Innenpool, Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Bayview Hotel by ST Hotels

3 out of 5
Bayview Hotel by ST Hotels
143, The Strand, Gzira, Malta

Bewertungen

7,8

Gut

63 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
73 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
33 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 198 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Stefanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage bei Zimmer mit Meerblick: top! Bushaltestelle (Ponsonby) vor der Haustür, auch Bus vom/zum Flughafen: X2, bzw. TD2. Viele günstige Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten fussläufig erreichbar. Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Zimmer oberflächlich sauber. Zimmerausstattung: gut Frühstück vielfältig (English Breakfast inclusive)
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von ST Hotels Management Team am 8. März 2024
Dear Stefanie,It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcoming you again.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

10/10 – Hervorragend

Imke

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer mit Meerblick sind wunderbar und das Personal des Hotels überaus freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von ST Management Team am 8. März 2024
Dear Imke,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again in the near future.Best Regards, ST HOTELS MALTA

10/10 – Hervorragend

Raquel

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Alison

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bayview Hotel is a very beautiful, modern hotel located 10 minutes walking from Sliema and just 15 minutes to Valletta by bus or ferry. There are two direct buses to the airport. The receptionists were friendly and helpful and spoke perfect English. There was a huge British-style breakfast every morning. I booked a standard room which was very clean and tidied up daily. Most of the room was taken up by a huge, comfortable bed. There was a TV with German channels, a small balcony facing a courtyard, and a bathroom with shower. The top floor of the hotel has a small pool and wellness area, with indoor and outdoor pools (unfortunately not heated while I was there - December 2023), a "jacuzzi" (small lukewarm pool with one jet), massage and fitness areas, and a sauna (which you had to book 1 hour in advance). The rooftop lounge was perfect for sunbathing by the pool even though it was too cold (for me!) to swim. Unfortunately the whole fitness/wellness area was only open from 10-18h so there was no possibility of a workout before breakfast or a sauna in the evening. I spent most of my days sightseeing so didn't use the wellness options as much as I would have liked. The neighborhood is lively but not touristy. There are dozens of restaurants, bars, and hotel bars within easy walking distance, ranging from casual to upscale to fast food to healthy eating. My favorite one was The Balance Bowl vegan restaurant, just 5 minutes walking from the hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Britta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt gut um Ausflüge mit Boot, Bus oder Auto zu starten. Aber auch zu Fuß kann man viel erreichen. Im Dezember gab es rund herum auch ausreichend Parkplätze, im Sommer würde ich damit aber nicht rechnen... Die große Straße ist bei offenem Fenster recht laut, aber mit geschlossener Tür hat es uns nicht gestört. Besonders das Personal möchten wir hervorheben, jederzeit freundlich und hilfsbereit!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von ST Management Team am 8. März 2024
Dear Britta,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you had a great experience with us. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

10/10 – Hervorragend

Claudia Herta Ingrid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren zum schon öfters in der Unterkunft und nach der Renoverung st sie richtig schön geworden. Gefehlt haben Aufhänger im Bad.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023

4/10 – Schlecht

Frank

Mit dem Partner gereist
Wegen eines Flugzeugdefektes konnte ich das Hotel nicht nutzen.Trotz sofortiger Info und mehrmaligem Erläutern der Situation an das Hotel ist dieses nicht bereit, zumindest einen Teil der Kosten zu erstatten. Kundenservice scheint keine Rolle zu spielen
Antwort von ST HOTELS MALTA am 25. Jan. 2023
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to make sure that the mentioned issues will not happen again. Best Regards from, ST HOTELS MALTA

4/10 – Schlecht

Marie-Theres

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage direkt am Hafen ist super, um abends in einem der unzähligen Restaurants zu essen. Dort kann man teilweise noch sehr günstig essen. Mit den vielen Buslinien ist man sehr schnell in Valetta. Das Hotel ist ausreichend, aber nichts herausragendes
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von ST HOTELS MALTA am 18. Nov. 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to make sure that the mentioned issues will not happen again. Best Regards from,

4/10 – Schlecht

Jana

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Entspricht nicht den Fotos auf der Webseite. Pool viel zu klein für so viele Menschen, schmutzig... Hilfe von der Rezeption Dame kann man vergessen, auf die Frage ob sie einen Adapter für die Steckdose hat war die Antwort:"Nein!" - nachschauen oder sich Mühe für irgendwas geben ist ein Fremdbegriff. Frühstück war inbegriffen kein einziges Mal gefrühstückt... Eckelerregend... Die Wurst, Käse, Gurken usw. Ausgetrocknet und Butter, Milch und Säfte wenn man es so nennen darf waren von der Sonne warm und langsam am gären.... Danke für nichts. Natürlich haben wir das katastrophale Frühstück nicht erstattet bekommen... 10 Tage horror und jeden Tag auswärts frühstücken gehen hat sich schon auf die Geldtasche ausgewirkt.Mal sehen ob Expedia das in Ordnung bringt, denn für ein verdorbenes Frühstück sollte keiner bezahlen! LG
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Iris

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Praktisch für den Trip mit der Fähre nach Valetta
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
Antwort von ST HOTELS MALTA am 27. Apr. 2022
Dear Iris It is our pride and joy to cater to our guests’ needs in the best possible way and we are delighted to hear that your stay with us was also exceptional. Thanks for taking the time in writing such an amazing review. Nothing would make us happier but to see you again at our hotels.

8/10 – Gut

Marlène

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

6/10 – Okay

Thomas

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Chaotischer check-in Jeden tag selbes fades Frühstück Pool sehr winzig Laute umgebung
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2021
Antwort von ST HOTELS MALTA am 10. Mai 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. On another note, it pains us to hear that we have failed in offering you the best possible experience. We will take on this feedback and ensure that the mentioned issues will be addressed and improved upon, ensuring that your next stay with us will be a memorable one. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again. Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

4/10 – Schlecht

Patrick

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Enttäuschender Aufenthalt
Erstes Zimmer war nicht sauber. Boden dreckig und Müll von den vorherigen Gästen noch im Zimmer. Zweites Zimmer hatte überall Haare. Seifenspender vermutlich schon lange leer (in beiden Zimmern). Sauberkeit in Zeiten von Corona aus unserer Sicht einer der wichtigsten Punkte. Zimmertür hat einen ca. 5cm Spalt. Somit ständig Licht im Zimmer und Lärm aus dem Treppenhaus.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
This hotel has a good potential to be fantastic. Unfortunately it still has a long way to get there. The rooms were nice, but housekeeping was really slow and unorganized, the executive housekeeper needs to train their staff way more. Breakfast was alright and the pool could have been so lovely, if it would have been cleaned properly. If you’re staying in Malta, this hotel is a good place to stay, but only when you spend the day outside.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021
Antwort von ST HOTELS MALTA am 10. Mai 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. On another note, it pains us to hear that we have failed in offering you the best possible experience. We will take on this feedback and ensure that the mentioned issues will be addressed and improved upon, ensuring that your next stay with us will be a memorable one. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again. Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut gelegenes Hotel mit Blick auf Valetta wenn man ein Zimmer mit Meerblick bucht (Straßenlärm und zZ Baustelle inklusive) Relativ zentral gelegen, ca. 10-15 min zu den Fähren vom Hafen Sliema. Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Sauberkeit ist gut, Ausstattung für 3-Sterne angemessen. Für ein Städtetrip zu empfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2021
Antwort von ST HOTELS MALTA am 10. Mai 2022
Dear It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. On another note, it pains us to hear that we have failed in offering you the best possible experience. We will take on this feedback and ensure that the mentioned issues will be addressed and improved upon, ensuring that your next stay with us will be a memorable one. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcome you again. Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

10/10 – Hervorragend

Josly clynton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von ST Hotels Management Team am 19. Apr. 2024
Dear Josly ClyntonThank you for staying at our hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again soon.Best Regards, ST HOTELS MALTA

8/10 – Gut

HELENE JEANNE LE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bon séjour Très pratique Tout prêt de La Valette avec le ferry
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von ST Hotels Management Team am 19. Apr. 2024
Dear HELENE JEANNE LEThank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your recognition. We can't wait to host you again on your next visit!Best Regards,ST HOTELS MALTA

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super , nous reviendrons 😁
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von ST Hotels Management Team am 19. Apr. 2024
Dear MichaelThank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience at our hotel. Your satisfaction is our top priority, and we're grateful for your recognition. We can't wait to host you again on your next visit!Best Regards,ST HOTELS MALTA

6/10 – Okay

Gena

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The hotel itself needs big improvements, our room had mold on the bathroom ceiling, the window was broken and we had to call someone to fix it so we could close it overnight. The cleaning was not the best, a lot of hairs left on the floor, cleaning staff are not coming all the times to clean, they didn’t come to our room for 2 days in a row even if we called the reception. The swimming pool at the 7th floor was not heated on a Sunday Morning, the sauna door is broken and doesn’t close properly.. The staff were great and helpful every single time, that is a bonus of this hotel. With one exception, the italian lady selling the Malta tours at the front desk. Please pay attention and ask what you’re getting for the price! She sold us €95 tickets to get to Gozo and Comino. But she never mentioned that the transport within the island is not included!! We got there and remained on the bay area for 2 hours. Location of the hotel is great, with easy access everywhere, Bolt is very cheap to travel around. I recommend going to Julian’s Bay and The point shopping centre, great area. The view from the hotel’s rooftop is great!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von ST Hotels Management Team am 19. Apr. 2024
Dear GenaThank you for staying at our hotel.It has been an honor having you as our guest and we are sorry if we didn't manage to reach your expectations during your stay.We thank you for your comments and while assuring you that the mentioned issues will be tackled from our end as soon as possible, we shall do our utmost to learn from this feedback with a view to improving our performance. Best Regards, ST HOTELS MALTA

8/10 – Gut

Peggy Magalie LE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Simple et confortable. Dommage que le bar ferme a 22 h . Service et personnel dans l ensemble très agréable.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von ST Hotels Management Team am 8. März 2024
Dear Peggy,Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you had a great experience with us. We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Best Regards, ST HOTELS MALTA

6/10 – Okay

Semen, Bruxelles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
SPA sone doit être rénovée. La porte de sauna ne se ferme pas…
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von ST Management Team am 8. März 2024
Dear Semen,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to learn from this feedback with a view of improving our performance.We thank you once again for choosing to stay at our Hotel. Best Regards, ST HOTELS MALTA

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Staff were all lovely and always helpful. Bar shut at 10pm which seemed very early. Rooms are good, daily clean. Breakfast is great with plenty of options though can get busy! Local area is easy to walk around and bus is right outside the main entrance.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von ST Management Team am 8. März 2024
Dear Kathryn,It has been an honor having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcoming you again.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

10/10 – Hervorragend

Haneef

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place was loverly room was great however the inside Pool was meant to be heated and it wasn’t and the jacuzzi was like warm, might aswell ran a bath and the sauna was broken
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von ST Management Team am 8. März 2024
Dear Haneef,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are delighted that you enjoyed your stay with us!We take this opportunity to thank you for being part of our esteemed clientele and we look forward to welcoming you again in the near future.Best Regards, ST HOTELS MALTA

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Kiválló elhelyezkedés, kedves szemelyzet, főleg az étteremben. Jó reggeli. Szoba a felújítás ellenére kopottas: wc ülőke törött, zuhany ajtó nem záródik, dohos, itt-ott penész. A közeli, szintén St hotelhez tartozó Azur nagyságrendekkel szebb.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von ST Management Team am 8. März 2024
Dear Guest,Thank you for staying at our Hotel,It has been an honor having you as our guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to learn from this feedback with a view of improving our performance.We thank you once again for choosing to stay at our Hotel. Best Regards, ST HOTELS MALTA

10/10 – Hervorragend

NORBERTO RAUL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy bueno
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Charlotte

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Cheap and cheerful!
We had a great stay the hotel is in a great location right on the sea front. Ideal for a budget weekend trip away, the room was fairly spacious and had a fairly comfortable bed and the staff were all very friendly. Only things that let it down were; lifts were small and slow, some black mould/damp in bedroom and bathroom and a broken tile but didn’t effect the use at all! The spa was very busy and main pool was cold but was supposed to be heated. Overall a good stay!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Ej uppvärmd pool på taket, bilderna visar inte allt från hotellet utan närliggande ställen. Luktade mögel från badrummet, svämmade över i duschen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jonas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Georgia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Leung

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Craig

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Sussi

Gut: Personal & Service
Her kan du godt bo
Super sødt personale. Stedet er lidt slidt. Beliggenhed er perfekt. Okay til prisen (i lavsæsonen)
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location..great staff...
Excellent location...staff were friendly and efficient. Breakfast buffet had good choice and tables were cleaned and cleared as you finished eating. Comfortable bar area with large TVs showing mainly live sport. Bus stop to go to Valetta across the road and to head north towards st Julian's outside hotel. Ferry service to Valetta near by and a cheap and scenic way to enter Valetta. Room was clean and spacious and well worth paying a little more for sea view.Great views from roof top pool with sunloungers. I would definitely book this hotel again.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

ANNE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Je recommande
Bon hotel, facile d accès, navette, bus, bateau à proximité. Bon petit dejeuner
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

4/10 – Schlecht

Heidi

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Good Location-So So Stay
Shower was extremely tiny, lukewarm water for showers. Actually had no water for awhile one day, telephone didn't work to reach reception. Beds were comfortable. Breakfast was good.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Cathia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Correct
L'accueil à l'hôtel est bon, la chambre correspond à la description et est confortable. Effectivement on entend le bruit de la rue mais comme nous voulions être à proximité des restaurants commerce et mer c'est un peu normal mais en fermant la fenêtre le bruit est très atténué. Nous sommes restés 8 jours et sommes juste un peu déçu que le petit-déjeuner ne soit pas varié, les mêmes choses tous les jours c'est un peu lassant et ce que nous regrettons c'est qu'il n'y avait pas de spécialités maltaises tel que les pizzatis. En ce qui concerne le spa je ne recommande pas aux personnes de réserver pour ce service. Ce n'est ouvert que de 10h à 18h le sauna n'est pas praticable il était cassé au niveau de la porte et du banc quant au bain à remous au niveau hygiène ce n'est pas top.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

HAJARAH

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Nothing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

John

Restaurant, desk and bar staff very accommodating. Room 404 not a good placement as just over what seemed generators on all night.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

maria dolores

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Non male,ma non ci ritornerei in questo albergo,in 4 giorni non hanno mai pulito il bagno,e non cè nessuno che parla italiano alla recepcion. Letto comodo e colazione buona e abbondante. Avevo una camara con vista cortile ma non ho mai potuto aprire il terrazzo xk cera puzzo di mangiare ed ero ad un quinto piano.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Kind Regards from, ST HOTELS MALTA am 9. Okt. 2023
Dear Maria,It has been an honour having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. We assure you that your comments will be followed up with the respective departments, and we will be doing our utmost to make sure that the above-mentioned issues will not happen again. Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value, well situated hotel
This hotel is well situated on the main promenade in Gzira, surrounded by many bars/restaurants and has a bus stop on the doorstep to access the rest of the island. Most of the staff are extremely friendly and helpful, particularly those serving breakfast on a morning and the cleaning staff. We were only B&B so can only comment on breakfast, which had a good selection of items to choose from and was regularly replenished by the hardworking staff. We had a room in the side annex which was a good size and we were fortunate enough to have a large terrace with sun loungers. The rooms were cleaned daily and towels replenished as required, although the bedding was not changed during our 9 night stay. The air conditioning in our room worked well and kept the room at a comfortable temperature. Unfortunately, whilst the shower was of a generous size, the doors did not close properly so the bathroom floor would flood every time we took a shower. Our first visit to the rooftop pool found it full of people, with no spare loungers and a quite cloudy looking pool. However, on subsequent visits, the pool was clear and inviting and there were plenty of loungers. Our biggest issue with this hotel is the lift situation. Our building had 1 lift for 6 floors, which would have been okay were it not for the fact that it was the same lift used by staff. This meant that you often couldn’t get in the lift as beds were being moved around the hotel, or the trolley for bags of laundry was in there
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Kind Regards from, ST HOTELS MALTA am 9. Okt. 2023
Dear,It has been an honour having you as our hotel guest and your positive feedback is the best token of appreciation we could hope for. We are happy that you enjoyed your stay with us. It was a pleasure having you as one of our guests and we look forward to welcoming you again.Kind Regards from, ST HOTELS MALTA

4/10 – Schlecht

Brian Møller

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Falsk markedsføring og lav standard
Hold jer langt væk fra dette hotel!! Pkt. 1. Det billederne viser er IKKE det i får. Langt de fleste billeder af poolområdet stammer IKKE fra hotellet, men fra den nærliggende aqualuna beach club. Entre dertil koster i 20-30 Euro pr. Person pr. dag. Det “glemmer” de bare lige at nævne noget om. Pkt. 2. På hotellet er der to meget små pools. En indendørs og en udendørs. Begge er beliggende på taget. Da vi var der i uge 31, 2023 var den indendørs pool lukket grundet renovering. Det havde den hvis været længe. Den udendørs pool var åben, men den er meget lille og i dårlig stand. Pkt. 3. Poolområdet på taget er alt for lille. Der var kun 2 parasoller og der er slet ikke liggestole nok. Pkt. 4. Service og punktelighed er en by i rusland. Poolområdet har åbent fra 10:00 - 18:00 og der reklameres med at der er poolhåndklæder. Disse udleveres dog først når de får lyst til at komme med dem, hvilket alle dage var mellem kl. 12.00 og 13:00. Pkt. 5. Pool baren er kedelig og åbnede også først over middag. Der kom først musik når den åbnede. Pkt. 6. Morgenmaden på hotellet er en sørgelig oplevelse. Det samme hver eneste dag i 10 dage, ingen pandekager, vafler eller andet spændende. Pkt. 7. Altanerne er så små at man ikke kan sidde derude som familie. Der er to stole og der er ikke plads til mere. Pkt. 8. Med mindre du har bestilt andet specifikt, er udsigten fra altanen ud til en skakt. På den anden side af skakten glor man lige ind på en anden altan.
“Udsigten” fra værelset.
Små altaner uden plads til andet en at tørre tøj.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ikke retvisende billeder
Ankom til en kaotisk indtjekning hvorefter vi kom til et værelse med udsigt til en lille bitte opgang. Meget larm på gangene fra hvilken al lyd kom ind op værelserne fra når dørene smækkede til når folk gik/snakkede. Billederne på hotels.com indikerede lækkert poolområde men det viste sig, at det poolområde der var slet ikke var på hotellet men en nærliggende beachbar og som kostede betydelige summer dagligt hvis man vil benytte. i stedet kom vi til en lille udendørs pool og den indendørs fra tømt for vand med beskrivelsen ‘under renovering’. Vi så dog ingen arbejde på den alle 10 dage vi var der og vi var ikke blevet varslet, at der var endnu mindre end normalt ift badeforholdene. Soldækket lille og proppet og kun 2 parasoller. Morgenmaden sparsom og samme hver dag i 10 dage. Ikke rigtig nogen fælles områder så man sad i baren hvis man ville sidde sammen hele familien. Ikke det ophold vi havde forventet men vi fandt andre glæder på vores ferie.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Ronaldo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Photos scam
The hotel needs to improve the way it is displayed on the website because on the first day we had a bit of a problem there, because restless and hotel we were allocated, it was not the same as the one displayed on the website. Different room and positions, we had to complain to the manager and then be allocated the room we had seen in the booking app. We realised that other people also had the same problem.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Santo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unfortunately the aircon wasn’t working in the rooms and this spoilt what could have been a pleasant stay. Staff tried their best to make us comfortable. The first room we were given smelled of damp. I couldn’t recommend this hotel in its current state
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Mona

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Diminga Sisse

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Only thing good about the hotel is the location. Besides that it was not a good experience staying at this hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Simone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Buono, però...
L'hotel in sé per sé non è male, solo che vi abbiamo soggiornato in un periodo caldissimo con oltre 40° di temperatura, e abbiamo avuto un problema con l'aria condizionata che non funzionava. Il personale ha fatto davvero tutto il possibile con la massima disponibilità, ma alla fine la soluzione è stata spostarci in un'altra struttura della stessa catena in una stanza con l'aria condizionata funzionante. Per il resto, a parte il caldo la stanza era, pulita, dotata di ottimi servizi e di un bel balconcino con vista porto. Qualche problema ce l'ha data la doccia visto che, senza soglia, era facile allagare il bagno.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Excellent hotel except for bedroom air conditionin
The hotel itself was extremely clean, staff friendly, breakfast had great choice and even catered for ‘gluten free’ requirements BUT the air conditioning in the bedroom was awful and made it extremely difficult to sleep at night !!! However, the air conditioning in public areas was excellent !!! Bayview, please sort out the bedroom air conditioning then I would have given you 5 stars all round
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Kitt

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023