Ausstattung der Unterkunft

Bewertungen von Residence Inn by Marriott Hattiesburg

3 out of 5
Residence Inn by Marriott Hattiesburg
116 Grand Dr, Hattiesburg, MS

Bewertungen

9,0

Wunderbar

285 von insgesamt 421 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
88 von insgesamt 421 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
30 von insgesamt 421 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 421 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 421 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Rosemarie

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is very convenient to Southern Miss, restaurants, shopping, etc.

10/10 – Hervorragend

Charles

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Place
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Colleen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We always enjoy staying at a Residence Inn. Such a warm and inviting room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Sheneka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Fred Spence, General Manager am 12. Jan. 2024
Sheneka, Thank you for your recent review of your experience at our hotel. We are so happy you enjoyed your time with us here, and we look forward to hosting you in the future.

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Tracey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent except the free breakfast. It was bad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Pamela

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 3. Jan. 2024
Thank you Pamela for your recent review. I hope we get to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property was clean and room was very comfortable and for our party of 6. The staff (front desk, breakfast) were extremely nice and helpful at all times. We only stayed one night passing through but would definitely stay again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Shakyra

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Amy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Neha, Irving

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von General Manager am 12. Dez. 2023
Thank you for your recent response about your experience at our hotel. If you have a moment, give us some suggestions on what would have made this stay a 10/10! I would love your feedback.I'll bet letting my staff know just how much they are appreciated by you!We hope to welcome you again soon!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome!
Excellent stay. Clean, modern, friendly helpful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Fred Spence, General Manager am 27. Nov. 2023
Daniel, Thank you for your review of your experience with us. I am elated to hear that you enjoyed your time with us, and that my staff was able to provide you with excellent service. We all hope to welcome you to again soon!

10/10 – Hervorragend

Gwendolyn

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Fred Spence, General Manager am 27. Nov. 2023
Thank you Gwendolyn for your feedback! We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Fred Spence, General Manager am 7. Nov. 2023
Gregory, Thank you for your recent feedback about your stay at our hotel. I will be sharing with my staff just how much they are appreciated!

10/10 – Hervorragend

Keith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We've stayed here before and have always been extremely pleased! Staff there is wonderful!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Fred Spence am 24. Okt. 2023
Thank you Keith for your review of your experience at our hotel. I am so pleased to hear you enjoyed the service you received with us.We hope to welcome you to Hattiesburg again soon!

8/10 – Gut

Khoa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Fred Spence am 24. Okt. 2023
Thank you for your response. I will be sharing this with my team.

10/10 – Hervorragend

Steve

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Excellent accomodations. Friendly staff. First time stay in Hattiesburg. Will definitely book again if travel takes me back to Mississippi.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 18. Okt. 2023
Thank you Steve for your feedback about your recent stay at our hotel. I am so glad to hear that you enjoyed the friendly service you received with us, and will be sharing this great news with my amazing staff.We hope to see you next time you come to Hattiesburg!

8/10 – Gut

Lawrence

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay overall
Nice property. Comfort bed and quiet area. The complimentary breakfast was a nice surprise. Staff were exceptionally friendly and helpful. The only drawback was a dirty kitchen floor and evidence of a prior dog ‘accident’.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 9. Okt. 2023
Thank you for your recent review of your stay at our property. I am so elated to hear you enjoyed the staff and my breakfast. I will make sure to let my team know how much you appreciated them.I will also notify management about the experience you had in the kitchen, it's not our standard and I will ensure this is an isolated incident.

10/10 – Hervorragend

Nina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Fred Spence, General Manager am 2. Okt. 2023
Nina,Thank you for taking the time to share feedback about your experience at our hotel.I am so happy to hear kind words on my staff. They are all truly superstars! I'll be letting them know just how much they are appreciated by you.We hope to welcome you to Hattiesburg again soon!

10/10 – Hervorragend

Scott

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von General Manager am 18. Sept. 2023
Thank you Scott for your recent review about your experience at our hotel. We hope to welcome you again soon. Thanks,

6/10 – Okay

Michael

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Not what I was expecting based on reviews.
Had to wait 10 minutes for someone to come to front desk to check in. Appears they are under staffed. Had to go to front desk to get a tv control that worked. Bath room was in need of work. Shower rod pulling away from wall and tub spout pulled away from wall and loose.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Barbara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
No complaints except couch sleeper not comfortable and blanket smelled so bad we couldn’t use it.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Fred Spence am 5. Sept. 2023
Thank you Barbara for your recent response. I will be sharing your review with my team to ensure we do not have these issues in the future.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Matt

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von General Manager am 18. Sept. 2023
Thank you Matt for your most recent review of your stay at our hotel.We hope to welcome you again soon.

8/10 – Gut

Donald

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was clean and nice. Only negative was being on the first floor next to the exit door where people were constantly going in and out starting at 4 am. The door slams shut was loud.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Fred Spence, General Manager am 21. Aug. 2023
Donald, Thank you for your review about your recent experience at our hotel. I am so happy to hear that you enjoyed your accommodations!I will be looking into this issue with the door that was near your room to see if there is anything we can do about the noise.We hope to welcome you again soon!

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The guy at the check in was excellent, very nice and helpful. Would stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Fred Spence, General Manager am 8. Aug. 2023
Gabriele, Thank you for your recent feedback. We are so happy to hear you enjoyed it at our hotel, and I'll be letting my staff just how much they are appreciated by you.We hope to welcome you again soon,

4/10 – Schlecht

Marilyn

Mit der Familie gereist
The front desk was rude to my family. We had 3 rooms and checked in with 5 kids after traveling all day. We were there about 10 minutes when they started calling with noise complaints. Listen …. I know my grandkids are loud. But we were still getting settled in our rooms and they were excited to see cousins. Apparently a lady below was trying to sleep at 5:00 pm. I think they could have given us some grace since we just arrived. The hotel was nice and clean. The breakfast staff was very good. But we won’t go back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Melvin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly recommended!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Rajesh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von General Manager am 1. Aug. 2023
Thank you Rajesh for your feedback about your recent stay at our hotel.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Yolanda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Todo bien. Solamente la cobija del sillón cama podría ser mejor estaba muy percudida ya. Desayuno bien y buena atención de la señorita.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Kirk

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean, easy, convenient
Room was nice, check in was easy, and breakfast was good. Trash was still in trash cans when we arrived. One under cabinet door was broken. No pancakes at breakfast. No real issues and was nice stay would do it again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Michael

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Be Sure they don't charge your room twice
The front desk charged me $380 dollars for the room and incidentals after i already paid online on hotels.com. i went to the front desk to let them know i was double charged and they said they'd get it taken care of and i still never received my refund. Also, room 106 door lock needs to be fixed, takes 2 minutes to wiggle the handle around to get it to open.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von General Manager am 3. Juli 2023
Michael,I am sorry to hear about what happened with your account during this recent stay.I have checked what we have on file and have made sure this authorization was released back to your account. Depending on your banking institution you should see this hold dropped within 5 business days.Thank you for taking the time to share some feedback about your stay.

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice clean property. We would definitely stay again if we are in the area. The only thing I felt needed upgrading was the continental breakfast. There were few options and the food was ok. There wasn’t really a vegetarian option except cereal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von General Manager am 3. Juli 2023
Kimberly,thank you for your recent review of our hotel.I am so happy to hear that you enjoyed yourself with us.I will definitely be sharing this review with my staff to make sure we have enough accommodations in our breakfast area.We hope to welcome you again soon,

10/10 – Hervorragend

Peggy

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Fred am 3. Juli 2023
Thank you Peggy for your recent review of our hotel!We hope to welcome you again soon!

10/10 – Hervorragend

Joseph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice place with nice service
Very nice service. Door in suite was broken, but it was fine for us.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Plenty of Things for kids to do...
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Fred am 5. Juni 2023
William, Thank you for your recent review of our hotel. I am glad that you were able to use our amenities to the fullest!We hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Ashley

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Terri

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean room quiet night
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Fred am 22. Mai 2023
Terri,Thank you for your kind words about our property. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Trinette

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like everything i didn't like that i could not say longer
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Fred am 15. Mai 2023
Trinette, Thank you for your review of our hotel. We are so glad to hear you enjoyed yourself when you were with us. We look forward to serving you next time you are in our area!

8/10 – Gut

Elizabeth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Fred am 15. Mai 2023
Elizabeth, Thank you for your review of our hotel. I'm glad to see that we were able to meet most of your needs. If you have the time let me know what we can do better to ensure you are having an even more memorable stay.

10/10 – Hervorragend

Shawn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Fred am 15. Mai 2023
Shawn,Thank you for your review. I will be letting my staff know how much they are appreciated by you.We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Keith

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Fred am 5. Juni 2023
Keith,Thank you for your recent review of our hotel. We hope to see you again soon.Thanks,

8/10 – Gut

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Closet doors were off the tracks. Other than that everything was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von General Manager am 28. Apr. 2023
Thank you for your recent review of your stay at our hotel. I apologize for the issues you faced with your closet door. I will let my leaders know to take a look at that room to ensure its not an issue any further. I hope you enjoyed everything else while you were here!Thanks,

10/10 – Hervorragend

Janeka, High Point

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and nice. Friendly staff. Breakfast was also great!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Fred Spence- General Manager am 18. Apr. 2023
Thank you Janeka for your recent review of our hotel. I am delighted to hear that my staff was able to serve to your expectations.I will be sharing this with the team to let them know how much they are appreciated!See you next time!

10/10 – Hervorragend

Clifford

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
EXCELLENT STAFF
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Fred Spence- General Manager am 18. Apr. 2023
Thank you Clifford for your recent feedback.It is wonderful to hear that the staff here was able to assist you while you were with us.We will see you next time your travels bring you back to Hattiesburg!

10/10 – Hervorragend

FRANCIS O

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very freindly and helpful. easy check-in
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Fred Spence- General Manager am 18. Apr. 2023
Thank you Francis O for your recent review of our hotel.I am so delighted to hear you enjoyed yourself with us.We will be looking forward to your return!

10/10 – Hervorragend

Dwight

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice room!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Fred Spence- General Manager am 18. Apr. 2023
Thank you Dwight for your recent review of our hotel.I'm glad to hear you enjoyed one of our spacious suites here in Hattiesburg! We hope to see you next time your travels bring you this way!