VIP Suite Sharing Pool | Unterkunftsgelände

Bewertungen von Mitsis Royal Mare

5 out of 5
Mitsis Royal Mare
Limenas Hersonissou, Hersonissos, Crete

Bewertungen

8,6

Hervorragend

67 von insgesamt 147 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
56 von insgesamt 147 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
18 von insgesamt 147 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 147 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 147 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2/3 of staff very unfriendly. Aircon didn’t work. Luckily didn’t need it. Power outage 8am-3pm. Felt unwelcome. Better and more modern all-inclusive options in the same price range around the same area available eg. Senseana
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 23. Okt. 2023
Dear guest,Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to hear that your holiday experience did not meet your expectations. Rest assured your comment will be taken under serious consideration as we are always working hard to develop and improve our services. Sincerely, Guest Relations team

8/10 – Gut

Matthäus Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel ist super. Nettes Personal, hervorragendes Essen und saubere Einrichtung. Nur zwei Kleinigkeiten die nicht so gut waren. 1. Die Massagen im Spa waren für den Preis nicht sonderlich gut. 2. In der Anlage liefen viele Katzen rum. Für jemanden wie mich, der eine Katzenhaarallergie hat, nicht sonderlich angenehm. Außerdem schien eine der Katzen im Essbereich krank zu sein und dementsprechend gab es einige unschöne Hinerlassenschaften von ihr.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 2. Okt. 2023
Dear Martin, thank you very much for taking the time to write the review. Nothing makes us happier than the great holiday experience of our guestsWe always appreciate candid comments from our guests as they help us to improve our services. We wish to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future.

8/10 – Gut

Anna-Lena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 2. Okt. 2023
Dear Anna-Lena, thank you very much for your feedback. We really hope you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in Royal Mare.

6/10 – Okay

Marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von RM am 8. Sept. 2023
Dear guest,Thank you for taking time to share your feedback concerning your stay in our resort. It would be really helpful if we could have a more detailed comment, so as to help us to comprehend any issue raised and proceed with corrective measures where necessary.It would be our pleasure to welcome again to our resort in the near future.Kind regards,The management team

8/10 – Gut

Tobias

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Es war ein schöner Urlaub auf Kreta. Leider sind die Pools und auch die Zimmer nicht auf dem aktuellen Stand.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von RM am 22. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for your kind review. Our guests' comments are of utmost importance and we always take them into serious account, so as to ameliorate the level of our services. It would be our pleasure to welcome you again in the near future.Kind regards,The management team

8/10 – Gut

Reto

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Guest Relations Team am 25. Juni 2023
Thank you for choosing us! We will be happy to welcoming you again to our resort ;)

8/10 – Gut

Gaëlle Vanessa

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war super professionell und sehr freundlich.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2023
Antwort von RM am 2. Mai 2023
Dear guest,We wish to thank you for taking time to upload your warm comments and reassure you that your thanksgivings will be transferred to our staff. We will be pleased to host you again soon in our hotel.Best regards,The management team

8/10 – Gut

Axel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel has a beautiful complex in which it is embedded. I lived in the hotel in a suite with its own pool. Unfortunately, the weather was too cool at this time to be able to use other things. It is a shame that the advertisements do not mention that there are no pools But there is an indoor pool that is also a bit cool, the food was unfortunately not varied, but reasonably well appropriate for this price-performance ratio. We are pleased to be able to give a very good rating for this hotel and above all wish the super service team, who was extremely friendly, all the best and thank you. Dieses Hotel hat eine schöne Anlage ,in die es eingebettet ist. Wir habe im Hotel,in einer Suite/Villa mit eigenem Pool gewohnt. Leider war das Wetter zu dieser Zeit zu kühl, um andere Dinge nutzen zu können. Schade, dass in der Werbung nicht erwähnt wird, dass es keine Pools gibt,die beheitzt sind, aber es gibt ein Hallenbad, das auch etwas kühl ist, das Essen war leider nicht abwechslungsreich, aber für diesem Preis-Leistungs-Verhältnis einigermaßen angemessen. Wir freuen uns, diesem Hotel eine sehr gute Bewertung geben zu können und wünschen vor allem dem super freundlichen Serviceteam !!! Alles Gute und vielen Dank.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Guest Relations Team am 15. Apr. 2023
Dear Axel! Thank you for your time that you have dedicated to write this review.We are pleased to read that you had a nice experience overall and enjoyed staying at our hotel.All your comments are taken into consideration. We hope to have another opportunity to offer you our famous hospitality and looking forward to welcoming you to our resort in the nearest future.With kind regards,

8/10 – Gut

Frauke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is built like a lovely village , cery nice! The staff was very friendly: at the reception, the drivers, the roommaids, especially the service at dinner - Maria- was warmheated and great to the kids 😀 unfortunately the pools were not heated. In october the nights are already fresh, so that there was no swimming possible for the kids in the pools due to the cold water. They could have even warm up one pool outside, that would have been nice. Surroundings were goid, lits of hotel complexes around, but nice and tidy. Altogether good stay @Royal Mare
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2022
Antwort von RM am 1. Nov. 2022
Dear Guest,We are happy to know that we managed to fulfil your expectations. We are taking great pride in our personnel and thank you for your appreciation. You may rest assured that we always take into serious account our guests' comments and we procced in corrective actions where necessary.It would be our great pleasure to welcome you again to our resort in the near future.Best regards,The management team

8/10 – Gut

Johannes

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
War gut.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2022
Antwort von RM am 25. Okt. 2022
Dear Guest,We would like to thank you for your kind review.We are really pleased to know that we managed to meet your expectations. Our main goal is to satisfy all our guests' requirements and we try our utmost to achieve this.It would be our pleasure to welcome you again to our resort in the near future.Best regards,The management team

10/10 – Hervorragend

Thomas

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Wolfgang Armin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Obwohl es sich um eine riesige Hotel Anlage handelt, gelingt es dem Personal, eine familiäre Atmosphäre zu schaffen . Maria & Dimitri vom Restaurant sowie Aphrodite und Maurice von der Strandbar vermitteln uns täglich den Eindruck, besonders wertvolle Stammkunden zu sein. Unser Zimmer war ein bißchen in die Jahre gekommen, aber blitzsauber, so wie der Rest der liebevoll bepflanzen Anlage. Das Essen war phantastisch und wir finden keinerlei Kritikpunkte.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von RM am 6. Okt. 2022
Dear guest,We wish to thank you for taking time to upload your warm comments and reassure you that your thanksgivings will be transferred to our staff. It is also your reviews that motivate us to continue our efforts and ameliorate further our services.We will be pleased to host you again soon in our hotel.Best regards,The management team

6/10 – Okay

Dagmar

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war sehr schön, mit dem direktem Zugang zum Pool. Das Hotel war aber extrem laut, zum einen durch den Flugverkehr und zum anderen durch diverse Partys. Im Hotel gab es verschiedene Angebotte von AI, HP und nur Frühstück. Für Leute die HP und Frühstück gebucht hatten waren die Getränke extrem teuer. Beispiel eine Flasche Wasser 6€, eine kleine Flasche Wein 15€. In den Restaurants ringsrum lagen die Preise jeweils bei ungefähr der Hälfte. Das Esssen war aber sehr gut. Beim Service waren die Mannschaften zum Teil vüllig überfordert.
Aufenthalt von 13 Nächten im September 2022
Antwort von RM am 3. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for taking time to upload your experience concerning your stay in our hotel. Your comments are of utmost importance, so as to ameliorate the level of our services. Rest assured that our main goal is always to fully satisfy our guests and we try hard to achieve this.It would be our pleasure to welcome again in the near future.Best regards,The management team.

10/10 – Hervorragend

Vincent Johann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das überaus freundliche Personal, sowie die stetige Reinigung aller Örtlichkeiten des Hotels. Fußwege, Pools, etc werden ununterbrochen sauber gehalten. Gepflegte Gärten. Diverse Abendporgramme und Angebote im Hotel. Mehrere Bars und Pools. Mehrere Restaurants innerhalb des Hotels vorhanden. Eigener Hotel-Strand.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von RM am 3. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for your kind comments. We are really pleased to read that we managed to fulfil your expectations. Your comments give us strength to continue our efforts in providing high level of services to all our guests.Best regards,The management team

4/10 – Schlecht

Fabian

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist maximal gute 3 Sterne wert. Wir haben bei der Bestätigung der Reise 14.00 als check-in Zeit erhalten. Um 14.30 wurden wir von der unfreundlichen bedienung am Schalter gebeten auf den sofas zu warten:" wir werden sobald das zimmer frei ist sie holen kommen, bitte warten Sie 10-15 Minuten auf dem Sofa." Nach 30Minuten hatten wir es satt zu warten und giengen erneut zur Rezeption. Das Zimmer war nun endlich bereit. Koffer aufs zimmer begleiten oder ein angestellter der uns den weg weist gab es nicht. Das zimmer war komplett für eine Person mit Handicap ausgerichtet. War optisch leider nicht so ansprechend wie auf den Bildern. Das Bad war ungenügend. Am Wasschbecken konnte man nur stehen, wenn die türe geschlossen war, weil sie genau vors Lavabo geöffnet wurde. Die dusche war nicht dicht. Nach jedem mal duschen war das Bad unterwasser. Ansonsten waren im Zimmer noch deko einheiten, welche aus der wand hervorkamen, wären eigentlich schön gewesen, jedoch war eins davon abgebrochen. An der Bar gab es nur Becher aus Pappe... 1. nicht sehr angenehm zum sein Cocktail daraus zutrinken und nicht wirklich Umweltfreundlich. Beim Buffet waren 1/3 der gerichte nicht angeschrieben, somit wusste man oft nicht was einen erwartet. Auf dem Hotelgelände gab es viele kleine details die man reparieren müsste. Der Pool, der auf allen Fotos gezeigt wird, ist wie fast jeder Pool auf dem Gelände, ein Privater Pool, welcher nur von den Gästen, mit umliegenden Zimmer benutz werden darf.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022
Antwort von RM am 3. Okt. 2022
Dear Guest,Your comments will be taken into consideration in our constant effort to improve our services and facilities. We regret to read that we did not manage to fulfill your expectations. It is a pity though, since our main goal is always to offer high level of services and we try our utmost to achieve this.Kind regards,The management team

8/10 – Gut

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Betül Bahar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Positiv: Es ist schön, dass die Hotel Managerin bei Problemen sich persönlich darum kümmert und lösungsorientiert ist. Das Personal ist sehr freundlich. Das Essen war sehr lecker. Negativ: Die Dusche ist nicht ganz dicht und es läuft Wasser aus. Auf den Bildern sieht die Einrichtung auch etwas anders aus. Vor Ort merkt man, dass der Stil und die Möbelstücke ihre besten Jahre hinter sich haben. Am letzten Abend hatte meine Freundin einen Unfall. Leider zu unserem erstaunen hatte das Hotel keinen Sanitätskoffer oder Sanitäter. Nicht einmal Kalt Kompressen oder Schmerzmittel. Der Notarzt kam nach langem warten auch nicht. Bei solch einem großen Hotel mit sehr vielen älteren Menschen finde ich es fahrlässig keinen Plan für Notfälle/Unfälle zu haben. Wir hatten noch Glück, das nichts schlimmeres passiert ist nach dem Sturz.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2022
Antwort von RM am 4. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for taking time to share your comments regarding the stay in our hotel.We take into serious consideration all our guests' comments, as it helps us evaluate the quality of our services and take corrective measures where necessary.We regret to read that an unpleasant situation occurred and we apologize for any inconvenience.We may state that in our hotel all safety and hygiene protocols are implemented so as to face any kind of issue that might arise.Kind regards,Pantelis GasparisHotel Manager

8/10 – Gut

Karin Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Uns hat die Unterkunft sehr gut gefallen. Hier und da konnte man gut erkennen, dass die Anlage schon ein paar Jahre alt ist. Das hat aber unseren Urlaub nicht getrübt.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von RM am 4. Okt. 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to upload your comments concerning your stay in our hotel. We are pleased to read that we managed to fulfill your expectations. All comments are highly appreciated as they help evaluate the level of our services and take corrective measures where necessary. It would be our pleasure to welcome you again to our hotel in the near future. Best regards, The management team

6/10 – Okay

Jan-Patrick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Die Hotelanlage ist schön und gepflegt, der Zugang zum Strand ist toll. Man kann hier gut seine Zeit verbringen, das Abendprogramm könnte etwas abwechslungsreicher sein. Ansonsten befinden sich um das Hotel herum leider nur andere Hotels und bis in den nächsten Ort dauert es zu Fuß ca. 40 min. Die Zimmergröße ist gut, die Ausstattung könnte etwas moderner und die Betten komfortabler sein. Die Bilderauswahl in den Zimmern ist gruselig. Die Möglichkeit die Koffer aufs Zimmer getragen zu bekommen ist leider der einzige gute Service des Personals. Wir hatten "nur" Halbpension gebucht und bei Frühstück und Abendessen wurde die Getränkebestellung meistens erst verspätet aufgenommen. Bei unserer Anreise war auf unserem Zimmer die Zimmertür leider defekt, sodass man von außen auch ohne Zimmerkarte die Tür öffnen konnte. Leider hatte man das Gefühl, dass sich um das Problem erst nach Nachfragen gekümmert wurde. Nachdem wir fast 3,5 Stunden auf unserem Zimmer auf eine Rückmeldung gewartet hatten, wurde uns ein anderes Zimmer zur Verfügung gestellt, in diesem hat es leider reingeregnet da das Fenster undicht war. Beim Checkout haben wir aufgrund der Tatsachen nachgefragt, ob ein Preisnachlass bei der Getränkebestellung möglich wäre, allerdings wurde uns ohne Bedauern mitgeteilt, dass dies beim Checkout nicht möglich sei und auch eine andere Entschädigung wollte man uns nicht anbieten. Schade, von einem 5Sterne Hotel kann man erwarten, dass dies aktiv seinen Gästen etwas anbietet.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von RM am 5. Okt. 2022
Dear Guest,Your comments will be taken into consideration in our constant effort to improve our services and facilities. We regret to read that we did not manage to fulfill your expectations. It is a pity though, since our main goal is always to offer high level of services and we try our utmost to achieve this.Kind regards,The management team

10/10 – Hervorragend

Jeneshaanth

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Lidija

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine wundervolle Unterkunft samt einem sehr freundlichem Personal, das Essen war ebenso hervorragend...bin begeistert, werde hier jederzeit (wenn möglich) wieder buchen! Ist weiterzuempfehlen!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Georgia am 22. Juli 2019
Thank you for taking the time to write about your stay. At Aldemar Royal Mare Resort we strive to make all guests’ stay memorable and enjoyable. We would like to apologize for any inconvenience caused during your stay.

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Anlage
Das Resort verfügt über alles was man im Urlaub braucht. Als all inclusive Gast wird man rundum versorgt. Der Empfang war sehr freundlich und kompetent, allgemein waren sämtliche Angestellten sehr freundlich und zuvorkommend. Von den geschätzt 10 Pools sind deren 2 öffentlich und der Rest privat. Mit der billigsten Zimmerkategorie hatten wir aber ebenfalls einen privaten Pool, welchen man mit den Nachbarn des Blocks teilte. Einen Mangel an Liegen gab es jedenfalls nicht, am Strand (zu welchem man aus dem Resort direkt gelangt) könnte es in der Hochsaison aber knapp werden. Der Strand ist ein Kies-Strand, der Einstieg ins Meer ist teils ein wenig felsig. Das Essen war lecker - sowohl an den Buffets wie auch in den a-la-carte Restaurants. Als All Inclusive Gast reserviert man sich für die a-la-carte Restaurants einen Platz und kann dort aus einer Karte mit ca. 4 Vorspiesen, 6 Hauptmahlzeiten und 3 Desserts auswählen. Findet man dort nichts, kann man auch aus der "grossen" Karte was suchen - diese Menüs muss man dann aber (mit 25% Rabatt zusätzlich bezahlen). An der Bar Abends sind fast alle Getränke, ausser ausländische Spirituosen, inklusive. Insbesondere die Cocktail-Auswahl ist fantastisch. Beim Buchen von Ausflügen oder Taxis ist das Personal ebenfalls sehr hilfsbereit. Das einzige was fehlte ist eine Bus-Haltestelle - ausser Mietwagen oder Taxi gibts keine Möglichkeit weg zu kommen. Alles in allem eine tolle Anlage!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations Team am 18. Juli 2019
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 – Gut

Helmuth, Steiermark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolle Anlage mit allen Möglichkeiten
Die Anlage biete alle Möglichkeiten für einen erholsamen Urlaub
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Hotelanlage ist sehr angenehm und freundliche, jedoch sind die Zimmer, vorallem das Bad renovationsbedürftig. Sonst stimmt alles.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel gut, Flug (Aegean) ein Abriss!
Beim Rückflug vertrat Aegean die Meinung, dass mein Gepäckstück nicht im Preis enthalten gewesen sei. Ich musste daher nochmals 40 Euro bezahlen.

10/10 – Hervorragend

Frau 43J, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichneter Service
Das Hotel ist sehr gross und hat viele Pools. Die angebotenen Speisen in den vielen Restaurants sind sehr gut. Einziges Manko ist der Strand. Für leute die es lieben sehr Nahen beim nächsten Nachbarn zu liegen geht das sicher, aber ich bin nicht der Typ für Fleischauflauf. à la Rimini etc. Dann hat es viele Steine wo man sehr vorsichtig ins Wasser gehen muss um sich nicht die Füsse anzuschlagen. Badeschuhe wäre empfehlenswert. Das Hotel mit Thalasso Spa kann ich sehr empfehlen, doch für Strandferien ist es nur für "Anspruchslose"

8/10 – Gut

Olaf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
angenehm
Ich war wegen Meetings da. Das Hotel war sehr angenehm. Für einen Urlaub würde ich das nur empfehlen, wenn man auf solche künstlichen Hotelanlagen steht. In diesem Fall ist es dann aber sehr gut geeignet.

10/10 – Hervorragend

Gaby, Schleswig Holstein

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöne Hotelanlage auf Kreta
Die Hotelanlage ist sehr schön. Einzig der Strand ist leider nicht sehr zum Baden geeignet

10/10 – Hervorragend

Eric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice property. Location is a little out of the way, so definitely rent a car OR see about renting the car they have on the property. We went March 25-31 and most of the restaurants and stuff around the resort were closed. Food at resort is good, but some restaurants 30 mins. away are amazing. Tons of cats around the property so don't go it allergic. Would go back.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von RMA am 16. Apr. 2024
Dear Guest,We would like to thank you for taking time to upload your feedback concerning your stay in our resort. You may rest assured that we always take into serious account all our guests' reviews and we procced to corrective measures where necessary.It would be our great pleasure to welcome you again soon to our resort.Best regards,The Management Team

8/10 – Gut

Maria Antoinette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top hotel super vriendelijk personeel , geweldige thalasso en Spa . Mede dankzij Hilde toch n top vakantie gehad . Waarvoor nogmaals dank .
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von RM am 24. Okt. 2023
Dear guest,Thank you for your warm review!!It is these reviews that give us great strength to continue the hard work ad keep providing high level of services to all our guests.It would be our great pleasure to welcome you again in the near future.Kind regards,The management team

10/10 – Hervorragend

Shai

Gut: Sauberkeit
Antwort von Guest Relations Team am 2. Okt. 2023
Dear Shai, thank you very much for your feedback. We really hope you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you again in Royal Mare.

10/10 – Hervorragend

Neil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
2 week stay in September 2023 - excellent
We stayed for 2 weeks & we had a fantastic time. The Hotel is very clean. The staff were excellent - very attentive & professional. The restaurants were all lovely, with the main restaurant having a wonderful daily choice & again very helpful staff. I would recommend this Hotel!
Aufenthalt von 15 Nächten im September 2023
Antwort von RM am 28. Sept. 2023
Dear guest,We truly thank you for your wonderful review!!!Our main goal is to provide high level of services and create unique holiday experience for all our guests.Rest assured we try hard to achieve this.It would be our great pleasure to welcome you again in the near future.Best regards,The management team

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding hotel. Service was really good and the grounds were immaculate.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von RM am 8. Sept. 2023
Dear guests,Many thanks for your warm review.We are more than happy to receive such reviews and find out that we have managed to fulfill your expectations.It would be our great pleasure to welcome you again in our resort.Best regards,The management team

6/10 – Okay

Olamide

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This hotel was NOT 5 stars, more like 3.5. Worn carpets, tiny rooms, stained carpets etc, the hotel is in desperate need of renovation. The food was also terrible. No variety or taste. For the price being paid, I expected a lot more. The staff was lovely and really helpfully. The hotel itself was pretty, but it needs a serious makeover and new chefs.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2023
Antwort von RM am 29. Aug. 2023
Dear guest,We regret to know that we did not manage to reach your expectations. Rest assured that we always take into serious account all guests' comments and procced to corrective actions where necessary. We truly thank you for your appreciation towards our staff, they all work really hard to provide high level of services. The comment regarding the food really surprised us, as it is considered one of our hotel's strongest asset that our guests always compliment us on. Our primary concern is to ameliorate our services and create unique holiday experience for all our guests.Kind regards,The management team

10/10 – Hervorragend

Philippe Victor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel de standing ! Hébergement de qualité !
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2023
Antwort von RM am 22. Aug. 2023
Dear guest,Thank you so much for your warm review!Such beautiful comments give us strength to continue the hard work. It would be our great pleasure to welcome you again in the near future.Best regards,The management team

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property slightly tired. Staff are fantastic and the property is spotlessly clean. Power cuts were an issue.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023
Antwort von RM am 14. Aug. 2023
Dear guest,Thank you for taking time to send us your feedback from your stay in our resort. Your comments are of utmost importance and we always take them into serious account. It would be our great pleasure to accommodate you again in the near future.Best regards,The management team

10/10 – Hervorragend

Klaudia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hôtel, personnal very nice. Great food, fresh and varied.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von RM am 31. Juli 2023
Thank you for your warm review!!It gives us strength to continue the had work.It would be our great pleasure to welcome you to our resort again in the near future.Best regards,The management team

8/10 – Gut

Marie Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von RM am 31. Juli 2023
Thank you for taking time to share your feedback of your stay with us. It always helps us evaluate and ameliorate the level of our services. It would be our pleasure to welcome to our resort once more in the near future.Best regards,The management team

10/10 – Hervorragend

Rachel Marie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a very pleasant stay at this resort, highly recommend!
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023
Antwort von RM am 4. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for your warm review regarding your stay in our resort. These kind of reviews give us great strength to continue our efforts. It would be our great pleasure to welcome you again in the near future.Kind regards,The management team

8/10 – Gut

lindsey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2023
Antwort von RM am 30. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for taking time to upload your feedback concerning your stay in our resort. We take into serious consideration all our guests' feedback, which helps us evaluate the level of our services.We truly wish to welcome you again in the near future.Best regards,The management team

8/10 – Gut

Eugene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service , although they were trying to give me downgraded room. In the end all good.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von RM am 28. Juni 2023
Dear Guest,We are happy to know that we managed to fulfil your expectations. You may rest assured that we always take into serious account our guests' comments and we procced in corrective actions where necessary.It would be our great pleasure to welcome you again to our resort in the near future.Best regards,The management team

8/10 – Gut

Andrzej Zbigniew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Positives: Beautiful grounds and gardens, very clean, specious rooms, great food, nice speciality restaurants, friendly stuff, nothing was too much trouble Negatives: - letting people reserving their sun beds with towels early in the morning so others can’t find any free. Some people wouldn’t turn in for hours! This shouldn’t be allowed… - no electric sockets by bed - beach a bit stoney, not even, not good for kids - outside the hotel is pretty shabby - nearest town Hersonissos quite tacky - excursions sold by the hotel overpriced for what it was
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von RM am 23. Juni 2023
Dear Guest,We really thank you for taking time to upload your feedback concerning your stay in our resort.We always take into serious account our guests' comments and we proceed in corrective actions where necessary. We wish to welcome you again to our resort in the near future. Kind regards, The management team

10/10 – Hervorragend

Celia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nous avons passé un excellent séjour au royal mare
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023
Antwort von RM am 16. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for your wonderful review!We are really pleased to know that we managed to meet your expectations. Our main goal is to satisfy all our guests' requirements and we try our utmost to achieve this. It would be our pleasure to welcome you again to our resort in the near future.Best regards,The management team

6/10 – Okay

Charlotte

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overpromised. Not 5*
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023
Antwort von RM am 5. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for taking time to upload your experience concerning your stay in our hotel. Your comments are of utmost importance, so as to ameliorate the level of our services. Rest assured that our main goal is always to fully satisfy our guests and we try hard to achieve this.It would be our pleasure to welcome again in the near future.Best regards,The management team.

6/10 – Okay

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von RM am 29. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for taking time to share your feedback regarding your stay in our hotel.We take into serious consideration all our guests' feedback, as it helps us evaluate the quality of our services and take corrective measures where necessary. You may rest assured that our main goal is always to offer unique holiday experiences and the well renowned Greek hospitality.Kind regards,The management Team

10/10 – Hervorragend

sabine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
it really is a five star resort. it was quiet and had a very mature adult feel. the staff is outstanding. they are very professional. they will empower everything possible for the guests. i will recomend this resort to all i know. Thank yoy Mitsis Royal Mare
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2023
Antwort von RM am 11. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for your wonderful review!We are really pleased to know that we managed to meet your expectations. Our main goal is to satisfy all our guests' requirements and we try our utmost to achieve this. It would be our pleasure to welcome you again to our resort in the near future.Best regards,The management team

10/10 – Hervorragend

Keith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Crete holiday
Cretan style buildings over vast area to beach Faultless holiday
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von RM am 2. Mai 2023
Dear Guest,Thank you for your kind comments. We are really pleased to read that we managed to fulfil your expectations. Your comments give us strength to continue our efforts in providing high level of services to all our guests.Best regards,The management team

10/10 – Hervorragend

Joanne

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Guest Relations Team am 18. Apr. 2023
Thank you , dear Joanne :)