2 Restaurants, Frühstück, Mittagessen, Abendessen, chinesische Küche

Bewertungen von Midtown Shangri-La, Hangzhou

5 out of 5
Midtown Shangri-La, Hangzhou
6 Changshou Road, Kerry Central, Yan'an Road, Hangzhou, Zhejiang

Bewertungen

8,6

Hervorragend

90 von insgesamt 163 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
52 von insgesamt 163 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 163 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 163 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 163 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Andreas.S am 25. Dez. 2019
Dear guest, thanks for taking the time to write your heartfelt review, and I hope to see you return to us soon to shape your own unique Shangri-La experience.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel liegt sehr günstig zum West Lake, aber auch zu den Einkaufszentren der Umgebung. Viele Möglichkeiten Essen zu gehen - auch koreanisch / japanisch. Horizon Club Personal sehr hilfreich und dort gutes alternatives Angebot für Frühstück und Cocktails zum Abend.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Sara am 8. Nov. 2018
Dear guest, thank you for your recent stay at Hangzhou. I hope you found a world of style, service and connections during your stay, and that you felt the freedom to truly be yourself when you were with us. Thank you for your business, and I hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Yin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
服務非常好
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von ruby xu am 15. Apr. 2024
尊敬的宾客,感谢您入住杭州城中香格里拉。香格里拉热情好客,亲如家人,让客人感到宾至如归、喜出望外是我们一直以来所追求的服务水准。再次感谢您的鼓励与认可,我们会继续努力,为每位光临的宾客打造一个温馨的家外之家,我们期待您的下次光临。

10/10 – Hervorragend

Jiewei

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient location and easy to walk around.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von ruby xu am 15. März 2024
Dear Guest, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are pleased to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Wiltven

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly service received from Jane Zhang
Antwort von ruby xu am 22. Jan. 2024
Dear Guest, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are pleased to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.

2/10 – Ungenügend

FENG

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We paid extra for a Lake View to only see the back of a buildings parking lot—there is no lake view. On top of that, hotel does not feel like a 5 star hotel and the hotel receptionist staff is not professional.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von ruby am 22. Dez. 2023
Thank you for taking the time to write a review about your recent stay at Mid-town Shangri-la, Hangzhou. We appreciate your feedback and we’re very sorry you were unhappy with guest room. Guest feedback is incredibly important to us and we are taking your comments into consideration as we improve our on-property experience. We hope to have another opportunity to serve you, if your travels bring you back to our area.

10/10 – Hervorragend

chunyan

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sabrina am 30. Okt. 2023
尊敬的宾客,感谢您选择下榻杭州城中香格里拉。我们很荣幸得知近期的住宿达到您的期待,诚挚期待您的再次光临。

8/10 – Gut

Mo, Plymouth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All is great. The only thing is the check-in process is very slow with a long line of customers waiting. The receptionists seem to be unskilled with their computers.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von ruby am 25. Juni 2023
Thank you for your feedback, dear guest. We too are disappointed with your stay experience with us and are concerned about the service issues you have raised. In order for our guests to be at their bests, it is imperative that our staff members are at their best, and we have undertaken additional training exercises to improve our service delivery in this important area. The next time you are in Hangzhou, I hope you will return to our hotel so we can deliver the flawless service experience you deserve.

2/10 – Ungenügend

Man Fai

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sabrina am 25. Juni 2023
尊敬的宾客,感谢您入住杭州城中香格里拉。出色的服务与无微不至的关怀是我们一直以来所希望为宾客们呈现的入住体验。同时也很抱歉得知您入住期间仍有些不完善之处,我们由衷的感谢您的分享,诚挚期待您的下次光临。

10/10 – Hervorragend

ZHOU

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay well, comfortable, safe
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von ruby am 25. Juni 2023
Thanks for staying here at the Mid-town Shangri-la, Hangzhou. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

CHIN YONG

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von ruby am 25. Juni 2023
Dear Guest, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are pleased to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Jianyu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Great location, friendly staffs at horizon club
Antwort von ruby xu am 25. Juni 2023
Thanks for staying here at the Mid-town Shangri-la, Hangzhou. We’re glad you had a taste of our warm, caring service. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

CHEK MENG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Sabrina am 20. Apr. 2023
Dear Guest, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are pleased to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Man Ki Juliana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location and good service.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Sabrina am 20. Apr. 2023
Dear Guest, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are pleased to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Man Ki Juliana

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Sabrina am 20. Apr. 2023
Dear Guest, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are pleased to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

john

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place to stay.
Liked all of it, very nice place.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

XINYING

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021
Antwort von Ivana am 8. Feb. 2021
尊敬的宾客,感谢您选择下榻杭州城中香格里拉大酒店。我们很荣幸得知近期的住宿达到您的期待,诚挚期待您的再次光临。

8/10 – Gut

lin heng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Grier Lv am 4. Nov. 2020
感谢您入住杭州城中香格里拉大酒店。非常感谢您的反馈,期待您的下次光临。

4/10 – Schlecht

lixin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020
Antwort von Andreas Streiber - General Manager am 13. Mai 2020
尊敬的宾客,感谢您下榻杭州城中香格里拉大酒店并给予评分,关于您此次入住更多的体验感受,不知能否与我们分享更多信息,您的宝贵意见对于我们来说至关重要。 期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

lixin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020
Antwort von Andreas Streiber - General Manager am 13. Mai 2020
尊敬的宾客,感谢您入住杭州城中香格里拉大酒店。酒店位于杭州市中心地理要位,毗邻嘉里中心购物商城与西湖景区。酒店附近交通便利,公共交通设施围绕,且位于地铁1号线与2号线交汇位置。是您商务出行与旅行入住的优选。我们诚挚期待您的再次光临。

2/10 – Ungenügend

lixin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020
Antwort von Andreas Streiber - General Manager am 13. Mai 2020
尊敬的宾客,感谢您下榻杭州城中香格里拉大酒店并给予评分,关于您此次入住更多的体验感受,不知能否与我们分享更多信息,您的宝贵意见对于我们来说至关重要。期待您的再次光临!

2/10 – Ungenügend

lixin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020
Antwort von Andreas Streiber - General Manager am 13. Mai 2020
尊敬的宾客,感谢您下榻杭州城中香格里拉大酒店并给予评分,关于您此次入住更多的体验感受,不知能否与我们分享更多信息,您的宝贵意见对于我们来说至关重要。期待您的再次光临!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
絕佳地點(近西湖), 周遭環境寧靜優雅而舒適, 服務人員真誠且愉悅的態度令人輕鬆.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Andreas Streiber am 12. März 2020
尊敬的宾客,感谢您光临杭州城中香格里拉大酒店并给予点评。酒店坐落在杭州嘉里中心,离西湖咫尺之遥,可以欣赏到美丽的西湖及城市景观,同时也与众多品牌商铺近在咫尺,让您尽享便利舒适购物。诚挚欢迎您再次光临。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Andreas.S am 10. Jan. 2020
尊敬的宾客,感谢您光临杭州城中香格里拉大酒店并给予点评。酒店坐落在杭州嘉里中心,离西湖咫尺之遥,可以欣赏到美丽的西湖及城市景观,同时也与众多品牌商铺近在咫尺,让您尽享便利舒适购物。诚挚欢迎您再次光临。

10/10 – Hervorragend

Sally

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Andreas.S am 2. Jan. 2020
尊敬的宾客,感谢您选择杭州城中香格里拉大酒店,我们很高兴的得知您对您近期的体验感到满意。同时也非常感谢对我们同事的肯定,期待您的下次光临。

8/10 – Gut

Enid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel is excellent. Location is desirable. The staff is very friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Andreas.S am 25. Dez. 2019
Dear guest, thanks for taking the time to write your heartfelt review, and I hope to see you return to us soon to shape your own unique Shangri-La experience.

6/10 – Okay

YE LUEN

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
洗澡間下水嚴重堵塞,一家五星級酒店怎麼會有這麼糟糕的問題?
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Andreas_Streiber am 9. Dez. 2019
尊敬的宾客,感谢您下榻杭州城中香格里拉大酒店并给予点评。我们很抱歉没能让您在入住期间享受到应有的高品质设施和服务。我们对您在客房中遇到的问题诚挚道歉。我们已将您所反映的问题反馈给相关部门,并且在积极核实与解决该问题,以确保这一情况不再发生。诚挚欢迎您的再次光临。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Andreas Streiber am 5. Dez. 2019
尊敬的宾客,感谢您下榻杭州城中香格里拉大酒店并给予点评。酒店坐落在杭州嘉里中心,离西湖咫尺之遥,可以欣赏到美丽的西湖及城市景观,同时也与众多品牌商铺近在咫尺,让您尽享便利舒适购物。诚挚欢迎您再次光临。

8/10 – Gut

RODRIGO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice property at a good value
The hotel is a business stay with all the required installations in a nice enivroment. The lobby seems to be always crowded and this makes the service in this area lacking personality. The rooms are very nice, however a bit small for this category of hotel. It is very well located for tourism purposes close to major shopping areas and the western lake.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Mandy am 26. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind review for Midtown Shangri-La, Hangzhou. We are very happy to know that you enjoyed your recent stay with us, it's what we are proud of. We are looking forwarding to seeing you again.

8/10 – Gut

MENG YUET

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Room was very nice The lobby of the hotel is nice and location of the hotel is excellent Staff are very friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von Mandy am 26. Nov. 2019
Dear guest, thanks for your kind comments about your recent stay with us. Hope to see you soon in the near future.

10/10 – Hervorragend

Shimizu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
大変居心地の良いホテル
開業直後以来の理容でしたが、ハードウェアのコンディションもよく、部屋から眺める西湖の景色も最高でした。 クラブラウンジでの食事もおいしく、大変満足な滞在でした。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Mandy am 27. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind review for Midtown Shangri-La, Hangzhou. We are very happy to know that you enjoyed your recent stay with us, it's what we are proud of. We are looking forwarding to seeing you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Andreas Streiber am 2. Nov. 2019
尊敬的宾客,感谢您下榻杭州城中香格里拉大酒店并给予点评。酒店坐落在杭州嘉里中心,离西湖咫尺之遥,可以欣赏到美丽的西湖及城市景观,同时也与众多品牌商铺近在咫尺,让您尽享便利舒适购物。诚挚欢迎您再次光临。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
設備も整った環境でお部屋も清潔。スタッフもとても親切で大変満足しました。
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Lauryn Z am 21. Okt. 2019
Dear Guest, thanks for taking the time to write your heartfelt review, and I hope to see you return to us soon to shape your own unique Shangri-La experience.

10/10 – Hervorragend

Wai Kuen Bonnie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent service and location
The location is excellent and easy access to the city center and the lake as well. The service is great as the staffs are very helpfuland friendly. We upgraded to the Horizon club and the food n drink are excellent. The people are friendly and I would like to praise Strong Zhuang who has been very helpful during our stayed.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Amy am 8. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for your kind review for Midtown Shangri-La, Hangzhou. We are very happy to know that you enjoyed your recent stay with us, it's what we are proud of. We are looking forwarding to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Ruolin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tasty breakfast and nice club lounge access
The club lounge on the top floor is good for happy hour and casual chat. Breakfast is tasty and great!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Yumin am 16. Sept. 2019
Dear Guests, thank you for choosing Midtown Shangri-La, Hangzhou, we are very happy to know that you enjoyed your recent stay with us. We are looking forward to seeing you again.

2/10 – Ungenügend

Saadi

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Woon Kiat

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
An enjoyable stay in Hangzhou. Location is good. Hotel is next to the famous scenic West Lake. With shopping & life style Mall, Kerry Center by the side, it's so convenient. Metro is also located below Kerry Center making accessibility so easy. Con : Hotel need to improve on the quality of it's break fast spread. Room carpet may need to be replaced due to wear & tear.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Amy am 10. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and thank your for your review. We appreciate your feedback and your advise has been informed to our relevant team. We are looking forward to seeng you next time.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Customer service needs major improvement
When we arrived at the hotel around 3pm, we were informed that the rooms were not available. However, the check in time was at 2 PM. They informed us that we needed to wait another two hours possibly, which would’ve made our check in time at 5 PM. That was the first stumbling block, coupling on top of that the receptionist at the front desk was not very helpful or professional in apologizing or suggesting a room upgrade at a discount price. It almost seems as if it was our fault for arriving at the hotel and booking them, and not as a proper guest of the hotel. For a five-star facility, I was expecting great customer service and professionalism. Unfortunately some of these for fell short, I do not know if this is the result of Hangzhou culture, or the greater demographic of China, I was expecting the service to not be subpar, but of very high standards. Perhaps, it is because I am bilingual in Chinese and English, that they treated me as if I was from China, which I’m not as I showed them my passport abroad. In any case, as a frequent traveler, and as a gold member of hotels.com, this stay was not to my understanding of our five-star hotel should be run. The room also had a stale and smoking smell, even though we requested a non-smoking room. The stay was barely satisfactory.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

patrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel bien placé. Centre ville
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Amy am 8. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. We are very happy that you enjoyed your recent stay with us, looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Qiu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Yumin am 13. Aug. 2019
Dear Guests, thank you for your review. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Cheuk On, hong kong

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Lauryn Z am 19. Juli 2019
Dear Cheuk On, thanks for taking the time to write your review, and I hope to see you return to us soon to shape your own Shangri-La experience.

2/10 – Ungenügend

MAY

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
差: 餐廳食物沒水準, 湯不熱, 食物沒味道, 房間有污垢, 景色並不美, 樓層與價錢不相符 好: 員工有禮
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed in this hotel back in Oct last year, but this time it’s noisy with many children running around, and the hall way smells very damp with dehumidifiers maybe because of its raining season.... but the location is great with access to a shopping mall and to the subway, and the restaurants are excellent, too.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Lauryn Z am 15. Juli 2019
Dear guest, We apologize for the noise issue you encountered during your stay at Midtown Shangri-La,Hangzhou. Your comfort is our number one concern, and we appreciate that you brought this to our attention. Your review will help us correct similar issues in the future. We hope that the next time you’re in Hangzhou, you’ll consider staying with us again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Lauryn Z am 24. Juni 2019
Dear Guest, thanks for taking the time to write your heartfelt review, and I hope to see you return to us soon to shape your own unique Shangri-La experience.

8/10 – Gut

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
床很舒服,地點不錯,禮賓服務人員服務很好
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
行政酒廊员工态度很差
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Lauryn Z am 15. Mai 2019
尊敬的宾客,感谢您下榻杭州城中香格里拉大酒店并对此次的住宿提供反馈意见。我们很抱歉您遇到了不符合我们一贯水准的服务,保证宾客满意是我们工作中的第一要务,因此我们已经将您的意见传达给我们相关部门的同事,确保此问题得以解决。非常感谢您将此问题反馈给我们。希望您下次来杭州旅行时,能考虑再次入住我们的酒店。

10/10 – Hervorragend

QIAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Lauryn Z am 7. Mai 2019
Dear Qian, thanks for choosing to stay with us at the Midtown Shangri-La Hangzhou, and I hope to see you return to us soon to shape your own unique Shangri-La experience.