In Strandnähe, Shuttle zum Strand, Liegestühle, Sonnenschirme

Bewertungen von Lemon & Soul Makadi Garden

4 out of 5
Lemon & Soul Makadi Garden
34 KM, Hurghada Safaga Road, Makadi Bay

Bewertungen

7,2

Gut

15 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 61 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

6,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Ashraf-Kadry am 24. Feb. 2020
Dear Guest Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your experience on your recent stay .with us. We are glad to note you were satisfied with your overall stay at our resort. My team and I take pride in serving our guests and being an active part for making their well-earned holiday a great success. We are looking forward to welcoming you again on your future holidays. Yours sincerely, Ashraf Kadry General Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

uschi, Schönenwerd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gross und doch übersichtliche schöne Hotelanlage.Ganz nettes Personal,sehr freundlich und hilfsbereit in allen Belangen. Ich bedanke mich nochmals bei Allen für den tollen Service, sei es im Service, an der Rezeption od.Saubermacher-Team. Ihr seid einfach toll
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2018

8/10 – Gut

Pinar , münchen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Team ist super nett sehr Gastfreundlich. Haben sogar den Geburtstag nicht vergessen sehr aufmerksam muss ich echt sagen. Zimmer sind zwar nich so wie man sich das wünscht aber ist in Ordnung. Würde es auf jeden Fall weiter empfehlen. Die Zimmer werden jeden Tag gereinigt. Essen kann man nicht merken.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Yvonne, Hillerød

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 21 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Management am 27. Jan. 2024
Dear Yvonne,thank you for choosing our Hotel!Thank you very much for your good review! We are always happy and proud to hear, that our Guests spend an amazing time with us!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

8/10 – Gut

Katie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Management am 27. Jan. 2024
Dear Katie,thank you for choosing our Hotel!Thank you very much for your good review! We are always happy and proud to hear, that our Guests spend an amazing time with us!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

10/10 – Hervorragend

Muhannad Usama

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Allt var perfekt
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Good resort but small, Rooms are very good and clean , pools are small and very cold, food was very bad, staff were amazing and very helpful, beach was good but not as the pictures advertised
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Gillian

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Loris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottima accoglienza servizio buono
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

MAGED

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Swimming pool was very crowded and noisy and very annoying, distance to the beach was very long,
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Samina

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Anton, Luxor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was a great experience, The stuff was friendly and helpful, Food was good, Rooms was clean. Thanks for the amazing holiday & sure we will come back again
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Lemon and Soul Makadi am 20. Aug. 2023
Dear Anton,thank you for choosing our hotel!We are happy that you liked the staff, the room, the cleanliness and the hotel in general so much, we will forward your nice words!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

8/10 – Gut

Omar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
sead and pool was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Lemon and Soul Makadi am 20. Aug. 2023
Dear Omar,thank you for choosing our hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much, we will forward your nice words!it was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

2/10 – Ungenügend

katie

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This was advertised as adult only but we had 9 screaming French children all week not being controlled by their parents. There’s only one bar for very limited all inclusive drinks, cocktails had to be paid for at €6 each. The food wasn’t great and very repetitive especially lunch time. The all inclusive red wine was disgusting and the cheapest available in Egypt. I drink Omar Khayyam that I buy in restaurants for 180le, I was offered this as an alternative to the cheap vile stuff they served, at a price of €18 a bottle. I was also challenged by the hotel manager asking me to prove the hotel was advertised as adult only as he didn’t believe me. I proceeded to show him 5 different online booking sites showing this to which he had no reply. Finally don’t take an alarm clock the room cleaners will have you up from 7am as they shout to each other for 3 hours up and down the narrow, dark echoing corridors.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Lemon and Soul Makadi am 20. Aug. 2023
Dear Katie,thank you for choosing our hotel!We are sorry that we could not reach your expectations!We will take strong action regarding the mentioned points, as we will not accept such behaviour!We hope that you can give us a second chance!Best regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

10/10 – Hervorragend

Mónica patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente opción para relajarse a muy buen precio , el complejo es pequeño pero lo suficiente para unos días de relax sin muchas pretensiones excelente variedad de comida muy buena calidad productos frescos y sobre todo para los amantes de los postres una gozada , en las noches te ofrecen cada día un tipo de comida especial , la limpieza muy buena y la atención del personal excelente siempre están pendientes que no te falte de nada. La playa no está en el mismo complejo té llevan en un pequeño trasporte eléctrico que va y viene cada media hora tardas unos 10 minutos la playa muy cuidada y que decir de la bahía de makadi un lugar para perderse y relajarse y para los amantes del snorkel hay varias opciones
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Lemon and Soul Makadi am 20. Aug. 2023
Dear Monica,thank you for choosing our hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much, especially the food, the cleanliness, the room, the staff and the hotel in general! We will forward your nice words!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben Aissaceo mpe Hotels and the entire Team

2/10 – Ungenügend

Ahmed

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
The hotel is very bad No activities No animation team Poor meals The stuff is not friendly at all

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good one
Good stay
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Ahmed Roushdy General Manager am 19. März 2020
Dear Guest Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Lemon and Soul Makadi Bay. We are happy to read about your most positive experience with our hotel facilities and services. Many thanks for your appreciative words about the level of service provided as well as the staff efforts, they are indeed doing their utmost to offer a special service and please everyone. Once again thank you and we are very much looking forward to welcoming you back at Lemon and Soul Makadi Bay. Yours sincerely, Ahmed Roushdy General Manager

10/10 – Hervorragend

Maha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Ashraf Kadry General Manager am 3. März 2020
Dear Guest Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Lemon and Soul Makadi Bay. We are happy to read about your most positive experience with our hotel facilities and services. Many thanks for your appreciative words about the level of service provided as well as the staff efforts, they are indeed doing their utmost to offer a special service and please everyone. Once again thank you and we are very much looking forward to welcoming you back at Lemon and Soul Makadi Bay. Yours sincerely, Ashraf Kadry General Manager

8/10 – Gut

Caroll, Montreal

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall we had a lovely stay and I would recommend. The food at the buffet was really good and different every day. The drinks were good, the staff at the bar super friendly. Loved the pizza place in the afternoon ! The pool and beach are beautiful. Rooms are nice but the bathrooms need some updating. Very clean resort. There were a lot of German and Russian tourists so everything was quoted in euros which is not good for American or Canadian tourists. The staff also speaks very good German but no French and their English is limited.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Ashraf Kadry General Manager am 15. Nov. 2019
Dear Guest, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Assessment and recognition by our guests is our highest praise! We will also consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us. We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ashraf Kadry General Manager am 20. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time and giving the feedback. We are very sorry that your holiday spent in our hotel didn’t meet your expectations. We will consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us. We hope sincerely to see you again Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
so nice stay in all aspects.. rooms are clean..service is very good...
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ashraf Kadry General Manager am 20. Okt. 2019
Dear Guest, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Assessment and recognition by our guests is our highest praise! We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
The hotel is good. Food is average, and the staff is good as well
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ashraf Kadry General Manager am 20. Okt. 2019
Dear Guest, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Assessment and recognition by our guests is our highest praise! We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

8/10 – Gut

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Ashraf Kadry General Manager am 20. Okt. 2019
Dear Guest, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Assessment and recognition by our guests is our highest praise! We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

8/10 – Gut

mohamed, مر

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
رائعة
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Ashraf Kadry General Manager am 20. Okt. 2019
Dear Guest, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Assessment and recognition by our guests is our highest praise! We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I hate this hotel actually i want to leave it but for my bad luck the money is non refundable
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

H

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
فندق جيد جدا يحتاج مزيدا من التنوع
الفندق ممتاز من حيث الشاطئ والخدمة والمعاملة من طاقم العمل المطعم نظيف ولكن ينقصه التنوع في البوفيه المقدم في الغداء والعشاء حيث تتكرر نفس الاصناف تقريبا في الغداء والعشاء في ايام رحلتي (خمسة ليالي)
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Ehab

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Never Again
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Ashraf Kadry am 16. Juli 2019
Dear guest, thank you for your feedback! We are glad, that you enjoyed your stay in our resort. We hope to welcome you once again. Yours sincerely Ashraf Kadry General Manager

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Sophia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Familjeresa i Rgypten
Bästa resan på länge! God mat och dryck. Serviceinriktad personal. Animationteam gjorde resan!
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Mauvaise expérience concernant le restaurant : la nourriture est très basique et le personnel pas au service des clients. Le serveur n'a pas nettoyé la table et a juste retourné le set de table. Il n'a également pas apporté les boissons commandés. Certains produits sont très secs (riz,...), d'autres ne sont pas frais (fraises,...). Sinon bonne literie.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Ashraf am 1. Mai 2019
Dear guest Greetings from LABRANDA Garden Makadi! Many thanks for your review on Expedia.com. , We will consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us. we will forward your comments to the concerning departments. We are sure, that our colleagues will be glad to hear about your comment. We hope to welcome you once again at LABRANDA Garden Makadi! Yours sincerely Ashraf Kadry General Manager

8/10 – Gut

JUOZAS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Cornelia

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

6/10 – Okay

CHIAHUI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
環境員工都不錯 但房間蠻吵的 一直有水聲 讓人不好入眠
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
أجمل فنادق مكادي
مكان رائع، الاكل لذيذ و متنوع مشروبات متنوعه و متوفره في كل مكان؛ الغرف نظيفه فريق العمل متعاون الشاطيء و البحر خيااالي اجازه عائليه ممتعه
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018

8/10 – Gut

ayman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
لقد كانت الاقامة مقبولة بالفندق لم يكن ممتازا ولكنه كان جيدا كفاية
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

mina, united States

Gut: Zustand der Unterkunft
good for the price
very simple nice beach var away but nice and clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Elizabeth

Gut: Personal & Service
Due to a change of management this hotel is much improved since a previous visit. The food was more appetizing and much better cooked. The service was good with staff being courteous and friendly. The housekeeping could be improved as water and tissues are not always provided in the room. The beach area has a good beach bar serving food and drinks, but toilet facilities are not close by, having to use those by the club hotel beach, they are however kept very clean. I would happily return to this hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

dalia, kuwait

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
clearness is good but food is not good enough and there is no variety stuff is good
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hôtel peu accueillant
Hôtel peu accueillant. Nourriture peu variée. Pas ou peu d'animations. Personnel peu accueillant à part qq'uns. Navette pour aller à la plage.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2018

2/10 – Ungenügend

coppia, treviso

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Memorabile beffa e perdita economica
Hotel pessimo in tutto siamo letteralmente fuggiti dopo sei ore perdendo l'intero pacchetto di prenotazione ! Da dimenticare.
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Wadie

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Regarding my stay at labranda garden it was nice. However, food was very very bad & dirty F&B stuff was not friendly at all. Reception & house keeping stuff was good Beach, pool and animation team was good However, they have serious issue with food which destroy our vacation as it made me & my family sick
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Mohamed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Manager am 8. Aug. 2018
Dear Mr. Mohamed; Thank you for staying at Labranda Garden Makadi and for taking the time to share your feedback. We are glad to know that you enjoyed your overall stay and hope to welcome you back soon. Best Regards, Asharf Kadry

8/10 – Gut

Ahmed

Gut: Sauberkeit
معقول
كان الفندق جيد ولكن الطعام كان سئ كما أنه قديم بعض الشئ ولكن النظافة كانت جيدة والبحر كنا نذهب له بالباص الى فندق لابراندا كلوب
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Manager am 8. Aug. 2018
نزيلنا العزيزالاستاذ/أحمد تحيه طيبه و بعد شكرا لاختياركم فندق لابراندا جاردن مكادي لقد سعدنا جدا بتشريفكم لفندقنا و الاقامه به و انه لمن دواعى سرورنا ان نعلم أنكم استمتعتم باقامتكم معنا، و على الجانب الاخر نعتذر عن وجود بعض الاشياء لم تكن مرضيه بالقدر الكافى و اننا لنرحب باستقبال اقتراحانكم بهدف العمل علي تحسين و الاتقاء بخدماتنا حرصا منا على راحه و اسعاد جميع النزلاء ارجوا قبول خالص تحياتى و تمنياتى باستقبالكم قريبا أشرف قدري

4/10 – Schlecht

Mohamed

اداره سيئة
تعامل سئ
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Manager am 8. Aug. 2018
ضيفنا الكريم أستاذ / محمد شكرا لإختياركم منتجــــع لابراندا جاردن مكادي والمشاركة بالتعليق على إقامتكم معنا. نأسف إذا لم تلق خدماتنا رضائكم ونعتذر عن الملاحظات التى أثرت سلبيا على انطباعكم العام و انني كنت أرحب وجود فرصة لمناقشة انطباعاتكم مع مزيد من التفاصيل خلال إقامتكم لاتخاذ إجراءات فورية عند الحاجة. أتمنى أن تتاح لنا الفرصة للترحيب بكم مرة أخري لتغيير هذا الانطباع السلبى. خالص تحياتى وتقديرى، أشرف قدري