdosen vorhanden. Es waren rundum tolle 5 Tage im Hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von John G. am 18. Apr. 2019
Thank you for writing this fantastic review of your stay at Arbor City. Delighted that you've enjoyed it. Will be sharing your review with our team. We look forward to welcoming you back in the future!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel mit gut ausgestatteten Zimmern, modernes Bad. Eine U-Bahn Station vom Tower entfernt, ins Zentrum ca 10 bis 15 Minuten mit der U-Bahn. DIrekte Umgebung des Hotels nicht besonders ansprechend, aber man ist nur zum schlafen da.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von JG am 11. Jan. 2019
Thank you for taking the time to write about your recent stay. We are delighted and look forward to seeing you again soon.

10/10 – Hervorragend

Mojo, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großartiges Hotel für eine Städtereise
Super Hotel, großartige Lage direkt an der Brick Lane im hippen Stadtteil Shoreditch! Unzählige Cafés, Restaurants, Shoppigmöglichkeiten in unmittelbarer Nähe! Sehr gute Anbindung an den Public Transport, der Bereich der London Bridge ist fußläufig zu erreichen! Sehr sauberes Zimmer, freundliches Personal - jederzeit wieder!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Sissi, Tirol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Shopping und Sight -Seeing tour durch London
Das Hotel ist ideal für einen Kurztrip nach London. Nur etwa 100m entfernt von der nächsten U-Bahn Station, somit ist alles schnell erreichbar. Zudem liegt das Hotel fast direkt an der bekannten Brick Lane. Dort findet man alles was das vintage shopping Herz begehrt. Auch viele sehr individuelle Bars und Restaurants befinden sich in unmittelbarer Nähe. Das Personal ist super freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer sind sehr geräumig, modern eingerichtet, ruhig und sauber. Rundum, einfach perfekt für eine Reise nach London.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018

8/10 – Gut

Mischa, Buxtehude

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top
+Tolles Hotel, freundliches Personal, saubere Zimmer, super Lage, underground gleich um die Ecke. Gerne wieder 😉 - Zimmer nicht unbedingt neben dem Fahrstuhl - Flur ist ziemlich hellhörig und die Fahrstuhltür laut
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018

8/10 – Gut

Tom, Hamburg

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Top Preis-Leistung für Städtekurztrip
Sauber, ruhig, freundlich. Die Lage ist Top für Kurztrips, auch mit Kindern. Viele Cafés und Restaurants nebenan. Zum Frühstück unbedingt raus in die Exmouth Coffee Company!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Patrik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel liegt gleich neben einer U-Bahnstation von der man gleich überall hinkommt. Das Hotel selber ist in ruhiger Lage obwohl es sich in Zentrumnähe befindet. Im Zimmer ist alles vorhanden was benötigt wird.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017

10/10 – Hervorragend

Huyen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017

6/10 – Okay

Angela, Berlin, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel but very clairaudient
All in all the hotel is a perfect starting point even accessible by car without paying the congestion charge with its own parking lot. The rooms and bathrooms are modern, clean an well equiped. Unfortunately the walls are very thin.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Thomas, Munich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in great location
I found this hotel perfect for a touristic trip to London. Central location but quiet and nice rooms. In addition wonderful and very helpful staff. Couldn't expect more for the money!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel super schön und sauber!Die Lage ist auch toll nur 10 Minuten zum Tower of London zu Fuß
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel, super Lage
Schönes Zimmer, sehr gute Lage, gleich neben der U-Bahn und vielen Bushaltestellen. Viele Restaurants und Bars in dem Viertel.Trotzdem ruhiges Zimmer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

Martina, München, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel an whitechapel Galerie
Das Hotel liegt in einer normalen Wohngegend mit vielen Pubs und Supermärkten in der Nähe. Tower und Tower Bridge sind in Fußweite u-Bahn Aufgang ca. 100m vom Hotel entfernt. Das Personal ist sehr nett und hilfsbereit. Wir können auch das Essen im Hotel empfehlen. Das familienzimmer war für 4 Personen groß genug und modern eingerichtet. Einziges Manko ein Spiegel auch im Zimmer wäre gut gewesen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Für london Verhältnisse eine top Preis-Leistung
Direkt bei der U-Bahn.Eine Station von Tower Hill. Hotel in sehr gutem Zustand. Freundlicher Service. Waren 4 Nächte dort und würden wieder gehen. Anlage wurde 2015 renoviert.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Wir waren 3 Tage in London und sind mit dem Hotel sehr zufrieden gewesen. Wir würden es weiterempfehlen.

8/10 – Gut

Moni, Zürich

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angehnemes Hotel. Gute Ausgangslage
Wir hatten ein 4-er Zimmer bzw. 2 Doppelbetten in einem Zimmer. Das Zimmer war sehr gross. Wie hatten genügend Platz. Die Einrichtung ist auch sehr schön. Bei der Sauberkeit gibts einen Abzug. Wir haben noch Abfall im Zimmers gefunden. Annsonsten waren wir sehr zufrieden. Die Lage ist auch sehr gut. Die U-Bahn gleich um die Ecke und in ca. 15min im Herzen von London. Wir würden dieses Hotek wieder buchen.