Hochwertige Bettwaren, Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch

Bewertungen von Mövenpick Hotel Lausanne

4 out of 5
Mövenpick Hotel Lausanne
Avenue de Rhodanie 4, Lausanne, VD

Bewertungen

8,4

Sehr gut

344 von insgesamt 827 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
332 von insgesamt 827 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
99 von insgesamt 827 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 827 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 827 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Franck Fleury am 10. Okt. 2023
Dear Alexander, Thank you very much for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

8/10 – Gut

Rolf

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Franck Fleury am 22. Sept. 2023
Dear Rolf, Thank you very much for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for my colleagues and me to receive one.We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Fleury, General Manager

8/10 – Gut

Oliver

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good breakfast .. nice modern rooms ... all in all a good hotel ... could be a bit cheaper
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Franck Seguin am 3. Juli 2023
Dear Oliver, Thank you very much for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one. We appreciate you highlighted our good breakfast and our mice and modern rooms. We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

10/10 – Hervorragend

thawat

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Franck Seguin am 13. Juni 2023
Dear thawat, Thank you very much for your kind feedback about your last stay with us! It is a great pleasure for me and my colleagues to receive one.We will be more than happy to welcome you back again. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Franck Seguin, General Manager am 9. Feb. 2023
Dear Daniel,thank you very much for your kind feedback! We really appriciate it! Thank you and kidn regards,Franck Seguin, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location, rooms clean and spacious. Great breakfast. Receptionist not very welcoming but staff at breakfast was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Franck Seguin, General Manager am 3. Nov. 2022
Dear Valuable Guest,Thank you very much for taking your time to share your feedback with us. I have noted well your remarks and will review them with respective managers. Thank you again and kind regards,

4/10 – Schlecht

Janine

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Empfang nicht so freundlich. 2 Namen angegeben. Nicht zugehört. Zigarette sm Boden im Zimmer. Gummidichtung brim duschen nicht dicht. Beim auschecken gemeldet. Keine grosse Reaktion.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Franck Seguin, General Manager am 19. Okt. 2022
Dear Janine,Thank you for sharing your feedback with us. Please find my apologies for the caused inconvience during your stay. I have noted well your remarks and I will take necessary actions. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist top, die Aussicht vom Zimmer auf den Hafen war auch sehr schön. Leider ist das Hotel (und besondes die Zimmer) etwas in die Jahre gekommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Franck Seguin General Manager am 24. Aug. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mövenpick Hotel Lausanne. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mövenpick, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

6/10 – Okay

Henrik

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Franck Seguin, General Manager am 5. Jan. 2023
Dear Henrik,Thank you very much for sharingg your feedback with us.Kind regards,

8/10 – Gut

Silas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
H
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Franck Seguin General Manager am 17. Juli 2022
Dear Mister, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mövenpick Hotel Lausanne. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Niemand kann Deutsch sprechen!!!
für Check in musste ich lange warten. Ich war aber glücklich, weil ich früh mein Zimmer haben konnte. ich war sehr enttäuscht von Mövenpick Hotel, weil kein einzige Person Deutsch verstehen konnte. ich habe echt Probleme gehabt. Besonders beim Abendessen und Frühstück.ich kann diese Konzept oder Mentalität nicht nachvolziehen. es ist schade!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Franck Seguin General Manager am 30. Juni 2022
Sehr geehrter Herr, Frau wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Mövenpick Hotel Lausanne. Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen

6/10 – Okay

Damian, Rickenbach bei Schwyz

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Negativ: Teppiche im Zimmer sind unhygienisch. Zudem miefiger Geruch im Zimmer, war nur durch durchgehend geöffnete Fenster zu ertragen. Parkgarage zu teuer. Positiv: Geräumige Zimmer, sehr gute Betten. Lage. Sehr reichhaltiges und gutes Frühstück.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Franck Seguin General Manager am 10. Juni 2022
Dear Damian, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mövenpick Hotel Lausanne. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mövenpick, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 – Ungenügend

Mirwat

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Franck Seguin am 7. Juni 2022
Dear Mirwat, We have noticed the low rating you have provided us and apology deeply if the expereince was not as per your expectations. Feel free to share with me more details on it. Best regards, Franck Seguin General Manager

6/10 – Okay

Cynthia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Übertriebene Preise für den Parkplatz. Schräg gegenüber gibt's zum Glück einen Parkplatz der halb teuer ist.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Franck Seguin am 7. Juni 2022
Hi, Thanks for having shared your feedback. We have a very limites space in our parking and you are right there is a public parking just next to the hotel. Best regards, Franck seguin General Manager

10/10 – Hervorragend

Gustav

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Franck Seguin am 4. Feb. 2022
Many thanks for the wonderful rating.

6/10 – Okay

Beatrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nnn
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Franck Seguin, General Manager am 26. Aug. 2021
Dear Valuable Guest, Thank you for talking your time and leave us a feedback about your last stay. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Phantastisch gelegenes Hotel, direkt am See. Unbedingt ein Zimmer mit Seeblick buchen, der kleine Aufpreis ist es wert. Viele Zimmer sind zwar nicht mehr die Neuesten, aber sie sind immer noch auf einem guten Standard und es ist alles sauber. Zudem ist das Personal sehr hilfsbereit und freundlich. Man bucht gerne mehrfach.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Franck Seguin, General Manager am 14. Juli 2021
Dear Guest, Thank you for sharing with us your feedback about your last stay. It's a big pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

10/10 – Hervorragend

Ernesto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, gute Zimmer
Das Zimmer und die Lage ist perfekt, das Frühstück war eher schwierig, eine Kaffeemaschine für ein 100Platz/Personen Frühstück!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Franck Seguin, General Manager am 14. Juli 2021
Dear Ernesto, I would like to thank you for sharing your comments with us. I have taken a good note about the breakfast service and I will review this issue with the F&B Manager. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Auswahl beim Frühstück war super! Das Servicepersonal könnte freundlicher sein. Die Bedienung an der Reception war sehr freundlich und kompetent.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2021
Antwort von Franck Seguin am 29. Juni 2021
Dear Guest, we would like to thank you for your positive comment. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

8/10 – Gut

Flavia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2021
Antwort von Franck Seguin, General Manager am 25. Mai 2021
Dear Flavia, Thank you for taking your time to note our hotel for your last stay. Kind regards, Franck Seguin, General Manager

8/10 – Gut

Gaudenz

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I always come back to the Mövenpick when staying in Lausanne. It's a greate experience with a great location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von General Manager am 15. Apr. 2021
Dear Gaudenz, Many thanks for your review and for sharing your experience of the Movenpick. We look forward to welcoming you back. Best regards, Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Im Lockdown nicht die beste Wahl
Besuch in Lausanne. Zimmer schön. Auswahl im Restaurant sehr klein und leider nur Convenience. Schade. Wir hätten mehr erwartet - daher haben wir den zweiten Abend nicht dort gegessen. Super Kaffeemaschine (Nespresso) - nur wurden Kaffeepads nicht aufgefüllt..... Vielleicht klappt es besser, wenn Hotel wieder im 'Normalbetrieb'.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2021
Antwort von General Manager am 15. Apr. 2021
Dear Guest, We thank you for your feedback and have taken good note of your comments that will help improving our service and offer. We look forward to being back to normal situation as well to be able to offer our full restaurant menu. We have also shared the comment about the Nespresso pods with our Housekeeping Team and for sure have been able to already adjust it. Best regards, Franck Seguin General Manager

10/10 – Hervorragend

Ralf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
Sehr schönes Hotel. Wir hatten ein sehr schönes neu renoviertes und sauberes Zimmer. Tolles Frühstücksbuffet mit sehr guter Auswahl. Der Service ist relativ freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2021
Antwort von General Manager am 6. Apr. 2021
Dear Ralf, We thank you very much for your kind comment and are very happy to read you enjoyed your stay here at Movenpick Hotel Lausanne. We hope to be able to welcome you again in the near future. Our team stays at your disposal. Sincerely, Franck Seguin, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Franck Seguin am 19. Okt. 2020
Dear valuable guest, Thanks a lot for your wonderful rating. Best regards, Franck Seguin General Manager

6/10 – Okay

Patrick

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Kurzaufenthalt
Zimmer klein, aber modern. Bequemes Bett, grosser Flatscreen. Licht funktionierte nicht, wurde schnell behoben. Frühstück gut und reichhaltig, der Frühstücksraum nicht sauber. Lounge im Restaurant beim Eingangsbereich mit sehr fleckigen Polstern, sehr unappetitlich. Lage ausgezeichnet, enges, sehr teures Parkhaus (Fr. 35.- / Tag)
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Franck Seguin am 7. Aug. 2020
Dear Patrick le, Thanks for your constructive feedback. I have immediately informed the restaurant team about cleanliness for breakfast room. It will be checked accordingly. Best regards, Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020
Antwort von Franck Seguin am 28. Juli 2020
Dear valuable guest, Thanks for your rating and confidence. Best regards, Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
Antwort von Franck Seguin am 22. Juni 2020
Dear valuable guest, Many thanks for your waiting. Best regards,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist in did Jahre gekommen u und keine 4 Sterne Wert
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Franck Seguin am 3. Feb. 2020
Dear valuable guest, I am sorry to read your comments and I do apology if the hotel wasn't as per your expectations. Let me clarify that we have now completed a full renovation of our rooms. Our ballroom is under renovation and will be delivered third week of this month and our two restaurants have been fully renovated 3 years ago. Best regards, Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Antje

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Franck Seguin am 30. Dez. 2019
Dear Antje, Thanks a lot for having shared a rating following your recent stay. Hope to welcome you again soon. Best regards, Franck Seguin General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
modern und sehr bequemes Bett. Austatung der zimmer war spitze! am ersten tag gab schokoladen, soufles, mashmellows zu willkommen und waren sehr lecker, eine süsse willkomen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Franck Seguin-General Manager am 12. Nov. 2019
Dear Guest, We are really happy to read your positive experience with us. We are glad that you enjoye the comfort of our room and our chocolate hour. On behalf of our entire team, we look forward to welcome you back, Regards,

8/10 – Gut

Steffie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut gelegen mit den OV, schönes Hotel direkt am See
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Franck Seguin-General Manager am 12. Nov. 2019
Dear Steffie, Thank you for taking the time to review us and we are glad that you enjoyed our hotel location by lake Geneva. Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Franck Seguin- General Manager am 12. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your 4 stars review and we look forward to welcome you back, Best regards,

8/10 – Gut

Ilonka

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Franck Seguin am 16. Okt. 2019
Dear llonka, Thanks a lot for having shared your rating. Hope to welcome you again to be able to increase this notation. Best regards, Franck Seguin General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Franck Seguin am 16. Okt. 2019
Dear valuable guest, I thank you for your feedback and will be interested more details on your rating for us to better identify where we haven't matched your expectations. Best regards, Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Franck Seguin am 16. Okt. 2019
Dear valuable guest, Thanks for having briefly left your rating. Best regards, Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Bari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good room and very clean. The view over the lake s good size a plus. The bathroom was standard. Very clean. I couldn’t figure out how to get hot water from the Lavabo faucet. The shower head needed to be cleaned, clogged with calcium build up. Shower water sprayed all over the bathroom, including the floor. It’s the little things that make a difference.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Franck Seguin am 18. Sept. 2019
Dear Bari, Mnya thanks for your detailed report. I have taken note of the remarks and conveyed the message to our head of department for immediate action. Best regards, Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Walter
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Franck Seguin am 18. Sept. 2019
Dear Walter, Thanks for your rating. Best regards, Franck Seguin General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Franck Seguin am 18. Sept. 2019
Dear valuable guest, Many thanks again for your fantastic rating. Hope to welcome you again. Best regards, Franck Seguin General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstücksbuffet war ok. Rest nicht. Preis/Leistung stimmt überhaupt nicht. Uralte Einrichtung und kein schönes Bad. Alles wirkt auf dem Stand der 90iger Jahren. Zimmer auch mässig. Minibar und Hotel Bar viel zuteuer. 8.- für ein kleines Bier und 10.- Corona. Lieber in eine Bar in Lausanne gehen, da bekommt man es 3-5.- günstiger. Auch Zimmer sehr teuer für das was geboten wird (200.-+ für Standardzimmer). Definitiv hat dieses Hotel keine 4 Sterne verdient, da sind wir anders gewöhnt. Kann dieses Hotel leider nicht weiter empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Franck Seguin am 26. Aug. 2019
Dear valuable guest, I tahnk you for your feedback and would like to recommend you next time one of our renovated room (Superior or Premium) with modern design. I have no doubt that you will enjoy it. Best regards, Franck Seguin General Manager

6/10 – Okay

Matthias, Arbon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Zimmer oder unser Zimmer eher alt. Betten sind wirklich schlecht, war jeden Morgen völlig verspannt. Matratzen sind durch !!! Würde dies Zimmerklasse nicht mehr buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Franck Seguin am 19. Aug. 2019
Dear Matthias, I am sorry to read thta the room wasn't as per your expectations. I am glad to inform you that our classic rooms will be renovated by end of this year. In between, feel free to book our brand new rooms (Superior or Premium). Best regards, Franck Seguin General Manager

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
schöne Lage
Sehr zentral am See gelegen. Zimmer mit Seeblick aber leider nur im 1. Stock. Frühstück ist zu teuer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Franck Seguin am 19. Aug. 2019
Dear Roland, Many thanks for your rating and comments. I hope to have the pleasure to welcome you again in a near futur. Best regards, Franck Seguin General Manager

4/10 – Schlecht

Peter

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Mövenpick Hotel has lost it's appeal to us
Not our first but definitely our last stay at the Mövenpick in Lausanne-Ouchy. During both days the hotel was filled with tour groups from China/India/Arabian countries which caused waiting times at Check-in/Check-out and a really bad breakfast experience on both days. Sunday was even horrible, they were clearly understaffed and didn't manage to clean the tables and to fill up the dishes. We arrived late after a recommendation of the hotel staff on the previous day to skip the busiest time - and it was a total desaster. No clean table available for 10 minutes (at the end we cleaned a used table ourselves). Most of the dishes were not available anymore like juices, jam, cheese, most meats, most hot dishes - even butter (was refilled after several minutes and our complaints) and bread (!!! was not available anymore, everything had been eaten up by the tour groups apparently... we were told so by the staff when we asked for bread). The remaining dishes looked messy, dirty and not inviting. As the freshly made omelettes were nearly the only remaining acceptable dish the waiting line to get those was very long.... One coffee machine was out of water and therefore not not working anymore and the other one looked really terrible with milk/coffee splashes all over the machine. I am not really of delicate nature but this was a disgusting experience! Our room had been renovated but there was a bad smell in the corridor and in the room. We are very disappointed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Franck Seguin am 19. Aug. 2019
Dear Peter, I am sorry if your experience at the breakfast was definitely not as per your expectations. That is true that we had a large group on that day which made our restaurant very busy druign this peak time. I can reassure you that it is very unusual during the year. Best regards, Franck Seguin General Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2019
Antwort von Franck Seguin am 8. Juli 2019
Dear Thomas, Many thanks for your wonderful rating. Best regards, Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Franck Seguin am 11. Juni 2019
Dear valuable guest, Thank you for having left a rating. Best regards. Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Franck Seguin am 3. Juni 2019
Dear valuable guest. Thanks a lot for your rating. Best regards. Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Possitiv. Das gesamte Personal und Ihre Hilfsbereitschaft. sehr gut ausgestatteter Trainingsbereich Sehr gutes Frühstücksbuffet Lage des Hotels Negativ : Bei der Buchung als Vorsaussetzung angegebene Info - barrierefreie Dusche für behinderte Person. Diese Info wurde lt. Rezeption von Expedia nicht ans Hotel weitergeleitet. Wir mussten vor Ort eine andere Kategorie buchen und einen Aufpreis bezahlen. Sehr negativ. Keinerlei Informationsproschüre auch für ältere Menschen über Nutzung Telefon - Gebühren, Heizung, Fernseher Sehr kleiner und alter, und dem Sportbereich nicht entsprechender Saunabereich. max 2 Pers. sitzend möglich keine Frischluft und Entspannungsraum.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Franck Seguin am 6. Mai 2019
Dear valuable guest, We thank you for your detailed report and can reassure you that we have shared carrefuly your commenst with the team to identify room for improvments. many thanks again. Best regards. Franck Seguin General manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Freundliches Personal, gute Lage direkt am See. Gut erreichbar mit dem öV. Zimmer etwas abgewohnt, benötigen mal wieder eine Auffrischung. Leckeres Frühstücksbüffet, sehr frisch und appetitlich. Schwachpunkt: Einzige Kaffeemaschine hatte häufig Störungen.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Franck Seguin am 26. Apr. 2019
Dear valuable guest, Many thanks for your detailed review. We have checked our coffee machine and do believe it has been corrected now. I can recommend you next time to choose one of our renovated room situated floor 1 to 4 and obviously our premium room. Best regards. Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Ralph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Franck Seguin am 23. Apr. 2019
Dear Ralph, Thanks a lot for your rating. Best regards, Franck Seguin General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmes Hotel an guter Lage
Kurzer Aufenthalt mit Patenkind. Unterkunft gut gelegen, Zimmer mit schönem Blick über den See, Hotel an guter Lage.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Franck Seguin am 18. Apr. 2019
Dear valuable guest, I am delighted that you had good time and enjoyed our view and location. Best regards, Franck Seguin General Manager