Basierend auf 608 geprüften Bewertungen

3,2 von 5
Von 60% der Gäste empfohlen
3,2 Sauberkeit der Zimmer
3,5 Service
3,1 Komfort der Zimmer
2,9 Allgemeiner Zustand
Von Expedia geprüfte Bewertungen
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 02.07.2023 auf Hotels
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden aus hamburg

Zentrale Lage, ausreichend

Veröffentlicht am 19.01.2015
Die Lage ist perfekt, da Restaurants, Supermarkt, Kino, Apotheke fussläufig erreichbar ist. Der Strand ist ne Ecke weit weg, mit Auto 3 Minuten, zu Fuss sicher mindestens 30 Minuten. Das Taxi dürfte ein paar dollar kosten (ca. 3-4). Zum schlafen reichts, das Zimmer ist oberflächlich sauber, alle Ecken und Kanten werden nicht geputzt, aber wie gesagt, man kann drüber hinwegsehen, zumal andere Hotels in dieser Preisklasse auch am putzen sparen. Gleiches Bild ist außerhalb des Zimmers, herumliegendes Laub wird beseitigt, nicht aber wird der Boden gewischt. Frühstück ist "continental" inkludiert, hier darf man aber auch annehmen, das die Tische nicht gereinigt werden. Achtung! Handtücher werden zunächst Vormittags aus den Zimmern entfernt, gewaschen, und dann am Nachmittag wieder ins Zimmer gebracht. Eine Dusche in der Zeit dazwischen setzt demnach ein eigenes Handtuch voraus. Ich würde das Hotel nicht wieder wählen, meine Auswahl fiel auf dieses aufgrund von Lage, Ausstattung und Preis.
3 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 14.04.2024
cleaners need more training. floor should be dry before letting ppl in. put nice fragrant in the room/bathroom. air out the rooms.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 09.04.2024
Everything is fine
1 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 06.04.2024
Upon arrival we were told they did not have a room for us and would be staying at the property next door which is advertised as holiday apartments. That property, while quiet, was not up to standard or what we were expecting and I would have never chosen to stay there or pay the same price as we did. First room had several issues (torn sheets, broken lock, broken fan, smelled bad). We were given another room but the cleanliness was questionable (sand in bed, no hot water in either room, taps wouldn’t turn off, no shower head, etc). I called Expedia for a refund but bc I chose the pay at location option, was at the mercy of the property. They said we could have a free breakfast to accommodate us, which we said was insufficient (also we had no time to eat and there’s already a complimentary continental breakfast). They refunded $40. If they could not fulfill the booking I think they should have the responsibility to inform guest ahead of time so that we can make other arrangements vs staying somewhere unsuitable. Because we arrived at 7pm and were leaving early the next morning we were more or less stuck staying there and wasted. Bunch of time figuring out the rooms. Based on them not fulfilling the room we booked I would not go back.
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.04.2024
Few issues in my stay 1- first day i checked in. AC was leaking and water in the floor when i got there i got told in the reception my room got updated which clearly wasnt the case. I was there for 1 night. Shower was leaking and not cleaned. Tap was loose in the basin. 2- when i checked back in on monday for 2 nights room was good. Last night i went to the reception and asked if they could book a taxi for me for 5am for airport dropoff i got told its done. When i went down this morning at 4:50am same girl was in the reception and not been done and cleqrly she had forgotten she asked the security to go look for a taxi in the shopping area he came back saying thwrws no taxis there so she called a taxi which by the time was past 5am. Luckily a guy i knew had rental and was heading to the airport so he gave me a lift so i told the girl to cancel the taxi service she was really grumpyand said okay. If i hadnt met that guy i would have been late to the airport. I found it really bad customer service in general in my stay there.
4 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 25.03.2024
Place is clean and safe. Good for short stay.
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 23.03.2024
Very friendly staff
5 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Dieser Reisende hat keine schriftliche Bewertung abgegeben. Veröffentlicht am 19.03.2024
2 von 5
von einem verifizierten Reisenden

Veröffentlicht am 03.03.2024
Only good for a one night stay if you’re desperate, found the staff really rude and not welcoming. Breakfast was also average.