Außenbereich

Bewertungen von Hotel 99 - Sri Petaling

3 out of 5
Hotel 99 - Sri Petaling
8-1 & 2, Jalan Radin Bagus 3, Bandar Baru, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur

Bewertungen

8,2

Sehr gut

26 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
25 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 64 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Lyn

Mit einer Gruppe gereist
Simple room but extra security lock was remove from the door, pillow is super high and hard plus the aircon is digital screen that brightens up the entire room. Location is good as there is a 24hrs food option beside the hotel and surrounding have a lot of food option when the stores open. Lots of stores like massage, nail, hair salon, ktv and within 30mins walking distance to stadium for concert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Euraj

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thanks you we had a great time at your hotel

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
별로 입니다
주변에 펍이 있어 밤에 아주 시끄럽고 시설도 오래되고 보수도 하지 않아 별로입니다. 잠 만 주무시면 몰라도 비추천 드립니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

chee kwong

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
You can hear it as soon as the door of the next room is closed, even the rooms in front can hear it, because the hotel adopts automatic door closing method, and the diaphragm sound is not good, it's really bad, and it's very loud! Will not consider staying again, because it directly affects sleep
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Pui Chee

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Moses

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Tunyalug

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Surrounded by many restaurants
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Lam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Shahrizal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Jesslyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

8/10 – Gut

chong

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have a excellence stay in this Hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Hotel 99 am 22. Okt. 2019
Dear guest, thank you for your positive feedback. Your feedback is very valuable for us because it is a way for us to improve and to give an excellent service to you, consumers. Hope to see you again soon. Thank you

8/10 – Gut

HUAYIN

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Hotel 99 am 11. Okt. 2019
Dear Huayin, We are delighted to hear you enjoyed your stay with us. Hope to see you again. Thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great location with lots of restaurant and cafe
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Hotel 99 am 11. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for your positive feedback. Your feedback is very valuable for us because it is a way for us to improve and to give an excellent service to you. Thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall very good. Saw staf at reception did not answer the phone ringing. Even i called did not answer. Probably the same staf. No parking for customer. Very busy road outside the hotel. Management should think something with regard to the parking
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hotel 99 am 11. Okt. 2019
Dear guest, Thanks for taking time to write an review. We have forward your message to management team in order to improve our service in future. Hope to see you again. Thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean and Comfort
clean. the nearby pub is a bit noisy. overall is satisfying.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel 99 am 11. Okt. 2019
Dear guest, We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Hope to see you again soon! Thank you

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
there are a lot of restaurants and bubble tea shops nearby the hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel 99 am 11. Okt. 2019
Dear Guest, We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Like the room decorated, too noise due to pub and KTv are nearest to the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel 99 am 11. Okt. 2019
Dear guest, Sorry for the noise sound. We have work hard to solve this issue. Hope to see you again. Thank you

6/10 – Okay

Y

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
部屋は狭いけど 一人で寝るだけだったし安いし こんなものかなって感じでした。隣にカフェや すぐ近くにオーガニックのレストラン、フルーツ屋さんがあったのでよかった。 ただ枕カバーが汚かったのとシャワーのお湯が水だった。暑い国はお湯が水のところがあるが私には冷たい。水にすると更に冷たい。。。
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Ken, Victoria, Australia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It seems like a relatively new property with a decent bed. However, do note that the bars and noise in the area is quite loud and may be present well into the night. Sounds from the corridor are also very audible, especially in the morning as people leave.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Joi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Considering the price overall was amazing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall is good !
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I booked non spoking room but this hotel arrange me the smoking room and mentioned that this is middle room, if I wanna non smoking room need choose the last row room Which I do not like it. I have booked since 2 months ago but yet hotel cannot fulfill my requirement.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good service ,kind staff,but the pub next to the hotel very noisy start from 12am
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

øystein

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Teh

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parking was a problem at night but the area has lots to offer. Bar, restaurant, convenient store and a great cafe 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Chuck, Kuala Lumpur

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, good location for food and drink.Abit noisy at night, music from bar next to it.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

2/10 – Ungenügend

King hiiung tonas

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The pub bass sound continued till morning six o clock that’s really destroyed ur sleep for whole night. This is the worst sleeping condition I never experienced before
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Mo, Texas, USA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is the 2nd time I have stayed at this property and am pleased because it is clean, conveniently located, and affordable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

ThianShen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice budget hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Hotel 99 am 29. Jan. 2019
Dear ThianShen, thank you for choosing Hotel 99. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us such a wonderful review and rating. We look forward to welcome you again, and serve you better.

10/10 – Hervorragend

ng

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location suit to my need and cleanliness is good, staff are polite and room condition is good too
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Hotel 99 am 14. Jan. 2019
Dear ng, thank you for choosing Hotel 99. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us such a wonderful review and rating. We look forward to welcome you again, and serve you better.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
clean , comfortable bed. good experience at hare. Returns here on next trip
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Hotel 99 am 27. Dez. 2018
Dear Anonymous, thank you for choosing Hotel 99. We are delighted to know that you are satisfied with us and thank you for the wonderful rating. We really appreciate your support. We look forward to welcome you again, and serve you better.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
The hotel is surrounded with night clubs and bars. It loses its primary function as a stay to rest when strong-bass musics are played throughout the whole night. We couldn’t even get into sleep, and the property was even shaking a little bit. Facilities are new and clean, but just that it’s really not suitable for a stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Hotel 99 am 27. Dez. 2018
Dear Anonymous, thank you for choosing Hotel 99. We sincerely apologise for the unpleasant experience during your stay with us but thank you for sharing your thoughts with us. We will do our best to find a solution to the matter and improve our services. We look forward to welcome you again, and serve you better.

10/10 – Hervorragend

Stallone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very comfortable stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Hotel 99 am 27. Dez. 2018
Dear Stallone, thank you for choosing Hotel 99. We are delighted to know that you are satisfied with us and thank you for the wonderful rating. We really appreciate your support. We look forward to welcome you again, and serve you better.

10/10 – Hervorragend

Luke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Hotel 99 am 27. Dez. 2018
Dear Luke, thank you for choosing Hotel 99 and for giving us a generous rating. We will do our best to improve our services. So, we hope you had a wonderful stay with us because we look forward to welcome you again, and serve you better.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Hotel 99 am 28. Nov. 2018
Dear Anonymous, thank you for choosing Hotel 99. We apologize for not meeting your expectations. Please express your dissatisfaction with us so we may improve our services. We look forward to welcome you again, and serve you better.

6/10 – Okay

Mun, Kuala Lumpur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Great location however it’s above bars, be prepared of hearing loud music every night till 3am.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Hotel 99 am 12. Nov. 2018
Dear Mun, thank you for choosing Hotel 99. We sincerely apologise for the unpleasant experience during your stay with us but thank you for sharing your thoughts with us. We will do our best to find a solution to the matter and improve our services. We look forward to welcome you again, and serve you better.

10/10 – Hervorragend

Doreen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very strategic place for meet up and eat. hotel's condition was good too...
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Hotel 99 am 18. Okt. 2018
Dear Doreen, thank you for choosing Hotel 99. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us such a wonderful review and rating. We look forward to welcome you again, and serve you better.

2/10 – Ungenügend

Valerie

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Worst stay ever!
The worst stay ever! The pub open until 0400 but those drunkard screaming n shouting until 0500. Asked about it from the receptionist n she replied yes, every night like that. But why the hell you put us on the front room when u know there will be such noisy during midnight!?? Stained on bedsheet Hard to look for parking
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Hotel 99 am 11. Okt. 2018
Dear Valerie, thank you for choosing Hotel 99. We sincerely apologise for the unpleasant experience during your stay with us but thank you for sharing your thoughts with us. We will do our best to find a solution to the matter and improve our services. We look forward to welcome you again, and serve you better.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Hotel 99 am 11. Okt. 2018
Dear Anonymous, thank you for choosing Hotel 99 and for giving us a generous rating. We will do our best to improve our services. So, we hope you had a wonderful stay with us because we look forward to welcome you again, and serve you better.

8/10 – Gut

Kheng Hua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Value for money hotel
It’s a budget hotel, value for money with many eateries around. Hotel staffs are friendly n nice 👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Hotel 99 am 8. Okt. 2018
Dear Kheng Hua, thank you for choosing Hotel 99. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us such a wonderful review and rating. We look forward to welcome you again, and serve you better.

10/10 – Hervorragend

Jern Wei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great for short stay
The hotel is clean and cozy. The surrounding is great with all kinds of restaurants and marts. Just a little downside on the TV channels offered otherwise overall is a total 5/5.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von Hotel 99 am 18. Sept. 2018
Dear Jern Wei, thank you for choosing Hotel 99. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and thank you for rating us a total of 5/5. We appreciate your support. We look forward to welcome you again, and serve you better.

10/10 – Hervorragend

Jian Le

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Hotel 99 am 11. Sept. 2018
Dear Jian Le, thank you for choosing Hotel 99 and for giving us a generous rating. We will do our best to improve our services. So, we hope you had a wonderful stay with us because we look forward to welcome you again, and serve you better

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Hotel 99 am 11. Sept. 2018
Dear Jian Le, thank you for choosing Hotel 99 and for giving us a generous rating. We will do our best to improve our services. So, we hope you had a wonderful stay with us because we look forward to welcome you again, and serve you better

8/10 – Gut

Chong

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Hotel is clean and many eatery surrounding, definitely will go back again.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Hotel 99 am 8. Sept. 2018
Dear Chong, thank you for choosing Hotel 99. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us and thank you for giving us such a wonderful review and rating. We look forward to welcome you again, and serve you better.

6/10 – Okay

Leong

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Hotel 99 am 21. Aug. 2018
Dear Leong, thank you for choosing Hotel 99. We apologize for not meeting you expectations. Please express your lack of satisfaction with us so we may improve our services. We look forward to welcome you again, and serve you better.

10/10 – Hervorragend

She

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very clean
The room is clean, the bathroom is clean. Not even a strand of hair can be found on the floor
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Hotel 99 am 20. Aug. 2018
Dear She, thank you for choosing Hotel 99. We are delighted to know that you are satisfied with us and thank you for the wonderful rating. We really appreciate your support. We look forward to welcome you again, and serve you better.

10/10 – Hervorragend

chester

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von Hotel 99 am 20. Aug. 2018
Dear chester, thank you for choosing Hotel 99. We are delighted to know that you are satisfied with us and thank you for the wonderful rating. We really appreciate your support. We look forward to welcome you again, and serve you better.

6/10 – Okay

Mah

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Overpriced room rate
Hotel room was good, however my room was not done on the second day without a reason, when I came back at night and it was not cleaned too, only to use the soiled towel again. No value for the rate I paid around RM100/night and no parking space available.. Will not return again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018
Antwort von Hotel 99 am 29. Juni 2018
Dear Mah, thank you for staying with us. We are awfully sorry that you are dissatisfied with us. Did you request for house-keeping service for your room before you left the hotel? We only perform house-keeping service upon the request of customers, otherwise, we do not enter the room without the customer's permission. We hope that clarifies the situation for you because we look forward to serving you again, and serving you better. :)