Außenbereich

Bewertungen von Motel 6 Fort Worth, TX - North - Saginaw

2 out of 5
Motel 6 Fort Worth, TX - North - Saginaw
5335 S Blue Mound Rd, Fort Worth, TX

Bewertungen

8,0

Sehr gut

301 von insgesamt 667 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
195 von insgesamt 667 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
78 von insgesamt 667 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
38 von insgesamt 667 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
55 von insgesamt 667 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Soeren

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Das Motel ist okay. Eher mit einer jugendherberge zu vergleichen. Das größte Problem ist der starke Geruch von Drogen in allen Fluren. Außerdem ist das Motel auf Grund der Holzbauweise extrem hellhörig. Den Geräuschen der Nachbarn über und neben mir, sowie den Geräuschen vom Flur zu urteilen, steigen dort nur, sorry für den Ausdruck, „Kaputte“ ab. Nichts für einen entspannten Urlaub, nichts für Alleinreisende Frauen und auch nichts für einen Freundinnentrip.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 13. Okt. 2022
Hallo Soeren,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Bewertung zu teilen. Wir sind bestrebt, Ihnen eine angenehme Nachtruhe zu bieten, und sind enttäuscht zu erfahren, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben. Im Namen von Motel 6 möchten wir uns dafür entschuldigen, dass Ihr Aufenthalt nicht zufriedenstellend war. Wir sind der Zufriedenheit unserer Gäste verpflichtet und wissen es zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrung zu bewerten.Lilith#Team6

8/10 – Gut

Ruth

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
mittelmässiges erlebnis
gutes motel 6, aber wie meisst unmotiviertes personal im office. reinigungspersonal freundlich
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Brand Experience Team am 13. Juli 2022
Hallo Ruth, Vielen Dank für Ihr Feedback. Ihre Erfahrung ist uns wichtig und wir wissen es zu schätzen, dass Sie uns auf Ihre Bedenken aufmerksam machen. Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We got a smoking-room, the hotel is new but smells like an ashtray.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von Al Patel am 25. Okt. 2018
I am very sorry for your experience at our hotel! Our hotel has smoking as well as non-smoking rooms. I would like to discuss the issue that you faced during your stay to ensure that it was an isolated issue. Please give us a call at 817-717-7100. Thanks!

2/10 – Ungenügend

Belinda

Verbesserungswürdig: Personal & Service
I booked with Expedia. It was a better rate. All I had was 80.00. it was a Wednesday and was going to be charged 91.00 at the motel. I decided to book through Expedia a non smoking room with one queen bed, since I'm a nonsmoker. I had already been staying at this motel 6 for 5 days previously which I paid 455.00, which was the deal I was gave by the clerk so i would book directly through them instead of third party app. The third party I was initially going to book through quoted me the same price except it was a non smoking room with one queen bed. So I was getting an upgrade to not use third party and go through the hotel directly for two queen beds smoking. Upon checking out after my 5 day stay, and using Expedia to book a cheaper rate the hotel cancelled my stay and declined to waive it to get my money back. I was thrown out on the streets. Motel 6 blue mound are evil people and lie and steal anyone's money who book through a third party.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Ramon

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is very clean. Shower works great, no water draining issues. Great restaurant a few yards away. Local dinner not franchise.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Sergio

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Theold lady is very loud and sometimes very rude but the guys there are very nice and Polite
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

2/10 – Ungenügend

Daniela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La persona que estaba enfrente fue muy grosera
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hola Daniela,Lamentamos saber que no cumplimos con sus expectativas durante su reciente estadía. Nos disculpamos por cualquier molestia que haya tenido y apreciamos que comparta su experiencia con nosotros. Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para que su estadía sea excelente.Lilith#Equipo6

10/10 – Hervorragend

Brian, Lincoln city

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 29. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

James

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Great!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi James,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Trenton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was geeat no complaints.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 20. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Mei

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 20. März 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Mei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 6. März 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

DAMARIS

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Alison

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Ryan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Defective Plumbing
The toilet overflowed while I was out of the room. I had nothing to do with causing that. I came back to the room with an inch of toilet water covering the entire floor. The management went unhinged and blamed me even though I wasn’t in the room when it happened. The manager threatened to charge me with vandalism for their own defective plumbing. Worst hotel experience ever.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Jan. 2024
Hi Ryan,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

justin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay was great but had A bad odor in the elevator but once on my floor it was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 23. Jan. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Xinyi

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
This room clean is terrible. My hair is black, but I found the brown hair in the bed and I use the table for my ipad but I found lots ants on the top. I don’t know why have the ants!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Jan. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Anthony

Mit der Familie gereist
Below average
Room was ok bathroom ok toilet filthy no hospitality and coffee in the morning was not made… caraff was empty.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Jan. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

James

Verbesserungswürdig: Personal & Service
I woke up at 7:45am to the sound of furniture being dragged across the room. After a minute of this I called the front office and told them I had planned to sleep until 9:30, having had a long trip the day before. I couldn’t fall back asleep and was furious. The insensitive cleaning crew woke me up and had no regard for my peace of mind downstairs from where they dragged furniture.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nancy Y. am 3. Jan. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Thomas

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Roach hotel
Accidentally booked a smoking room, which smelled terrible. Asked and received a non-smoking, and a cockroach crawled across the table as soon as I entered. Left immediately. Otherwise the layout and make of the rooms aren't very appealing. No carpeting in a room is disappointing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Dez. 2023
Hi Thomas, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

10/10 – Hervorragend

Janae

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Johnathan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
None
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Rigoberto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Sunshine

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Dwight

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Surya

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I can't ask for better, given the price. The location is somewhat deserted, but there are plenty of good food!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Nov. 2023
Hi Surya, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Patrick

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

amanda

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Yahaira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great and inexpensive place to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 15. Nov. 2023
Hi Yahaira, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Jose

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The motel does not offer hair dryer, shampoo nor other essentials. Beds are the worst, super small. The room is very small itself if you open the bathroom door you cannot open the front door. No closet. No drawers to store anything. If it rains there’s puddles of water at ever entrance. The train tracks are located behind so trains all night n super loud. Other than the the staff is very nice.
Antwort von Brand Experience Team am 15. Nov. 2023
Hi Jose,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Gerardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

justin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Friendly staff and very quiet good food options around
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 7. Nov. 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good services and good staff very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

John

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They were hitting a woman and threatening them with a gun and they didn't do anything
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 1. Nov. 2023
Hi John,Thank you for providing your feedback. Your experience is not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention and would like to discuss your experience further. Please use the Contact Us feature on our website to connect with us.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Autumn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Guillermo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No toiletries
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Queen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice for a quick visit. Beds and room clean. No complaints.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 18. Okt. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Marcela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean and smelled clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 18. Okt. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Roger

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Taylor

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
You get what you pay for
The owners were not friendly at all. Pretty rude actually. We were staying 3 nights. Asked for wash cloths the second day. We were told they wouldn't have any ready until the next day? Won't be back.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 10. Okt. 2023
Hi Traveler,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Matthew, Fort Worth

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Geovanni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place for the buck
Nice room for one night stay. Only issue is bed only had 2 pillows and when I asked for 2 more the lady said she only had 1 left which I found odd. But the hotel is standard and decent
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. Okt. 2023
Hi Geovanni, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Salina

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
It was an ok place to stay for one night. They need to be more aware of cleanliness and smells.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Sept. 2023
Hi Traveler, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 – Hervorragend

Leonel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Well kept and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Sept. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

4/10 – Schlecht

charles

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was very clean. Unfortunately, I could not take a bath because there was no way to cover the drain. Despite the website we saw, there is no breakfast included.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Sept. 2023
Hi Sandra, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6