Rezeption

Bewertungen von Eden House Hotel

3 out of 5
Eden House Hotel
130 North Parade, Grantham, England

Bewertungen

6,6
33 von insgesamt 166 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
48 von insgesamt 166 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 166 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 166 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 166 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

4,8/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

2,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Peter

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Closed down
Don’t book this hotel, it’s closed down, dirty, unkept and nobody on site.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was closed down when my husband arrived after 8 hours of driving. Had to then hunt around for another hotel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Robert

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel waa not open, no one there, no one contacted us to inform us the hotel was vlosed. Myself , my young sin had nowhere to stay , shocking appalling, stranded after an 8 hour drive.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Brian

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
HOTEL IS Closed.
The place is closed and under renervation. You still keep taking bookings despite apparently being told not to by the ownews. I am still waiting for my refund from you as I had to fine alternative available accommodation at 7 o,clock at night. Not very happy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Tom

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Andrew

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is closed
This hotel was closed no room no service showing open on web site
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Christopher

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutely shambles
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Courtney

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

KALAEB

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

M

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2021

2/10 – Ungenügend

Kathleen

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotels.com destroy your faith
Hotel was totally closed and looked as if had been for some time. We arrive after a 7 hour car journey through dreadful weather conditions to find we had nowhere to stay! Why on earth do Hotels.com let you book a place that is permanently shut. My anger is beyond words
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
Antwort von Raj Thirumeni am 28. Nov. 2020
Dear David, Thank you for the score and staying with us. I'm very pleased that you had great stay. I look forward to welcome you again in the near future Once again thank you. Kind Regards,

6/10 – Okay

Alan

Geschäftlich gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Tlc
Comfortable bed hotel in need of a bit of tlc but Ok for the price
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2020

6/10 – Okay

stephen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Check in was ok. However after paying in at check in, person came to my door 21.20 same day with card reader in hand saying i had to pay again. Showed my reciept and was told that i still owed £4 as i had been undercharged. Sent person away and sorted this out at check out. Hotel room in need of updating. Carpets a little warn and room in need of painting. Dead spider crushed on wall and old used shower gel ontop of shower.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
Antwort von Eden House Hotel team am 18. Aug. 2020
Dear guest, Thank you for the stay. Certainly I agree there was billing issues and mistake from our side. I kindly apologized few times during your stay. I thought you accepted my apology and will forgive me regarding this human error. Once again I would like to apology me regarding this matter. Regarding your comment on room, I can confirm that the room has been painted and brand new carpet just a month ago. I hope you will happy on your next stay here at Eden House Hotel. Kind Regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Raj Thirumeni am 17. Aug. 2020
Dear guest, Thank you for the review and score. We look forward to welcome you in the near future. Kind Regards, Eden House Hotel

4/10 – Schlecht

Michael

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

8/10 – Gut

Garry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Pleasant stay ideal for workers
Arrived at hotel plenty of parking checked in and ordered food for my room just settled in and food arrived and was delicious room was a little dated but was comfortable full English breakfast was lovely
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Raj am 1. Aug. 2020
Dear Mr. Garry, We are very pleased that you had great stay with us. Thank you for the lovely feedback. Its really encourage us to do our job better. Kind Regards, Raj Thirumeni

4/10 – Schlecht

Sahit

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not very clean at all
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2020
Antwort von Eden house team am 15. Apr. 2020
Sorry that you felt room was not very clean at all. As we struggling at this uncertain situation to bring cleaners. You could have mentioned during your stay and we would have had opportunity to resolve the issues. We hope you will stay again here and and we will ensure your stay will be enjoyable.

6/10 – Okay

Joe

Geschäftlich gereist
Be better when this virus is over!
Becsuse of this virus going around it was hard yo fo any. Gad a take away delivered and bought some cans of cider.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Eden house team am 15. Apr. 2020
Dear guest, We are new management and agree with you once this virus is over and certainly will resolve all issues. Thank you for the stay. Look forward to welcoming again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Under new management, it looks like they are going to improve a lot of thing that have slipped recently, would recommend this hotel now
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von General manager am 18. März 2020
Dear Guest, Thank you the feedback. Certainly we are going make improvement. Look forward to welcome you again in the future. Eden House hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I was up too early on my short stay to take advantage of the amenities. The room was clean and basic. For the price if you are expecting 5 star - keep looking. I was not disappointed.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von General Manager am 18. März 2020
Dear guest, we are please that you enjoyed recent stay with us. Thank you for the feedback. We look forward to welcome you again in the future.

6/10 – Okay

kevin, Catterick garrison

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
booked two DOUBLE BED rooms, when we arrived there was only, 2 TWIN bed rooms booked. dirty toilets in first room, no TV remote in the 2nd room, one of the twin beds was very dirty sheets. Out in the corridor was an old pram, and a blood stained sheet on the floor..
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Raj Thirumeni am 2. März 2020
Dear Kevin, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. I am disappointed to hear that your stay didn't meet your expectations. I would like to apologise that you had twin beds as this was an error by Expedia who sent it through to us a twin room that you booked. I would of moved you rooms but at the time the hotel was full. I am sorry to hear that the cleanliness of the room was not to our high standards, i will be looking at this with the housekeeping team so this doesn't happen again. We hope to see you again soon. Kind Regards Raj Thirumeni General Manager

8/10 – Gut

Marek

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Raj am 16. Feb. 2020
Dear Marek Kurczuk We are very pleased that you enjoyed your stay hear at Eden House Hotel. Thank you for the score 8/10. We look forward to welcome you again in the future.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Still awaiting 2 refunds from this hotel. Hotel completely non responsive.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awaiting refund from Hotels.com / Eden House hotels. My guests had to move hotels due to cleanliness and non-functional facilities (e.g, sockets didn't work in rooms).
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Clair

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

neil

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Rosie

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

Malcolm

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Broken
Shower broken, sheets dirty, milk sour only one large towel very poor ...when i told the receptionist they didn't offer any compensation or discounts
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Clive

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Lovely Stay
We have stayed here several times over the last 5 years. Yes it is a little tired but it’s very clean and the rooms are comfortable.The staff were very friendly and helpful. We were sad not to see the cat this time.....
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The worst B&B I've stayed in.
Room was bland. No working wall lights so had to stagger to bed in dark, toilet didn't flush properly, black mould in shower but much worse was no hot water. Reported to reception and response was they thought it had been fixed, but obviously not checked. Breakfast was a disappointment. Left to own devices. Tea in flask and choice of 2 cereals, jam for toast was either strawberry or blackcurrent from an opened jar, which had been previously been dug into without a clean knife (no spoon available). Had to ask for butter. Glasses were greasy as were plates and tea cups didn't fit saucers. Whoever is responsible for checking standards is not doing their job. I strongly suggest you find alternative accommodation
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Lynda

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dreadful
Awful experience. Room was dreadful, in need of complete refurbishment. The bathroom in particular was mouldy, plumbing poor, sink didn’t drain. Not enough staff felt really sorry for the few we saw who are expected to do everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dirty
Bathroom was a mess. Tiles were broken a s filthy.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Staff were very nice the bed was comfy and had a very good breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was mouldy and dirty. You can hear everything through the wall incl other people using the bathroom. They served garlic butter with the jam and toast at a very disappointing breakfast service. The dining room was a mess where people had had breakfast and nothing had been tidied, coffee was cold.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

4/10 – Schlecht

Graham

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never Again
Very disappointing, staff were friendly , breakfast ok but the general cleanliness of our room , room 1 was poor. The room is in need of a full refurb. Avoid room 1. No heating till about 5am ( even though it was 2 degrees outside) Wont stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Very basic hotel which is past it's best but did the job required which was reflected in the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019