Tagungsbereich

Bewertungen von Penha Longa Resort

5 out of 5
Penha Longa Resort
Estrada da Lagoa Azul, Sintra

Bewertungen

9,2

Wunderbar

282 von insgesamt 375 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
55 von insgesamt 375 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 375 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 375 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 375 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Dr. Juergen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Entspannte Tage nahe Lissabon
War ein wunderbarer Aufenthalt. Tolle Anlage, super Service, sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Weitläufiges, sehr gepflegtes Resort. Eingebettet in schöne Natur. Geräumige Zimmer, schönes Bad. Wunderschöne Poolanlage. Äußerst zuvorkommender Service. Schubladen im Zimmer müssten nachjustiert werden. Am Frühstücksbuffet keine Marmeladenauswahl. Toilettenbürste war auch auf Anfrage nicht zu bekommen. Sonst alles TOP.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2021

6/10 – Okay

monika

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
chönes Hotel, aber leider ungepflegt
leider hat das Hotel sehr unter Corona gelitten. personal freundlich, aber Service ist wirklich schwach. Wartezeiten für ein Sandwich 30 -40 min. Man hat den Eindruck, dass ein 'ungeschultes Ersatzpersonal' eingesetz wurde. Die Anlage ist teilweise ungepflegt, der golfplatz, mit Ausnahme der Grüns, ebenfalls ungepflegt. Und dies liegt nicht an Corona. Dennoch werden wir wiederkommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wie letztes Mal, Zimmer werde gemacht, Shampoo, Duschmittel etc. auch wenn die Leeren daliegen nicht ersetzt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A hotel where I will return. Concierge team very knowledgable and supportive. Without their support our stay wouldn’t be so good.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Golfresort in schöner Parkumgebung
Sehr schönes Golfresort im National Park von Sintra mit kultureller Umgebung (Kloster aus dem 16 Jahrhundert). Sehr gut gelegen für Ausflüge (Sintra, Atlantikküste, Cascais/Estoril, Lissabon). Personal sehr freundlich und Hilfsbereich. Zimmer komfortable und ruhig. Restaurant im Ressort waren für 2 Abende ausgebucht (Wochenende) und wir mussten auswärts essen gehen. Schade, aber Umgebung bietet bei sehr gute Alternativen wenn man motorisiert ist.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Hanns

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus, aber nicht aufdringlich
Sehr grosses, äussert luxuriöses Hotel. Sehr gutes Service,beginnt bereits beim Empfang, grosse Zimmer. Alles ist sauber und man hat das Gefühl, wirklich als Gast behandelt zu werden. Frühstücksbuffet ist umfangreich. Sehr empfehlenswertes Hotel, da auch die Preise vernünftig sind. Aber nicht nur das: Ein 18 Loch Golfplatz und 9 Loch Platz sind Teil der Anlage, sowie ein ehemaliges Kloster, welches als Veranstaltungsort dient. Für Kinder sind ebenfalls diverse Bereiche im Innern wie aussen vorgesehen. 2 Swimmbäder, Gym und Spa von höchster Qualität. Alles in Allem ein sehr empfehlenswertes Hotel. Unterstrichen wird dies auch dadurch, dass für Hochzeiten, Firmenevents und dergleichen dieses Hotel erste Wahl ist!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Raman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Luxus puer
Wunderschöner Empfang, Service, Essen, Herrliche Aussichten
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Manfred

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis bei Verlängerung
Unbedingt über online buchen! An der Rezeption wollten wir verlängern, doppelter Preis!!!! Unklar!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nicht alles ist perfekt!
Reception und führendes Personal tadellos, hilfsbereit und sehr freundlich. Zimmer zu wenig Abstellfläche, Raumpflege- und Service mangelhaft,Restaurant Mercato wegen"nouvelle cuisine" fast immer leer und trotzdem lange Wartezeit, Servicepersonal dort unorganisiert und unaufmerksam. Frühstück excellent in Auswahl und Qualität,Kidsclub und Kinderspielplatz sehr gut, bis auf die Rutschbahnen, welche mit Blechrutschen in der Sonne viel zu heiss werden. SPA sauber und sehr angenehm. Alles in Allem verbesserungswürdige Kleinigkeiten, die dem Haus die gepriesenen 5* geben würden. Hotel sehr ruhige Lage und vorwiegend von Golfern gesucht.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfektes Hotel mit sehr gutem Essen und schönem Golfplatz direkt dabei - nicht gerade ein Schnäppchen, aber das Geld wert.....

8/10 – Gut

Gustavo, Bergdietikon

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Gut , aber...
Service etwas steiff.

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Anlage inmitten des Cascais/Sintra Nationalparks. Golfplatz direkt ums Hotel, vor allem der Service ist 1a!!! Toller Spa & alle 4 Restaurants sind top

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Service
Beste Kundenorientierung und Service überhaupt. Personal sehr freundlich und immer zur Stelle ohne aufdringlich zu sein, geht fast nicht mehr besser. Extras im Hotel überdurchschnittlich teuer, selbst für ein 5 Sterne Hotel.

10/10 – Hervorragend

Mike, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnet!
Es war ein super Aufenthalt! Ein "dream getaway".... Zimmer traditionell, service ausgezeichnet. Nur die Fahrräder haben nicht funktioniert...

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles gut
sehr gut

10/10 – Hervorragend

Hans, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Geniales Hotel für Golfer und Nicht-Golfer
Perfekter Service, ehrliche Freundlichkeit - nicht aufgesetzt, tolle Restaurants, beeindruckende Natur

8/10 – Gut

Sonnensucher, München

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Lage, Serviceschwächen
Exzellente Lage, nur ca. 30 Minuten vom Flughafen LIS. Mietfahrzeug empfehlenswert für Abstecher nach LIS, Cascais, Sintra, Küste, etc. Sehr schöne, gepflegte Anlage, auch für Nichtgolfer. Golfplätze sehr gut, sehr guter Fitnessraum. Sehr gutes Frühstücksbuffet, Restaurants okay, aber teuer. Service mit kleinen Schwächen (Frühstück), Manchmal Lärm von der Rennstrecke zu hören (nicht im Hotel). Spa sehr schön, aber schlecht organisiert.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel mit aussergewöhnlich gutem Preis
Tolles Hotel, sehr gute Restaurants, Sterneküche zu guten Preisen, hervorragender Golfplatz

10/10 – Hervorragend

Laverne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful Stay
Our stay at the Penha Longa exceeded all expectations. From the beginning to the end. On arrival we were met with some of the most friendly and helpful staff. Everyone went above and beyond to please and to make the stay great. The hotel is nestled on a beautiful golf course. Lots of great restaurants and a superb free breakfast every morning. Star in every department was great. There was no language barrier. I would certainly return to this property. We had a wonderful vacation.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Smata am 13. Nov. 2023
Laverne, Delighted to hear you had an exceptional stay with us! Thanks for your kind words and we look forward to welcoming you back for another wonderful vacation.Susana MataDirector of Quality

10/10 – Hervorragend

Boris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Penha Longa Resort am 13. Nov. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Teresa

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Penha Longa Resort am 13. Nov. 2023
Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Heidi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A true five star hotel
Our stay at Penha Longa was absolutely lovely. The service and the hotel were top to the finest details. We enjoyed our holiday with our toddler and never felt this welcomed. It really warmed our hearts to see how everyone paid attention to our little one. The hotel is located in such a beautiful venue and there was plenty of activities to do, our favorites were the spa and buggy rides. We will definitely return!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Smata am 4. Okt. 2023
Heidi, Thank you so much for sharing your wonderful experience at Penha Longa! We're thrilled to hear that you had a lovely stay and that our team made you and your toddler feel so welcome. It's truly heartwarming to know that you appreciated the attention to detail in our service.We're delighted to hear that you enjoyed the beautiful surroundings of our hotel and the various activities we offer. The spa and buggy rides are indeed fantastic choices for relaxation and exploration. We can't wait to welcome you back for another memorable stay! If you have any specific plans or requests for your next visit, please feel free to let us know. Until then, safe travels and warm regards from the Penha Longa team!

10/10 – Hervorragend

rajesh, London

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely Quiet Property with Good Selection of Restaurants and warm welcoming staff
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Penha Longa Resort am 6. Sept. 2023
Dear rajesh, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found our property to be a lovely and peaceful retreat. Our team takes pride in providing a warm and welcoming experience to our guests. We're also delighted that you appreciated our selection of restaurants.We can't wait to welcome you back in the future!Best regardsSusana Mata Director of Quality

10/10 – Hervorragend

Yanick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was nice and clean, good temperature. I love how spacious the room was, well distributed, with mirrors, a balcony overlooking the garden and the mountain. We had access to juice, sodas and water in the refrigerator. The staff was very friendly. They brought our luggage up to the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Penha Longa Resort am 6. Sept. 2023
Dear Yanick, Thank you so much for sharing your wonderful feedback with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel.It's great to know that you found your room comfortable, clean, and well-maintained. We take pride in providing spacious and thoughtfully designed rooms, and we're delighted to hear that you appreciated the layout, mirrors, and the balcony with a view of the garden and mountains.We're also pleased to hear that you enjoyed the complimentary refreshments in the refrigerator and that our staff provided you with excellent service, including assistance with your luggage. Our team works hard to ensure our guests have a memorable experience, and your kind words are a testament to their efforts.We hope to welcome you back in the future for another enjoyable stay.Safe travels!Susana Mata Director of Quality

8/10 – Gut

Annette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Penha Longa Resort am 6. Sept. 2023
Dear Annette, Thank you so much for choosing to stay at our hotel, and for taking the time to share your feedback! Your opinion is valuable to us, and we're always looking for ways to improve our services. If you have any specific comments or suggestions that could help us enhance your future visits or the experiences of other guests, please don't hesitate to share them with us.We hope to welcome you back to our hotel in the near future and provide you with an even better experience. Safe travels! Susana MataDirector of Quality

10/10 – Hervorragend

Kyle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Beautiful area ,great service great food !Amazing atmosphere.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Penha Longa Resort am 6. Sept. 2023
Dear Kyle, Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that you found the area beautiful. Providing great service and delicious food is our top priority, and it's wonderful to know that we exceeded your expectations.We hope to welcome you back soon for another amazing experience!Warm regardsSusana MataDirector of Quality

10/10 – Hervorragend

Glee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Catherine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Myeisha

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Beautiful area
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Susana Mata am 23. Juni 2023
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you found the area around our hotel beautiful. It truly is a remarkable location, and we're glad you enjoyed it. We hope you had a wonderful stay with us, and we look forward to welcoming you back in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know. Safe travels! Susana MataDirector of Quality

10/10 – Hervorragend

jody a

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice amenities
Very clean, friendly staff, excellent food, complimentary to go breakfast order was lost and not ready.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Susana Mata am 28. Juni 2023
jody, Thank you for your feedback! We're thrilled to hear that you found our hotel very clean and our staff friendly. We apologize for the inconvenience with your complimentary to-go breakfast order and any frustration it may have caused. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to make it up to you in the future.Best regardsQuality Team

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was construction everywhere, loud noises, hallway had a strong scent that smelt horrible, housekeeping walked in while we were still sleeping, they overcharged us for golf by $300 when I booked it it said $220 and they charged us $507 upon arrival.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Smata am 28. Apr. 2023
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us.We take your comments very seriously and would like to address your concerns directly. Please reach out to us at your convenience. We apologize for any inconvenience caused and look forward to hearing from you.Best regards,Susana Mata Director of Quality

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent endroit où séjourner dans un cadre enchanteur en nature. Petit déjeuner copieux et délicieux. Piscine intérieur en mars un plus pour relaxer après une journée de visite.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Smata am 28. Apr. 2023
Gabriel, Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre cadre enchanteur en pleine nature. Nous sommes heureux que vous ayez pu vous détendre dans notre piscine intérieure en mars et apprécié notre petit déjeuner copieux et délicieux. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt pour une expérience tout aussi agréable. Merci d'avoir choisi notre établissement !Susana MataDirector of Quality

4/10 – Schlecht

Dmitriy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Dear Penha Longa, I am writing to express my dissatisfaction with my recent stay at your hotel. While I had chosen to stay at your 5-star hotel to celebrate my child's 10th birthday, I was disappointed that nothing special was done to mark the occasion, despite assurances from your staff. Moreover, when I requested a golf cart, it was malfunctioning, adding to our frustration and inconvenience during our stay. Additionally, one evening, a staff member almost entered our bedroom without our permission, asking if we needed towels. This was completely inappropriate and left us feeling violated and that our privacy had been disturbed. Furthermore, I was also disappointed with the construction work that was going on during my stay. The loud and disturbing sounds from the construction site on the first floor woke us up at 8 in the morning, which was very disruptive to our stay. While I understand that construction work may be necessary, it is unacceptable for guests to be subjected to such noise disturbances, and measures should be in place to ensure guests' comfort. Overall, my experience at Penha Longa Sintra Portugal was far from satisfactory, and I hope that you take note of these issues and take the necessary steps to ensure that guests' expectations are met in the future. Sincerely, Anna
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Smata am 1. März 2023
Dear Dmitriy, Thank you for sharing your recent experience at our hotel. We appreciate your feedback and take all comments seriously. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations, and we apologize for any inconvenience caused.We strive to provide all of our guests with exceptional experiences, and we are disappointed to hear that we fell short in your case. Rest assured that we will take your comments into consideration as we continue to improve our services and facilities.We appreciate your patronage and hope that you will consider staying with us again in the future.Sincerely,Susana MataDirector of Quality

10/10 – Hervorragend

EUI KYUNG

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nous nous étions dit il y a 10 ans , on se refait cela dans 10 ans avec des souvenirs du site extraordinaire… rien n’a changé toujours autant magnifique
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Smata am 1. März 2023
Cher David, Nous sommes ravis d'apprendre que votre expérience avec nous était toujours aussi magnifique qu'il y a 10 ans. Nous apprécions votre fidélité et sommes heureux que notre site extraordinaire vous ait laissé des souvenirs inoubliables.Nous continuerons à travailler dur pour offrir à nos clients un service de qualité et des installations de premier ordre, afin de garantir des souvenirs inoubliables lors de leur séjour chez nous.Merci encore pour votre soutien et nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau chez nous.Cordialement,Susana MataDirector of Quality

10/10 – Hervorragend

Joanne A

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed at Penha Longa 10 years ago and when I decided to visit Portugal, I selected this resort again and I wasn't disappointed. If I could bottle the level of service I received and take it with me everywhere I go, I would. The property is still well maintained, the dining experience from breakfast to dinner was superb. The Spa was awesome also. I highly recommend this resort and would give a higher score than 5 if I could.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Smata am 1. März 2023
Dear Joanne AThank you for choosing to stay with us again after 10 years, and for taking the time to share your experience with others. We are delighted to hear that your recent stay at Penha Longa was everything you had hoped for and more. We take pride in maintaining our property to the highest standards, and we are glad that you noticed and appreciated our efforts.It is also gratifying to hear that you found our dining experience and spa services to be superb. We have a talented and dedicated team who take great care in providing our guests with the best possible experience, and your positive feedback is a reflection of their hard work.Thank you for your kind words and for recommending our resort to others. We look forward to welcoming you back to Penha Longa in the future.Sincerely,Susana MataDirector of Quality

8/10 – Gut

Chio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nice property with beautiful scenery Staff must follow up with details

10/10 – Hervorragend

FABIANA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff deserve special recognition at this hotel. Anytime my wife and I needed anything, they were willing and enthusiastic to help. Rooms were clean and nice, the restaurants on the property are excellent, and the property is beautiful. My only complaint is that we played a round of golf while we were there, and were charged the full, normal rate during off season, on a course that was far from optimal condition. Most places have winter rates that are about half of the main season rates, and although the course was fun and challenging, I feel as though I overpaid for the round. No difference between fairways and rough, grass was 5” long on the fairway in many places. Lost several balls in the fairway. We were warned that the course wasn’t in peak condition, but I feel the price should have reflected that. Other than that small issue, this place was incredible! Again, the staff was super accommodating. The breakfast that this hotel puts on is the best I’ve seen in Portugal; phenomenal. If you choose to come stay here in the off season as we did, you will enjoy less people at the hotel and smaller crowds at the beautiful sites in the area as well.

6/10 – Okay

Sylvie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Belle grande chambre et jolie vue. Qualité nourriture faible et servie froide. Éclairage trop fort dans les restaurants, on se croirait en train de souper au McDo tellement il y fait clair. Gâche l’ambiance feutrée qu’on aimerait pour un repas.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Jeremy

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place!
Great facilities, rooms and ambience - however, some services like breakfast room was not up to standards… Seemed to be post-pandemic hiccups and still way better than all other resorts we’ve visited recently… Would go again!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
First class, we will definitely return
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Nelson, Schwenksville

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
These was the best resort we've have stayed at. The grounds were beautiful and historical. Very walkable and the amenities were great.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Saeid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kudos to Management team and all the people working at this resort. This is true 5 star service that I have not seen in a while. Thank you so much.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022