Privatstrand, Sonnenschirme, Strandtücher, Sporttauchen

Bewertungen von AMC Royal Hotel & Spa

5 out of 5
AMC Royal Hotel & Spa
El Ahyaa Area, Hurghada, Red Sea Governorate

Bewertungen

7,2

Gut

12 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
21 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 58 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Heidy Maria

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr unfreundliches Personal. Essen war schrecklich und es gab nur Ananas Saft und Orangensaft zum trinken. Was auch nicht geschmeckt hat. Nie wieder !!!! Empfehle ich auch keiner
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ok for one night
We stayed there for one night at the end of our two weeks trip in Egypt. It's OK for one or two nights if you don't expect too much. Pro tip: skip their food and go to the restaurant "Medusa" next door - awesome food Positive: - clean - comfortable bed - affordable price - close to the kite station next door Negative: - horrible food (Egypt has amazing food but the hotels food is really, really bad: no variety, almost no choice, we got food poisoned etc.) - really noisy old fridge in the room that can't be unplugged - free WiFi only in the lobby and not in the rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von AMC Management am 8. Apr. 2022
Dear Customer, Thank you for your valuable comments & we will put them into our consideration. Best Regards,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Als ich diese Hotel gebucht habe, stand Free wf. Als ich vor Ort war, habe ich gemerkt, dass Free Wf nur in der Lobby hätte sein sollen. In tat und Wahrheit habe ich meine Laptop um sonst mit genommen.Ich konnte in diesen 2 Wochen kein einziges mal die Zeitung herunterladen geschweige denn mein Mail überprüfen. Ich habe dann reklamiert in der Lobby. Die fade Antwort war, dass eben viel Leute zur Zeit im Internet wären. Ich habe es zu allen Tageszeiten versucht vergebens. Das Personal in der Lobby war bei Reklamationen unfreundlich und abweisend. Die Zimmer und der Zimmersevice war hervorragend. Das Personal im Speisesaal war freundlich zu sehr zuvorkommend. Manchmal dachte ich, die können die Gedanken lesen. Das bier stand schon da bevor ich mein essen geholt habe. Sehr sehr gut. Das Essen war reichhaltig. Schade, dass die Küche nicht liebevoller kocht. Man konnte es essen aber von einem 5-Sternhotel sehr weit entfernt. Sehr sehr schade.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2019
Antwort von Walid Ahmed - DOS am 18. Aug. 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday & we are looking forward to welcome you again soon with a promise with better experiance .

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Der Aufenthalt im Amc Royal hat mir sehr gut gefallen, Personal sehr nett, geben sich alle Mühe auf die Wünsche einzugehen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2019
Antwort von Walid - Director of sales am 20. Mai 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation, we wish to welcome you again soon.

4/10 – Schlecht

Tarik, Bonn

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All inklusive nicht nutzbar
Das Essen ist ungenießbar, das Geschirr wird mit der Hand, ohne Seife oder Lappen abgewaschen und das auch teilweise im WC Waschbecken( bezogen auf die Bar in der Lobby).
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 24. Dez. 2017
Dear Tarik Thanks so much for choosing AMC Royal Hotel to spend your vacation, looking forward to welcome you again.

4/10 – Schlecht

Angel

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Abdel-Jaleel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Anthony Charles

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
mostly excellent
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Nagy

Gut: Ausstattung
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Mustapha, Paris

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L’hôtel était très bien mais malheureusement, nous sommes tombé malade à cause de la cuisine du restaurant le Blue Lagoon. Par contre le restaurant italien était très bien, nous n’avons eu aucun problème.

10/10 – Hervorragend

Steven

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

yuting

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Mohamed

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von AMC Management am 9. Nov. 2022
Dear our valued guest,You are much welcomed your hotel, appreciate to see you again for many times

8/10 – Gut

Hany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The cleanliness,the service,the staff been helpful, food is good but breakfast needs some improvement
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Ahmed Diaa am 12. Okt. 2022
Dear valuable guest, Thank you for spending the time to write your feedback. We hope you enjoyed your vacation at AMC. Once again thank you, waiting to welcome you again. Hotel Management

8/10 – Gut

Nader

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Ahmed Diaa am 11. Okt. 2022
Dear valuable guest,Thank you for spending the time to write your feedback. We hope you enjoyed your vacation at AMC.Once again thank you, waiting to welcome you again.Hotel Management

10/10 – Hervorragend

ahmed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
V good
All thing was very good food and staf and pool
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Ahmed Diaa am 11. Okt. 2022
Dear valuable guest,Thank you for spending the time to write your feedback. We hope you enjoyed your vacation at AMC.Once again thank you, waiting to welcome you again.Hotel Management

8/10 – Gut

Ahmed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Ahmed Diaa am 11. Okt. 2022
Dear valuable guest,Thank you for spending the time to write your feedback. We hope you enjoyed your vacation at AMC.Once again thank you, waiting to welcome you again.Hotel Management

4/10 – Schlecht

Mohammad

Aufenthalt von 10 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Mohamed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you i enjoy My stay very much
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Ahmed Diaa am 17. Mai 2022
Dear Mr. Mohamed, AMC management has the pleasure to hosted your good self and wish to see you again. Thank You, AMC Team

2/10 – Ungenügend

Mahmoud

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Food privilege is so bad
I didn’t find any point could I say amazing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Walid - Director of sales am 13. Feb. 2021
Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you again soon.

6/10 – Okay

Hussein

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Walid - DOS am 2. Jan. 2021
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are happy that our hospitality met your expectations & looking forward to welcome you again soon

10/10 – Hervorragend

David D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Great hotel. Great beach. Very good food. Very Friendly staff. A bit too far from Huragada, but overall I really enjoyed my stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Walid - DOS am 11. Dez. 2020
Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday & for sharing your experience . we are looking forward to welcome you again soon

2/10 – Ungenügend

SAMIR

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
ad experience
My stay was an awful experience.. the food is not as expected.. all inclusive doesn’t help where I had to go out for lunch and dinner.. the pool is all crowded with people no social distancing .. people were swimming with all types of clothes.. no effort has been made to ensure a healthy us of public facilities... in many cases I was begging for ice.. young male guests have been bothering us at the beach... what received doesn’t match 40% of what I paid... I urge Hotels.com to review carefully before advise others to book there...
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2020
Antwort von Walid - DOS am 11. Dez. 2020
Dear Guest, Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you again soon.

8/10 – Gut

Noori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von Walid Ahmed - DOS am 30. Nov. 2019
Dear Guest, Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you again soon.

4/10 – Schlecht

Iben

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Closer to 2* hotel than 5*. Go somewhere else.
If I could, I would have checked out after the first 12 hours and gone somewhere else. However, our stay was non refundable. One of the reasons I booked this hotel was the “WiFi in rooms” as I needed to work at night. The WiFi on the hotel is horrible. If your are lucky, you can read an email or two in the lobby. Even when you pay ekstra for WiFi in your room, it’s useless. First thing I did when we entered the room was remove the dirty rug on the floor. I folded it up and put it aside. Even though mentioned to the reception, it remained in our room throughout our stay. The remote control for the tv had missing buttons and could not be turned on. This time I thought I would call reception to save going all the way down there. However, the phone in the room didn’t work. The kettle was plugged in to a faulty powerpoint and only worked when plugged in somewhere else on the floor. A playground is great when traveling with a child however this one was old, worn down and broken: the entry to the playground had a big sharp rock, mud and a tube from something... overall it was not a very child friendly playground. The pool area and especially the tiles around the children’s pool needs attention. See photos. Food was low quality. Postmix soda tasted like chlorine. Overall, this is definitely not our definition of a 5star hotel. Although reception staff wasn’t of any help at all, we did meet a few helpful, understanding and friendly staff members.
Leaking soap dispenser in bathroom
Where I could get the kettle to work
In room carpet/rug upon arrival
Bin. 5 star hotel, I think not.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2019
Antwort von Walid Ahmed - DOS am 30. Nov. 2019
Dear Guest, Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you again soon.

6/10 – Okay

Katarina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Walid - DOS am 7. Okt. 2019
Dear Katarina Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you again soon

6/10 – Okay

Medhat

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von Walid Ahmed - DOS am 18. Aug. 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday & we are looking forward to welcome you again soon with a promise with better experiance .

8/10 – Gut

Mina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales & Marketing am 1. Juli 2019
Dear Sir, Thanks so much for chosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2019
Antwort von Walid Ahmed - Director of sales am 13. Mai 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation, we are looking forward to welcome you again soon.

6/10 – Okay

Morandi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
La qualité de la literie. La gentillesse du personnel
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2019
Antwort von Walid Ahmed - Director of sales & Marketing am 8. Apr. 2019
Dear Sir, Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday & for shaing your experiance with our hotel, we arre looking forward to welcome you soon again in our hotel.

8/10 – Gut

Mostafa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von walid Ahmed - Director of sales & marketing am 2. Apr. 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, and for sharing your experiance with our hotel , we are looking forward to welcome you again soon wishing you a pleasant stay.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel recensito come 5 stelle, ma può essere considerato al massimo un 3 stelle. Struttura non tenuta benissimo e cibo di scarsa qualità e varietà.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Walid - Director of sales am 17. Jan. 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward t welcome you again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
A reasonable hotel for the price. Everything was ok but not great.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales & Marketing am 3. Jan. 2019
Dear Sir Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday , we are looking forward to welcome you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Walid Ahmed - Director of sales & Marketing am 31. Dez. 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday and for sharing your holiday experiance . we are looking forward to welcome you again soon in our hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Walid - Director of sales & Marketing am 10. Dez. 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation, looking forward to welcome you soon.

10/10 – Hervorragend

Bassem, Cairo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel totally...the room is clean with a wonderful pool & sea view, the swimming pool is large enough for many guests with different depths & aqua also exists, restraunt services a tasty wide variety of food each meal, hotel has a large kite station & a long marine with a very beautiful view, soft drinks available every where, animation team is professional makes all guests happy, staff is smiley & helpful, at last it was a wonderful vacation at AMC hotel seeking to come back again in summer with all my family
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Walid - Director of Sales am 27. Nov. 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation & for sharing your holiday experience . we are looking forward to welcome you soon in our hotel wishing you a pleasant stay.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Walid A - DOS am 3. Nov. 2018
Dear Guest Thanks s much for choosing our hotel to spend your vacation & for your important review. wish to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

ashraf, egypt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing Good hotel good facilities, good foods
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von walid am 28. Aug. 2018
Dear Guest thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday looking forward to welcome you soon again in our hotel

8/10 – Gut

Petr

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Отель на твердую четверку, но если необходим ранний заезд или выезд, то лучше выяснять заранее. В моем случае я приехал в 5 утра, Парень на ресепшене сказал, что я должен платить как за сутки, а потом и вовсе отказал, сказал что свободных номеров нет. Уборка в номере тоже не навязчивая, уборщик хорошо если часам к 5 соизволит прийти убраться.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 17. Mai 2018
Dear Petr Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday & looking forward to welcome you again soon

8/10 – Gut

Milton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I Recommend This Hotel
We booked the Honeymooners Package which I thought was a great deal for the value. It included things like free shuttle to/from airport, romantic set dinner, and a few other items. The problem we faced was that it seemed as though the hotel was just simply unaware of exactly what was suppose to be included in the package. Well after speaking with guest relations, everything was worked out. We ended up going to guest relations for all our concerns and this worked out perfect as some of the front desk staff just wasn't friendly or helpful at all. Guest relations took care of all our needs and we felt as though we were taken care of. Other than that, we loved the hotel and everything included as this is an all-inclusive hotel. Have the option to choose from multiple bars, multiple locations for dinner, and a beautiful beach was amazing. I would recommend to all guest, just be sure to contact/email the guest relations prior to arrival for any extras.
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 26. Apr. 2018
Dear Guest, Thanks so much for your visit & reviewing our hotel. looking forward to welcome you again soon in our hotel.

6/10 – Okay

VLADISLAV

Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 26. Apr. 2018
Dear Guest, Thanks so much for your visit & reviewing our hotel. looking forward to welcome you again soon in our hotel.

8/10 – Gut

Galina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Хороший отель,территория небольшая, зеленая. Чисто. Мой номер находился в главном корпусе, достаточно большой, комфортный. Сейф в номере, бесплатный. Пляж небольшой, мелкий, но есть пирс, можно уйти поплавать на глубине. Еда обычная, из мясных блюд, в основном, курица. Овощи,салаты, соусы. Десертов много, но я не любитель, попробовала только песочное печенье- понравилось. Ресторан - маловат. Отель был заполнен наполовину, но на ужине - столпотворение и нет свободных столов. Пиво - разливное, вино тоже. В бич баре подают вино (во многих отелях - только в ресторане). Расположение - вдали от центра, если нужен шопинг - придется брать такси В целом, понравилось, рекомендую.
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 4. Apr. 2018
Dear Galina Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation, looking forward to welcome you again soon

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Allt var bra, stranden var fin men liten och man kände sig lite instängd då allt var instängslat. Maten var ok både på buffén och i "gratisrestaurangerna". Åt i den asistiska betalresturangen och det var bland de godast jag ätit på länge. Bra alkoholfria drinkar. Störande med alla försäljare på området. Men allt som allt ett trevligt hotell.
Aufenthalt von 14 Nächten im Februar 2018
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 17. März 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation Looking forward to welcome you soon

6/10 – Okay

Alex , oslo

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel
As a normal hotel I can say ! First floor room was not good , shopping service center in hotel was not good and prices was so high than other side ! Food was good but juice drink was not natural ! Extra service for boat tour / diving / snorkeling / was expensive and unreality than can find on internet !! rest ting was ok !
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2018
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 21. Mai 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation Looking forward to welcome you soon

6/10 – Okay

Ala

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ganska ok hotell
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2018
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 18. Jan. 2018
Dear Guest Thanks for choosing our hotel to spend your holiday, looking forward to welcome you soon.

6/10 – Okay

superoby, torino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grazioso hotel con spiaggia privata e piscina
Hotel grande e bello con molti confort Personale attento Piscina grande per adulti e bimbi
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 18. Jan. 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our resort to spend your holiday wishing to welcome you again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 21 Nächten im November 2017
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, looking forward to welcome you soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Väldigt stort hotell med många aktiviteter och nöje.
Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 28. Dez. 2017
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, looking forward to welcome you soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
not bad
Surprising extra payment
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2017
Dear Sir, Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation, Please be informed that our Children policy already published online

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Being vegetarian there wasn't a great range as we went All Inclusive. Apart from salads and fruit everything else had meatin it.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Walid Ahmed - Director of Sales am 16. Dez. 2017
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday promising with better experience in your coming visits.