Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Hotel Metropole Geneve

5 out of 5
Hotel Metropole Geneve
34 Quai General Guisan, Geneva, GE

Bewertungen

8,8

Hervorragend

216 von insgesamt 384 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
110 von insgesamt 384 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 384 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 384 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 384 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Clemens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 29. Okt. 2022
Dear Madam, Dear Sir, We would like to thank you for taking the time to share your experience at the Hotel Metropole Geneva. We hope to have the pleasure to welcome you again soon, Kind regards, Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Jean-Claude

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant stay at our GVA «  Home away from Home »
The Metropole is our «  Home away from Home » in Geneva. This stay was great, service at all levels was excellent, we will return. The Hotel is perfectly located, the staff is helpful and unobtrusive , the stay was very enjoyable.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Chloe, Marketing Manager am 20. Nov. 2019
Dear Jean-Claude, Thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us and consider our hotel like home, it really means a lot to us ! We look forward to welcoming you again. Have a lovely day

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wahrscheinlich haben wir noch ein unreboviertws Zimmer gehabt... Es hat uns nicht sonderlich gefallen, nichts besonderes. Vorallem im bad die kleine Dusche war eine Herausforderung, mein Mann ist 2m gross... Es war uns am Nachmittag zu laut auf den Gängen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Chloe, Marketing Manager am 14. Mai 2019
Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear we didn't meet up to your expectations. Please, feel free to contact us directly so we can assist you. We hope to welcoming you back soon. Have a lovely day.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal 👍 Zimmer 👍 Frühstück 👍 Gastronomie am Abend 👎
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Chloe, Marketing Manager am 18. März 2019
Thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again. Have a lovely day

6/10 – Okay

Jean-Claude

Gut: Sauberkeit
Slightly below expectations
The Hotel location is perfect and very convenient. The room was clean and practical, it showed its age though and it was obvious that some refurbishing ( especially the bathroom) may be needed in future. The front desk and concierge staff were very pleasant and helpful, the lack of an own garage facility is a minus point. I was disappointed by the breakfast experience. The food choice was limited and the staff, although pleasant and polite, seemed to lack proper training and ,for some of them, did not have a sufficient command of the English language, a surprise for a five stars hotels. We are repeat customers, the experience this time was slightly below expectations
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Chloe Mignard, Digital Marketing Executive am 28. Nov. 2018
Dear Jean Claude, First, we would like to thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that you've enjoyed our convenient location as well as our friendly staff. We are sorry to hear we did not meet your expectations during your last stay. We’ve taken into consideration your comments about the service during breakfast and we’ll make sure to pass it onto our Food & Beverage Team for improvement. Concerning the room state, kindly note that the hotel will undergo a complete renovation in 2019 / 2020 so the room/ bathroom as well as common areas will be updated. We do hope that you would consider staying with us, giving us a second chance when your travels next brings you to Geneva. Have a lovely day

8/10 – Gut

Jacques

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Genau am richtigen Ort
Super location, zentral gelegen freundliches Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Das Hotel duftet nach ALT. Kosten - Nutzen Verhältnis ist nicht im Gleichgewicht. Man kann sich nich begeistern.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top top top
Ein traumhaftes erlebnis. Top Service, top Ausstatung, top Lage, werden definiv wieder kommen. Vielen Dank
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Charles, Basel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumhotel und Beste Service!
Perfect!

10/10 – Hervorragend

Thomas, Pfyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes verlängertes Wochenende in Genf
Sehr zentrale Superlage mit tollen frisch renovierten Zimmern. Wir haben Pässe für die öffentlichen Verkehrsmittel erhalten was uns ermöglichte tolle Tripps auch ausserhalb von Genf zu machen. Das Personal war sehr freundlich und wir werden definitiv wiederkommen.

6/10 – Okay

Raphael, Schweiz

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad value for Money
Winziges Zimmer, schlechter service, laut, viel zu teuer
Antwort von Clement am 15. Aug. 2015
Dear Guest, I would like to thank you for taking the time to share your comments concerning your last stay in our hotel. Nonetheless I was sorry to learn of your last stay at the Swissôtel Métropole which did not meet with your expectations. I do hope I may have an opportunity to make up for your disappointing experience and the entire hotel remain available to extend every assistance in coordinating your future visit to the hotel. Yours very sincerely, Clement Deplanche on behalf of the hotel management

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Clement am 21. Feb. 2015
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten. Herzliche Grüße Ihr Swissôtel Genf Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Noch besser als auf den Bildern zu sehen ist.
Wir haben ein Wochenende im signature room mit Blick auf den See verbracht. Service, Zimmer und Umgebung waren super. Die Fenster isolieren ausgezeichet, sodass man nichts vom Lärm der Strasse mitkriegt. Verdunkeln lässt es sich auch super dank den elektronischen Sonnenstoren plus Vorhänge. Das Zimmer war auf dem neusten Stand. Ausserdem war das Zimmer grösser und schöner als auf den Bildern zu erkennen ist. Gut zu wissen ist auch dass das Hotel eine Bar auf der Dachterrasse besitzt mit einem wunderschönen Ausblick auf den See.
Antwort von Clement am 21. Feb. 2015
Guten Tag, Herzlichen Dank für Ihre netten Worte. Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und wir hoffen, dass wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen. Herzliche Grüße. Ihr Swissôtel Genf Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Preis/Leistung ist gut bei den neuen Zimmern.
Antwort von Clement am 15. Aug. 2015
Guten Tag, vielen Dank für die netten Worte, über die wir uns sehr gefreut haben. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße Ihr Swissôtel Métropole Genf Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Aufenthalt
Luxuriöses Hotel mit ausgezeichnetem Service, sobald man das Hotel betreten hat (Koffer werden sofort abgenommen). Am Empfang sprach die Dame kein Wort Deutsch, was mich befremdete, da sich Genf in der Schweiz befindet. Schönes Zimmer, Minibar zu teuer. Ausreichende Badezimmerausstattung. Dusche und Badewanne, sehr angenehm. Schöne Hotellounge/Bar.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Antwort von Clement am 30. Mai 2015
Dear guest, Thank you very much for your feedback We look forward to your upcoming stay with us hopefully soon! Warmest regards, Clement Deplanche on behalf of the hotel management

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Roxane Vesin am 11. März 2024
Dear Sir,We would like to thank you for taking the time to post a review following your stay at The Hotel Metropole Geneva.We are pleased to learn that you enjoyed your time with us. It was a real pleasure to have you staying with us.We are looking forward to welcoming you again soon.Kind regards,Roxane Vesin Guest Relations & Duty Manager

6/10 – Okay

Gabriel

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Roxane Vesin am 5. März 2024
Dear Madam, Dear Sir,We would like to thank you for taking the time to post a review following your stay at The Hotel Metropole Geneva.We are delighted to learn that you enjoyed your time with us.We hope to have the pleasure to welcome you again soon.Kind regards,Roxane Vesin Guest Relations & Duty Manager

6/10 – Okay

Otman

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Old place
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Roxane Vesin am 31. Jan. 2024
Dear Sir, We would like to thank you for taking the time to share your experience following your time at The Hotel Metropole Geneva. Our guests' feedback is the best tool we have to keep providing outstanding service to our visitors.We are really sorry to learn that your stay with us was not up to your expectations. We would be pleased to learn more details about your experience with us. Do not hesitate to contact us directly should you wish to further develop your feedback.We hope to have the opportunity to welcome you again and make your visit right.Kind regards, Roxane Vesin Guest Relations & Duty ManagerThe Hotel Metropole Geneva

10/10 – Hervorragend

Juan Manuel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todos los empleados muy amables. Instalaciones adecuadas
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Roxane Vesin am 23. Okt. 2023
Dear Sir,We would like to thank you for taking the time to write these kind words following your stay at The Hotel Metropole Geneva.We are delighted to learn that you enjoyed your time with us.We hope to have the pleasure to welcome you again soon.Kind regards,Roxane Vesin Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Michael, Houston

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was able to stay in a recently renovated room which was great. Rooftop bar at sunset is a 10! Looking forward to final renovations to be complete.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Roxane Vesin am 13. Juli 2023
Dear Sir,We would like to thank you for taking the time to write these kind words following your stay at The Hotel Metropole Geneva.We are delighted to learn that you enjoyed your time with us.We hope to have the pleasure to welcome you again soon.Kind regards,Roxane Vesin Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Benjamin, garza garcia

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 4. Apr. 2023
Dear Sir,We would like to thank you for taking the time to write these kind words following your stay at The Hotel Metropole Geneva.We hope to have the pleasure to welcome you again soon.Kind regards,Roxane Vesin

10/10 – Hervorragend

Omar, Los Angeles

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff went above and beyond to help make my stay wonderful. I really appreciate Allen and the rest of the team.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 27. März 2023
Dear Sir,We would like to thank you for taking the time to write these kind words following your stay at The Hotel Metropole Geneva.We hope to have the pleasure to welcome you again soon.Kind regards,Roxane Vesin Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect, I will visit it again.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 22. März 2023
Dear Sir,We would like to thank you for taking the time to write these kind words following your stay at The Hotel Metropole Geneva.We are delighted to learn that you enjoyed your time with us.We hope to have the pleasure to welcome you again soon.Kind regards,Roxane Vesin Guest Relations & Duty Manager

2/10 – Ungenügend

Berk, ny

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
we did not enjoy! wrong information
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 27. März 2023
Dear Sir, We would like to thank you for taking the time to share your experience following your time at The Hotel Metropole Geneva. Our guests' feedback is the best tool we have to keep providing outstanding service to our visitors.We are really sorry to learn that your stay with us was not up to your expectations. We would be pleased to learn more details about your experience with us. Do not hesitate to contact us directly should you wish to further develop your feedback.We hope to have the opportunity to welcome you again and make your visit right.Kind regards, Roxane Vesin Guest Relations & Duty ManagerThe Hotel Metropole Geneva

10/10 – Hervorragend

Yael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, excellent service. There is a really small gym, but clean and normally empty.
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 16. Jan. 2023
Dear Madam,We would like to thank you for taking the time to write these kind words following your stay at The Hotel Metropole Geneva.Please be assured that we will take your feedback about the gym into consideration in order to improve our guest experience.We hope to have the pleasure to welcome you again soon.Kind regards,Roxane Vesin Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

EMMANOUIL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Roxane Vesin am 31. Jan. 2024
Dear Madam, Dear Sir,We would like to thank you for taking the time to write these kind words following your stay at The Hotel Metropole Geneva.We are delighted to learn that you enjoyed your time with us.We hope to have the pleasure to welcome you again soon.Kind regards,Roxane Vesin Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Claude

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 2. Jan. 2023
Cher Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à l'Hôtel Métropole Genève. Nous vous souhaitons nos meilleurs vœux pour cette nouvelle année 2023 et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement.Bien cordialement,Roxane VesinGuest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Ronnie, North York

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Ali

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a nice time in Geneva and this hotel is well situated by lots of shopping and walkable to most things you want to do in Geneva. Hotel check in was easy and checkout too. I would only say that the hotel probably needs to invest in upgrading its rooms, wasn’t quite 5 stars, but close, just a bit dated for my taste. But for price point I think most people will find it fair.
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 7. Nov. 2022
Dear Mr Ali,We would like to take the time to thank you for sharing your experience at the Hotel Metropole Geneva.We are dedlighted to read that you enjoyed your overall stay with us.We are in continuous search of progress regarding our design, and we will consequently start a complete renovation of the property from January 2023. Therefore, we would love to welcome you again in the future.Kind regards,Roxane VesinGuest Relations & Duty Manager

8/10 – Gut

Amr

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
There should be at lease one restaurant
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 28. Okt. 2022
Dear Madam, Dear Sir,We would like to thank you for taking the time to share your experience at the Hotel Metropole Geneva. We are pleased to learn that you enjoyed your overall time with us. Our establishment has one restaurant and two bars available for our guests. We would love to present them to you next time you come.We hope to see you again soon,Kind regardsRoxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Kensuke

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 28. Okt. 2022
Dear Madam, Dear Mister Kensuke,We would like to thank you for taking the time to share your experience at the Hotel Metropole Geneva.We look forward to welcoming you again soon.Kind regards,Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Bogdan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome hotel! We’ll definitely stay here again!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 28. Okt. 2022
Dear Madam, Dear Mister Bogdan,We would like to thank you for taking the time to write these lovely words following your stay at the Hotel Metropole Geneva.We are delighted to learn that you enjoyed your time with us, it was a real pleasure to welcome you last summer.We hope to see you again soon,Kind regards,Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommend
Amazing location, really nice hotel and staff really go the extra mile to accommodate. Highly recommend
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 29. Okt. 2022
Dear Mister Gary, We would like to thank you for taking the time to share your experience at the Hotel Metropole Geneva. We are delighted to read your lovely feedbacks. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager

8/10 – Gut

valerie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
July stay
Great location, roof top terrace very nice but food offerings rather limited. Breakfast varied and plentiful. Staff very good and attentive.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 29. Okt. 2022
Dear Madam, We would like to thank you for taking the time to share your experience at the Hotel Metropole Geneva. It is a pleasure to learn that we made your time in Geneva so memorable. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Trimetri

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 29. Okt. 2022
Dear Madam, Dear Sir, We would like to thank you for taking the time to share your experience at the Hotel Metropole Geneva. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager

4/10 – Schlecht

Skuli

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager am 29. Okt. 2022
Dear Madam, Dear Sir, We would like to thank you for taking the time to share your experience at the Hotel Metropole Geneva. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Roxane Vesin - Guest Relations & Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Jurgen

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Humberto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always a pleasure to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

Salim S

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The carpet in the room was old. The room could be better located.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

8/10 – Gut

Humberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Always good to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Hélène Lang-Lauper General Manager am 15. Mai 2022
Dear Mr Coelho, We would like to thank you for your feedback. We are happy to learn that you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you soon again and stay at your disposal for any further information. With my best regards,

6/10 – Okay

Paulo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nunca mais!!!
O custo benefício é ruim, muito caro pelo que oferecem, a única coisa que vale a pena é a vista!!!o que oferecem no café da manhã por quase 50 francos é uma vergonha!!!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022
Antwort von Hélène Lang-Lauper General Manager am 15. Mai 2022
Dear Mr Louvatto, We thank you for having taken the time to provide us with your comments. We are happy to read that you enjoyed the location of our hotel. However, we are very disappointed with your comment about the breakfast. Rest assured that this has already been looked after by our Executive Chef and Food & Beverage Director. We do hope to have the opportunity of welcoming you back soon to show you that this experience is certainly not the kind of service we are usually delivering. In the meantime, please accept my best personal regards,

6/10 – Okay

Isnar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Could be Better
Hotel has lots of potential. Shower was not draining water and we had to end up wiping the "lots" of water twice. We did let the hotel know the first time but they did not fixed and next morning same thing happened. No discount nor any amenity was offered due to the inconvenient. Breakfast could be much better for $42 per person, very basic buffet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel in the city center, old-worldly stylish yet supermodern, great restaurant, excellent staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Hélène Lang-Lauper General Manager am 26. Dez. 2021
Dear Guest, We thank you very much for your comment. We are so happy to read that you enjoyed the hotel, the location as well as the quality of our staff. Rest assured that your positive comments have already been shared with our team. We hope to see you soon in our hotel. With my best regards,

10/10 – Hervorragend

Isadora

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Hélène Lang-Lauper / General Manager am 14. Dez. 2021
Dear Guest, We thank you very much for your kind review, it is always a pleasure to read that our guests had a great time during their stay. We hope to have the chance of welcoming you back very soon. In the meantime, please accept my best personal regards,

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Soud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

M L ERHAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect location, warm welcome, helpful staff, clean hotel, clean room, clean/premium towels, excellent house keeping service, rich and tasty breakfast. I would definitely stay again..
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Hélène LANG-LAUPER am 11. Juli 2021
Dear Guest, We would like to thank you for your feedback. We are glad to see that you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again at the Hotel Metropole Geneva and remain at your disposal may you require any further information. Best regards,