Basierend auf 13.576 geprüften Bewertungen

3,8 von 5
4,0 Sauberkeit der Zimmer
4,0 Service
4,0 Komfort der Zimmer
3,9 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 04.02.2024
The hotel is recommended. Not quite centrally located, but completely sufficient for exploring the strip. No matter whether by monorail or on foot. The staff was super nice. The room was huge and as described on the website. And the casino is huge.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 24.01.2024
MGM ist in die Jahre gekommen und das merkt man in den Zimmern …
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 13.12.2023
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 23.11.2023
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 30.10.2023
It was good, but everything was super expensive, but I guess that is typical for Vegas. WIFI at the room was dogsh*t. Personal was really nice and everyone was giving their best to make your stay fantastic. Altogether good hotel.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 28.10.2023
B
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 27.10.2023 auf Hotels
Schönes Hotel, mit einem tollen Ausblick auf das Sphere. Das Zimmer war sehr groß und das Preis Leistungsverhältnis stimmt auf jeden Fall!
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 21.10.2023 auf Hotels
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Puig de Ros

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 29.09.2023
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 20.09.2023
Unfortunately the MGM was hacked a couple of days before my arrival and as such they chaos although none of the staffs fault was programmed. Check in took approximately 45 min. You had to wait 45 min to cash out of a machine as the staff were paying out cash. Most of the atms and cars readers did not work, in some places you could only pay cash due to the system being inop in other places of the hotel you could do room charges. One could not register for a players card due to the system being down. Which allows you to gain points for rebates and discounts. All this being said no discount to the resort fees or other rebate was offered at check out. All this being said the Staff who were not at all at fault did their very best to make the best of a bad situation. I would return to the MGM Grand in the future because of the effort of the staff and th overall facilities.