Veröffentlicht am 26.04.2023
Sehr nettes Personal und die Fähre ist schnell erreichbar.
Es ist ein schönes, Hotel in super Lage, auch wenn es schon etws in die Jahre gekommen ist.
Leider konnte man die Fenster nicht öffenen zum lüften. Das sollte bei einer Renovierung bedacht werden.
Das Schwimmbad ist für ganze !zwei Jahre! geschlossen. Leider wussten wir das bei der Buchung noch nicht, denn der Hauptgrund für die Buchung war das Schwimmbad. Teilweise wird hier und auf anderen Plattformen noch mit dem Schwimmbad als Text oder Bild geworben, auch wenn mitlerweile irgendwo unten steht, dass es für zwei Jahre geschlossen ist. Da wäre eine frühzeitige Komunikation definitiv besser gewesen.
Ansonsten ist der SPA Bereich mit einer Sauna und einem Dampfbad sehr angenehm. Auch dort sind die Mitarbeiter sehr nett.
Kommentar von Hotelmanagement
27.04.2023 von Guest Relations, Hotelmanagement
Dear Ar, Thank you very much for taking the time to tell us about your experience at Mövenpick Hotel Izmir. Based on your comment about the old age of the rooms; Please note that for several years we have made and continue to make minor renovations such as carpets, outer frames, mattresses and pillows. We are aware of the old fashioned furniture in the rooms. We have informed both the corporate office and the shareholders of the hotel's condition and they are working on the renovation budget. At Mövenpick we strive to provide a superior service experience to every customer; Therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking appropriate action to resolve the issue. We are sorry to see that you are having a few problems while staying at our hotel. It is our goal to completely exceed your expectations the next time your travels bring you back this way. Your feedback is invaluable and thank you very much. Please be assured that your comments will be taken seriously and feedback will be given to the relevant department heads. We will be happy to welcome you again at Mövenpick Hotel İzmir. Best regards, Hotel Management