Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Pavilion Hotel Kuala Lumpur Managed by Banyan Tree

5 out of 5
Pavilion Hotel Kuala Lumpur Managed by Banyan Tree
170 Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur

Bewertungen

9,2

Wunderbar

337 von insgesamt 517 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
139 von insgesamt 517 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
28 von insgesamt 517 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 517 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 517 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder gerne … Zentrale Lage
Wir waren zum Abschluss unserer Reise erneut in diesem Hotel. Moderne und geräumige Zimmer, ein hervorragender Service, ein Pool im 18. Stockwerk hierbleiben keine Wünsche – auch nicht die kulinarischen auf der Strecke. Im Untergeschoss befindet sich ein typischer Foodcourt, ein Supermarkt und alles, was man sonst noch Brauch. Für Shopping begeisterte steht die Pavillon MALL auf einer Stufe mit Hongkong, Singapur und Bangkok.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 19. Jan. 2024
Dear Michael,Thank you very much for the great review you shared on Hotels.com, after your recent stay, at Pavilion Hotel Kuala Lumpur.We are delighted to learn that our ideal location, facilities, spacious rooms, as well as our attentive hospitality, were up to your expectation. We will definitely share your kind sentiments, with the entire team.Thank you once again for leaving your review, Michael and we truly hope to welcome you back again soon.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A very good choice
Already stayed a few times and will come back. Location, comfort and friendly staff are all factors.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 5. Sept. 2023
Dear Markus,We are pleased to hear of your overall positive experience with Pavilion Hotel. Thank you for your review on Hotels.com and we would be delighted to serve you once again during your future travels to Kuala Lumpur.Best Regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Florian, Innsbruck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient location within KL. Directly connected with the shopping mall and many restaurants.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Steffi, Dresden

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage , Personal freundlich Frühstück sehr gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Best regards, Anders General Manager am 3. Feb. 2020
Dear Steffi, Thank you for staying with us at Pavilion Hotel and for taking time to acknowledging our associates for their efforts and rest assured we will convey on your comments to them. We hope we have the pleasure to welcome you back again to our hotel in the near future. Best regards, Anders General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Club Zimmer mit super Service wie benützung der Lounge oder inklusive Laundry service. Preis Leistung Spitze, das Essen in der Lounge ist frisch, sogar Schweizer Zopf gibt es. Das einzige was verbessert werden muss, die club Lounge ist viel zu kalt klimatisiert.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Anders, General Manager am 13. Aug. 2019
Dear Traveler, Thank you for staying in Pavilion Hotel and we look forward to your next visit in the future. Best regards, Anders General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Juan Carlos, Hotel Manager am 31. Juli 2019
Dear Traveler, Thank you for staying in Pavilion Hotel Kuala Lumpur and we look forward to your visit in the near future. Best regards, Juan Carlos Hotel Manager

8/10 – Gut

Michael, Bamberg, Bayern

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentralgelegenes Hotel mit direkter Anbindung zur Pavilion Mall, von dieser sind auch die Petronas Towers über eine Fußgängerbrücke leicht zu erreichen. Sehr freundliches Personal, sehr schöne, gut ausgestattete Zimmer. Klasse Frühstücksbuffet.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Juan Carlos, Hotel Manager am 26. Juli 2019
Dear Michael, Thank you for staying with us at Pavilion Hotel and for taking time to acknowledging our associates for their efforts. Please be assured we will pass on your comments to them. Thank you again for sharing and we look forward to you next visit with us. Best regards, Juan Carlos Hotel Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Zuerst: Das Hotel kann man durchaus weiterempfehlen, man erwartet aber von einem Banyan Tree Hotel mehr. Tolle Lage, toller Pool. Man fühlt sich nicht "Willkommen"; keine Erfrischung beim Checkin. Man interessiert sich auch beim Checkout nicht, wie es einem gefallen hat. Frühstück: langweilig. Keine Hot Chocolate nur Kaffee oder Tee möglich. Säfte nicht frisch und mangelhafte Auswahl. Wenn man Frühstück ab 6:30 Uhr anbietet, sollte das Frühstück auch zu 100% fertig sein und nicht erst nach 7:00 Uhr. Mandelcroissants werden halbiert angeboten, beide Kaffeemaschinen nicht einsatzbereit, es fehlt Milch. Behälter mit Zuckerpapierabfall war nicht geleert und noch vom Vortag. Obstauswahl ist ein Witz. usw. Zimmerservice: nach Lust und Laune gibt es einen Abendservice. Creme-Spender war bei Zimmerbezug leer; ist eigentlich kein Problem, wenn wir aber den Spender aufdrehen reicht es nicht, dass er nur zugedreht wird, sollte auch mal aufgefüllt werden. Toilettenpapier nicht nachgelegt und sonst noch so Kleinigkeiten. Schublade mit Kaffee, Tea, Zucker usw. ohne Einsatz, einfach so reingelegt. Für ein 5 Sterne Hotel unwürdig. Kein Businessbereich in dem man mal einen Computer oder Drucker benutzen kann, muss ja nichts Großes sein.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Lip leong

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top hotel met centrale ligging.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Hong Djie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
New beautiful modern hotel with nice room. Good amenities. Direct walking inside to the pavilion mall, food court, restaurants. Good price quality.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 20. März 2024
Dear Hong Djie,We are delighted to learn that you had a pleasant stay with Pavilion Hotel Kuala Lumpur. Thank you again for leaving your review on Expedia and we certainly hope to welcome you, again in the future.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

hidenobu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
シャワーの水圧が弱いかなぁ。
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 11. März 2024
Dear hidenobu, Thank you for staying with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best Regards,Rudy Oretti General Manager

10/10 – Hervorragend

Yun Cheung Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
convenience
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 11. März 2024
Dear Yun Cheung Peter, Thank you for staying with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best Regards,Rudy Oretti General Manager

10/10 – Hervorragend

Ian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were very attentive and friendly nothing was too much. The hotel cleanliness and lay out excellent. Right in the middle of the golden triangle. Certainly coming back. I have stayed in probably 100 hotels over the years as an international business man, this is definitely one of the best hotels I have stayed at, can’t recommend it highly enough. FABULOUS
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 26. Feb. 2024
Dear Ian,We are delighted to learn that you had a pleasant stay at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. Thank you again for leaving your review on Expedia and we certainly hope to welcome you, again in the near future.Best regards, Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Mohamad Siti Rafidah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best location, near n walkable to shopping eateries around Bt Bintang. Nice big spacious room. Open and fresh view with lots of natural light coming in. Special thanks to staff, Fikri, who has effortlessly made our check in & out such a breeze. Very accommodating to our needs, excellent service indeed.! Thank you Fikri! The only downside is area is always full of traffic thus usually delay when booking grab. Only minor issue in room is the fridge is not cold. Anyways, would definitely go bk to stay 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 13. Feb. 2024
Dear Mohamad Siti Rafidah,We greatly appreciate you taking the time to share your positive review on Expedia. We are grateful for your comments, and we look forward to your second visit to Pavilion Hotel Kuala Lumpur.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

8/10 – Gut

GuatImm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 13. Feb. 2024
Dear Guatlmm,Thank you again for leaving your wonderful review on Expedia and we certainly hope to welcome you back in the near future.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Mohammad Syafiq Khalid

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is co-located within Pavilion Mall, which is one of the best mall in Kuala Lumpur. The hotel is clean and the service is excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Feb. 2024
Dear Mohammad Syafiq Khalid,We are delighted to learn that you had a wonderful stay with Pavilion Hotel Kuala Lumpur. Thank you again for leaving your review on Agoda and we certainly hope to welcome you, again and offer you another great stay.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Hairuo

Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Feb. 2024
Dear Hairuo,Thank you for staying with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We hope you had a wonderful stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best Regards,Rudy Oretti General Manager

10/10 – Hervorragend

Fernando

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel, nice room and lounge. This hotel would have been perfect with a spa. They have one at another nearby sister hotel. But unfortunately they don't have them inside the hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Feb. 2024
Dear Fernando,It was our pleasure to serve you during your stay at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We humbly thank you for the comments shared during your recent stay with us and look forward to your return. Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

hsoungchao

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Feb. 2024
Dear hsoungchao, Thank you for staying with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We hope you had a wonderful stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best Regards,Rudy Oretti General Manager

10/10 – Hervorragend

Saara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Great stay, friendly service and good breakfast. The pool seemed a bit small considering the amount of rooms. Would stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 22. Jan. 2024
Dear Saara,We are delighted to learn that you had a wonderful stay at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. Thank you again for leaving your review on Hotels.com and we certainly hope to welcome you, again soon.Best regards, Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastiskt hotel!
Fantastiskt hotell. Underbar utsikt på 18:e våning med infinitypool. Suverän frukost. Vänlig och hjälpsam personal. Perfekt läge nära till allt
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 22. Jan. 2024
Dear Lena,Thank you for taking the time to share your experience and choosing to stay with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We are honoured to receive a wonderful review and we look forward to serving you again in the near future.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Benny w

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 19. Jan. 2024
Dear Benny, Thank you for staying at Pavilion Hotel and we would be delighted to serve you again during your future travels to Kuala Lumpur.Best Regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Sharmila, Harrow

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 22. Jan. 2024
Dear Sharmila,Thank you for staying with Pavilion Hotel Kuala Lumpur and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

JOHN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel, modern, good location, safe and secure,?good facility, staff very helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Feb. 2024
Dear JOHN,Thank you for choosing Pavilion Hotel as your preferred accommodation during your staycation in Kuala Lumpur and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Choi Mei

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hospitality
My daughter needs to attend university entrance exam and i request a quiet room for her revision , the staff is so nice and helpful to change another room👍 btw some of the room facing the restaurant garden is quite noisy! Hotel location is excellent, staff are polite and helpful, would recommend for my friends
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 19. Jan. 2024
Dear Choi Mei,Thank you for choosing Pavilion Hotel Kuala Lumpur and for taking your valuable time to write your wonderful review, on Hotels.com.We are delighted to learn that your stay with us was memorable. Your thoughtful words will be shared with the entire team, whom I am sure will be inspired, to continue to deliver exceptional customer service.Thank you once again for your generous recommendation, and we truly hope to welcome you back again to our hotel, in the very near future.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

8/10 – Gut

m annick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 19. Jan. 2024
Dear m annick, Thank you for staying at Pavilion Hotel and we would be delighted to serve you again during your future travels to Kuala Lumpur.Best Regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jordan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the deco and cake for our 34th anniversary. Staff were friendly and polite. There was no switch for the lights near the TV, in other words, must use the master switch to turn on/off.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 3. Jan. 2024
Dear Jordan,We are glad you enjoyed your stay here at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. Thank you again for your recommendation and it will be an honour to welcome you back to our hotel in the near future.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Belinda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 3. Jan. 2024
Dear Belinda,Thank you for staying at Pavilion Hotel Kuala Lumpur, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Helen Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 3. Jan. 2024
Dear Helen Jane,Thank you for staying at Pavilion Hotel Kuala Lumpur, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ronald

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service team. Ease of getting around and abundance of shopping. Love this hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 3. Jan. 2024
Dear Ronald,We are pleased to hear of your overall positive experience during your recent visit to Pavilion Hotel Kuala Lumpur. Thank you for posting this review and we look forward to your second visit to our hotel in the near future.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was great! Staffs was super helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 26. Dez. 2023
Dear Traveler,Thank you for giving us a perfect score. We are glad that you made the decision to stay with us, and we look forward to your next visit to Pavilion Hotel Kuala Lumpur very soon.Best Regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Nurmy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 26. Dez. 2023
Dear Nurmy,Thank you for leaving us with a wonderful review on Expedia and we certainly hope to welcome you back again to Pavilion Hotel Kuala Lumpur in the near future.Best Regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Cemil Alpay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 20. Dez. 2023
Dear Cemil Alpay, Thank you for leaving us a perfect 10-star review on Hotels.com. We are delighted that you enjoyed your stay with Pavilion Hotel Kuala Lumpur recently, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

8/10 – Gut

Lau

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 20. Dez. 2023
Dear Lau,Thank you for reviewing Pavilion Hotel Kuala Lumpur and we are looking forward to your many returns.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

6/10 – Okay

Oi kwan

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It takes more than an hour to check in the hotel. There is only 1 lift operated. No wifi, no TV. The staff requested us to down grade our room as the type of rooms that we booked was not available. Finally the manager give a total of MR300 voucher for 2 nights for 1 room. This really horrified.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 3. Jan. 2024
Dear Oi kwan,Thank you so much for taking the time to share your experience, regarding your recent stay at Pavilion Hotel Kuala Lumpur.We are very sorry to hear that you were disappointed with the service you received during your stay with us. We take great pride in our guest experience, and we are always working to improve the way we interact with our guests. Please accept my sincere apologies for the obvious frustration that we have caused you. Kindly rest assured I have shared your feedback with the relevant teams, and we are working hard to improve the guest experience for your next visit.I hope your experience on this particular visit will not deter you from returning to our hotel, Oi kwan. We truly hope for an opportunity to welcome you back, in the near future.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ling Kok

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 7. Dez. 2023
Dear Ling Kok,Thank you for staying with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We hope you had a wonderful stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.Best Regards,Rudy Oretti General Manager

10/10 – Hervorragend

Muruggan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fish and chips were good. Room service is worth it.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 20. Dez. 2023
Dear Muruggan,Thank you for taking the time to post your review of your recent stay with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We are delighted to hear that you enjoyed your stay, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best Regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Rizuan

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have stayed here before and it is still as good as we remembered. Breakfast is varied and good. We particularly like the club room. Staff are very courteous. They all have a ready smile and a friendly hello. We will definitely return on our next trip to KL.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 7. Dez. 2023
Dear RizuanWe are delighted to learn that you had a pleasant stay at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. Thank you again for leaving your review on Expedia and we certainly hope to welcome you, again in the near future.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Shirley

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My first time stay in Pavilion Hotel. Recommended by family member. No regret. Like the room size and view. Staff helpful n honest. Left a jacket in room and only when returned to SG I realised. Called hotel and a staff (Nadia)called back that jacket is with them. Thkq so much.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 7. Dez. 2023
Dear Shirley,Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review on Expedia.We are very happy to read that you enjoyed your stay with us and it is indeed a pleasure to receive such a delightful review highlighting our rooms as well as our attentive hospitality, particularly from Nadia.Thank you once again for your patronage Shirley, and we truly look forward to welcoming you back to our hotel, very soon.Best Regards,Rudy OrettiGeneral Manager

8/10 – Gut

Alex KC

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 7. Dez. 2023
Dear Alex KC,Thank you for staying with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We hope you had a wonderful stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon.Best Regards,Rudy Oretti General Manager

10/10 – Hervorragend

Gerry

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Nov. 2023
Dear Gerry, Thank you for staying with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We hope you had a wonderful stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best Regards,Rudy Oretti General Manager

2/10 – Ungenügend

SEMICON

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Nov. 2023
Dear SEMICON, Thank you for staying with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We hope you had a wonderful stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best Regards,Rudy Oretti General Manager

10/10 – Hervorragend

florencelicy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
相當方便,無論交通及購物,以致酒店附近,都令旅客有很好的配套設施!值得推薦!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Nov. 2023
Dear florencelicy,Thank you for leaving us a wonderful review on Expedia. It is a pleasure to read how you felt about us and we certainly hope to welcome you again to Pavilion Hotel Kuala Lumpur and offer you another remarkable experience.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Shaun Young

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Nov. 2023
Dear Shaun Young, Thank you for writing such a great review on Expedia. We are glad that you enjoyed your stay with Pavilion Hotel Kuala Lumpur, and we look forward to your many returns.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Grant

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never any stress
There is never any stress staying in this hotel. Everything you need is at your fingertips from friendly staff. Best is the location though, just exiting the hotel into the pavilion shopping centre.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Nov. 2023
Dear Grant,Thank you for your positive feedback following your recent stay at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We are honored to earn your compliments and we look forward to welcoming you back very soon.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

8/10 – Gut

MEE CHING RUBY

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
prompt and pleasant service, cleanliness, good location and nice food!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Nov. 2023
Dear MEE CHING RUBY,Thank you for leaving us a wonderful review on Expedia. We are flattered you have enjoyed your stay with Pavilion Hotel Kuala Lumpur recently and we look forward to welcoming you back to our hotel in a foreseeable future.Best regards,Rudy OrettiGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

shirley

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Nov. 2023
Dear shirley,Thank you for staying with us at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. We hope you had a wonderful stay, and we look forward to welcoming you back to our hotel in the near future.Best Regards,Rudy Oretti General Manager

10/10 – Hervorragend

Noha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best hotel and best location ever
The check in and check out were super smooth, almost non existant. The room had a great city view as promised, it was clean spacious and the pillows were one of the best I ever experienced in a hotel. The staff are friendly, and respectful. I highly recommend getting the club room as it has great value for money. The hotel being on top of the pavilion mall is a great advantage. The breakfast has a variety that allows those new to Asian food to experience it in baby steps. If you don't want to eat at the hotel, the Pavillion food court is the largest ever and has every possible variety to ever exist. The hotel is a 10 min walking distance from plaza low yat, 5 min from Fahrenheit and lot 10, 10 min from the aquarium, 20 min from the Petronas towers and KLCC park. The hop on hop off stop is a 5 min walk. Best location ever.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Rudy Oretti - General Manager am 6. Okt. 2023
Dear Noha,We greatly appreciate your time and are pleased to hear your overall positive feedback following your recent stay at Pavilion Hotel Kuala Lumpur. Thank you for your terrific review and we look forward to welcoming you back in the near future.Best regards, Rudy OrettiGeneral Manager