Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
175 von insgesamt 275 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
175
69 von insgesamt 275 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
69
23 von insgesamt 275 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
23
7 von insgesamt 275 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
7
1 von insgesamt 275 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
9,4/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
luxefortwo, Hamburg
1. Mai 2014
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klassisches asiatisches Luxushotel
Klassisches asiatisches Luxushotel mit grandioser Hotelhalle für den Kaffee am Nachmittag & Cocktails am Abend. Geräumige Zimmer mit gepflegter, hochwertiger, aber eher traditioneller Ausstattung.
Der Aufpreis für die Clubetage im 6. Stock ist empfehlenswert. Ansonsten frühstückt bzw. isst man in einem sehr rummeligem Restaurant mit durchschnittlichem Buffet und Service. Das kleine chinesische Restaurant ist sehr hell ausgeleuchtet und Abends sehr kalt.
Problem: Der Concierge will vor allem das Standardprogramm verkaufen. Er organisiert nur auf mehrmalige Nachfrage und Insistieren passende Touren. So fuhren wir nicht mit einem der vielen großen Ausflugsschiffe den Li-River hinunter. Viel schöner war die von uns recherchierte kürzere 2,5 Stunden-Floßfahrt ab Yangli Pier.
luxefortwo
10/10 – Hervorragend
Günter, Germany
14. Apr. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klasse 5-Sterne Hotel in Guilin
Das Hotel ist beeindruckend für China Verhältnisse. Tolles Design und der Service lässt keine Wünsche offen.
Günter
10/10 – Hervorragend
jiajh
30. März 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
jiajh
8/10 – Gut
nina, germany
27. März 2014
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
schönes hotel, personal schwach
das servce personal ist sehr unprofessionell.das hotel ist aber sehr schön und hat alles was das herz begehrt.lage etwas weit vom zentrum und vom geschehen
nina
8/10 – Gut
alina, berlin
25. März 2014
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles hotel, personal schrecklich unprofessionell
das hotel ist sehr schön und luxuriös! die zimmer sind sehr schön und die atmosphere sehr angenehm.einziges problem ist das personal, egal ob beim frühstück oder room service oder house keeping. do not disturb bedeutet in dem hotel dass das personal drei mal am tag nach dem klopfen einfach im zimmer steht. am frühstücksbuffet werden noch volle teller sofort abgeräumt wenn man sich nur kurz etwas zu trinken oder etwas dazu holen möchte. leider auch wurde mir die rechnung nicht an tisch gebracht sonderns mitten beim teller auffüllen am buffet. das personal ist wirklich an jeder stelle total unprofessionell aber nicht unfreundlich im gegenteil!!! da kann man nicht alzu sauer werden. das hotel ist aber super und hat alles was man bracuht.
alina
10/10 – Hervorragend
Sebastian
30. Jan. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhotel auf der Durchreise
Wir haben leider nur eine Nacht im Shangri-La verbracht aber diese war toll. Zimmer, Service und vor allem der Spa-Bereich waren top. Preis war in der Nebensaison auch ok. Mit dem Taxi ist das Zentrum schnell zu erreichen.
Sebastian
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
4. Feb. 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Mark
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Mark
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Lai Shu
Mit einer Gruppe gereist
23. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff in general are very nice and attentive including front desk, housekeeping, executive lounge as well as the garden lady 万小鳳. All good except Shang Gong where our group dined three or four times but seems understaffed, thus the serving time kept being delayed.
Lai Shu
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
2/10 – Ungenügend
AZUSA
14. Aug. 2023
AZUSA
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
10/10 – Hervorragend
Xia
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
16. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel and service. Nice breakfast with variety of options.
Xia
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
10/10 – Hervorragend
Chi Yin John
Mit der Familie gereist
13. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
舒服乾淨
Chi Yin John
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
27. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
8/10 – Gut
Victor
Mit einer Gruppe gereist
21. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing hotel and in good location. Highly recommended for a short stay.
Victor
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
6. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Feb. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
5. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family fun time
Spent family New Years vacation in Guilin. Had a wonderful time at the Shangri-La hotel. Excellent service and friendly staff.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 6. Jan. 2020
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is located about 45 minutes from the airport, situated at the li-river. We had a nice walk along the river this morning.
Vincy
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin Management Team am 30. Dez. 2019
Dear Vincy,
Thank you for staying at our hotel and sharing your positive comments. Shangri-La Hotel Guilin is located near the Yushan Bridge, on the east bank of the Lijiang River (the starting point of the elite section of the Li River Scenic Area in downtown), making you feel like you are in the corner of paradise. Without leaving the hotel, you can enjoy various local snacks at the “Food Booth” in the lobby and experience Guilin culture and custom by participating or watching the Bamboo Dance and Mini Cuengh Shows every Tuesday, Thursday, Saturday and Sunday. Our hotel also has many recreation facilities and activities for children, including Kids Club, Game Lounge, Mini Zoo, Mini Royal train, rock climbing, bumper boats, cobblestone painting, cooking classes, etc., so that children can have full of fun in the hotel every day.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
6/10 – Okay
JC
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is helpful, plenty of facilities although quite a bit of extra charges, room is very much Shangri-la standard. However, F&B is quite disappointing. Breakfast selection and taste was poor, staff was not engaged and offers below par services.
JC
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin Management Team am 30. Dez. 2019
Dear value guest,
Thank you for regarding our hotel as the preferred choice of yours in Guilin and taking time to give your comments. Shangri-La Hotel, Guilin always puts a lot of emphasis on hospitality and customer delights in order to keep our guests have a comfortable stay. We have taken note of your comments on our breakfast and staff. Rest assured that actions will be taken to rectify the situation in order to strive for better customer service in the future.
Once again, thank you for your kind comments and regard hotel as the preferred choice of yours in Guilin. Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
2. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing Breakfast
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin Management Team am 13. Nov. 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments on our breakfast, and we will share it with our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
Withbert
30. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Withbert
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin Management Team am 13. Nov. 2019
Dear Withbert,
Thank you very much for your rating. It is a pleasure indeed to receive full score from you, and we will work harder to maintain the quality of our servicey.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
Ho Ling, 香港
22. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ho Ling
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin Management Team am 13. Nov. 2019
Dear Ho Ling,
Thank you very much for your rating. It is a pleasure indeed to receive full score from you, and we will work harder to maintain the quality of our service.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
VICTOR
20. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
很舒服的酒店
周边环境和这个5星酒店不配。其它什么都好。
VICTOR
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin Management Team am 13. Nov. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic, beautiful room. Great staff perfect service
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin Management Team am 21. Nov. 2019
Dear value guest,
Thank you for regarding our hotel as the preferred choice of yours in Guilin and taking time to leave your comments. We are proud to receive your wonderful comments on our room and service which will be passed to our colleagues accordingly.
Once again, thank you for your kind comments and regard hotel as the preferred choice of yours in Guilin. Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
4. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 11. Okt. 2019
Dear value guest,
Thank you for choosing Shangri-La Hotel, Guilin as prefer stay and taking up the time to bring to our attention on the feedback from your experience. It would be deeply appreciated if you would advise us of more details by dropping email at your convenience.
Once again, thank you for your kind comments and regard hotel as the preferred choice of yours in Guilin. Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
6/10 – Okay
Grainne, Foshan
9. Sept. 2019
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
By far the poorest Shangri La that I have ever stayed in, also full of construction.
Entertainment in the evening was excellent, however.
Grainne
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 13. Sept. 2019
Dear value guest,
Thank you very much for your recent stay at the Shangri-La Hotel, Guilin and taking up the time to bring to our attention on your unsatisfactory experience.
We are very disappointed that we were not able to meet your expectations during your stay. Once again, thank you for your comments and we sincerely hope that we will have the opportunity to redeem ourselves and welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 – Gut
King Sin
20. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
overall is nice place, just a bit old
King Sin
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 23. Aug. 2019
Dear value guest,
Thank you for regarding our hotel as the preferred choice of yours in Guilin and taking time to leave your comments. Shangri-La Hotel, Guilin always puts a lot of emphasis on hospitality and customer delights in order to keep our guests have a comfortable stay. We are disappointed that we were not able to meet your expectations during your stay.
Thank you again for your comments. Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
We welcome comments from our guests in order that we can maintain and improve our services and facilities.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
17. Aug. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 19. Aug. 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 – Gut
Lorenzo
13. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great service
The hotel is nice even a little bit old, but we'll maintained. The services provided are great and respect the Shangri La high standards. The personnel is well trained a d good English speaking, included the drivers. All staff very kind and smiling.
Lorenzo
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 15. Aug. 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 – Gut
Ta Chun, 台北
13. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Check in was excellent. My room was spotlessly clean and very well appointed. The view was amazing. The staff at the hotel were first class, courteous, faultlessly polite and extremely efficient. I would have liked to have stayed longer and will surely be back
dod
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 5. Aug. 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
27. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
不錯!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 30. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautifully decorated, combining Chinese style motifs with Western comfort. Spacious room and bathroom. Comfortable bed. The hotel picked us up in a transfer van. The trunk perfectly fit 5 carryon suitcases and a few soft bags. He was waiting with a sign just as promised.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 22. Juli 2019
Dear value guest,
Thank you for staying at our hotel and sharing your positive comments. Shangri-La Hotel Guilin is located near the Yushan Bridge, on the east bank of the Lijiang River (the starting point of the elite section of the Li River Scenic Area in downtown), Celestial enchantment amidst mountain & river vistas
Shangri-La Hotel, Guilin is located on the bank of sparkling Li River, with lush landscaped gardens and unique 'Karst-Scenery' surrounded by mountains.It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
12. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gran Servicio de Masajes!!!!
Hotel cómodo, con muy buen desayuno, personal amable y excelente servicio de masajes!!!!
Hay mucha construcción en los alrededores del hotel, sin embargo no hay mucho impacto auditivo. El personal tiene un nivel adecuado de ingles, lo cual hace que la comunicación no sea un reto.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 22. Juli 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
6. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Residing in Beautiful Guilin, Guangxi, the staff endeavoured to my my partners birthday special. I am very thankful and happy about that. Also, the Shang Palace, Chinese restaurant on the group floor was excellent and we visited every night to enjoy nice clean Chinese cuisine.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 8. Juli 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your experience. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Juli 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 8. Juli 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 – Gut
Li
4. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Li
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 8. Juli 2019
Dear value guest,
Thank you very much for your recent stay at the Shangri-La Hotel, Guilin and taking up the time to bring to our attention on your experience. We are very disappointed that we were not able to meet your expectations during your stay.
Shangri-La Hotel, Guilin always puts a lot of emphasis on hospitality and customer delights in order to keep our guests have a comfortable stay. In order to improve our service quality, it would be deeply appreciated if you would advise us of more details by dropping email at your convenience.
Once again, thank you for your comments and we sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
Tomas
3. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tomas
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 5. Juli 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Shangri-La HotelGuilin am 3. Juli 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
30. Juni 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 4. Juli 2019
Dear value guest,
Thank you very much for your recent stay at the Shangri-La Hotel, Guilin and taking up the time to bring to our attention on your experience. We are very disappointed that we were not able to meet your expectations during your stay.
Shangri-La Hotel, Guilin always puts a lot of emphasis on hospitality and customer delights in order to keep our guests have a comfortable stay. In order to improve our service quality, it would be deeply appreciated if you would advise us of more details by dropping email at your convenience.
Once again, thank you for your comments and we sincerely hope that we will have the opportunity to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
24. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
樓頂施工期間 有點瑕疵
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 27. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mary
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 24. Juni 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
10/10 – Hervorragend
Annie, Florida
Mit dem Partner gereist
19. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was exceptional and the hotel was sparkling clean. Also a great location.
Annie
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 19. Juni 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
18. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My family enjoyed our stay at the Shangri-La Hotel in Guilin very much. The hotel is located right next to the river and the river views (particularly at sunset) were breathtaking. It is located a bit outside of the center of town, but within walking distance (along the river) or a short taxi ride away. While the hotel seemed to be quite full - it seemed empty at the same time. That is both a compliment and a critique - as it was quite tranquil, but also a few areas seemed to be either closed or not in operation. Overall, we would readily stay at this hotel again.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 21. Juni 2019
Dear value guest,
Thank you for staying at our hotel and sharing your positive comments. Shangri-La Hotel Guilin is located near the Yushan Bridge, on the east bank of the Lijiang River (the starting point of the elite section of the Li River Scenic Area in downtown). Without leaving the hotel, you can enjoy various local snacks at the “Food Booth” in the lobby and experience Guilin culture and custom by participating or watching the Bamboo Dance and Mini Cuengh Shows every Tuesday, Thursday, Saturday and Sunday.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.
8/10 – Gut
ana
Mit dem Partner gereist
14. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
muy buen hotel!! recomendable!!los cuartos muy comodos , los empleados muy amables , muy buen servicio
ana
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Shangri-La Hotel, Guilin am 19. Juni 2019
Dear value guest,
Thank you very much for taking up the time to write in regards of your recent stay. It is a pleasure indeed to receive such wonderful comments from you, and your encouraging comments will be passed on to our team accordingly.
Look forward to welcome you back to Shangri-La Hotel, Guilin in the future.