Basierend auf 365 geprüften Bewertungen

4,3 von 5
Von 83% der Gäste empfohlen
4,5 Sauberkeit der Zimmer
4,4 Service
4,1 Komfort der Zimmer
4,3 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 01.04.2019
Wahrscheinlich haben wir noch ein unreboviertws Zimmer gehabt... Es hat uns nicht sonderlich gefallen, nichts besonderes. Vorallem im bad die kleine Dusche war eine Herausforderung, mein Mann ist 2m gross... Es war uns am Nachmittag zu laut auf den Gängen.
Kommentar von Hotelmanagement
14.05.2019 von Chloe, Marketing Manager, Hotelmanagement
Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear we didn't meet up to your expectations. Please, feel free to contact us directly so we can assist you. We hope to welcoming you back soon. Have a lovely day.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 18.03.2019
Personal 👍 Zimmer 👍 Frühstück 👍 Gastronomie am Abend 👎
Kommentar von Hotelmanagement
18.03.2019 von Chloe, Marketing Manager, Hotelmanagement
Thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again. Have a lovely day
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Slightly below expectations

Veröffentlicht am 18.11.2018 auf Hotels
The Hotel location is perfect and very convenient. The room was clean and practical, it showed its age though and it was obvious that some refurbishing ( especially the bathroom) may be needed in future. The front desk and concierge staff were very pleasant and helpful, the lack of an own garage facility is a minus point. I was disappointed by the breakfast experience. The food choice was limited and the staff, although pleasant and polite, seemed to lack proper training and ,for some of them, did not have a sufficient command of the English language, a surprise for a five stars hotels. We are repeat customers, the experience this time was slightly below expectations
Kommentar von Hotelmanagement
28.11.2018 von Chloe Mignard, Digital Marketing Executive, Hotelmanagement
Dear Jean Claude, First, we would like to thank you for taking the time to leave a review. We're glad to hear that you've enjoyed our convenient location as well as our friendly staff. We are sorry to hear we did not meet your expectations during your last stay. We’ve taken into consideration your comments about the service during breakfast and we’ll make sure to pass it onto our Food & Beverage Team for improvement. Concerning the room state, kindly note that the hotel will undergo a complete renovation in 2019 / 2020 so the room/ bathroom as well as common areas will be updated. We do hope that you would consider staying with us, giving us a second chance when your travels next brings you to Geneva. Have a lovely day
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Genau am richtigen Ort

Veröffentlicht am 16.05.2018 auf Hotels
Super location, zentral gelegen freundliches Personal
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus Baden

Veröffentlicht am 01.10.2017 auf Ebookers
Gut: Frühstück
Das Hotel duftet nach ALT. Kosten - Nutzen Verhältnis ist nicht im Gleichgewicht. Man kann sich nich begeistern.
5 von 5
von Alexander

Top top top

Veröffentlicht am 14.08.2017 auf Hotels
Ein traumhaftes erlebnis. Top Service, top Ausstatung, top Lage, werden definiv wieder kommen. Vielen Dank
5 von 5
von Alain

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 15.08.2016 auf Hotels
5 von 5
von Charles aus Basel

Traumhotel und Beste Service!

Veröffentlicht am 03.07.2016 auf Hotels
Perfect!
5 von 5
von Thomas aus Pfyn

Schönes verlängertes Wochenende in Genf

Veröffentlicht am 26.06.2015 auf Hotels
Sehr zentrale Superlage mit tollen frisch renovierten Zimmern. Wir haben Pässe für die öffentlichen Verkehrsmittel erhalten was uns ermöglichte tolle Tripps auch ausserhalb von Genf zu machen. Das Personal war sehr freundlich und wir werden definitiv wiederkommen.
3 von 5
von Raphael aus Schweiz

Bad value for Money

Veröffentlicht am 19.05.2015 auf Hotels
Winziges Zimmer, schlechter service, laut, viel zu teuer
Kommentar von Hotelmanagement
15.08.2015 von Clement, Hotelmanagement
Dear Guest, I would like to thank you for taking the time to share your comments concerning your last stay in our hotel. Nonetheless I was sorry to learn of your last stay at the Swissôtel Métropole which did not meet with your expectations. I do hope I may have an opportunity to make up for your disappointing experience and the entire hotel remain available to extend every assistance in coordinating your future visit to the hotel. Yours very sincerely, Clement Deplanche on behalf of the hotel management