Hochwertige Bettwaren, Zimmersafe, Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge

Bewertungen von Hawthorn Suites by Wyndham Las Vegas/Henderson

2.5 out of 5
Hawthorn Suites by Wyndham Las Vegas/Henderson
910 S Boulder Hwy, Henderson, NV

Bewertungen

7,2

Gut

317 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
249 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
199 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
137 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
105 von insgesamt 1007 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super nette Bedienung, super Frühstück mit allem!!!
Antwort von Lena am 22. Nov. 2023
Thank you!

8/10 – Gut

DORIS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
War alles gut bis auf einmal kein Frühstück weil es kein Wassergab im ganzen Hotel
Aufenthalt von 15 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Hawthorn Suites by Wyndham am 22. Nov. 2019
Valued Guest, Thank you very much for your recent stay with us and for the time you took to give us a review about your visit. In Hospitality

8/10 – Gut

Lutz, Düsseldorf

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nicht gefallen: Einweg-Plastikgeschirr und -besteck beim Frühstück, Angestellte teilweise nicht kundenfreundlich, Gefallen: Ruhiges, großes Zimmer; Frühstück inkl.; gute Parkmöglichkeiten
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Hawthorn Suites by Wyndham am 9. Nov. 2019
Lutz, Thank you for taking the time to review and provide feedback from your recent stay here at the hotel. I see that for the most part you enjoyed your stay. Your points of critique have been passed along to our team in order to improve in these areas. Best regards

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean n great customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 17. Apr. 2024
Woow so glad you enjoyed your stay. Hope to see you on your next stay.

4/10 – Schlecht

Peter

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lena am 18. Apr. 2024
Thank you

6/10 – Okay

Jolene

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von lena am 18. Apr. 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Kim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 17. Apr. 2024
Thank you. Glad you enjoyed your stay. Hope to see you on your next stay.

10/10 – Hervorragend

Ernie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 16. Apr. 2024
Thank you. We are glad you enjoyed your stay.

4/10 – Schlecht

elliot

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a very noisy hotel, when I tried to call the front desk nobody answered. When I checked in I had to wait 5 minutes for someone to help me. I was on the third floor and when I left Saturday morning the elevator was out of order. I should have to issued a refund.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 13. Apr. 2024
We apologize for the issues you experienced during your stay with us. We were having our elevator doors upgraded Saturday morning. If questions or concerns please call the property.

10/10 – Hervorragend

Timothy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Price waa right.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lena am 9. Apr. 2024
so glad you enjoyed your visit.

4/10 – Schlecht

Hannah

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hallway had a terrible smell to it, thankfully the room smelled fine. The gym equipment didn’t work due to it tripping the breaker when the elevators ran. The hot tub was out of order. I got a pre-packaged cheese danish at breakfast that was moldy. The beds were fine and the lady at the front counter was super nice. It’s obvious this hotel could use some attention though.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lena am 10. Apr. 2024
Our food is delivered weekly from Sysco and they have an excellent reputation. The Hot Tub is being repaired we do apologize for any inconvience you may have experienced. .

10/10 – Hervorragend

Cherolyn

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Lena am 9. Apr. 2024
Well thank you for the great score.

6/10 – Okay

Francesca

Mit dem Partner gereist
Staff was nice, hotel need updated
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 8. Apr. 2024
Thank you. Im so glad our staff was nice. We are working on the renovations in our hotel. Hope to see you on your next stay.

10/10 – Hervorragend

Luc

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 8. Apr. 2024
Woow thank you. Im so glad you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

Brenda, Edmonton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I found the rooms to be quite ‘tired’ for the rate charged, the TV’s were very small and not adjustable for viewing and the dining area for breakfast is in the lobby as you walk in with only 3 tables.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von lena am 9. Apr. 2024
The lobby has a large family area table that seats up to 12 people and and on the other side there are 6 tables. We also have a meeting area next to the breakfast if you wish to eat alone. Let us know on your next visit and we will show you the options,

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
We chose this hotel based on location (on our way to a camping spot), parking for our camp trailer, and free breakfast onsite. It met our expectations and the staff was very nice & helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von l am 9. Apr. 2024
Good we are pleased

6/10 – Okay

Martin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
moldy in the restroom, the curtains damaged and the air conditioning noisy.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von lena am 1. Apr. 2024
Thank you and we do apologize. Lena

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very tolerant of our noisy nieces and nephews in the swimming pool area. Always had fresh dry towels for everyone to use. Allowed us also to have a boisterous pizza dinner in the area near the front desk.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 27. März 2024
Thank you. Im so glad you enjoyed your stay. We enjoyed your family. Hope to see you on your next stay.

6/10 – Okay

Karen, Dauphin Island

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 16. Apr. 2024
Dear guest, we apologize about the poor rating. We would love to hear more detailed feedback on how we could better improve.

2/10 – Ungenügend

Lynn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was the worse stay ever. From the horrible smell walking in. No extra pillows when requested,worse of all when I asked management sat morning for house keeping to clean my room,just to come back and nothing was done to my room.I had to throw out my own trash and had to reuse the same towels to shower, than when I went to ask for a discount off my stay they said management was gonna get a hold of me. ITS A BUNCH OF BS
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von lena am 25. März 2024
We do place 4 pillows on each bed. We do apologize if you did not have that amount. We offer daily service as you can retrieve extra towels at he front. I was not available yesterday but as the front desk advised I would be able on Monday. Regards Lena GM

8/10 – Gut

Jacqueline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Clean accommodation and friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 25. März 2024
Thank you. Im so glad you you enjoyed your stay.

6/10 – Okay

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The place is old and in need of work. Mold was painted over in the bathroom and the plastic tub was noisy each time you shifted weight in it. There are gaps in the window frames, so during a good wind storm it sound like a 50's western movie as the wind whistles through the window gaps as you try to sleep. On the plus side, the breakfast was good, but there's only one person taking care of things like getting coffee and restocking food, and she was overwhelmed. She needs a raise!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 25. März 2024
Thank you so much we do appreciate your valued concerns. We are in the middle of a remodel and We can take care of that right away. Im glad you enjoyed the breakfast and our staff.

4/10 – Schlecht

Kyle

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Someone needs to knock this place down and start over
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von lena am 25. März 2024
thank you

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As in any establishment the front person makes the first impression. The charming woman at the front desk was just that..and while training another, equally charming person. They were very helpful. Would have liked a working hot tub but all was comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 19. März 2024
Woow ! Im so happy you enjoyed your stay and we are glad you enjoyed our staff and establishment. Hope to see you on your stay.

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was perfect for our needs. Spacious and had a kitchen.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 19. März 2024
Thank you. Im glad you enjoyed your stay. Hope to see you on your next stay.

8/10 – Gut

Adam

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed at this hotel for 2 nights with my child, husband and a service dog. The only reason why I’m giving this hotel a 4 stars it’s because I requested a room on the ground floor via email 1 week before my stay and when I checked in they gave me a room on the third floor even though I pointed out that I had requested a room on the ground floor. Breakfast was good. Hotel room was clean and spacious. Very convenient to have a gas station and some fast food restaurants within walking distance. I would stay there again if needed.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 19. März 2024
Thank you. Im so glad you enjoyed your stay. You can also contact the property and I would love to help you with the room to be on the first floor. Hope to see you on your next stay.

6/10 – Okay

ilwha, Flushing

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
There was a lot smell in the carfet. It was too dark in the kitchen to cook. There was something yellow on the bed sheets. The soundproofing was bad.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 19. März 2024
Thank you. We apologize for the issues you experienced during your stay with us. We are in the process of remodeling. Hope to see you on your next stay.

6/10 – Okay

Teofilin Ballesteros

Mit der Familie gereist
The room met like a smoker room.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 19. März 2024
Thank you. We apologize for the issues you experienced during your stay with us.

4/10 – Schlecht

Robert

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The neighborhood was a little worrisome. The shower sounded like it was gonna break when stepping in the bathtub. The bed was very hard. I personally don’t think it was worth the money spent for the stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Lena am 7. März 2024
We apologize for the issues you experienced during your stay with us.

8/10 – Gut

seereen

Gut: Ausstattung
The manager was nice and her helper they tried their best to get us a vagetatian food
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mona C. am 4. März 2024
Thank you. Im so glad you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Teresita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mona C. am 25. Feb. 2024
Thank you for your feed back. I hope to see you on your next visit.

6/10 – Okay

Crystal

Gut: Personal & Service
The staff were very helpful & they have a decent breakfast
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mona C. am 25. Feb. 2024
Thank you im so glad you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

Carlos

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Needs an update
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mona C. Front desk manager am 15. März 2024
Thank you. We are working on maintains around the hotel. Hope we see you on your next stay.

10/10 – Hervorragend

lorin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy checkin
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mona C. am 21. Feb. 2024
Thank you. Hope to see you on your next stay.

2/10 – Ungenügend

Jody

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 20. März 2024
Thank you.

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit
Always stay here when I’m in Vegas area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mona C. am 12. Feb. 2024
Thank you im so glad you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Taisha

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 22. März 2024
Thank you. Hope to see you on your next stay.

8/10 – Gut

Mikhail

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, reasonable price
Aufenthalt von 10 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mona C. am 12. Feb. 2024
Thank you. Hope to see you on your next stay.

8/10 – Gut

Veronica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Room was very clean, updated bathroom fixtures which were also clean. Design is older a bit dated but generally well kept. Comfortable stay, thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Mona C. am 12. Feb. 2024
Thank you. Im so glad you enjoyed your stay. We hope to see you on your next stay.

10/10 – Hervorragend

paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is easily accessed with gas &restaurants near by. This is my 3 or 4 stay here when passing through Las Vegas
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lena am 7. Feb. 2024
Thanks so much we appreciate you!

6/10 – Okay

ALEJANDRA

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Nos quedamos dos noches y al llegar como a las 11 pm nos dimos cuenta que no habían limpiado la habitación. Al usar la regadera y pisar se escucha un ruido como si se fuera a quebrar.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Mona C. am 6. Feb. 2024
Thank you. I'm sorry you didn't enjoyed your stay. We are working on remodeling one room at a time. Hope to see you on your stay.

6/10 – Okay

Jeanne, Kingman

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
It was clean but dated as compared to photos shown of property
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lena am 5. Feb. 2024
Thank you

2/10 – Ungenügend

Lynette

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The pictures for this property must have been taken 20 years ago. The carpet and furniture in the room were stained. There was mold on the ceiling in the bathroom. I would never stay here again.
Antwort von Lena am 7. Feb. 2024
To be honest I did check the room you stayed in and found mold. We are in the process of remodeling. Regards Lena GM

2/10 – Ungenügend

LYNDA

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mona C. am 30. Jan. 2024
Thank you.

6/10 – Okay

leonard

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mona C. - front desk manager am 20. März 2024
Thank you

6/10 – Okay

MK

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mona C. am 28. Jan. 2024
Thank you.

4/10 – Schlecht

CJ

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Lots of homeless wandering around outside. Booked it because it had an indoor pool with hot tub. Was told in arrival, hot tub was broken. During my time there, the elevator broke. Only positives, hot water in the shower and the variety which was offered for breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Lena am 29. Jan. 2024
Thank you for letting us know you enjoyed our water pressure in the bathroom and our breakfast.

8/10 – Gut

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Arrived on Wednesday afternoon without a car and was delighted to find that a light meal was available for guest. Saved us the trouble of walking to a restaurant. Nice room (somewhat dated) with space to spread out including a small table and chairs in the kitchenette. Not bad for the money.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mona C. am 28. Jan. 2024
Thank you. We are glad you enjoyed your stay with us. We are working on remolding. We hope to see you on your next stay.

8/10 – Gut

Ishmael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Mona C. am 28. Jan. 2024
Thank you.

2/10 – Ungenügend

Nancy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
As soon as I entered it reaked of mustiness. The sheets on both beds in the room I got were dirty. I let staff know; I asked for a different room then was told they were all booked. Staff then told me they could change the sheets. I shouldn't have to wait for you to change the sheets all because you failed to check the room beforehand. I asked staff to call up the manager because this was ridiculous. The girl working then tells me "I can't call her babe unless it's an emergency like a fire". As a manager she should be on call for this type of situations that the staff on sight has no knowledge as to how to handle.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Mona C. am 28. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We apologize for the issues you experienced during your stay.